abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143370851
OP:

----------------------------------------------------------------------
quote:
Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.

Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.

"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."

Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Bron: FOK!
pi_143370873
Die christelijke mensen vormen misschien wel geen fysieke bedreiging maar ze zijn net zo getikt.
pi_143370905
Afwachten maar...
Zonder wrijving geen glans
pi_143370929
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, je kunt je ook in je huis opsluiten omdat Meindert Tsjoelker voor jan lul dood is geramd.

Maar daarom; als Wilders graag zo wil leven, wie ben ik dan?
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

1 dode, ook alweer een jaar of 10 geleden. En de moordenaar zit ook nog eens stevig vast. :')
Je punt? :')
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
De GBL hoopt op doden en gewonden zodat hij kan zeggen: 'zie je wel' :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jep, topics over de GBL zijn altijd dikke pret :) Ik ben jaren terug al gestopt met serieus te reageren op GBL-gerelateerde onderwerpen. Stemvee het bloed onder de nagels vandaan halen is veel leuker :)
Ik weet dat jij aan het trollen (en niet al te snugger) bent. Houd daar alsjeblieft eens mee op. O+
Je suis Charlie Sheen
pi_143370951
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Die christelijke mensen vormen misschien wel geen fysieke bedreiging maar ze zijn net zo getikt.
En weer dat vingertje. "Maar zij doen/zijn het ook!"
Je suis Charlie Sheen
pi_143370984
quote:
12s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja zodat we alle extremen in de gaten blijven houden :P Je begon trouwens zelf over ze :p
pi_143371004
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je aan het trollen bent. :')
Nope.

Ik betwijfel serieus of de dreiging zo reëel is dat Wilders 24/7 moet worden beveiligd. We wonen in Nederland. Niet in Noord-Irak.

Dat hij tijdens werkbezoeken wordt omringd door klerenkasten, snap ik volkomen. Maar op alle andere momenten?

Maar nogmaals, het is zijn feestje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143371042
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja zodat we alle extremen in de gaten blijven houden :P Je begon trouwens zelf over ze :p
Om het verschil te onderstrepen ja.
Je suis Charlie Sheen
pi_143371045
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef NotYou het volgende:

Ik weet dat jij aan het trollen (en niet al te snugger) bent. Houd daar alsjeblieft eens mee op. O+
Neen, want ik schijt op Geert, zijn club meelopers en zijn stemvee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143371077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.

Ik betwijfel serieus of de dreiging zo reëel is dat Wilders 24/7 moet worden beveiligd. We wonen in Nederland. Niet in Noord-Irak.

Dat hij tijdens werkbezoeken wordt omringd door klerenkasten, snap ik volkomen. Maar op alle andere momenten?

Zij die hem dood willen hebben kunnen niet zoals ze met van Gogh gedaan hebben hem opzoeken waneer hij zich een keer rond zijn woning op straat begeeft? Oké.
Je suis Charlie Sheen
pi_143371093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Neen, want ik schijt op Geert, zijn club meelopers en zijn stemvee.
Ik vind het ook een partij van niets, zou er nooit op stemmen. Je punt?
Je suis Charlie Sheen
pi_143371110
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik vind het ook een partij van niets, zou er nooit op stemmen. Je punt?
Dat ik lekker blijf trollen :)
pi_143371112
quote:
12s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat jij eigenlijk continu doet bedoel je. Maar goed.

In september is iedereen weer terug van vakantie en zal de Schilderswijk ook weerde volledige bezetting aan moslims krijgen. Dat in combinatie met een mars waarbij een man meeloopt die voor genocide op marokkanen pleit en miljoenen moslims wenst te deporteren.. erg gezonde situatie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat ik lekker blijf trollen :)
:') Het houdt je maar bezig. Je komt op mij behoorlijk triest over. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143371155
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.

