Ik heb niet het idee dat het in zijn geheel uit de media wordt weggehouden. Er wordt duidelijk gezegd dat vooral minderheden en anders gelovigen de doelwitten zijn van IS.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom haalt onze Nederlandse media dit dan weg? De Nederlandse media brengen het over alsof 2 derdewereldlanden in elkaars gebied aan het klungelen zijn en dat er daarom terreurdaden worden gepleegd.
Maar in werkelijkheid komt het op het vermoorden van niet-moslims (en de moslims uit hetzelfde groepje gijzelaars werden vrolijk vrijgelaten). Dat is dus gewoon religieus (nazistisch) facisme en moet ook zo benoemd worden.

waarom hoor je de moslims daar dan niet over spreken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Precies, het feit dat de acties van IS gericht worden uitgevoerd tegen ongelovigen en andersdenkenden laat duidelijk zien dat het vanuit een bepaalde ideologie wordt uitgevoerd.

oh ok niet gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is ook een column. Dat staat er zelfs letterlijk in.

Ik denk dat je die zelf wel kunt invullen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waarom hoor je de moslims daar dan niet over spreken?
ik heb onlangs gezien dat er kinderen in een moskee moed werd ingesproken om andersdenkenden af te maken.. dat leek verdomd veel op een imam in een moskee

neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik denk dat je die zelf wel kunt invullen.

Omdat ze hun eigen geloof niet willen afvallen. Zo werkt dat.quote:

dat getuigt van lafheid.. ik veroordeel ook de daden van Nederlandse priesters terwijl ik christen benquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Omdat ze hun eigen geloof niet willen afvallen. Zo werkt dat.
Kritiek en zelfreflectie op het geloof wordt over het algemeen niet op prijs gesteld en vandaar dat je de Moslim gemeenschap er vrijwel niet over hoort.

Ik ben het geheel met je eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat getuigt van lafheid.. ik veroordeel ook de daden van Nederlandse priesters terwijl ik christen ben
ik moet daar niks van hebben..
Moslims in Nederland zouden met de vrijheid die zo open is in Nederland best eens duidelijk een kleur mogen bekenenn

komt niet vaak voor dat ik gelijk ontvangquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik ben het geheel met je eens.
 :p
 :p

Klopt. Om dan maar meteen te beginnen met hoe de islam vanaf de 7e eeuw zich heeft gemanifesteerd en verspreid heeft. In plaats van Lingo en Boer Zoekt Vrouw eens wat educatief kijkmateriaal. Je moet het volk immers niet dom houden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het zou op zich aangenaam zijn als bijvoorbeeld tegenlicht of holland doc daar eens uitgebreid aandacht aan zou besteden, diepgaand uitleggen hoe dat hele moslim fundamentalisme zo heeft kunnen exploderen en dan tegelijk ook de hand in eigen boezem durven steken over de fouten die het westen en met name de VS hebben gemaakt in de strijd tegen, maar ook de hulp aan moslim extremisten...

Nee dat zie je verkeerd, dat waren allemaal geen 'echte' Moslims, die niet de 'ware' Islam uitoefenden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Klopt. Om dan maar meteen te beginnen met hoe de islam vanaf de 7e eeuw zich heeft gemanifesteerd en verspreid heeft. In plaats van Lingo en Boer Zoekt Vrouw eens wat educatief kijkmateriaal. Je moet het volk immers niet dom houden.

Dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ook berichten over duizenden dode Yezidi's langs de wegen blijven tot nu toe alleen bij berichten. Evenals berichten over levend begraven vrouwen en kinderen.
Natuurlijk is daar iets vreselijks aan de hand, maar ik wil graag wel weten of dit klopt en dit geen onderdeel is van een bepaalde agenda waarvoor militair ingrijpen gerechtvaardigd moet worden.

Ik denk van lijfsbehoud.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat getuigt van lafheid.. ik veroordeel ook de daden van Nederlandse priesters terwijl ik christen ben
ik moet daar niks van hebben..
Moslims in Nederland zouden met de vrijheid die zo open is in Nederland best eens duidelijk een kleur mogen bekenenn

wat heeft een moslim nog te verliezen in Nederland?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik denk van lijfsbehoud.
Kan ik nog begrijpen ook.
Net zoals de gemidddelde Nederlander niet snel in een demo zal meelopen, want, je hebt teveel te verliezen, zullen de gematigde moslims ook wel uitkijken met wat ze zeggen, voor je het weet liggen je ruiten eruit of erger.

De VN heeft ook gezegd dat IS vrouwen wil besnijden, bleek een hoax te zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef DroogDok het volgende:
De VN zal dit niet zomaar naar buiten brengen.

Niets mis met die vertaling.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef Zienswijze het volgende:
De Nederlandse media vertaalt Boko Haram als: Westers onderwijs is zondig.
De Keniaanse bezetting van het buurland is ook een belangrijke reden die je niet kunt negeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom haalt onze Nederlandse media dit dan weg? De Nederlandse media brengen het over alsof 2 derdewereldlanden in elkaars gebied aan het klungelen zijn en dat er daarom terreurdaden worden gepleegd.

Valt eigenlijk wel mee die gasten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:17 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De VN heeft ook gezegd dat IS vrouwen wil besnijden, bleek een hoax te zijn.

Dat is inderdaad zijn mening.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:23 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee die gasten.

Ik had eerlijk gezegd al gegeten en gedronken toen ik zijn ondertitel las, dan weet je meestal wel weer hoe laat het is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:26 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn mening.
Hier verdedigt hij de jizya: Moslims eisen belasting van christenen Hier pleit hij voor de sharia: Moslims: 'Sharia gaat boven de wet'

Heel veel, in tegenstelling wat 'links' wil doen geloven is er niemand in Nederland die 'alle' moslims weg wil hebben, op een paar hardcore rechts-extremisten na dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat heeft een moslim nog te verliezen in Nederland?
denk dat je dan alleen maar te winnen hebt

Ik vind dat alle gematigde moslims een blok moeten vormen en de radicale moslims moeten onthoofden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Heel veel, in tegenstelling wat 'links' wil doen geloven is er niemand in Nederland die 'alle' moslims weg wil hebben, op een paar hardcore rechts-extremisten na dan.
OOK de PVV niet in tegenstelling wat 'links' met een hoop geschreeuw en een rode waas voor de ogen wil doen laten geloven.
De moslim wereld lijkt mij een behoorlijk 'ons kent ons' wereldje, als je dan als gematigde moslim ertegenin gaat, is dat gauw bekend, denk ik.
Verbeter me gerust.

verbeter jezelfquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Heel veel, in tegenstelling wat 'links' wil doen geloven is er niemand in Nederland die 'alle' moslims weg wil hebben, op een paar hardcore rechts-extremisten na dan.
OOK de PVV niet in tegenstelling wat 'links' met een hoop geschreeuw en een rode waas voor de ogen wil doen laten geloven.
De moslim wereld lijkt mij een behoorlijk 'ons kent ons' wereldje, als je dan als gematigde moslim ertegenin gaat, is dat gauw bekend, denk ik.
Verbeter me gerust.

Die zullen er wel weer zo'n draai aangeven jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dan is er vast wel een FOK!huis moslim die een aantal koran versen kan opduiken waarin wordt bevestigd dat slaven houden mag en slaven neuken ook mag

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |