abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143365339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee deze demo is aangemaakt omdat er online op facebook een islamitische staat was uitgeroepen
Waarom dan stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden? Waarom een journalist aanvallen ?

Of is dat ook een fabeltje?
pi_143365343
Met die mensen die bij die demo waren zondag is idd geen discussie mogelijk ...
pi_143365348
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee deze demo is aangemaakt omdat er online op facebook een islamitische staat was uitgeroepen
Hoe kom je daar dan bij? Dit is het verhaal dat ik overal gelezen heb:

quote:
Hagenaars protesteren tegen radicale moslimgroepering

Tweet

Yelle Tieleman: 29-07-2014 13:30 uur
TAGS: den haag, isis, Schilderswijk

Uit grote woede over de demonstraties van radicale moslims in de Haagse Schilderswijk gaat een groep inwoners uit Den Haag een protestmars lopen in de wijk. Op 10 augustus gaat de groep met Nederlandse vlag door de buurt lopen, zegt een van de initiatiefnemers tegen Omroep West.

Initiatiefnemer Patrick Schouten ergert zich groen en geel aan de demonstraties waarbij openlijk steun wordt uitgesproken voor de radicale moslimgroepering ISIS. Net zoals hij boos is op de groep mannen die met bedekte gezichten wapperden met islamitische vlaggen. Dat zij ongelovigen als ‘de vijand’ bestempelden en ‘dood aan de Joden’ riepen maakt Schouten razend.
Van Aartsen

Schouten is niet blij met de de houding van burgemeester Jozias van Aartsen. ,,We willen aan Van Aartsen vragen hard op te treden tegen de salafistische aanhang in Den Haag en omgeving’, zegt hij. Schouten heeft met zo’n vijftien mensen de beweging Pro Patria, ‘voor het vaderland’, in het leven geroepen.

Via Facebook hebben zo’n 100 mensen zich aangemeld voor de protestmars. Uiteindelijk hoopt hij op zo’n 200 tot 300 deelnemers. Meer informatie is te vinden op de Facebookpagina van Pro Patria

http://nieuws.thepostonli(...)haagse-schilderwijk/
Je suis Charlie Sheen
pi_143365360
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waarom dan stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden? Waarom een journalist aanvallen ?

Of is dat ook een fabeltje?
Nee , dit argument slaat ook nergens op. De demo is niet alleen georganiseerd vanwege die isisvlaggende kneuzen paar weken geleden...
pi_143365374
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee , dit argument slaat ook nergens op. De demo is niet alleen georganiseerd vanwege die isisvlaggende kneuzen paar weken geleden...
Zeg Yasmin, wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Je suis Charlie Sheen
pi_143365393
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan bij? Dit is het verhaal dat ik overal gelezen heb:

[..]

Het begon nadat de media(niet alle) wat op hebben gepikt over die stomme facebook van de islamitische staat in de schilderswijk. Het doel was om toen deze sharia driehoek (die niet bestaat) terug te claimen... Vandaar de route door de schilderswijk
pi_143365405
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:08 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zeg Yasmin, wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Wat maakt jouw dat uit ? Waarom word dat hier eigenlijk altijd gevraagd ? :D
pi_143365446
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het begon nadat de media(niet alle) wat op hebben gepikt over die stomme facebook van de islamitische staat in de schilderswijk. Het doel was om toen deze sharia driehoek (die niet bestaat) terug te claimen... Vandaar de route door de schilderswijk
Heb je hier ook bronnen van want nogmaals, alle sites waarop ik de demonstratie genoemd heb zien worden verkondigden het andere verhaal.
Je suis Charlie Sheen
pi_143365483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je antwoord niet...
pi_143365491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat maakt jouw dat uit ? Waarom word dat hier eigenlijk altijd gevraagd ? :D
Puur nieuwsgierigheid, vooral na je meest recente reacties. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143365494
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Heb je hier ook bronnen van want nogmaals, alle sites waarop ik de demonstratie genoemd heb zien worden verkondigden het andere verhaal.
Ja helaas is de islamitische onzin fb offline gehaald. User Kanjer is een van de mensen die deze heeft gerapporteerd bij facebook.
pi_143365505
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Je antwoord niet...
Ja uiteraard is stenen gooien en de rest fucking kansloos.. lijkt me duidelijk toch ..
pi_143365513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef NotYou het volgende:

[..]

