abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:41:28 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143348800
quote:
VVD: 'IS-DEMONSTRANT = TERRORIST'
#ISIS
IS-sympathisanten faciliteren de propagandaoorlog en terroristische strijd van IS.
Als het aan de VVD ligt, worden pro-IS-demonstranten die hun boekje te buiten gaan als terroristen behandeld en vervolgd.
Dat zegt VVD-Kamerlid Klaas Dijkhoff in gesprek met NU.nl. Volgens Dijkhoff faciliteren de IS-sympathisanten de propagandaoorlog en terroristische strijd van IS, door middel van haatzaaiende en opruiende teksten.

Justitie moet creatief zijn en lef tonen, vindt de VVD’er. Minister Opstelten (VVD) van Veiligheid en Justitie noemde gewelddadigheden in de Schilderswijk eerder al "onaanvaardbaar."
Is steun aan terroristen geven hetzelfde als terrorisme? Ik vind dat dan weer een boude conclusie. Als het zo zou zijn dan moest je iedere IS-sympathisant of ISIS-bewoner oppakken, want terrorist.
http://www.powned.tv/nieu(...)trant_terrorist.html
[/quote]
The End Times are wild
pi_143348843
Zolang we in oorlog zijn met IS geen verkeerde gedachte. Als de oorlog straks voorbij is en het kalifaat een krater in de woestijn dan verdwijnt internationaal ook de steun en het moraal.
pi_143348850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Is steun aan terroristen geven hetzelfde als terrorisme? Ik vind dat dan weer een boude conclusie. Als het zo zou zijn dan moest je iedere IS-sympathisant of ISIS-bewoner oppakken, want terrorist.
[/quote]

Prima toch, ben je in een klap van dat hele zooitje af.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143348935
Mooizo doe maar opsluiten die radicaalgekkies.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:45:53 #5
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_143348982
Als dat betekent dat die halve garen uitgeleverd mogen worden aan Guantanamo Bay ben ik voor (hoewel ik tegen Guantanamo Bay ben, maar ik ben nog meer tegen wannabe bin Laden's in Nederland).
  Eindredactie Games dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:46:37 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143349011
Eens met TS dat het een vreemde uitspraak is. Ik kan me echter niet aan de gedachte onttrekken dat het smerige onkruid dat IS(IS) heet en alles wat er mee te maken heeft gewoon lekker in de kiem gesmoord mag worden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:50:54 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143349212
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Nintex het volgende:
Zolang we in oorlog zijn met IS geen verkeerde gedachte. Als de oorlog straks voorbij is en het kalifaat een krater in de woestijn dan verdwijnt internationaal ook de steun en het moraal.
We zijn niet in oorlog met IS.

Er staat in de OP trouwens niet dat een IS-demonstrant gelijk staat aan en terrorist. Een demonstrant die tijdens de demonstratie de wet overtreedt staat gelijk aan een terrorist.

Ik vind er wat voor te zeggen
Laffe huichelaar
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:02:29 #8
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_143349724
Zelfs het hebben van terroristische gedachten maakt je nog geen terrorist. Plannen maken om iets te doen wel. Er ligt een grens bij de gedachte en het daadwerkelijk willen uitvoeren. Dat je sympathiseert met dergelijke lui betekent wel dat je niet helemaal goed in je bovenkamer bent en daarom wellicht een mogelijk risico bent, ook qua invloed op mensen die erg beinvloedbaar en/of gefrustreerd zijn en waarin het hand in hand gaat met een geloof waar mensen best fanatiek in kunnen zijn en het boven alles plaatsen. Ik vraag me wel af wat je daarin preventief volgens de wet kan doen. Vrij weinig lijkt me, maar het lijkt me wel goed om te kijken of er iets gedaan kan worden. Mensen die tijdens demonstraties strafbare feiten plegen moeten sowieso opgepakt worden.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_143349795
Alles en iedereen die achter IS staat en dat op welke manier dan ook uit moet direct het land uit gezet worden. En iedereen die het daar niet mee eens is moet eens de walgelijke filmpjes en foto's van de afgehakte kinderhoofdjes op hekken gespiest gaan kijken.
pi_143349844
Een glijdende schaal omdat de definitie van terrorist nogal beweegt; en voor een overtreding zijn al maximum straffen vastgesteld.

anders kun je preventief NVU, Stormfront, extreme-PVV-ers alvast ruimen voor het gedachtengoed wat ze ondersteunen zonder er zelf bij betrokken te zijn.
pi_143349970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef SirHammerlock het volgende:
Een glijdende schaal omdat de definitie van terrorist nogal beweegt; en voor een overtreding zijn al maximum straffen vastgesteld.

