abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143370461
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of een jodenleider door een naziwijk. Zo komt dat namelijk aan de ene kant over. Zeker gezien die idioten met hun ISIS-vlaggen.

Hoe dan ook: er is eigenlijk geen redelijke oplossing meer, dus dan maar een onredelijke. Als ze maar een beetje opschieten. Vallen er doden? Misschien gaan beide kanten zich dan eindelijk eens afvragen of dit nou is wat ze willen. Is dat het geval? Dan vechten ze het maar uit tot het einde.
Volgens mij ga je eraan voorbij dat dit inherent gematigden gaat meeslepen. De uitspraken van Wilders staan in het geheugen gegrift en worden gezien als een dreigement. Dat heeft dus niets meer met isis te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370481
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ligt het probleem bij de christenen en /of andere religies dan de islam in dit land?

Ik krijg een heel andere indruk als ik de media volg.
Nee probeerde alleen aan te geven dat er in Nederland ook mensen zijn die christelijk zijn en erg ver gaan in hun geloof.
pi_143370482
quote:
De debiliteit van sommige wezens is grenzeloos.
pi_143370500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De debiliteit van sommige wezens is grenzeloos.
Dan ben je aardig hersendood, inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143370506
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij ga je eraan voorbij dat dit inherent gematigden gaat meeslepen. De uitspraken van Wilders staan in het geheugen gegrift en worden gezien als een dreigement. Dat heeft dus niets meer met isis te maken.
Dit gaat van beide zijden inherent gematigden meeslepen. Beelden van stenengooiend tuig heeft ook heel Nederland gezien.
pi_143370518
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er zijn gewoon aan beide zijde partijen die het juist wel groter willen maken dan het is.
Wilders maakt het op deze manier ook feitelijk groter. Het is door zijn aanwezigheid geen anti isis demo meer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit gaat van beide zijden inherent gematigden meeslepen. Beelden van stenengooiend tuig heeft ook heel Nederland gezien.
klopt en die stenengooiers waren
voir een groot deel echt geen isis aanhangers hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370558
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wilders maakt het op deze manier ook feitelijk groter. Het is door zijn aanwezigheid geen anti isis demo meer.
Hij mag daar niet zijn / komen volgens jou?
pi_143370585
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lekker handig van ze dan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_143370605
quote:

[..]

Hoe weet jij dat?

En maakt dat het daarom minder debiel?
pi_143370616
quote:

[..]

Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de Telegraaf-lezer niet.
pi_143370618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?

Hoezo er wel van uit gaan dat het isis aanhangers waren ?
pi_143370625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In z'n eentje omringd door een klein leger beveiligers ja.
Ongetwijfeld voor z'n plezier/omdat hij het stoer vindt omringd te zijn door beveiliging, constant, al jaren. Heeft niets te maken met een reëele dreiging vanuit een bepaalde bevolkingsgroep hoor.. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Christmas come early, zal Greet wel denken.

ISIS komt voor die malloot als een geschenk uit de hemel.
En dat in ons land blijkbaar nog malloten rondlopen die fan zijn van gestoorde teringclub, is natuurlijk dubbel feest voor Wilders.
Ja man, en als Fortuyn en Janmaat nog onder ons waren geweest zouden ze het ook helemaal geweldig vinden te zien wat er van Nederland geworden is. "Kijk dan! KIjk dan! Hahaha! :9~ " :')

Misschien moet je eens wat minder projecteren. :W

quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef waht het volgende:

[..]

Fixed.

Nu nog een radicale imam erbij en we zijn compleet.
Volgens mij ben je vergeten welke groep om genocide roept. Hint: juist tegen die lui werd en gaat kennelijk weer geprotesteerd worden. :') 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_143370629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hij mag doen wat hij niet laten kan. Ik geef aan wat voor gevolgen het heeft voor het karakter van de demo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Het is een vrij land. Natuurlijk mag Wilders meelopen.

Punt is dat het natuurlijk wel een dikke 'krijg de kanker' is richting de islamitische bewoners van die wijk. Wilders oreert immers al jaren over het gevaar van de islam en onderscheid maken is niet bepaald zijn sterkste kant, ondanks wat apologeten beweren.
pi_143370674
Ik vraag mij wel echt af waar dit nu allemaal gaat eindigen. Er worden nu van beide kanten wel signalen af gegeven die verontrustend zijn. Overgrote meerderheid is dit probleem zat en wilt er wat aan gaan doen en de andere kant wilt zich verdedigen hiertegen.

Als dit te ver doorslaat heb je straks gewoon een gebiedje (schilderswijk) waarin wekenlang rellen gaan plaatsvinden tussen rivaliserende groepen.
Zonder wrijving geen glans
pi_143370676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?

Elk persoon met een greintje mensenkennis weet dat. Dat maakt het niet minder debiel, maar de overdrijvingen die daarop volgde zijn net zo idioot.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370684
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ongetwijfeld voor z'n plezier/omdat hij het stoer vindt omringd te zijn door beveiliging, constant, al jaren. Heeft niets te maken met een reëele dreiging vanuit een bepaalde bevolkingsgroep hoor.. :')
Ik denk dat die dreiging behoorlijk wordt overdreven. Ja, hij moet niet zonder beveiliging door zo'n wijk gaan struinen. Maar dat geldt voor de meeste politici. De 24/7 beveiliging lijkt mij echter overbodig. Maar goed, als Geert zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij z'n gang maar.
pi_143370724
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je weet dat er ook in Nederland bepaalde delen erg christelijk zijn. Waar als er een gezin op zondag niet mee doet aan de zogenaamde zondag rust zij voor de rest overal buiten gesloten worden?
Waar er mensen zijn die een boze brief schrijven omdat er een supermarkt op zondag open is? Of kwaad worden omdat er een Roy Donders pak wordt verkocht ?:P

Ze gooien idd niet met stenen voor zover ik weet.Maar ik vind het net zo kansloos :P
Klopt en het is jammer dat die delen er zijn, maar voor stenengooiers of christelijke "strijders" die aangewakkerd door beelden van de meest bloederige slachtpartijen de halve wereld over willen reizen om deel te nemen aan de heilige strijd hoef je er niet te vrezen.

Wordt er een grapje gemaakt over - of tekening gemaakt van Jezus dan staat niet de halve wereld op z'n kop. Wordt een cineast ook niet om vermoord, zeker niet hier in Nederland.

Bepaalde ellende kun je maar beter niet relativeren. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143370749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is een vrij land. Natuurlijk mag Wilders meelopen.

Punt is dat het natuurlijk wel een dikke 'krijg de kanker' is richting de islamitische bewoners van die wijk. Wilders oreert immers al jaren over het gevaar van de islam en onderscheid maken is niet bepaald zijn sterkste kant, ondanks wat apologeten beweren.
Precies dat gevoel heb ik steeds vaker als ik daar fiets / met de auto kom.

En nee , ik stem geen Wilders.

Ik ben vooral steeds meer het islamitisch janken en zuigen in deze stad moe.
pi_143370756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat die dreiging behoorlijk wordt overdreven. Ja, hij moet niet zonder beveiliging door zo'n wijk gaan struinen. Maar dat geldt voor de meeste politici. De 24/7 beveiliging lijkt mij echter overbodig. Maar goed, als Geert zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij z'n gang maar.
Leuk voor je.

Je suis Charlie Sheen
pi_143370761
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Klopt en het is jammer dat die delen er zijn, maar voor stenengooiers of christelijke "strijders" die aangewakkerd door beelden van de meest bloederige slachtpartijen de halve wereld over willen reizen om deel te nemen aan de heilige strijd hoef je er niet te vrezen.

Wordt er een grapje gemaakt over - of tekening gemaakt van Jezus dan staat niet de halve wereld op z'n kop. Wordt een cineast ook niet om vermoord, zeker niet hier in Nederland.

Bepaalde ellende kun je maar beter niet relativeren. ^O^
Wel de sharia driehoek in de schilderswijk :P
pi_143370799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag mij wel echt af waar dit nu allemaal gaat eindigen. Er worden nu van beide kanten wel signalen af gegeven die verontrustend zijn. Overgrote meerderheid is dit probleem zat en wilt er wat aan gaan doen en de andere kant wilt zich verdedigen hiertegen.

Als dit te ver doorslaat heb je straks gewoon een gebiedje (schilderswijk) waarin wekenlang rellen gaan plaatsvinden tussen rivaliserende groepen.
Welnee. Alsof al die figuren elke dag de trein naar Den Haag gaan pakken...

Nee, hhet wachten is denk ik op enig initiatief vanuit die Schilderswijk om de boel te de-escaleren. Een imam, een stel buurtvaders, weet ik veel naar wie er door die gasten wel geluisterd wordt. Die zorgt ervoor dat al dat tuig bij die demonstratie op de 20e gewoon binnen blijft en dan is het hele gezeik in een keer voorbij.
pi_143370804
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef NotYou het volgende:

[..]

Leuk voor je.

[ afbeelding ]
Tsja, je kunt je ook in je huis opsluiten omdat Meindert Tsjoelker voor jan lul dood is geramd.

Maar daarom; als Wilders graag zo wil leven, wie ben ik dan?
pi_143370813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel de sharia driehoek in de schilderswijk :P
Zelfs 'onze' gereformeerden kun je hier niet mee vergelijken, nouja behalve dat de focus ook daar vooral/puur op een afterlife ligt. Vormen echter geen bedreiging voor wie dan ook. Hoe zou het toch komen dat, dat bij de Islam anders ligt?
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')