Puur nieuwsgierigheid, vooral na je meest recente reacties. ^O^
Wat zou je dan kunnen opmaken na mijn laatste reacties ?
pi_143365550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja helaas is de islamitische onzin fb offline gehaald. User Kanjer is een van de mensen die deze heeft gerapporteerd bij facebook.
Ik denk dat ik toch maar blijf bij de uitleg die mij lang voor de demonstratie al bekend was en mij van verschillende kanten is toegekomen.
Je suis Charlie Sheen
pi_143365556
Tis ook super irritant dat die Pro Patria zovaak zijn teksten aanpast/veranderd
pi_143365640
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik denk dat ik toch maar blijf bij de uitleg die mij lang voor de demonstratie al bekend was en mij van verschillende kanten is toegekomen.
Ja moet je doen. Ik heb die islamitische onzin fb gezien en de daarop volgende reacties op de Pro Patria fb.

Het is niet zo dat deze demo alleen is georganiseerd vanwege die demo dat ze daar met hun isis vlaggetjes te zwaaien
pi_143365679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis ook super irritant dat die Pro Patria zovaak zijn teksten aanpast/veranderd
Screenshots, Google Cache ?
pi_143365680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja moet je doen. Ik heb die islamitische onzin fb gezien en de daarop volgende reacties op de Pro Patria fb.

Het is niet zo dat deze demo alleen is georganiseerd vanwege die demo dat ze daar met hun isis vlaggetjes te zwaaien
Waarom was het een "islamitische onzin fb"?
Je suis Charlie Sheen
pi_143365692
Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf 2:6-7
pi_143365741
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waarom was het een "islamitische onzin fb"?
Omdat ze een bepaalde gedeelte van de schilderswijk en de wijk transvaal tot een islamistische staat hadden geclaimd. Omdat er kleding voorschriften opstonden die je diende te dragen. Omdat er vragen werden gesteld waar men deze kleding dan kon kopen en omdat er discussies waren tussen normale moslims en kalifaataanhangende sukkels. Vandaar dat het een onzin fb is.
pi_143365759
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Screenshots, Google Cache ?
Ik heb natuurlijk geen screenshots.. En dat google cache gebruik ik nooit ?
pi_143365774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf 2:6-7
Ik ben geen kenner. Maar dit soort fratsen staan toch ook in de bijbel?
pi_143365782
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben geen kenner. Maar dit soort fratsen staan toch ook in de bijbel?
Jep.
pi_143365790
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat ze een bepaalde gedeelte van de schilderswijk en de wijk transvaal tot een islamistische staat hadden geclaimd. Omdat er kleding voorschriften opstonden die je diende te dragen. Omdat er vragen werden gesteld waar men deze kleding dan kon kopen en omdat er discussies waren tussen normale moslims en kalifaataanhangende sukkels. Vandaar dat het een onzin fb is.
Ik zie werkelijk niet in waarom dat het onzinnig zou maken.. :?

Je suis Charlie Sheen
pi_143365849
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik zie werkelijk niet in waarom dat het onzinnig zou maken.. :?

Misschien omdat we dit soort sukkels niet al teveel aandacht moeten geven? Dat het totaal niet realistisch is dat ze in een niet zo'n grote stad als Den Haag dit zouden kunnen doen ?

Ik heb dat filmpje ook gezien. Het is alleen maar lachwekkend
pi_143365868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zou je dan kunnen opmaken na mijn laatste reacties ?
Omdat je bijna aandoenlijk naief bent.
pi_143365930
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Omdat je bijna aandoenlijk naief bent.
Ach naief.. Ik geloof het serieus niet dat er een sharia driehoek is in den haag.. De mensen die het wel geloven geven hen onterecht veelte veel credits. Zijn een paar idioten die het misschien maar al te graag zouden willen maar ook weten dat het ze hier niet gaat lukken. Het is nou geen stad met miljoenen inwoners en verschrikkelijke ghetto's
pi_143365963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien omdat we dit soort sukkels niet al teveel aandacht moeten geven? Dat het totaal niet realistisch is dat ze in een niet zo'n grote stad als Den Haag dit zouden kunnen doen ?