anders kun je preventief NVU, Stormfront, extreme-PVV-ers alvast ruimen voor het gedachtengoed wat ze ondersteunen zonder er zelf bij betrokken te zijn.
Dit.
Wetsovertreders moeten normaal binnen de geldende wetten gestraft worden.
Niet naar gelang de waan van de dag.
Make my day!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:13:58 #12
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143350253
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Furdinand het volgende:
Alles en iedereen die achter IS staat en dat op welke manier dan ook uit moet direct het land uit gezet worden. En iedereen die het daar niet mee eens is moet eens de walgelijke filmpjes en foto's van de afgehakte kinderhoofdjes op hekken gespiest gaan kijken.
Op grond waarvan? Ik snap de reaktie en vind IS ook walgelijk, maar dat 'land uitzetten' is vrij lastig te doen bij mensen met een NL paspoort...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_143350356
Mooi. Opsluiten en nooit meer loslaten die figuren.
  Forum Admin dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:16:40 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143350373
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:13 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Op grond waarvan? Ik snap de reaktie en vind IS ook walgelijk, maar dat 'land uitzetten' is vrij lastig te doen bij mensen met een NL paspoort...
Juist diegene die afreizen naar het conflict kun je wel het paspoort afpakken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_143350588
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zijn daar wetten voor dan? Mensen die naar een conflictgebieden reizen het paspoort afpakken?
Lijkt mij erg sterk. Lullig voor journalisten ook.
Make my day!
pi_143350841
quote:

[..]

Wetten kan je veranderen.
Iedereen die de daden door IS goedkeurt zal mogelijk hetzelfde kunnen doen mochten zij de kans krijgen.
Levenslang opsluiten is te duur en ik ben tegen de doodsstraf dus moeten ze maar in de woestijn waar hun "vriendjes" zitten gedumpt worden.
pi_143350952
Goed stuk man.
Zonder wrijving geen glans
pi_143351024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Er staat in de OP trouwens niet dat een IS-demonstrant gelijk staat aan en terrorist. Een demonstrant die tijdens de demonstratie de wet overtreedt staat gelijk aan een terrorist.

Dus een wildplassen tijdens een IS demonstratie wordt dan ook opeens een terrorist.

Dit is niet meer dan goedkoop populisme van de VVD, de simpele zielen hier trappen er in en denken dat de rechters opeens ook hierin mee zullen gaan. Dat de rechters dan alles afwegen en het merendeel vervolgens vrijspreken dan mogen de domme populisten weer gaan roeptoeteren dat we alleen linkse rechters hebben. Dom volk.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:31:32 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_143351089
Sjiekhendige manier om de hele roedel Sjchieldersjweikpaupers in één keer naar Guantanamo te sturen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_143351114
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Prima toch, ben je in een klap van dat hele zooitje af.
Hele zooitje? Wat zal het zijn over heel Nederland bekeken. 60?
pi_143351233
Gewoon weer een VVD-er die zijn diepgevoelde afkeer van de rechtsstaat en de vrijheid van meningsuiting ventileert.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:34:52 #22
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_143351264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Gewoon weer een VVD-er die zijn diepgevoelde afkeer van de rechtsstaat en de vrijheid van meningsuiting ventileert.
Dat ook.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_143351361
quote:
Eigenlijk best een terroristisch standpunt zou Ivo zijn partijgenoot niet preventief moeten laten oppakken en kijken wat de rechter er van vind.
pi_143351931
quote:

[..]

Precies. Op die manier kunnen ook de terroristen van organisaties als Greenpeace aanpakken. Die overtreden ook wetten in hun strijd naar hun ideaal en vallen daarbij ook burgers lastig en zaaien angst.

quote:
Common definitions of terrorism refer only to those violent acts that are intended to create fear (terror); are perpetrated for a religious, political, or ideological goal; and deliberately target or disregard the safety of non-combatants (e.g., neutral military personnel or civilians)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:49:33 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143351967
quote:
Gewoon Weltscherz weer die zijn diepgewortelde haat tegen vrijheid van meningsuiting ventileert.
Haatbaarden die middeleeuwse moordenaars ondersteunen, vrijheid van meningsuiting moet kunnen
VVD persoon die vind dat ze hard aangepakt moeten worden als ze te ver gaan, schande, rechtsstaat in gevaar, haatzaaierij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143352054
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gewoon Weltscherz weer die zijn diepgewortelde haat tegen vrijheid van meningsuiting ventileert.
Wereldpijn z'n galblaas speelt weer op.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143352120
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wereldpijn z'n galblaas speelt weer op.
Zijn punt is valide. Als je die wil ontkrachten, dan zal je toch de inhoudelijke discussie aan moeten.
pi_143352161
Wat een triestheid weer onder de verzuurde vvd'ers dat ze op een persoon moeten gaan spelen ipv inhoudelijke argumenten te geven. Het niveau zakt per dag hier.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:52:49 #29
45206 Pietverdriet
pi_143352171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zijn punt is valide. Als je die wil ontkrachten, dan zal je toch de inhoudelijke discussie aan moeten.
Nee, heb hem net aan zijn eigen strik opgeknoopt
pi_143352351
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Haatbaarden die middeleeuwse moordenaars ondersteunen, vrijheid van meningsuiting moet kunnen
VVD persoon die vind dat ze hard aangepakt moeten worden als ze te ver gaan, schande, rechtsstaat in gevaar, haatzaaierij
Ik had ook niet van jou verwacht dat je meer zou snappen van het concept rechtsstaat en van de vrijheid van meningsuiting dan het domste deel van de VVD. Sterker nog, volgens mij hoor je daarbij.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:57:37 #31
45206 Pietverdriet
pi_143352453
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik had ook niet van jou verwacht dat je meer zou snappen van het concept rechtsstaat en van de vrijheid van meningsuiting dan het domste deel van de VVD. Sterker nog, volgens mij hoor je daarbij.
Weltscherz: vrijheid van meningsuiting is heel goed zolang je maar geen afwijkende mening hebt.
pi_143352515
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weltscherz: vrijheid van meningsuiting is heel goed zolang je maar geen afwijkende mening hebt.
Dat is een bekend VVD-standpunt ja, waarom herhaal je dat in dit verband?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:59:32 #33
45206 Pietverdriet
pi_143352542
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is een bekend VVD-standpunt ja, waarom herhaal je dat in dit verband?
dat is jouw standpunt
pi_143352697
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

