abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143379164
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Waarom haalt onze Nederlandse media dit dan weg? De Nederlandse media brengen het over alsof 2 derdewereldlanden in elkaars gebied aan het klungelen zijn en dat er daarom terreurdaden worden gepleegd.

Maar in werkelijkheid komt het op het vermoorden van niet-moslims (en de moslims uit hetzelfde groepje gijzelaars werden vrolijk vrijgelaten). Dat is dus gewoon religieus (nazistisch) facisme en moet ook zo benoemd worden.
Ik heb niet het idee dat het in zijn geheel uit de media wordt weggehouden. Er wordt duidelijk gezegd dat vooral minderheden en anders gelovigen de doelwitten zijn van IS.

Het feit dat wij nog steeds om de hete brei heen draaien met zijn alles en doen alsof het allemaal niets met de religie in kwestie te maken heeft, tja, dat zal deels politieke correctheid zijn en bangigheid om de vingers te branden. De eerste die deze conclusie wel openlijk op tv zal trekken is zijn leven niet meer zeker, kijk maar naar Wilders. Logisch dus dat veel mensen als een struisvogel hun kop in het zand steken.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:47:48 #102
242879 Onnoman
The On And Only
pi_143379180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Elkedagwatanders het volgende:

[..]

Precies, het feit dat de acties van IS gericht worden uitgevoerd tegen ongelovigen en andersdenkenden laat duidelijk zien dat het vanuit een bepaalde ideologie wordt uitgevoerd.
waarom hoor je de moslims daar dan niet over spreken?
ik heb onlangs gezien dat er kinderen in een moskee moed werd ingesproken om andersdenkenden af te maken.. dat leek verdomd veel op een imam in een moskee
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:48:07 #103
242879 Onnoman
The On And Only
pi_143379189
quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het is ook een column. Dat staat er zelfs letterlijk in.
oh ok niet gezien
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_143379227
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef Onnoman het volgende:

[..]

waarom hoor je de moslims daar dan niet over spreken?
ik heb onlangs gezien dat er kinderen in een moskee moed werd ingesproken om andersdenkenden af te maken.. dat leek verdomd veel op een imam in een moskee
Ik denk dat je die zelf wel kunt invullen.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:50:36 #105
242879 Onnoman
The On And Only
pi_143379281
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef Elkedagwatanders het volgende:

[..]

Ik denk dat je die zelf wel kunt invullen.
nee
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_143379340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:50 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nee
Omdat ze hun eigen geloof niet willen afvallen. Zo werkt dat.
Kritiek en zelfreflectie op het geloof worden over het algemeen niet op prijs gesteld en vandaar dat je de Moslim gemeenschap er vrijwel niet over hoort.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:54:09 #107
242879 Onnoman
The On And Only
pi_143379407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef Elkedagwatanders het volgende:

[..]

Omdat ze hun eigen geloof niet willen afvallen. Zo werkt dat.
Kritiek en zelfreflectie op het geloof wordt over het algemeen niet op prijs gesteld en vandaar dat je de Moslim gemeenschap er vrijwel niet over hoort.
dat getuigt van lafheid.. ik veroordeel ook de daden van Nederlandse priesters terwijl ik christen ben
ik moet daar niks van hebben..

Moslims in Nederland zouden met de vrijheid die zo open is in Nederland best eens duidelijk een kleur mogen bekenenn
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_143379426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Onnoman het volgende:

[..]

dat getuigt van lafheid.. ik veroordeel ook de daden van Nederlandse priesters terwijl ik christen ben

Moslims in Nederland zouden met de vrijheid die zo open is in Nederland best eens duidelijk een kleur mogen bekenenn
Ik ben het geheel met je eens.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:56:21 #109
242879 Onnoman
The On And Only
pi_143379474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Elkedagwatanders het volgende:

[..]

Ik ben het geheel met je eens.
komt niet vaak voor dat ik gelijk ontvang ;) :p
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_143379549
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:29 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Het zou op zich aangenaam zijn als bijvoorbeeld tegenlicht of holland doc daar eens uitgebreid aandacht aan zou besteden, diepgaand uitleggen hoe dat hele moslim fundamentalisme zo heeft kunnen exploderen en dan tegelijk ook de hand in eigen boezem durven steken over de fouten die het westen en met name de VS hebben gemaakt in de strijd tegen, maar ook de hulp aan moslim extremisten...
Klopt. Om dan maar meteen te beginnen met hoe de islam vanaf de 7e eeuw zich heeft gemanifesteerd en verspreid heeft. In plaats van Lingo en Boer Zoekt Vrouw eens wat educatief kijkmateriaal. Je moet het volk immers niet dom houden.
pi_143379745
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Klopt. Om dan maar meteen te beginnen met hoe de islam vanaf de 7e eeuw zich heeft gemanifesteerd en verspreid heeft. In plaats van Lingo en Boer Zoekt Vrouw eens wat educatief kijkmateriaal. Je moet het volk immers niet dom houden.
Nee dat zie je verkeerd, dat waren allemaal geen 'echte' Moslims, die niet de 'ware' Islam uitoefenden. ;)
pi_143379811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ook berichten over duizenden dode Yezidi's langs de wegen blijven tot nu toe alleen bij berichten. Evenals berichten over levend begraven vrouwen en kinderen.