Ik heb dat filmpje ook gezien. Het is alleen maar lachwekkend
Er wordt onder constant "allahu akbar"-geschreeuw met straatstenen gegooid naar Nederlandse politie en pers, naast wapperende kalifaatvlaggen. Vreemd gevoel voor humor heb jij.
Je suis Charlie Sheen
pi_143366002
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:28 schreef NotYou het volgende:

[..]

Er wordt onder constant "allahu akbar"-geschreeuw met straatstenen gegooid naar Nederlandse politie en pers, naast wapperende kalifaatvlaggen. Vreemd gevoel voor humor heb jij.
Er is een demo tegen de islam en dan vind je het raar dat zij juist dan allah is groot gaan roepen ? En die stenen heb ik eerder ook gezegd was te stom voor woorden. Het filmpje zelf is idd lachwekkend.

De Slag om Schilderswijk... Hoe kan je dat nou serieus nemen ?
pi_143366016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ach naief.. Ik geloof het serieus niet dat er een sharia driehoek is in den haag.. De mensen die het wel geloven geven hen onterecht veelte veel credits. Zijn een paar idioten die het misschien maar al te graag zouden willen maar ook weten dat het ze hier niet gaat lukken. Het is nou geen stad met miljoenen inwoners en verschrikkelijke ghetto's
Sla er een paar die zich niet aan de aangekondigde voorschriften houden flink in elkaar en het wordt helemaal voor (gematigde) moslims al snel makkelijker net even iets bedekter de deur uit te gaan dan principieel te zijn.

Dit is hoe islamisme erin sluipt, waarom hoofddoekjes verbieden ook niet per se een slecht idee is. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143366044
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Sla er een paar die zich niet aan de aangekondigde voorschriften houden flink in elkaar en het wordt helemaal voor (gematigde) moslims al snel makkelijker net even iets bedekter de deur uit te gaan dan principieel te zijn.

Dit is hoe islamisme erin sluipt, waarom hoofddoekjes verbieden ook niet per se een slecht idee is. ^O^
Wat denk je dat er gebeurd als je hoofddoekjes gaat verbieden ?
pi_143366051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er is een demo tegen de islam en dan vind je het raar dat zij juist dan allah is groot gaan roepen ? En die stenen heb ik eerder ook gezegd was te stom voor woorden. Het filmpje zelf is idd lachwekkend.

Niet tegen de islam, tegen IS(IS). Je weet wel, de groepering die de gruwelijkste slachtpartijen aanricht (naar eigen zeggen) uit naam van de Islam, dit trots filmt en vervolgens als propaganda verspreidt om precies dit soort types (de tegendemonstranten) aan te spreken.
Je suis Charlie Sheen
pi_143366071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat denk je dat er gebeurd als je hoofddoekjes gaat verbieden ?
Dat moet je ook natte billendoekjes verbieden?
pi_143366082
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Niet tegen de islam, tegen IS(IS). Je weet wel, de groepering die de gruwelijkste slachtpartijen aanricht (naar eigen zeggen) uit naam van de Islam, dit trots filmt en vervolgens als propaganda verspreidt om precies dit soort types (de tegendemonstranten) aan te spreken.
Dat was in de inzet ja ... Praktijk bleek toch dat het anders was ..
pi_143366097
Maar ik ga slapen!
pi_143366133
quote:

[..]

Er is een demo tegen de islam en dan vind je het raar dat zij juist dan allah is groot gaan roepen ?
Ik vind het heel raar ja, christenen of joden zie ik dit niet snel doen. Zeker niet in Nederland. Religie was hier - in het overgrote merendeel van het land - meer iets geworden voor achter de voordeur.

quote:
En die stenen heb ik eerder ook gezegd was te stom voor woorden. Het filmpje zelf is idd lachwekkend.