Ach, als je het bij het verkeerde eind hebt is er alleen maar een dooie politicus, valt wel mee dus.
pi_143371184
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

:') Het houdt je maar bezig. Je komt op mij behoorlijk triest over. ^O^
Beetje vergelijkbaar met hoe jij over de islam blijft zuigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371187
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zij die hem dood willen hebben kunnen niet zoals ze met van Gogh gedaan hebben hem opzoeken waneer hij zich een keer rond zijn woning op straat begeeft? Oké.
Alles kan. Maar het lijkt mij simpelweg niet heel waarschijnlijk. Het is nou niet alsof zijn moord op Van Gogh nou schering en inslag is in ons land.

Maar nogmaals, als Wilders zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij toch lekker op deze voet verder.
pi_143371201
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef Mutant01 het volgende:

Dat in combinatie met een mars waarbij een man meeloopt die voor genocide op marokkanen pleit
Huh wat wie?!
pi_143371231
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, als je het bij het verkeerde eind hebt is er alleen maar een dooie politicus, valt wel mee dus.
Ik ga die keuze dan ook niet voor hem maken. Ik geef slechts mijn visie op de situatie.

Mijn voorstel is dan ook niet om zijn beveiliging te beëindigen.
pi_143371246
quote:

[..]

Wat jij eigenlijk continu doet bedoel je. Maar goed.

In september is iedereen weer terug van vakantie en zal de Schilderswijk ook weerde volledige bezetting aan moslims krijgen. Dat in combinatie met een mars waarbij een man meeloopt die voor genocide op marokkanen pleit en miljoenen moslims wenst te deporteren.. erg gezonde situatie.
Mijn standpunt is al de hele topic reeks: "Geen jihad in m'n/de straat!" en "Dit is Nederland!" moet ook in de schilderswijk gezegd kunnen worden, te meer wanneer er gewoon een vergunning voor een dergelijke demonstratie is afgegeven.

Ik hoef naar niemand te wijzen om gedrag van een bepaalde groep te vergoeilijken of daaraan gelijk te stellen. Ik neem het niet op voor de demonstranten maar voor het recht het hierboven omschrevene te doen. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_143371258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Huh wat wie?!
Jij denkt dat de minder Marokkanen speech anders is en wordt opgevat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371269
quote:
Dat in combinatie met een mars waarbij een man meeloopt die voor genocide op marokkanen pleit
Haha wat
pi_143371301
quote:
11s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Beetje vergelijkbaar met hoe jij over de islam blijft zuigen.
Ligt volgens mij net iets meer aan je lange tenen en de 'fantoompijn' die je daar nog wel eens in ervaart.
Je suis Charlie Sheen
pi_143371303
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sinds wanneer bedien jij je van zulke retoriek? Als anderen het doen sta je op je achterste poten en nu zie ik je met volle borst vooruit precies hetzelfde doen?
pi_143371319
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja. Als mensen dat in het algemeen opvatten als een oproep tot genocide, dan wil ik niet weten wat ze van een boodschappenlijstje maken.
pi_143371354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Als mensen dat in het algemeen opvatten als een oproep tot genocide, dan wil ik niet weten wat ze van een boodschappenlijstje maken.
Of van 'geen jihad in mijn straat'.
pi_143371383
Geertje die zou oproepen tot een genocide op Marokkanen, ik zit nog steeds te grinniken hiero. Hele dag is weer goed.
pi_143371403
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sinds wanneer bedien jij je van zulke retoriek? Als anderen het doen sta je op je achterste poten en nu zie ik je met volle borst vooruit precies hetzelfde doen?
Hoe kom jii erbij dat ik dat zo opvat? Dat neemt niet weg dat duizenden anderen dat wel zo opvatten. Mag ik je eraan herinneren dat tijdens de speech Wilders geen enkele vorm van nuance heeft gebracht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371422
quote:

[..]