dat is jouw standpunt
Volgens mij hoort bij de vrijheid van meningsuiting ook dat ook ik zelf mag bepalen wat mijn standpunt is. Dat zal in jouw VVD-brein wat overbelasting geven, ook de vrijheid van meningsuiting is onderwerp van mijn vrije meningsvorming.
pi_143352760
Je moet alle IS-sympathisanten dan ook oppakken.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:05:11 #36
45206 Pietverdriet
pi_143352842
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij hoort bij de vrijheid van meningsuiting ook dat ook ik zelf mag bepalen wat mijn standpunt is. Dat zal in jouw VVD-brein wat overbelasting geven, ook de vrijheid van meningsuiting is onderwerp van mijn vrije meningsvorming.
Jouw standpunt is dat het een schande is dat deze VVDer dat roept, ergo, jij hebt er problemen met de vrijheid van meningsuiting. Je wind je selectief op, want je vind het blijkbaar geen schande wat de haatbaarden roepen
pi_143352923
Wanneer gaat men Strijders van de Nieuwe Orde aanpakken in Nederland?
pi_143353257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef SirHammerlock het volgende:
Dit dus, extreemrechtse nationalistische kneuzen (en zionisten) dienen dan ook aangepakt te worden. Anders wordt er met twee maten gemeten, wat IS geen windeieren zal leggen.
-
pi_143353342
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jouw standpunt is dat het een schande is dat deze VVDer dat roept, ergo, jij hebt er problemen met de vrijheid van meningsuiting.
Ik vind het vooral beschamend eigenlijk. Maar daarmee heb ik geen probleem met de vrijheid van meningsuiting, en al helemaal niet met de zijne. Wel met zijn mening, maar dat is geen reden hem de mond te snoeren. Wel om hem te beschimpen, dat is dan weer mijn vrijheid van meningsuiting.

Ik vind het ook vrij beschamend dat jij hier komt blaten terwijl het onderscheid tussen de vrijheid van meningsuiting en een mening al te hoog gegrepen voor je is.

quote:
Je wind je selectief op, want je vind het blijkbaar geen schande wat de haatbaarden roepen
Hoe kom je daarbij? De vrijheid van meningsuiting ziet niet op het woorden in andermans mond leggen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:16:52 #40
45206 Pietverdriet
pi_143353478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind het vooral beschamend eigenlijk. Maar daarmee heb ik geen probleem met de vrijheid van meningsuiting, en al helemaal niet met de zijne. Wel met zijn mening, maar dat is geen reden hem de mond te snoeren. Wel om hem te beschimpen, dat is dan weer mijn vrijheid van meningsuiting.

Ik vind het ook vrij beschamend dat jij hier komt blaten terwijl het onderscheid tussen de vrijheid van meningsuiting en een mening al te hoog gegrepen voor je is.

Hoe kom je daarbij? De vrijheid van meningsuiting ziet niet op het woorden in andermans mond leggen.
Heerlijk hoe jij de balk in je eigen oog niet wenst te zien
pi_143353504
Bekt lekker voor de bühne, juridisch volstrekt onhoudbaar vermoed ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_143353547
Tja je wordt geloof ik ook gestraft als je openbaarlijk NAZI bent en ook zo kleed, dus niet zo gek dit.
pi_143353710
quote:

[..]

Het paspoort ongeldig maken (als dat al mogelijk is).
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:22:50 #44
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_143353735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
Tja je wordt geloof ik ook gestraft als je openbaarlijk NAZI bent en ook zo kleed, dus niet zo gek dit.
al loop je met een Nederlandse vlag op je mouw staan ze je al aan te kijken of je er 30 vermoord heb .. maar heel je rug vol hangen met een Turkse vlag ... no probleem :) en dat dit kan in Nederland
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:25:52 #45
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_143353878
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus een wildplassen tijdens een IS demonstratie wordt dan ook opeens een terrorist.

Dit is niet meer dan goedkoop populisme van de VVD, de simpele zielen hier trappen er in en denken dat de rechters opeens ook hierin mee zullen gaan. Dat de rechters dan alles afwegen en het merendeel vervolgens vrijspreken dan mogen de domme populisten weer gaan roeptoeteren dat we alleen linkse rechters hebben. Dom volk.
Dit
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:31:57 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143354223
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:48 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Precies. Op die manier kunnen ook de terroristen van organisaties als Greenpeace aanpakken. Die overtreden ook wetten in hun strijd naar hun ideaal en vallen daarbij ook burgers lastig en zaaien angst.