Ook dommen, juist dommen kunnen heel veel schade aanrichten. Lachwekkend? Doodeng.
Je suis Charlie Sheen
pi_143369668
Nou, Wilders is ook eindelijk wakker en hij gaat desnoods in z'n eentje die demonstratie lopen, zegt ie.
pi_143369737
quote:

[..]

Er is een demo tegen de islam en dan vind je het raar dat zij juist dan allah is groot gaan roepen ?
demo tegen de islam? Waar was dat?
pi_143369752
Het wordt allemaal steeds lachwekkender dit hahaha... WIlders meelopen, roept op om zelfs het leger in te zetten. (bron: hoe kan het ook anders, sensatie krant de telegraaf) :P

We raken echt compleet van het padje hier in Nederland
Zonder wrijving geen glans
pi_143369809
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, Wilders is ook eindelijk wakker en hij gaat desnoods in z'n eentje die demonstratie lopen, zegt ie.
In z'n eentje omringd door een klein leger beveiligers ja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143369834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders vindt dit natuurlijk prachtig. Die zat al tijden te wachten op zoiets.
pi_143369837
quote:

[..]

De bodyguards van Wilders tegen de onrendabele ISIS-aanhangers.

Dat wordt mooie televisie.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_143369864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wilders vindt dit natuurlijk prachtig. Die zat al tijden te wachten op zoiets.
Christmas come early, zal Greet wel denken.

ISIS komt voor die malloot als een geschenk uit de hemel. En dat in ons land blijkbaar nog malloten rondlopen die fan zijn van gestoorde teringclub, is natuurlijk dubbel feest voor Wilders.
pi_143369900
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef waht het volgende:

[..]

De bodyguards van Wilders tegen de onrendabele ISIS-aanhangers.

Dat wordt mooie televisie.
Jongens van Voorpost en de NVU erbij en het feest is compleet. Zou geweldig zijn als dat knokken wordt.
pi_143369967
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

ISIS komt voor die malloot als een geschenk uit de hemel. En dat in ons land blijkbaar nog malloten rondlopen die fan zijn van gestoorde teringclub, is natuurlijk dubbel feest voor Wilders.
En win/win/win.

1. Demonstratie krijgt geen vergunning: Wilders wint.
2. Demonstratie gaat door, rellen volgen: Wilders wint.
3. Demonstratie gaat door, geen rellen: Wilders wint. Hij versloeg die terroristen.

Zelfs de opkomst kan alleen maar goed zijn:
1. Kleine opkomst: Wilders gaat als moedig man met slechts enkele anderen de ISIS-wijk in! Wat een held!
2. Grote opkomst: Wilders gaat als leider van een enorme mensenmassa de ISIS-wijk in! Wij pikken dit niet meer!
pi_143370004
quote:

[..]

Nu ook Wilders erbij betrokken is wordt het meer en meer een anti islam mars. Dit zal waarschijnlijk consequenties hebben voor het aantal tegenstanders van de mars en de algehele sfeer. Consequenties in extreem negatieve zin. Niet alleen tijdens de demo maar ook zeker daarna.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370024
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En win/win/win.

1. Demonstratie krijgt geen vergunning: Wilders wint.
2. Demonstratie gaat door, rellen volgen: Wilders wint.
3. Demonstratie gaat door, geen rellen: Wilders wint. Hij versloeg die terroristen.

Zelfs de opkomst kan alleen maar goed zijn:
1. Kleine opkomst: Wilders gaat als moedig man met slechts enkele anderen de ISIS-wijk in! Wat een held!
2. Grote opkomst: Wilders gaat als leider van een enorme mensenmassa de ISIS-wijk in! Wij pikken dit niet meer!
Fijn vooruitzicht.
pi_143370113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nu ook Wilders erbij betrokken is wordt het meer en meer een anti islam mars. Dit zal waarschijnlijk consequenties hebben voor het aantal tegenstanders van de mars en de algehele sfeer. Consequenties in extreem negatieve zin. Niet alleen tijdens de demo maar ook zeker daarna.
Nou ja... Als de boel een keer flink hard ploft, dan is het gezeik daarna tenminstte voorbij.
pi_143370128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt allemaal steeds lachwekkender dit hahaha... WIlders meelopen, roept op om zelfs het leger in te zetten. (bron: hoe kan het ook anders, sensatie krant de telegraaf) :P