De taalbeheersing onder bepaalde groepen laat het nodige te wensen over. Ze vatten dingen wel vaker totaal anders op. :')

Opmerkelijk genoeg staan ze wanneer er daadwerkelijk, letterlijk om genocide geroepen wordt vanuit de eigen etnische groep vaak vooraan om dit te vergoeilijken dan wel te 'relativeren'. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143371441
quote:

[..]

op je booschappenlijstje staat minder van dit en minder van dat. Interessant.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371466
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe kom jii erbij dat ik dat zo opvat? Dat neemt niet weg dat duizenden anderen dat wel zo opvatten. Mag ik je eraan herinneren dat tijdens de speech Wilders geen enkele vorm van nuance heeft gebracht.
Misschien hadden die mensen dan maar de taal wat beter moeten leren, hebben ze alle tijd voor en gelegenheid toe gehad. ;)
Je suis Charlie Sheen
pi_143371490
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En normaliter leg jij dan de schuld bij degenen die het verkeerd opvatten. Waarom doe je dat in dit geval niet en geef je de groep onwetenden niet een fikse uitbrander omdat ze de speech van Geert niet goed hebben begrepen? Ik zie je alleen maar ageren tegen Geertje, niet tegen de booslims die het niet begrepen hebben. Kom kom, even rechtlijnig blijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 10:57:24 ]
pi_143371505
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

op je booschappenlijstje staat minder van dit en minder van dat. Interessant.
Het was niet echt een serieuze vergelijking.

Nee, die speech van Wilders was walgelijk, bijzonder discriminerend en beslist reden voor vervolging, maar iedereen die daar een oproep tot genocide in ziet is niet goed bij zijn hoofd.
pi_143371549
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef NotYou het volgende:

[..]

Misschien hadden die mensen dan maar de taal wat beter moeten leren, hebben ze alle tijd voor en gelegenheid toe gehad. ;)
Minder marokkanen. Minder minder minder ! Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371563
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Minder marokkanen. Minder minder minder ! Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.
Greet bedoelde het vast goed.
pi_143371626
quote:

[..]

'Dood aan de joden, dood aan de joden! Dood dood dood! Allah is groot'. Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.
pi_143371634
quote:

[..]

Zijn toch Nederlanders daar?
Make my day!
pi_143371640
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'Dood aan de joden, dood aan de joden! Dood dood dood! Allah is groot'. Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.
Ja maar hullie :'(
pi_143371645
quote:

[..]

Volgens mij is niet voor niets schande gesproken over die leuzen.

En terecht, uiteraard.
pi_143371678
De demo zoekt voor de volgende keer nog vrijwilligers. Iemand interesse ? :D
pi_143371698
pi_143371704
quote:

[..]

Als ze niet zo oververtegenwoordigd zouden zijn in het soort criminaliteit waar men last van heeft/waar opsporing verzocht vol mee zit, zouden mensen waarschijnlijk gedacht hebben:

"Wat is dat voor een rare man, waarom pikt hij zomaar die groep mensen eruit en wat is dat voor een rare gewaarwording daar in dat zaaltje?"

Dat de reacties anders waren is als je 't mij vraagt vrij tekenend. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
pi_143371722
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En normaliter leg jij dan de schuld bij degenen die het verkeerd opvatten. Waarom doe je dat in dit geval niet en geef je de groep onwetenden niet een fikse uitbrander omdat ze de speech van Geert niet goed hebben begrepen? Ik zie je alleen maar ageren tegen Geertje, niet tegen de booslims die het niet begrepen hebben. Kom kom, even rechtlijnig blijven.
Omdat het hier niet gaat om booslims. Maar om normale mensen als jij en ik die een geert met angst tegemoet zien. Daarnaast omdat Geert zelf debet is aan het misverstand door elke vorm van nuance eruit te halen. Minder is nueenmaal multi interpretabel. Dat in combinatie met eerdere vijandige uitspraken over moslims in het algemeen maken die opvattingen niet raar. Verder geef ik louter aan wat voor gevolgen het heeft voor de perceptie van zon demo voor buitenstaanders. Ik heb er verder geen moreel oorderl over gegeven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371760
quote:

[..]