[..]

Eindelijk ja. Boevenbende
Laffe huichelaar
pi_143354309
quote:

[..]

Ligt eraan welke wet. Als zo'n demonstrant een bom laat ontploffen is dat terrorisme. Als 'ie een agent beledigt niet. En matten met een militante tegendemonstrant ook niet, tenzij dat alle perken te buiten gaat. Maar als dat gebeurt ligt de schuld niet aan één kant.
-- <br />Pinpoint
pi_143354359
Voor de verandering een keer eens met VVD, opsluiten dat tuig. Of gewoon zelf naar Irak sturen die stoere jongens. Die gasten houden het sowieso geen dag daar uit omdat ze allemaal gewoon drinken, neuken en alles doen wat de koran verboden heeft.
pi_143354511
quote:

[..]

1 Wat is een ISIS-bewoner?

2 Opstelten weet blijkbaar niet waar de 2e letter van VVD voor staat. Hij streeft een staat na zonder vrijheid van meningsuiting, en wil dat bereiken door wetgeving die angst inboezemt. Oftwel, hij pleit voor terreur van staatswege. Opsluiten dus maar?
-- <br />Pinpoint
pi_143354811
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heerlijk hoe jij de balk in je eigen oog niet wenst te zien
Blij dat je je pretentie van enige inhoud deze keer vrij snel zelf ook als kansloos beoordeelt.
pi_143354828
quote:

[..]

Nee, als Arnold Karskens naar een oorlogsgebied mag reizen, mag ik het ook.

Als Opstelten's meningen-politiestaat een feit is, kunnen mensen die zich Straatcommando noemen, en zo'n plaatje als logo hebben, opgesloten worden wegens bedreiging.
-- <br />Pinpoint
pi_143354873
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Nintex het volgende:
Wie zijn "we"? Ik hoef geen medaille als toetsenbord-soldaat. Jij wel?
-- <br />Pinpoint
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:45:16 #53
45206 Pietverdriet
pi_143354884
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Blij dat je je pretentie van enige inhoud deze keer vrij snel zelf ook als kansloos beoordeelt.
Je moet erg gelukkig zijn in je eigen werkelijkheid
pi_143354886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef RAVW het volgende:

[..]

al loop je met een Nederlandse vlag op je mouw staan ze je al aan te kijken of je er 30 vermoord heb .. maar heel je rug vol hangen met een Turkse vlag ... no probleem :) en dat dit kan in Nederland
Waar slaat het dan ook op om met de Nederlandse vlag te lopen in Nederland. Je bent Nederlander, duh.

Die Turkse vlaggen worden gedragen om een afwijkende identiteit ten toon te stellen. Wat wil je bereiken als je met een Nederlandse vlag loopt? Etaleren dat je een extreemrechts kaalkoptokkie bent? Nou, dat lukt aardig.

Dit buiten het kader van festiviteiten, nationale aangelegenheden etc natuurlijk.
pi_143354978
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:26 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Ga je gang. En zeur intussen even wat minder, anders schiet het niet op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinpoint op 12-08-2014 21:15:51 ]
-- <br />Pinpoint
pi_143355181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:48 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

[..]

En al die hiernamaals-terroristen, zoals Hova's, Grevo's en andere Wacht-Maar-Tot-Mijn-Grote-Broer-Komt roepers.
-- <br />Pinpoint
pi_143355340
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer gaat men Strijders van de Nieuwe Orde aanpakken in Nederland?
Eerst die van de Oude Orde opmaken. Altijd zuinig zijn, zei mijn oma.
-- <br />Pinpoint
pi_143355402
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:45 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Wie zijn "we"? Ik hoef geen medaille als toetsenbord-soldaat. Jij wel?
IS heeft de oorlog verklaart aan het hele Midden Oosten, Amerika en Europa, eigenlijk alles dat niet IS is, van Instabul tot aan het Witte Huis. Ook als ze jou tegenkomen als ongelovige Kufar gaat je hoofd eraf dus je bent met ze in oorlog of je dat nu wil of niet. Alleen het feit dat je uberhaupt bestaat en ademt is voor IS genoeg om je te haten.
pi_143355509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
Tja je wordt geloof ik ook gestraft als je openbaarlijk NAZI bent en ook zo kleed,

Niet wegens terrorisme in elk geval, en ik denk zelfs helemaal niet.
[quote]
dus niet zo gek dit.
Knettergek zelfs. En dat dus slaat ook al nergens op.
-- <br />Pinpoint
pi_143355930
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

IS heeft de oorlog verklaart aan het hele Midden Oosten, Amerika en Europa, eigenlijk alles dat niet IS is, van Instabul tot aan het Witte Huis. Ook als ze jou tegenkomen als ongelovige Kufar gaat je hoofd eraf dus je bent met ze in oorlog of je dat nu wil of niet. Alleen het feit dat je uberhaupt bestaat en ademt is voor IS genoeg om je te haten.
IS kan wel zoveel zeggen. Bush zei ook dat hij in oorlog was met "terror", en dat iedereen die het niet met hem eens was, zijn tegenstander was. Oftewel een terrorist. Ik vond Bush een gevaarlijke terrorist, omdat hij Hamas steunde om de PLO (veel gematigder) het licht in de ogen niet gunde. En dat heb ik tegen iedereen gezegd die het maar wilde horen. Dus ik was volgens Bush een terrorist, en met hem in oorlog. Alleen neem ik zulke kwaakneuzen niet serieus. ISIS net zo min als George W. Bush. Beide fundamentalist en niet goed snik.