We raken echt compleet van het padje hier in Nederland
Gahahah dus dat :P
pi_143370143
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:04 schreef Jigzoz het volgende:

2. Grote opkomst: Wilders gaat als leider Führer van een enorme mensenmassa de ISIS-wijk in! Wij pikken dit niet meer!
Fixed.

Nu nog een radicale imam erbij en we zijn compleet.
pi_143370152
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mensen krijgen eindelijk hun zin.
pi_143370158
quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef waht het volgende:

[..]

Fixed.

Wilders is geloof ik wel vaker geweest onder begeleiding van bodyguards.
pi_143370189
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik vind het heel raar ja, christenen of joden zie ik dit niet snel doen. Zeker niet in Nederland. Religie was hier - in het overgrote merendeel van het land - meer iets geworden voor achter de voordeur.

[..]

Ook dommen, juist dommen kunnen heel veel schade aanrichten. Lachwekkend? Doodeng.
Volkomen mee eens , vooral het eerste.
pi_143370205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja... Als de boel een keer flink hard ploft, dan is het gezeik daarna tenminstte voorbij.
Juist niet. Het zal dan pas beginnen. Hoe cru het ook klinkt. Het is alsof je een nazileider door een Joodse wijk laat marcheren. Zo komt het over aan de andere kant. Met name gezien zijn fascistische retoriek de afgelopen verkiezingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370229
De GBL hoopt op doden en gewonden zodat hij kan zeggen: 'zie je wel' :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143370282
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Je weet dat er ook in Nederland bepaalde delen erg christelijk zijn. Waar als er een gezin op zondag niet mee doet aan de zogenaamde zondag rust zij voor de rest overal buiten gesloten worden?
Waar er mensen zijn die een boze brief schrijven omdat er een supermarkt op zondag open is? Of kwaad worden omdat er een Roy Donders pak wordt verkocht ?:P

Ze gooien idd niet met stenen voor zover ik weet.Maar ik vind het net zo kansloos :P
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:18:13 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370298
Er wordt inderdaad aangestuurd op een escallatie van het conflict op deze manier. Ik denk dat Wilders denkt dat Nederland de confrontatie met de moslims beter vroeger dan later kan opzoeken.
The End Times are wild
pi_143370301
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Juist niet. Het zal dan pas beginnen. Hoe cru het ook klinkt. Het is alsof je een nazileider door een Joodse wijk laat marcheren. Zo komt het over aan de andere kant. Met name gezien zijn fascistische retoriek de afgelopen verkiezingen.
Of een jodenleider door een naziwijk. Zo komt dat namelijk aan de ene kant over. Zeker gezien die idioten met hun ISIS-vlaggen.

Hoe dan ook: er is eigenlijk geen redelijke oplossing meer, dus dan maar een onredelijke. Als ze maar een beetje opschieten. Vallen er doden? Misschien gaan beide kanten zich dan eindelijk eens afvragen of dit nou is wat ze willen. Is dat het geval? Dan vechten ze het maar uit tot het einde.
pi_143370306
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe enorm verlicht en verknipt die andere kant is.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:19:11 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370324
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je weet dat er ook in Nederland bepaalde delen erg christelijk zijn. Waar als er een gezin op zondag niet mee doet aan de zogenaamde zondag rust zij voor de rest overal buiten gesloten worden?
Waar er mensen zijn die een boze brief schrijven omdat er een supermarkt op zondag open is? Of kwaad worden omdat er een Roy Donders pak wordt verkocht ?:P

Ze gooien idd niet met stenen voor zover ik weet.Maar ik vind het net zo kansloos :P
Het is ieders recht een brief te schrijven als hij vind dat de supermarkt op zondag open moet. Meestal zijn dit verder heel gezagsgetrouwe mensen die hard werken. Zolang de wet niet overtreden wordt is er niks aan de hand.
The End Times are wild
pi_143370327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of een jodenleider door een naziwijk. Zo komt dat namelijk aan de ene kant over. Zeker gezien die idioten met hun ISIS-vlaggen.