Wijzen naar anderen waar iedereen schande over spreekt. Hoe is dit van toegevoegde waarde?
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371818
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij is niet voor niets schande gesproken over die leuzen.

En terecht, uiteraard.
Dat valt ook wel weer mee. Men vond het allemaal wel best.
pi_143371832
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee. Men vond het allemaal wel best.
Wie is 'men'?
pi_143371860
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wijzen naar anderen waar iedereen schande over spreekt. Hoe is dit van toegevoegde waarde?
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Verder geef ik louter aan wat voor gevolgen het heeft voor de perceptie van zon demo voor buitenstaanders.
pi_143371877
DEN HAAG – De kans is ‘heel groot’ dat de demonstratie van 20 september in de Haagse Schilderswijk niet wordt toegestaan. Dat zegt Tobias Dander, fractievoorzitter van collegepartij D66, tegen Omroep West.
‘Je kunt op je vingers natellen dat dit spanningen gaat opleveren. Het is niet verstandig om de demonstratie in de wijk te laten plaatsvinden. Ik neem daarin de oproep van de winkeliers en bewoners mee die niet blij zijn met de demonstratie. Dat vraagt om een heroverweging’, zegt Dander. ‘Wellicht is een andere plek in de stad beter.’
Geert Wilders riep vanochtend op om met duizenden naar de Haagse achterstandswijk te komen. ‘We moeten laten zien dat we het niet pikken’, zegt Wilders in de Telegraaf. Bewoners en moslimradicalen in de wijk hebben aangekondigd de demonstratie opnieuw te zullen blokkeren.

Geen verbod

Fractievoorzitter Martin Wörsdörfer zegt geen voorstander van een verbod te zijn. Hij vindt het desondanks verstandiger om de demonstratie niet door de Schilderwijk te laten trekken.
‘Ik ben het daarmee eens’, zegt fractievoorzitter van de Haagse SP, Bart van Kent. ‘Je ziet dat de veroordeelde crimineel Arnoud van Doorn een knokploeg aan het samenstellen is en dan is er ook Wilders met zijn riskante aanhang. Dan stuur je bewust aan op een clash in een woonwijk. Dat kan je niemand aandoen. Het door laten gaan van de demonstratie in de Schilderwijk is wat mij betreft uitgesloten’.

Als het protest wordt verboden, wil Wilders ‘desnoods in zijn eentje’ met de Nederlandse vlag door de wijk lopen. Zondag ontaardde een anti-IS-demonstratie in de Schilderswijk in ongeregeldheden, meerdere personen werden aangehouden.

http://www.omroepwest.nl/(...)-verplaatst%E2%80%99
pi_143371889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie is 'men'?
Onder andere van Aartsen, je weet wel, burgervader van Den Haag.
pi_143371901
quote:
12s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:02 schreef NotYou het volgende:

[..]

Als ze niet zo oververtegenwoordigd zouden zijn in het soort criminaliteit waar men last van heeft/waar opsporing verzocht vol mee zit, zouden mensen waarschijnlijk gedacht hebben:

"Wat is dat voor een rare man, waarom pikt hij zomaar die groep mensen eruit en wat is dat voor een rare gewaarwording daar in dat zaaltje?"