Maar misschien weet jij het: zijn "we" met IS(IS) in oorlog of niet? En is dat omdat zij het zeggen? Of hebben "we" de staat van oorlog uitgeroepen?
-- <br />Pinpoint
pi_143356191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

IS kan wel zoveel zeggen. Bush zei ook dat hij in oorlog was met "terror", en dat iedereen die het niet met hem eens was, zijn tegenstander was. Oftewel een terrorist. Ik vond Bush een gevaarlijke terrorist, omdat hij Hamas steunde om de PLO (veel gematigder) het licht in de ogen niet gunde. En dat heb ik tegen iedereen gezegd die het maar wilde horen. Dus ik was volgens Bush een terrorist, en met hem in oorlog. Alleen neem ik zulke kwaakneuzen niet serieus. ISIS net zo min als George W. Bush. Beide fundamentalist en niet goed snik.

Maar misschien weet jij het: zijn "we" met IS(IS) in oorlog of niet? En is dat omdat zij het zeggen? Of hebben "we" de staat van oorlog uitgeroepen?
Dat is geschiedenis vervalsing, de VS en Israël steunde Hamas alleen toen het nog een beweging tegen de PLO was en niet aan terrorisme deed. Toen deed de PLO nog aan terrorisme.
pi_143356518
Altijd als de discussie semantisch van aard wordt zoek ik voor de zekerheid de betekenis van de holle frasen weer op:

quote:
ter·ro·ris·me (het; o)
1
het onder druk zetten van een regering of bevolking door daden van terreur
En

quote:
ter·reur (de; v(m))
1
georganiseerd politiek geweld
Enfin, als je dus protesteert voor een partij die regering onder druk zet door georganiseerd politiek geweld dan ben je dus zelf geen terrorist. Dat de VVD dit zo roept is ook alleen maar om ons deze discussie te laten voeren.

Wat wel laakbaar is en blijft is het dreigen met terreur. Zodra zo'n terroristen-fan de samenleving feitelijk bedreigt, dan is het in ene dreigen met politiek geweld en zou je het een soort terrorist-in-spe kunnen noemen. Een mening is iets anders dan een dreigement uiteraard, de volgende mag die betekenissen even opzoeken als je twijfelt :+
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:20:44 #63
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143356651
Misschien ben ik een links gekkie, maar is dit niet nogal gevaarlijk?

Wat als we straks demonstreren tegen kernwapens, zijn we dan ook ineens terroristen omdat we de vijand ondersteunen?
pi_143356722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:20 schreef n00b13 het volgende:
Misschien ben ik een links gekkie, maar is dit niet nogal gevaarlijk?

Wat als we straks demonstreren tegen kernwapens, zijn we dan ook ineens terroristen omdat we de vijand ondersteunen?
Er zit een verschil tussen demonstreren om een politieke kwestie en demonstreren voor een internationaal erkende terreurbeweging.
pi_143356729
Gevaarlijk vind ik het om alles gevaarlijk te noemen - vind het gewoon stemmingmakerij, populistisch en onnodig. VVD wil graag dat we deze discussie voeren, dus dat is 't :)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:23:37 #66
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143356791
Want het steunen van terroristen is heel anders dan zelf terrorist zijn
pi_143356822
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Dat is geschiedenis vervalsing, de VS en Israël steunde Hamas alleen toen het nog een beweging tegen de PLO was en niet aan terrorisme deed. Toen deed de PLO nog aan terrorisme.
Het interesseerde de VS geen moer wie of wat Hamas was, als ze maar tweedracht konden zaaien. De PLO had heel wat meer religieuze tolerantie dan Hamas, dat ook toen al iedereen de koran door de strot wilde duwen.
En jij wekt de indruk een fanaticus te zijn, door bij de eerste de beste onjuistheid die je meent te zien, "geschiedvervalsing" te roepen.
-- <br />Pinpoint
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:25:38 #68
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143356878
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:22 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen demonstreren om een politieke kwestie en demonstreren voor een internationaal erkende terreurbeweging.
Maar is het aan de politiek om die lijn te bepalen?

Ik hoop het niet :@
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:26:17 #69
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143356907
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
Gevaarlijk vind ik het om alles gevaarlijk te noemen - vind het gewoon stemmingmakerij, populistisch en onnodig. VVD wil graag dat we deze discussie voeren, dus dat is 't :)
Naja. Gevaarlijk is niet het goeie woord.
pi_143357032
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef NiGeLaToR het volgende:
Altijd als de discussie semantisch van aard wordt zoek ik voor de zekerheid de betekenis van de holle frasen weer op:

[..]