Natuurlijk is daar iets vreselijks aan de hand, maar ik wil graag wel weten of dit klopt en dit geen onderdeel is van een bepaalde agenda waarvoor militair ingrijpen gerechtvaardigd moet worden.
Dit.

Al heb ik genoeg beelden gezien om te denken dat ze er welzeker toe in staat zijn.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:08:47 #113
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143379838
Alsof de VS en de EU staan te popelen weer naar Irak te gaan, dacht het niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143379908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Ik denk van lijfsbehoud.

Kan ik nog begrijpen ook.

Net zoals de gemidddelde Nederlander niet snel in een demo zal meelopen, want, je hebt teveel te verliezen, zullen de gematigde moslims ook wel uitkijken met wat ze zeggen, voor je het weet liggen je ruiten eruit of erger.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:14:42 #115
242879 Onnoman
The On And Only
pi_143380024
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:10 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik denk van lijfsbehoud.

Kan ik nog begrijpen ook.

Net zoals de gemidddelde Nederlander niet snel in een demo zal meelopen, want, je hebt teveel te verliezen, zullen de gematigde moslims ook wel uitkijken met wat ze zeggen, voor je het weet liggen je ruiten eruit of erger.
wat heeft een moslim nog te verliezen in Nederland?
denk dat je dan alleen maar te winnen hebt
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_143380063
Al die mannen van ISIS zijn aanhangers van de duivel.
Ура для россии
pi_143380088
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef DroogDok het volgende:
De VN zal dit niet zomaar naar buiten brengen.
De VN heeft ook gezegd dat IS vrouwen wil besnijden, bleek een hoax te zijn.
-
pi_143380157
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef Zienswijze het volgende:
De Nederlandse media vertaalt Boko Haram als: Westers onderwijs is zondig.
Niets mis met die vertaling.

quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom haalt onze Nederlandse media dit dan weg? De Nederlandse media brengen het over alsof 2 derdewereldlanden in elkaars gebied aan het klungelen zijn en dat er daarom terreurdaden worden gepleegd.
De Keniaanse bezetting van het buurland is ook een belangrijke reden die je niet kunt negeren.
-
pi_143380238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:17 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

De VN heeft ook gezegd dat IS vrouwen wil besnijden, bleek een hoax te zijn.
Valt eigenlijk wel mee die gasten.
pi_143380314
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:23 schreef Elkedagwatanders het volgende:

[..]

Valt eigenlijk wel mee die gasten.
Dat is inderdaad zijn mening.

Hier verdedigt hij de jizya: Moslims eisen belasting van christenen Hier pleit hij voor de sharia: Moslims: 'Sharia gaat boven de wet'
pi_143380330
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:26 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zijn mening.

Hier verdedigt hij de jizya: Moslims eisen belasting van christenen Hier pleit hij voor de sharia: Moslims: 'Sharia gaat boven de wet'
Ik had eerlijk gezegd al gegeten en gedronken toen ik zijn ondertitel las, dan weet je meestal wel weer hoe laat het is.
pi_143380386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Onnoman het volgende:

[..]

wat heeft een moslim nog te verliezen in Nederland?
denk dat je dan alleen maar te winnen hebt
Heel veel, in tegenstelling wat 'links' wil doen geloven is er niemand in Nederland die 'alle' moslims weg wil hebben, op een paar hardcore rechts-extremisten na dan.

OOK de PVV niet in tegenstelling wat 'links' met een hoop geschreeuw en een rode waas voor de ogen wil doen laten geloven.

De moslim wereld lijkt mij een behoorlijk 'ons kent ons' wereldje, als je dan als gematigde moslim ertegenin gaat, is dat gauw bekend, denk ik.

Verbeter me gerust.
pi_143380424
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Heel veel, in tegenstelling wat 'links' wil doen geloven is er niemand in Nederland die 'alle' moslims weg wil hebben, op een paar hardcore rechts-extremisten na dan.

OOK de PVV niet in tegenstelling wat 'links' met een hoop geschreeuw en een rode waas voor de ogen wil doen laten geloven.

De moslim wereld lijkt mij een behoorlijk 'ons kent ons' wereldje, als je dan als gematigde moslim ertegenin gaat, is dat gauw bekend, denk ik.

Verbeter me gerust.
Ik vind dat alle gematigde moslims een blok moeten vormen en de radicale moslims moeten onthoofden. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 15:30:25 ]
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:31:25 #124
242879 Onnoman
The On And Only
pi_143380456
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Verbeter me gerust.
verbeter jezelf :)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:57:52 #125
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_143396667
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Dan is er vast wel een FOK!huis moslim die een aantal koran versen kan opduiken waarin wordt bevestigd dat slaven houden mag en slaven neuken ook mag :{
Die zullen er wel weer zo'n draai aangeven ja :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')