Dat de reacties anders waren is als je 't mij vraagt vrij tekenend. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig dachten de meeste mensen ook exact dat wat jij verwoordde. Namelijk wat een schandalige uitspraak van een debiel figuur en wat een rare gewaarwording in dat zaaltje. Als autochtonen al zo denken dan mag je raden hoe een deel van de betreffende groep daar zelf over dacht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371922
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
DEN HAAG – De kans is ‘heel groot’ dat de demonstratie van 20 september in de Haagse Schilderswijk niet wordt toegestaan. Dat zegt Tobias Dander, fractievoorzitter van collegepartij D66, tegen Omroep West.
‘Je kunt op je vingers natellen dat dit spanningen gaat opleveren. Het is niet verstandig om de demonstratie in de wijk te laten plaatsvinden. Ik neem daarin de oproep van de winkeliers en bewoners mee die niet blij zijn met de demonstratie. Dat vraagt om een heroverweging’, zegt Dander. ‘Wellicht is een andere plek in de stad beter.’
Geert Wilders riep vanochtend op om met duizenden naar de Haagse achterstandswijk te komen. ‘We moeten laten zien dat we het niet pikken’, zegt Wilders in de Telegraaf. Bewoners en moslimradicalen in de wijk hebben aangekondigd de demonstratie opnieuw te zullen blokkeren.

Geen verbod

Fractievoorzitter Martin Wörsdörfer zegt geen voorstander van een verbod te zijn. Hij vindt het desondanks verstandiger om de demonstratie niet door de Schilderwijk te laten trekken.
‘Ik ben het daarmee eens’, zegt fractievoorzitter van de Haagse SP, Bart van Kent. ‘Je ziet dat de veroordeelde crimineel Arnoud van Doorn een knokploeg aan het samenstellen is en dan is er ook Wilders met zijn riskante aanhang. Dan stuur je bewust aan op een clash in een woonwijk. Dat kan je niemand aandoen. Het door laten gaan van de demonstratie in de Schilderwijk is wat mij betreft uitgesloten’.

Als het protest wordt verboden, wil Wilders ‘desnoods in zijn eentje’ met de Nederlandse vlag door de wijk lopen. Zondag ontaardde een anti-IS-demonstratie in de Schilderswijk in ongeregeldheden, meerdere personen werden aangehouden.

Koren op de molen van de anti-isis partij.
pi_143371934
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Onder andere van Aartsen, je weet wel, burgervader van Den Haag.
Fijn dat Van Aartsen heel Nederland vertegenwoordigt. In de media, dit forum en, bijvoorbeeld, Twitter, waren de reacties niet mals.
pi_143371960
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

De samenhang ontgaat mij. Ik sta hier namelijk niet de isisfiguren en hun uitspraken te bagatelliseren. Andersom daarentegen...
Allah Al Watan Al Malik
pi_143371973
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:

Geen verbod

Kan de GBL weer lekker de Calimero gaan uithangen. :r
pi_143372004
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De samenhang ontgaat mij. Ik sta hier namelijk niet de isisfiguren en hun uitspraken te bagatelliseren. Andersom daarentegen...
Andersom daarentegen vind men dat Geertje een demonstratie moet kunnen geven tegen ISIS, door de Schilderswijk, en vind jij dat een slecht idee omdat Wilders volgens jou een genocide op Marokkanen heeft voorgesteld in een speech van een jaar geleden. Zit ik een beetje in de buurt?
pi_143372025
Nou, Wilders wint wel heel makkelijk zo. Beetje flauw.
pi_143372060
Deden we allemaal nou maar een beetje normaal he }:|
pi_143372091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Deden we allemaal nou maar een beetje normaal he }:|
Het is komkommertijd, je moet toch wat.
pi_143372097
DEN HAAG - Er dreigt een veldslag in de Haagse Schilderswijk, meldt De Telegraaf woensdag. PVV-leider Geert Wilders doet in de krant een oproep om 20 september deel te nemen aan de tweede Mars van de Vrijheid. Groepen allochtone jongeren rekruteren ondertussen ’troepen’ om de buurt met grof geweld te verdedigen.
Volgens de PVV-voorman ergeren talloze mensen zich aan de moslimextremisten en jonge relschoppers die zondag een anti-ISIS-demonstratie verstoorden.