En

[..]

Enfin, als je dus protesteert voor een partij die regering onder druk zet door georganiseerd politiek geweld dan ben je dus zelf geen terrorist. Dat de VVD dit zo roept is ook alleen maar om ons deze discussie te laten voeren.

Wat wel laakbaar is en blijft is het dreigen met terreur. Zodra zo'n terroristen-fan de samenleving feitelijk bedreigt, dan is het in ene dreigen met politiek geweld en zou je het een soort terrorist-in-spe kunnen noemen. Een mening is iets anders dan een dreigement uiteraard, de volgende mag die betekenissen even opzoeken als je twijfelt :+
Dan mag je bepaalde uitingen van de PVV ook wel tegen het licht houden, bijvoorbeeld over medewerkers van de publieke omroep. Met die afgehakte neuzen, bloed enz. "Ik zie de neus van Clairy Polak al liggen".
-- <br />Pinpoint
pi_143357125
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:24 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Het interesseerde de VS geen moer wie of wat Hamas was, als ze maar tweedracht konden zaaien. De PLO had heel wat meer religieuze tolerantie dan Hamas, dat ook toen al iedereen de koran door de strot wilde duwen.
En jij wekt de indruk een fanaticus te zijn, door bij de eerste de beste onjuistheid die je meent te zien, "geschiedvervalsing" te roepen.
Er is niks verkeerds aan tweedracht te willen creëren bij terroristen.
pi_143357129
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:22 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Maar als je nou demonstreert voor Israël? Of je hard maakt tegen objectieve informatie in winkels, welke producten uit bezette gebieden komen? Moet je dan de bak in, omdat je een internationaal erkende landbezetting steunt?
-- <br />Pinpoint
pi_143357138
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:26 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Naja. Gevaarlijk is niet het goeie woord.
Snap wel wat je bedoelt. Enerzijds is het een groot goed dat je in NL dingen die je vindt mag roepen - maar ik vind ook dat die dingen iemand anders niet mogen beperken in hun vrijheid.

Dus stel ik zeg 'Ik vind fokkers met letters in hun nickname echt stom' dan is dat prima, als ik zeg 'ik vind dat iedereen met een nummer in zijn nickname moet sterven in naam van <vul hier je favo stripfiguur in>' dan is een grens overschreden. Ik denk dat die grens overschreden wordt tijdens demonstratie pro-IS en dat hier tegen opgetreden moet worden.

Daarnaast kun je ook nog de discussie voeren of het wenselijk is dat demonstraties voor een groepering die door iedereen behalve NL wordt beticht van genocide plaats vinden. Ik denk dat dit ook discutabel is; genocide is zover ik begrijp zo'n beetje het allerergste wat er in de geschiedenis van de mensheid is gebeurd.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:31:42 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143357157
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:31:47 #75
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143357160
quote:
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:26 schreef Furdinand het volgende:
Iedereen die de daden door IS goedkeurt zal mogelijk hetzelfde kunnen doen mochten zij de kans krijgen.
Levenslang opsluiten is te duur en ik ben tegen de doodsstraf dus moeten ze maar in de woestijn waar hun "vriendjes" zitten gedumpt worden.
Wetten veranderen duurt jaren, zelfs een noodwetje trek je niet ff in een week door t parlement. Wel ben ik ervoor iedere sympathisant die afreist naar conflict gebieden om daar mee te strijden *ahum* tot persona non grata te benoemen waarmee je voorkomt dat ze vol gif terugkeren hier in de maatschappij, en dan redelijk strak hanteren, wellicht dat daar ook een goed afschrikwekkende werking vanuit gaat, als mo'tje niet terug komt van z'n avontuur maar op skype huilend aan paps en mams moet uitleggen waarom zoonlief nooit meer terug naar Nederland komt...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:34:18 #76
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143357274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Snap wel wat je bedoelt. Enerzijds is het een groot goed dat je in NL dingen die je vindt mag roepen - maar ik vind ook dat die dingen iemand anders niet mogen beperken in hun vrijheid.

Dus stel ik zeg 'Ik vind fokkers met letters in hun nickname echt stom' dan is dat prima, als ik zeg 'ik vind dat iedereen met een nummer in zijn nickname moet sterven in naam van <vul hier je favo stripfiguur in>' dan is een grens overschreden. Ik denk dat die grens overschreden wordt tijdens demonstratie pro-IS en dat hier tegen opgetreden moet worden.

Daarnaast kun je ook nog de discussie voeren of het wenselijk is dat demonstraties voor een groepering die door iedereen behalve NL wordt beticht van genocide plaats vinden. Ik denk dat dit ook discutabel is; genocide is zover ik begrijp zo'n beetje het allerergste wat er in de geschiedenis van de mensheid is gebeurd.
Maar. Dan nog moet de VVD zich daarbuiten houden, die hebben daar niks mee te maken. Trias politica en zo.
pi_143357281
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:30 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Er is niks verkeerds aan tweedracht te willen creëren bij terroristen.
Toch wel, vooral als je niet de verantwoordelijkheid neemt voor de gevolgen. In dit geval het succes van Hamas, waar nu zowel Palestijnen als Israëli's last van hebben. Met Saddam Hoessein hebben ze ook al een tovenaarsleerling opgekweekt. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
-- &lt;br /&gt;Pinpoint
pi_143357334
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Maar. Dan nog moet de VVD zich daarbuiten houden, die hebben daar niks mee te maken. Trias politica en zo.
Ja en nee, ook dat is politiek bedrijven - dingen roepen waar je geen moer over te zeggen hebt, toch?
(en vooral de dingen waar je wel over gaat maar even niet benoemen :+ )
pi_143357454
quote:

[..]

Dan zetten we hen met zijn allen op Rottumerplaat. Probleem zal zich vanzelf oplossen.
pi_143357621
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:44 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Nee, als Arnold Karskens naar een oorlogsgebied mag reizen, mag ik het ook.

Als Opstelten's meningen-politiestaat een feit is, kunnen mensen die zich Straatcommando noemen, en zo'n plaatje als logo hebben, opgesloten worden wegens bedreiging.
Maar Arnold Karskens is een journalist/fotograaf en geen jihadstrijder met Nederlands paspoort:

http://nl.wikipedia.org/w(...)vreemde_krijgsdienst

Misschien dat het moeilijk wordt, maar volgens mij kan een goede aanklager er wel voor zorgen dat, op basis van hetgeen te lezen is via de link hierboven en de quote hieronder, die paspoorten in getrokken worden.

quote:
Artikel 15, lid 1
"Het Nederlanderschap gaat voor een meerderjarige verloren:

e.indien hij zich vrijwillig in vreemde krijgsdienst begeeft van een staat die betrokken is bij gevechtshandelingen tegen het Koninkrijk dan wel tegen een bondgenootschap waarvan het Koninkrijk lid is."
Overigens heb ik begrepen dat de meesten nooit meer terug willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 21:43:04 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:42:46 #81
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143357654
We kunnen ook een jihad eiland maken.

Een eigen plek voor de gekkies.
pi_143357660
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Dan zetten we hen met zijn allen op Rottumerplaat. Probleem zal zich vanzelf oplossen.
Mijn peutertje van 2 doet ook wel eens dingen die we niet willen - je weet wel, ontoelaatbaar gedrag. Weet je wat we dan doen? Dan negeren we het en als het niet meer gaat, zetten we haar in het hoekje.

Wat doen we in NL met elke dwaas met een mening, VEEL AANDACHT GEVEN. Want tjah, alles wat je aandacht geeft, groeit. En als het te laat is avondvullende docu's maken - hoe kon het toch gebeuren.
Ik denk werkelijk dat als niemand interesse toont in zo'n IS-demo van 12 meelopers dat de lol er snel genoeg af is. We happen alleen steeds zo lekker en een lol dat ze hebben.
pi_143357731
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Toch wel, vooral als je niet de verantwoordelijkheid neemt voor de gevolgen. In dit geval het succes van Hamas, waar nu zowel Palestijnen als Israëli's last van hebben. Met Saddam Hoessein hebben ze ook al een tovenaarsleerling opgekweekt. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
De VS neemt haar verantwoordelijkheid door de miljarden steun aan Israël, de Iron Dome en andere steun wat allemaal helpt om Hamas te bestrijden en Israël te beschermen tegen Hamas.
pi_143357800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:42 schreef n00b13 het volgende:
We kunnen ook een jihad eiland maken.

Een eigen plek voor de gekkies.
Rottumerplaat is met zijn 7,8 vierkante kilometer geschikt hiervoor. Dit bespaart de kosten van het maken van een eiland. Alleen het transport zal geld kosten, maar als je doorrekent hoeveel dit scheelt aan uitkeringen die niet langer uitgekeerd hoeven te worden is het een kostenpost die valt te accepteren.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:46:30 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143357838
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

2 Opstelten weet blijkbaar niet waar de 2e letter van VVD voor staat. Hij streeft een staat na zonder vrijheid van meningsuiting, en wil dat bereiken door wetgeving die angst inboezemt. Oftwel, hij pleit voor terreur van staatswege. Opsluiten dus maar?
1) Een inwoner van de Islamitische Staat In Schilderswijk (voorheen Den Haag, Noord-Holland
The End Times are wild
pi_143357843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Maar als je nou demonstreert voor Israël? Of je hard maakt tegen objectieve informatie in winkels, welke producten uit bezette gebieden komen? Moet je dan de bak in, omdat je een internationaal erkende landbezetting steunt?
Nee. Gewoon een wet maken die specifiek steun betuigen aan ISIS, AQ enzovoort strafbaar stelt.
pi_143357877
Dit is moreel en juridisch kansloos.

Door iemand die naar vrouwen fluit een verkrachter te noemen, sla je niet alleen feitelijk de plank mis, maar beledig je ook echte slachtoffers van verkrachting. Het is soms aantrekkelijk om aan dit soort woordinflatie te doen, om je tegenstander in een extremer hokje te plaatsen, maar je kunt je het best gewoon aan de feiten houden.

