abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143370152
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nu ook Wilders erbij betrokken is wordt het meer en meer een anti islam mars. Dit zal waarschijnlijk consequenties hebben voor het aantal tegenstanders van de mars en de algehele sfeer. Consequenties in extreem negatieve zin. Niet alleen tijdens de demo maar ook zeker daarna.
Mensen krijgen eindelijk hun zin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143370158
quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef waht het volgende:

[..]

Fixed.

Nu nog een radicale imam erbij en we zijn compleet.
Wilders is geloof ik wel vaker geweest onder begeleiding van bodyguards.
pi_143370189
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik vind het heel raar ja, christenen of joden zie ik dit niet snel doen. Zeker niet in Nederland. Religie was hier - in het overgrote merendeel van het land - meer iets geworden voor achter de voordeur.

[..]

Ook dommen, juist dommen kunnen heel veel schade aanrichten. Lachwekkend? Doodeng.
Volkomen mee eens , vooral het eerste.
pi_143370205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja... Als de boel een keer flink hard ploft, dan is het gezeik daarna tenminstte voorbij.
Juist niet. Het zal dan pas beginnen. Hoe cru het ook klinkt. Het is alsof je een nazileider door een Joodse wijk laat marcheren. Zo komt het over aan de andere kant. Met name gezien zijn fascistische retoriek de afgelopen verkiezingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370229
De GBL hoopt op doden en gewonden zodat hij kan zeggen: 'zie je wel' :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143370282
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik vind het heel raar ja, christenen of joden zie ik dit niet snel doen. Zeker niet in Nederland. Religie was hier - in het overgrote merendeel van het land - meer iets geworden voor achter de voordeur.

[..]

Ook dommen, juist dommen kunnen heel veel schade aanrichten. Lachwekkend? Doodeng.
Je weet dat er ook in Nederland bepaalde delen erg christelijk zijn. Waar als er een gezin op zondag niet mee doet aan de zogenaamde zondag rust zij voor de rest overal buiten gesloten worden?
Waar er mensen zijn die een boze brief schrijven omdat er een supermarkt op zondag open is? Of kwaad worden omdat er een Roy Donders pak wordt verkocht ?:P

Ze gooien idd niet met stenen voor zover ik weet.Maar ik vind het net zo kansloos :P
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:18:13 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370298
Er wordt inderdaad aangestuurd op een escallatie van het conflict op deze manier. Ik denk dat Wilders denkt dat Nederland de confrontatie met de moslims beter vroeger dan later kan opzoeken.
The End Times are wild
pi_143370301
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Juist niet. Het zal dan pas beginnen. Hoe cru het ook klinkt. Het is alsof je een nazileider door een Joodse wijk laat marcheren. Zo komt het over aan de andere kant. Met name gezien zijn fascistische retoriek de afgelopen verkiezingen.
Of een jodenleider door een naziwijk. Zo komt dat namelijk aan de ene kant over. Zeker gezien die idioten met hun ISIS-vlaggen.

Hoe dan ook: er is eigenlijk geen redelijke oplossing meer, dus dan maar een onredelijke. Als ze maar een beetje opschieten. Vallen er doden? Misschien gaan beide kanten zich dan eindelijk eens afvragen of dit nou is wat ze willen. Is dat het geval? Dan vechten ze het maar uit tot het einde.
pi_143370306
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe enorm verlicht en verknipt die andere kant is.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:19:11 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370324
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je weet dat er ook in Nederland bepaalde delen erg christelijk zijn. Waar als er een gezin op zondag niet mee doet aan de zogenaamde zondag rust zij voor de rest overal buiten gesloten worden?
Waar er mensen zijn die een boze brief schrijven omdat er een supermarkt op zondag open is? Of kwaad worden omdat er een Roy Donders pak wordt verkocht ?:P

Ze gooien idd niet met stenen voor zover ik weet.Maar ik vind het net zo kansloos :P
Het is ieders recht een brief te schrijven als hij vind dat de supermarkt op zondag open moet. Meestal zijn dit verder heel gezagsgetrouwe mensen die hard werken. Zolang de wet niet overtreden wordt is er niks aan de hand.
The End Times are wild
pi_143370327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of een jodenleider door een naziwijk. Zo komt dat namelijk aan de ene kant over. Zeker gezien die idioten met hun ISIS-vlaggen.

Hoe dan ook: er is eigenlijk geen redelijke oplossing meer, dus dan maar een onredelijke. Als ze maar een beetje opschieten. Vallen er doden? Misschien gaan beide kanten zich dan eindelijk eens afvragen of dit nou is wat ze willen. Is dat het geval? Dan vechten ze het maar uit tot het einde.
Er is wel een oplossing. Dit niet groter maken dan het is.
pi_143370333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of dreigen met bomaanslagen op Madonna concerten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat heeft Wilders nu onmogelijk gemaakt.
pi_143370341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is ieders recht een brief te schrijven als hij vind dat de supermarkt op zondag open moet. Meestal zijn dit verder heel gezagsgetrouwe mensen die hard werken. Zolang de wet niet overtreden wordt is er niks aan de hand.
Ja maar het is kansloos toch ? Als je op zondag niet naar de supermarkt wilt gaan ga je niet. Betekent niet dat gelijk het hele dorp niet meer kan gaan...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:20:46 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er zijn gewoon aan beide zijde partijen die het juist wel groter willen maken dan het is.
The End Times are wild
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:21:35 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar het is kansloos toch ? Als je op zondag niet naar de supermarkt wilt gaan ga je niet. Betekent niet dat gelijk het hele dorp niet meer kan gaan...
Meestal proberen ze ook invloed uit te oefenen door expliciet niet meer te gaan. Maar om zondagse winkelaars met stenen te bekogelen, dat doen ze niet. Verder is het gewoon hun eigen mening.
The End Times are wild
pi_143370382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er zijn gewoon aan beide zijde partijen die het juist wel groter willen maken dan het is.
Dus dat. En beide partijen zouden ook geen aandacht meer moeten krijgen. Dan heeft Wilders het ook wel gezien. Sensatiekneus dat het er is.
pi_143370385
Ik leun lekker achterover in m'n stoel en kijk hoe agressieve kut-allochtonen en neo-nazi's elkaar in de haren vliegen.
pi_143370388
quote:

[..]

En dat is juist de ellende met religieuzen. Ze moeten altijd maar anderen hun regels opleggen. Wil jij op maandag geen wortels eten? Niemand die daar een probleem van gaat maken. Ga je het anderen verbieden, dan ben je gewoon een lul.
pi_143370389
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik leun lekker achterover in m'n stoel en kijk hoe agressieve kut-allochtonen en neo-nazi's elkaar in de haren vliegen.
Juist, ik hoop dat ze allemaal verliezen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_143370400
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143370413
quote:

[..]

Ligt het probleem bij de christenen en /of andere religies dan de islam in dit land?

Ik krijg een heel andere indruk als ik de media volg.
pi_143370432
quote:
Terecht, moet je maar niet van die domme dingen zeggen.
pi_143370438
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef waht het volgende:

[..]

Juist, ik hoop dat ze allemaal verliezen.
Hek eromheen. Maken we er een free fight-event van.
pi_143370440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Meestal proberen ze ook invloed uit te oefenen door expliciet niet meer te gaan. Maar om zondagse winkelaars met stenen te bekogelen, dat doen ze niet. Verder is het gewoon hun eigen mening.
Nee heb ook net gezegd dat voor zover ik weet ze niet met stenen gooien. Ik ken wel verhalen van mensen die niet mee deden met de zondagsregels en daarna zo erg werden buitengesloten in die regio dat hun bedrijf onderuit is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')