Hoe dan ook: er is eigenlijk geen redelijke oplossing meer, dus dan maar een onredelijke. Als ze maar een beetje opschieten. Vallen er doden? Misschien gaan beide kanten zich dan eindelijk eens afvragen of dit nou is wat ze willen. Is dat het geval? Dan vechten ze het maar uit tot het einde.
Er is wel een oplossing. Dit niet groter maken dan het is.
pi_143370333
quote:

[..]

Of dreigen met bomaanslagen op Madonna concerten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat heeft Wilders nu onmogelijk gemaakt.
pi_143370341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is ieders recht een brief te schrijven als hij vind dat de supermarkt op zondag open moet. Meestal zijn dit verder heel gezagsgetrouwe mensen die hard werken. Zolang de wet niet overtreden wordt is er niks aan de hand.
Ja maar het is kansloos toch ? Als je op zondag niet naar de supermarkt wilt gaan ga je niet. Betekent niet dat gelijk het hele dorp niet meer kan gaan...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:20:46 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er zijn gewoon aan beide zijde partijen die het juist wel groter willen maken dan het is.
The End Times are wild
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:21:35 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar het is kansloos toch ? Als je op zondag niet naar de supermarkt wilt gaan ga je niet. Betekent niet dat gelijk het hele dorp niet meer kan gaan...
Meestal proberen ze ook invloed uit te oefenen door expliciet niet meer te gaan. Maar om zondagse winkelaars met stenen te bekogelen, dat doen ze niet. Verder is het gewoon hun eigen mening.
The End Times are wild
pi_143370382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er zijn gewoon aan beide zijde partijen die het juist wel groter willen maken dan het is.
Dus dat. En beide partijen zouden ook geen aandacht meer moeten krijgen. Dan heeft Wilders het ook wel gezien. Sensatiekneus dat het er is.
pi_143370385
Ik leun lekker achterover in m'n stoel en kijk hoe agressieve kut-allochtonen en neo-nazi's elkaar in de haren vliegen.
pi_143370388
quote:

[..]

En dat is juist de ellende met religieuzen. Ze moeten altijd maar anderen hun regels opleggen. Wil jij op maandag geen wortels eten? Niemand die daar een probleem van gaat maken. Ga je het anderen verbieden, dan ben je gewoon een lul.
pi_143370389
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik leun lekker achterover in m'n stoel en kijk hoe agressieve kut-allochtonen en neo-nazi's elkaar in de haren vliegen.
Juist, ik hoop dat ze allemaal verliezen.
pi_143370400
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143370413
quote:

[..]

Ligt het probleem bij de christenen en /of andere religies dan de islam in dit land?

Ik krijg een heel andere indruk als ik de media volg.
pi_143370432
quote:
Terecht, moet je maar niet van die domme dingen zeggen.
pi_143370438
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef waht het volgende:

[..]

Juist, ik hoop dat ze allemaal verliezen.
Hek eromheen. Maken we er een free fight-event van.
pi_143370440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Meestal proberen ze ook invloed uit te oefenen door expliciet niet meer te gaan. Maar om zondagse winkelaars met stenen te bekogelen, dat doen ze niet. Verder is het gewoon hun eigen mening.
Nee heb ook net gezegd dat voor zover ik weet ze niet met stenen gooien. Ik ken wel verhalen van mensen die niet mee deden met de zondagsregels en daarna zo erg werden buitengesloten in die regio dat hun bedrijf onderuit is gegaan.
pi_143370461
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Volgens mij ga je eraan voorbij dat dit inherent gematigden gaat meeslepen. De uitspraken van Wilders staan in het geheugen gegrift en worden gezien als een dreigement. Dat heeft dus niets meer met isis te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370481
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ligt het probleem bij de christenen en /of andere religies dan de islam in dit land?

Ik krijg een heel andere indruk als ik de media volg.
Nee probeerde alleen aan te geven dat er in Nederland ook mensen zijn die christelijk zijn en erg ver gaan in hun geloof.
pi_143370482
quote:
De debiliteit van sommige wezens is grenzeloos.
pi_143370500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De debiliteit van sommige wezens is grenzeloos.
Dan ben je aardig hersendood, inderdaad.
pi_143370506
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij ga je eraan voorbij dat dit inherent gematigden gaat meeslepen. De uitspraken van Wilders staan in het geheugen gegrift en worden gezien als een dreigement. Dat heeft dus niets meer met isis te maken.
Dit gaat van beide zijden inherent gematigden meeslepen. Beelden van stenengooiend tuig heeft ook heel Nederland gezien.
pi_143370518
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wilders maakt het op deze manier ook feitelijk groter. Het is door zijn aanwezigheid geen anti isis demo meer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit gaat van beide zijden inherent gematigden meeslepen. Beelden van stenengooiend tuig heeft ook heel Nederland gezien.
klopt en die stenengooiers waren
voir een groot deel echt geen isis aanhangers hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370558
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wilders maakt het op deze manier ook feitelijk groter. Het is door zijn aanwezigheid geen anti isis demo meer.
Hij mag daar niet zijn / komen volgens jou?
pi_143370585
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lekker handig van ze dan.
pi_143370605
quote:

[..]

Hoe weet jij dat?

En maakt dat het daarom minder debiel?
pi_143370616
quote:

[..]

Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de Telegraaf-lezer niet.
pi_143370618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?

Hoezo er wel van uit gaan dat het isis aanhangers waren ?
pi_143370625
quote:

[..]

Ongetwijfeld voor z'n plezier/omdat hij het stoer vindt omringd te zijn door beveiliging, constant, al jaren. Heeft niets te maken met een reëele dreiging vanuit een bepaalde bevolkingsgroep hoor.. :')
quote:

[..]

ISIS komt voor die malloot als een geschenk uit de hemel.
En dat in ons land blijkbaar nog malloten rondlopen die fan zijn van gestoorde teringclub, is natuurlijk dubbel feest voor Wilders.
Ja man, en als Fortuyn en Janmaat nog onder ons waren geweest zouden ze het ook helemaal geweldig vinden te zien wat er van Nederland geworden is. "Kijk dan! KIjk dan! Hahaha! :9~ " :')

Misschien moet je eens wat minder projecteren. :W

quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef waht het volgende:

[..]

Fixed.

Volgens mij ben je vergeten welke groep om genocide roept. Hint: juist tegen die lui werd en gaat kennelijk weer geprotesteerd worden. :') 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_143370629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hij mag doen wat hij niet laten kan. Ik geef aan wat voor gevolgen het heeft voor het karakter van de demo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Het is een vrij land. Natuurlijk mag Wilders meelopen.

Punt is dat het natuurlijk wel een dikke 'krijg de kanker' is richting de islamitische bewoners van die wijk. Wilders oreert immers al jaren over het gevaar van de islam en onderscheid maken is niet bepaald zijn sterkste kant, ondanks wat apologeten beweren.
pi_143370674
Ik vraag mij wel echt af waar dit nu allemaal gaat eindigen. Er worden nu van beide kanten wel signalen af gegeven die verontrustend zijn. Overgrote meerderheid is dit probleem zat en wilt er wat aan gaan doen en de andere kant wilt zich verdedigen hiertegen.

Als dit te ver doorslaat heb je straks gewoon een gebiedje (schilderswijk) waarin wekenlang rellen gaan plaatsvinden tussen rivaliserende groepen.
Zonder wrijving geen glans
pi_143370676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?

Elk persoon met een greintje mensenkennis weet dat. Dat maakt het niet minder debiel, maar de overdrijvingen die daarop volgde zijn net zo idioot.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370684
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ongetwijfeld voor z'n plezier/omdat hij het stoer vindt omringd te zijn door beveiliging, constant, al jaren. Heeft niets te maken met een reëele dreiging vanuit een bepaalde bevolkingsgroep hoor.. :')
Ik denk dat die dreiging behoorlijk wordt overdreven. Ja, hij moet niet zonder beveiliging door zo'n wijk gaan struinen. Maar dat geldt voor de meeste politici. De 24/7 beveiliging lijkt mij echter overbodig. Maar goed, als Geert zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij z'n gang maar.
pi_143370724
quote:

[..]

Klopt en het is jammer dat die delen er zijn, maar voor stenengooiers of christelijke "strijders" die aangewakkerd door beelden van de meest bloederige slachtpartijen de halve wereld over willen reizen om deel te nemen aan de heilige strijd hoef je er niet te vrezen.

Wordt er een grapje gemaakt over - of tekening gemaakt van Jezus dan staat niet de halve wereld op z'n kop. Wordt een cineast ook niet om vermoord, zeker niet hier in Nederland.

Bepaalde ellende kun je maar beter niet relativeren. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143370749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is een vrij land. Natuurlijk mag Wilders meelopen.

Punt is dat het natuurlijk wel een dikke 'krijg de kanker' is richting de islamitische bewoners van die wijk. Wilders oreert immers al jaren over het gevaar van de islam en onderscheid maken is niet bepaald zijn sterkste kant, ondanks wat apologeten beweren.
Precies dat gevoel heb ik steeds vaker als ik daar fiets / met de auto kom.

En nee , ik stem geen Wilders.

Ik ben vooral steeds meer het islamitisch janken en zuigen in deze stad moe.
pi_143370756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat die dreiging behoorlijk wordt overdreven. Ja, hij moet niet zonder beveiliging door zo'n wijk gaan struinen. Maar dat geldt voor de meeste politici. De 24/7 beveiliging lijkt mij echter overbodig. Maar goed, als Geert zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij z'n gang maar.
Leuk voor je.

Je suis Charlie Sheen
pi_143370761
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Klopt en het is jammer dat die delen er zijn, maar voor stenengooiers of christelijke "strijders" die aangewakkerd door beelden van de meest bloederige slachtpartijen de halve wereld over willen reizen om deel te nemen aan de heilige strijd hoef je er niet te vrezen.

Wordt er een grapje gemaakt over - of tekening gemaakt van Jezus dan staat niet de halve wereld op z'n kop. Wordt een cineast ook niet om vermoord, zeker niet hier in Nederland.

Bepaalde ellende kun je maar beter niet relativeren. ^O^
Wel de sharia driehoek in de schilderswijk :P
pi_143370799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag mij wel echt af waar dit nu allemaal gaat eindigen. Er worden nu van beide kanten wel signalen af gegeven die verontrustend zijn. Overgrote meerderheid is dit probleem zat en wilt er wat aan gaan doen en de andere kant wilt zich verdedigen hiertegen.

Als dit te ver doorslaat heb je straks gewoon een gebiedje (schilderswijk) waarin wekenlang rellen gaan plaatsvinden tussen rivaliserende groepen.
Welnee. Alsof al die figuren elke dag de trein naar Den Haag gaan pakken...

Nee, hhet wachten is denk ik op enig initiatief vanuit die Schilderswijk om de boel te de-escaleren. Een imam, een stel buurtvaders, weet ik veel naar wie er door die gasten wel geluisterd wordt. Die zorgt ervoor dat al dat tuig bij die demonstratie op de 20e gewoon binnen blijft en dan is het hele gezeik in een keer voorbij.
pi_143370804
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef NotYou het volgende:

[..]

Leuk voor je.

[ afbeelding ]
Tsja, je kunt je ook in je huis opsluiten omdat Meindert Tsjoelker voor jan lul dood is geramd.

Maar daarom; als Wilders graag zo wil leven, wie ben ik dan?
pi_143370813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel de sharia driehoek in de schilderswijk :P
Zelfs 'onze' gereformeerden kun je hier niet mee vergelijken, nouja behalve dat de focus ook daar vooral/puur op een afterlife ligt. Vormen echter geen bedreiging voor wie dan ook. Hoe zou het toch komen dat, dat bij de Islam anders ligt?
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')