Die figuren die een beetje stoer een baksteentje loswrikken, zijn idioten en criminelen die wat mij betreft hard aangepakt moeten worden, maar het zijn zeker geen terroristen. Dat we het daar al over hebben. Laten we het woord terroristen gewoon reserveren voor terroristen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_143357971
quote:
Als het aan de VVD ligt, worden pro-IS-demonstranten die hun boekje te buiten gaan als terroristen behandeld en vervolgd.
Wat weer een dom gelul. Als ze bijv. fout parkeren (= hun boekje te buiten gaan) dan moeten ze als terroristen worden behandeld maar als ze binnen de regels voor isis demonstreren dan hoeft er blijkbaar niets gedaan te worden want ze gaan hun boekje niet te buiten.
pi_143357997
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar Arnold Karskens is een journalist/fotograaf en geen jihadstrijder met Nederlands paspoort:
Je moet natuurlijk wel uitkijken dat de Nederlandse regering niet op basis van politieke stellingname mensen gaan verbieden om naar een vreemd land te reizen.

quote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)vreemde_krijgsdienst

Misschien dat het moeilijk wordt, maar volgens mij kan een goede aanklager er wel voor zorgen dat, op basis van hetgeen te lezen is via de link hierboven en de quote hieronder, die paspoorten in getrokken worden.

Ik heb de link even vluchtig gelezen, en het lijkt me dat het kan als door IS met Turkije wordt gevochten.

Het lijkt mij overigens een goed idee om in het algemeen de vreemde krijgsdienst te bestrijden, ook die van de Turkse Nederlanders.
pi_143358086
Buiten om dit allemaal. Denk even aan het feit dat wat IS allemaal doet.En dat mensen dit dus supporten.
pi_143358097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel uitkijken dat de Nederlandse regering niet op basis van politieke stellingname mensen gaan verbieden om naar een vreemd land te reizen.

[..]

Ik heb de link even vluchtig gelezen, en het lijkt me dat het kan als door IS met Turkije wordt gevochten.

Het lijkt mij overigens een goed idee om in het algemeen de vreemde krijgsdienst te bestrijden, ook die van de Turkse Nederlanders.
Zijn ook NL-ers die in Israel meevechten, onder de VN-vlag, onder Amerikaanse vlag. Veel manieren om buiten de NL-krijgsmacht te vechten.
Make my day!
pi_143358167
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Zolang politieke stellingname niet in je paspoort is opgenomen, maar er anderzijds wel aantoonbaar sterke verdenkingen bestaan dat een persoon wil afreizen naar Syrië/Irak of een ander land waar hij zal gaan deelnemen aan de jihad, zou ik me daar niet al te druk over maken.

Verder ben ik het met je eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 22:00:33 ]
pi_143358200
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
Buiten om dit allemaal. Denk even aan het feit dat wat IS allemaal doet.En dat mensen dit dus supporten.
In de Kuip zongen ze ook: "Hamas, Hamas, Joden aan het gas".
pi_143358294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In de Kuip zongen ze ook: "Hamas, Hamas, Joden aan het gas".
Maar een feyenoord supporter (hoe gek ook) zal nooit een jood daadwerkelijk aan het gas brengen.
pi_143358360
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Maar een feyenoord supporter (hoe gek ook) zal nooit een jood daadwerkelijk aan het gas brengen.
Maar misschien zo'n Marokkaans straatschoffie van een jaar of 18 met zijn IS vlaggetje ook wel niet.
pi_143358446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar misschien zo'n Marokkaans straatschoffie van een jaar of 18 met zijn IS vlaggetje ook wel niet.
Ik zie waar je heen wilt met deze vergelijking, maar ik denk dat er tussen de IS groep een stuk gekkere mensen zitten als in een kuip.
pi_143358600
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:01 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik zie waar je heen wilt met deze vergelijking, maar ik denk dat er tussen de IS groep een stuk gekkere mensen zitten als in een kuip.
Dat denk ik ook ja, maar ja ... rechtsstaat he.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 22:06:45 ]
pi_143358619
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:44 schreef oksel12 het volgende:

[..]

De VS neemt haar verantwoordelijkheid door de miljarden steun aan Israël, de Iron Dome en andere steun wat allemaal helpt om Hamas te bestrijden en Israël te beschermen tegen Hamas.
Financiert dus een bezettingsmacht. En verzaakt door er geen eisen tegenover te stellen voor een duurzame oplossing. Maar ik snap het wel: binnenlandse politiek in de VS.
-- &lt;br /&gt;Pinpoint
pi_143358691
Ik vind het raar dat dergelijke uitspraken van een VVD-er komen terwijl onze VVD minister president openlijk zijn felicitaties namens het hele kabinet uit aan Erdogan vanwege zijn winst die op zijn beurt die klootviolen van ISIS geen strobreed in de weg legt en zelfs helpt.

Ik snap het niet meer. It's a fucked up world.

8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143358717
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:46 schreef LXIV het volgende:

1) Een inwoner van de Islamitische Staat In Schilderswijk (voorheen Den Haag, Noord-Holland
Ga ergens anders de clown uithangen man. :|W
-- &lt;br /&gt;Pinpoint
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')