abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143370851
OP:

----------------------------------------------------------------------
quote:
Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.

Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.

"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."

Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Bron: FOK!
pi_143370873
Die christelijke mensen vormen misschien wel geen fysieke bedreiging maar ze zijn net zo getikt.
pi_143370905
Afwachten maar...
Zonder wrijving geen glans
pi_143370929
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, je kunt je ook in je huis opsluiten omdat Meindert Tsjoelker voor jan lul dood is geramd.

Maar daarom; als Wilders graag zo wil leven, wie ben ik dan?
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

1 dode, ook alweer een jaar of 10 geleden. En de moordenaar zit ook nog eens stevig vast. :')
Je punt? :')
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
De GBL hoopt op doden en gewonden zodat hij kan zeggen: 'zie je wel' :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jep, topics over de GBL zijn altijd dikke pret :) Ik ben jaren terug al gestopt met serieus te reageren op GBL-gerelateerde onderwerpen. Stemvee het bloed onder de nagels vandaan halen is veel leuker :)
Ik weet dat jij aan het trollen (en niet al te snugger) bent. Houd daar alsjeblieft eens mee op. O+
Je suis Charlie Sheen
pi_143370951
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Die christelijke mensen vormen misschien wel geen fysieke bedreiging maar ze zijn net zo getikt.
En weer dat vingertje. "Maar zij doen/zijn het ook!"
Je suis Charlie Sheen
pi_143370984
quote:
12s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja zodat we alle extremen in de gaten blijven houden :P Je begon trouwens zelf over ze :p
pi_143371004
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je aan het trollen bent. :')
Nope.

Ik betwijfel serieus of de dreiging zo reëel is dat Wilders 24/7 moet worden beveiligd. We wonen in Nederland. Niet in Noord-Irak.

Dat hij tijdens werkbezoeken wordt omringd door klerenkasten, snap ik volkomen. Maar op alle andere momenten?

Maar nogmaals, het is zijn feestje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143371042
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja zodat we alle extremen in de gaten blijven houden :P Je begon trouwens zelf over ze :p
Om het verschil te onderstrepen ja.
Je suis Charlie Sheen
pi_143371045
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef NotYou het volgende:

Ik weet dat jij aan het trollen (en niet al te snugger) bent. Houd daar alsjeblieft eens mee op. O+
Neen, want ik schijt op Geert, zijn club meelopers en zijn stemvee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143371077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.

Ik betwijfel serieus of de dreiging zo reëel is dat Wilders 24/7 moet worden beveiligd. We wonen in Nederland. Niet in Noord-Irak.

Dat hij tijdens werkbezoeken wordt omringd door klerenkasten, snap ik volkomen. Maar op alle andere momenten?

Zij die hem dood willen hebben kunnen niet zoals ze met van Gogh gedaan hebben hem opzoeken waneer hij zich een keer rond zijn woning op straat begeeft? Oké.
Je suis Charlie Sheen
pi_143371093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Neen, want ik schijt op Geert, zijn club meelopers en zijn stemvee.
Ik vind het ook een partij van niets, zou er nooit op stemmen. Je punt?
Je suis Charlie Sheen
pi_143371110
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik vind het ook een partij van niets, zou er nooit op stemmen. Je punt?
Dat ik lekker blijf trollen :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143371112
quote:
12s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat jij eigenlijk continu doet bedoel je. Maar goed.

In september is iedereen weer terug van vakantie en zal de Schilderswijk ook weerde volledige bezetting aan moslims krijgen. Dat in combinatie met een mars waarbij een man meeloopt die voor genocide op marokkanen pleit en miljoenen moslims wenst te deporteren.. erg gezonde situatie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat ik lekker blijf trollen :)
:') Het houdt je maar bezig. Je komt op mij behoorlijk triest over. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143371155
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.

Ach, als je het bij het verkeerde eind hebt is er alleen maar een dooie politicus, valt wel mee dus.
pi_143371184
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

:') Het houdt je maar bezig. Je komt op mij behoorlijk triest over. ^O^
Beetje vergelijkbaar met hoe jij over de islam blijft zuigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371187
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zij die hem dood willen hebben kunnen niet zoals ze met van Gogh gedaan hebben hem opzoeken waneer hij zich een keer rond zijn woning op straat begeeft? Oké.
Alles kan. Maar het lijkt mij simpelweg niet heel waarschijnlijk. Het is nou niet alsof zijn moord op Van Gogh nou schering en inslag is in ons land.

Maar nogmaals, als Wilders zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij toch lekker op deze voet verder.
pi_143371201
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef Mutant01 het volgende:

Dat in combinatie met een mars waarbij een man meeloopt die voor genocide op marokkanen pleit
Huh wat wie?!
pi_143371231
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, als je het bij het verkeerde eind hebt is er alleen maar een dooie politicus, valt wel mee dus.
Ik ga die keuze dan ook niet voor hem maken. Ik geef slechts mijn visie op de situatie.

Mijn voorstel is dan ook niet om zijn beveiliging te beëindigen.
pi_143371246
quote:

[..]

Wat jij eigenlijk continu doet bedoel je. Maar goed.

In september is iedereen weer terug van vakantie en zal de Schilderswijk ook weerde volledige bezetting aan moslims krijgen. Dat in combinatie met een mars waarbij een man meeloopt die voor genocide op marokkanen pleit en miljoenen moslims wenst te deporteren.. erg gezonde situatie.
Mijn standpunt is al de hele topic reeks: "Geen jihad in m'n/de straat!" en "Dit is Nederland!" moet ook in de schilderswijk gezegd kunnen worden, te meer wanneer er gewoon een vergunning voor een dergelijke demonstratie is afgegeven.

Ik hoef naar niemand te wijzen om gedrag van een bepaalde groep te vergoeilijken of daaraan gelijk te stellen. Ik neem het niet op voor de demonstranten maar voor het recht het hierboven omschrevene te doen. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_143371258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Huh wat wie?!
Jij denkt dat de minder Marokkanen speech anders is en wordt opgevat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371269
quote:
Dat in combinatie met een mars waarbij een man meeloopt die voor genocide op marokkanen pleit
Haha wat
pi_143371301
quote:
11s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Beetje vergelijkbaar met hoe jij over de islam blijft zuigen.
Ligt volgens mij net iets meer aan je lange tenen en de 'fantoompijn' die je daar nog wel eens in ervaart.
Je suis Charlie Sheen
pi_143371303
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sinds wanneer bedien jij je van zulke retoriek? Als anderen het doen sta je op je achterste poten en nu zie ik je met volle borst vooruit precies hetzelfde doen?
pi_143371319
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja. Als mensen dat in het algemeen opvatten als een oproep tot genocide, dan wil ik niet weten wat ze van een boodschappenlijstje maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')