'Desnoods in mijn eentje'

'We moeten laten zien dat we dat niet pikken', legt Wilders uit in De Telegraaf. 'We moeten er met tienduizenden heen.' Als zo’n protest verboden wordt, weet Wilders nog wel wat. 'Desnoods loop ik er in mijn eentje met de Nederlandse vlag.'
Bewoners van de Schilderswijk en moslimradicalen willen de demonstratie, waar zondag types uit extreemrechtse hoek aan deelnamen, opnieuw blokkeren op de Hoefkade.

http://www.omroepwest.nl/(...)hilderswijk-den-haag
pi_143372118
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is komkommertijd, je moet toch wat.
Nja ik denk dat het is dat Nederland niet zo groot is. Stel er waren steden met miljoenen inwoners was het allang verschrikkelijk uit de hand gelopen..

We geven sommige mensen veelte veel aandacht
pi_143372139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
DEN HAAG - Er dreigt een veldslag in de Haagse Schilderswijk, meldt De Telegraaf woensdag. PVV-leider Geert Wilders doet in de krant een oproep om 20 september deel te nemen aan de tweede Mars van de Vrijheid. Groepen allochtone jongeren rekruteren ondertussen ’troepen’ om de buurt met grof geweld te verdedigen.
Volgens de PVV-voorman ergeren talloze mensen zich aan de moslimextremisten en jonge relschoppers die zondag een anti-ISIS-demonstratie verstoorden.

'We moeten laten zien dat we dat niet pikken', legt Wilders uit in De Telegraaf. 'We moeten er met tienduizenden heen.' Als zo’n protest verboden wordt, weet Wilders nog wel wat. 'Desnoods loop ik er in mijn eentje met de Nederlandse vlag.'
Bewoners van de Schilderswijk en moslimradicalen willen de demonstratie, waar zondag types uit extreemrechtse hoek aan deelnamen, opnieuw blokkeren op de Hoefkade.

Zijn dat dezelfde lieve jongens die wel eens een tasje stelen en rondtrekken door Nederland als kleine groep om het te verpesten voor de grote groep?

Verder Telegraaf :r
pi_143372176
Zijn er trouwens gevolgen voor die van Doorn met zn oproep ?
pi_143372177
Mooi man, zo kunnen alle onrendabelen worden opgeruimd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_143372188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:18 schreef waht het volgende:
Mooi man, zo kunnen alle onrendabelen worden opgeruimd.
pi_143372224
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Andersom daarentegen vind men dat Geertje een demonstratie moet kunnen geven tegen ISIS, door de Schilderswijk, en vind jij dat een slecht idee omdat Wilders volgens jou een genocide op Marokkanen heeft voorgesteld in een speech van een jaar geleden. Zit ik een beetje in de buurt?
Ik vind net zo goed dat Geertje dat recht heeft. Met het verschil dat als hij daarbij meeloopt het karakter van de demonstratie wezenlijk anders is. Namelijk van anti isis naar anti moslim. Het lijkt mij inderdaad geen goed idee om een dergelijke demo in een dergelijke wij te plannen. Temeer hij zich extreem vijandig heeft uitgelaten over een bevolkingsgroep waarvan een deel woonachtig is im diezelfde wijk. Dit lijkt mij om redenen van veiligheid en openbare orde niet handig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143372228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:

Verdedigen waartegen? Nederlandse burgers die er "Geen jihad in de straat!" en een knullig "Dit is Nederland! Dit is Nederland!" willen roepen, misschien net een half uurtje lang?

Wat is daar in hemelsnaam zo verkeerd/provocatief aan? Waarom zeggen die mensen/bewoners niet gewoon "Ja dat klopt" of "Zo dat hebben jullie knap van een kaart gelezen" of iets van gelijke strekking? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143372268
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Verdedigen waartegen? Nederlandse burgers die er "Geen jihad in de straat!" en een knullig "Dit is Nederland! Dit is Nederland!" willen roepen, misschien net een half uurtje lang?

Wat is daar in hemelsnaam zo verkeerd/provocatief aan? Waarom zeggen die mensen/bewoners niet gewoon "Ja dat klopt" of "Zo dat hebben jullie knap van een kaart gelezen" of iets van gelijke strekking? :')
Waarom blijf je zo stellig ontkennen dat dit geen mars was alleen tegen de isis ?
pi_143372286
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Omdat het ongelovigen zijn die het Kalifaat bedreigen natuurlijk, duh. Dit gaat allang niet meer over ISIS.
pi_143372291
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde lieve jongens die wel eens een tasje stelen en rondtrekken door Nederland als kleine groep om het te verpesten voor de grote groep?

Verder Telegraaf :r
Dat zou goed kunnen want 90% zit waar ik nu zit. En das niet in Nederland. En ook niet Syrië.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143372292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom blijf je zo stellig ontkennen dat dit geen mars was alleen tegen de isis ?
Kom maar met beelden waaruit het tegendeel blijkt.
Je suis Charlie Sheen
pi_143372304
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er trouwens gevolgen voor die van Doorn met zn oproep ?
Welke oproep?
Allah Al Watan Al Malik
pi_143372309
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Kom maar met beelden waaruit het tegendeel blijkt.
Je hebt al die rechts idioten opgefokt met woede niet gezien ? :P
pi_143372330
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Welke oproep?
Om een groep op te richten die de moskeeën moet beschermen. Hij had al 70 mensen verzameld toch ?
pi_143372381
quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen want 90% zit waar ik nu zit. En das niet in Nederland. En ook niet Syrië.
Jij bent ook lekker je spoils of war aan het uitgeven?
pi_143372430
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je hebt al die rechts idioten opgefokt met woede niet gezien ? :P
Toen ze er niet door mochten? Verder leken ze mij vooral bang, ook dat hun meelopen in die optocht verdere gevolgen zou hebben. Is zo'n beetje het eerste waar het over gaat in het verslag op geenstijl:

http://www.dumpert.nl/embed/6612403/4ae7149b/
Je suis Charlie Sheen
pi_143372504
quote:

[..]

idioten opgefokt met woede
en religie

Je suis Charlie Sheen
pi_143372571
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef NotYou het volgende:

[..]

Toen ze er niet door mochten? Verder leken ze mij vooral bang, ook dat hun meelopen in die optocht verdere gevolgen zou hebben. Is zo'n beetje het eerste waar het over gaat in het verslag op geenstijl:

http://www.dumpert.nl/embed/6612403/4ae7149b/
Gahaha het is echt te kansloos... Van beide kanten. Hopelijk krijgt die volgende demo geen toestemming om die route te lopen want ze komen te dicht bij mij in de buurt :P
pi_143372588
quote:
Ja heb je al eerder gezegd dat ik dit ook te lachwekkend en stom vind.
pi_143372609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahaha het is echt te kansloos... Van beide kanten. Hopelijk krijgt die volgende demo geen toestemming om die route te lopen want ze komen te dicht bij mij in de buurt :P
Vind het juist één van de weinige niet kansloze acties uit de hoek van extreem-rechts. Maarja, zelfs kapotte klokken enzo.
Je suis Charlie Sheen
pi_143372630
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja heb je al eerder gezegd dat ik dit ook te lachwekkend en stom vind.
Terwijl je het andere als woedend en opgefokt omschrijft is dit lachwekkend en stom?
Je suis Charlie Sheen
pi_143372648
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Vind het juist één van de weinige niet kansloze acties uit de hoek van extreem-rechts. Maarja, zelfs kapotte klokken enzo.
Ik vind extreem rechts sowieso kansloos ... Leef en laat leven !
pi_143372675
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Terwijl je het andere als woedend en opgefokt omschrijft is dit lachwekkend en stom?
Ja het andere is ook lachwekkend en stom . net zoals de tegen demo... Wat zit je nou slap te lullen man
pi_143372732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind extreem rechts sowieso kansloos ... Leef en laat leven !
Behalve als je een ongelovige bent, dan moet je dood. Of belasting betalen en jezelf bekeren.
pi_143372743
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja het andere is ook lachwekkend en stom . net zoals de tegen demo... Wat zit je nou slap te lullen man
Als er hier al iemand slap lult, na alle gbl-trololol types...
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:38:50 #85
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_143372836
quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Blijf daar dan ook, wat ben jij een misselijk mannetje geworden en uit eindelijk zullen ALLE MOSLIMS zo uit de hoek gaan komen, jij bent al een mooi bewijs!!! w/
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_143372840
quote:

[..]

Om een groep op te richten die de moskeeën moet beschermen. Hij had al 70 mensen verzameld toch ?
Wat is zou daar niet aan mogen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_143372902
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Blijf daar dan ook, wat ben jij een misselijk mannetje geworden en uit eindelijk zullen ALLE MOSLIMS zo uit de hoek gaan komen, jij bent al een mooi bewijs!!! w/
Oke man! Zegt Mutant01 kijkend naar de baai van Tanger met wat bikinibabes voor zijn neus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143372931
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

:')
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:41:46 #89
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_143372933
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oke man! Zegt Mutant01 kijkend naar de baai van Tanger met wat bikinibabes voor zijn neus.
Mooi, nog velen te gaan!
pi_143372948
quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Behalve als je een ongelovige bent, dan moet je dood. Of belasting betalen en jezelf bekeren.
Ja mocht ik belasting moeten gaan betalen omdat ik niet geloof zal ik het laten weten !
pi_143373017
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:41 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Mooi, nog velen te gaan!
Moge je er nog een eeuwigheid last van hebben!
Allah Al Watan Al Malik
pi_143373080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja mocht ik belasting moeten gaan betalen omdat ik niet geloof zal ik het laten weten !
Alsof (ongelovige) vrouwen dat tegen die tijd nog zelf zouden mogen.
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:46:55 #93
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_143373097
quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moge je er nog een eeuwigheid last van hebben!
Dat zal ook vast zo zijn, ze/jullie zijn al bezig sinds de 7e eeuw het zit dus totaal in jullie genen, 8)7
pi_143373274
http://www.npo.nl/seks-en-de-zonde/05-07-2014/VPWON_1227563

Bekijk hier trouwens eens hoe uitgerekend Halsema uit de doeken ( :') ) doet hoe het leven voor vrouwen is in Pakistan. Binnenkort ook in de Schilderswijk? *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_143373431
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Dat zal ook vast zo zijn, ze/jullie zijn al bezig sinds de 7e eeuw het zit dus totaal in jullie genen, 8)7
Klopt. En we neuken als konijnen. Is dat even pech hebben allemaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143373433
Zo denken ISIS aanhangers:
ISIS supporters casually discuss how many slaves you are allowed & if u can have sex with them - via @Leila_Creative http://t.co/6yE83GEIY1
https://twitter.com/GhaffarH/status/499282834528673792

woensdag 13 augustus 2014 @ 11:55:41 #97
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_143373461
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je zit dus stoer te doen als nep mocro voor je echte naffer matties, wat een mannetje ben je toch! _O-
pi_143373499
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef oksel12 het volgende:
Zo denken ISIS aanhangers:
ISIS supporters casually discuss how many slaves you are allowed & if u can have sex with them - via @Leila_Creative http://t.co/6yE83GEIY1
https://twitter.com/GhaffarH/status/499282834528673792

[ afbeelding ]
Ja, iedereen weet ondertussen wel dat die figuren niet sporen. Dus, wat is je punt?
pi_143373540
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Je zit dus stoer te doen als nep mocro voor je echte naffer matties, wat een mannetje ben je toch! _O-
correct. Immers nep mocros zitten doorgaans in Tanger op het strand. Uw analyse is donders grondig.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:58:04 #100
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_143373552
quote:
4s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt. En we neuken als konijnen. Is dat even pech hebben allemaal.
wees er maar trots op, wie het laatst lacht ...............! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')