Volgens mij ga je eraan voorbij dat dit inherent gematigden gaat meeslepen. De uitspraken van Wilders staan in het geheugen gegrift en worden gezien als een dreigement. Dat heeft dus niets meer met isis te maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of een jodenleider door een naziwijk. Zo komt dat namelijk aan de ene kant over. Zeker gezien die idioten met hun ISIS-vlaggen.
Hoe dan ook: er is eigenlijk geen redelijke oplossing meer, dus dan maar een onredelijke. Als ze maar een beetje opschieten. Vallen er doden? Misschien gaan beide kanten zich dan eindelijk eens afvragen of dit nou is wat ze willen. Is dat het geval? Dan vechten ze het maar uit tot het einde.

Nee probeerde alleen aan te geven dat er in Nederland ook mensen zijn die christelijk zijn en erg ver gaan in hun geloof.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ligt het probleem bij de christenen en /of andere religies dan de islam in dit land?
Ik krijg een heel andere indruk als ik de media volg.

De debiliteit van sommige wezens is grenzeloos.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef DroogDok het volgende:
Nog een relletje op twitter:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/08/yasmina_halfie.html

Dan ben je aardig hersendood, inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
De debiliteit van sommige wezens is grenzeloos.

Dit gaat van beide zijden inherent gematigden meeslepen. Beelden van stenengooiend tuig heeft ook heel Nederland gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ga je eraan voorbij dat dit inherent gematigden gaat meeslepen. De uitspraken van Wilders staan in het geheugen gegrift en worden gezien als een dreigement. Dat heeft dus niets meer met isis te maken.

Wilders maakt het op deze manier ook feitelijk groter. Het is door zijn aanwezigheid geen anti isis demo meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn gewoon aan beide zijde partijen die het juist wel groter willen maken dan het is.

klopt en die stenengooiers warenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dit gaat van beide zijden inherent gematigden meeslepen. Beelden van stenengooiend tuig heeft ook heel Nederland gezien.

Hij mag daar niet zijn / komen volgens jou?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wilders maakt het op deze manier ook feitelijk groter. Het is door zijn aanwezigheid geen anti isis demo meer.

Lekker handig van ze dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
klopt en die stenengooiers waren
voir een groot deel echt geen isis aanhangers hoor.

Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]

Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de Telegraaf-lezer niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]

Hoezo er wel van uit gaan dat het isis aanhangers waren ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En maakt dat het daarom minder debiel?

Ongetwijfeld voor z'n plezier/omdat hij het stoer vindt omringd te zijn door beveiliging, constant, al jaren. Heeft niets te maken met een reëele dreiging vanuit een bepaalde bevolkingsgroep hoor..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In z'n eentje omringd door een klein leger beveiligers ja.

Ja man, en als Fortuyn en Janmaat nog onder ons waren geweest zouden ze het ook helemaal geweldig vinden te zien wat er van Nederland geworden is. "Kijk dan! KIjk dan! Hahaha!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Christmas come early, zal Greet wel denken.
ISIS komt voor die malloot als een geschenk uit de hemel. En dat in ons land blijkbaar nog malloten rondlopen die fan zijn van gestoorde teringclub, is natuurlijk dubbel feest voor Wilders.
 "
 "   

Volgens mij ben je vergeten welke groep om genocide roept. Hint: juist tegen die lui werd en gaat kennelijk weer geprotesteerd worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Fixed.
Nu nog een radicale imam erbij en we zijn compleet.

Hij mag doen wat hij niet laten kan. Ik geef aan wat voor gevolgen het heeft voor het karakter van de demo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Hij mag daar niet zijn / komen volgens jou?

Het is een vrij land. Natuurlijk mag Wilders meelopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Hij mag daar niet zijn / komen volgens jou?

Elk persoon met een greintje mensenkennis weet dat. Dat maakt het niet minder debiel, maar de overdrijvingen die daarop volgde zijn net zo idioot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En maakt dat het daarom minder debiel?

Ik denk dat die dreiging behoorlijk wordt overdreven. Ja, hij moet niet zonder beveiliging door zo'n wijk gaan struinen. Maar dat geldt voor de meeste politici. De 24/7 beveiliging lijkt mij echter overbodig. Maar goed, als Geert zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij z'n gang maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ongetwijfeld voor z'n plezier/omdat hij het stoer vindt omringd te zijn door beveiliging, constant, al jaren. Heeft niets te maken met een reëele dreiging vanuit een bepaalde bevolkingsgroep hoor..

Klopt en het is jammer dat die delen er zijn, maar voor stenengooiers of christelijke "strijders" die aangewakkerd door beelden van de meest bloederige slachtpartijen de halve wereld over willen reizen om deel te nemen aan de heilige strijd hoef je er niet te vrezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet dat er ook in Nederland bepaalde delen erg christelijk zijn. Waar als er een gezin op zondag niet mee doet aan de zogenaamde zondag rust zij voor de rest overal buiten gesloten worden?
Waar er mensen zijn die een boze brief schrijven omdat er een supermarkt op zondag open is? Of kwaad worden omdat er een Roy Donders pak wordt verkocht ?:P
Ze gooien idd niet met stenen voor zover ik weet.Maar ik vind het net zo kansloos

Precies dat gevoel heb ik steeds vaker als ik daar fiets / met de auto kom.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een vrij land. Natuurlijk mag Wilders meelopen.
Punt is dat het natuurlijk wel een dikke 'krijg de kanker' is richting de islamitische bewoners van die wijk. Wilders oreert immers al jaren over het gevaar van de islam en onderscheid maken is niet bepaald zijn sterkste kant, ondanks wat apologeten beweren.

Leuk voor je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat die dreiging behoorlijk wordt overdreven. Ja, hij moet niet zonder beveiliging door zo'n wijk gaan struinen. Maar dat geldt voor de meeste politici. De 24/7 beveiliging lijkt mij echter overbodig. Maar goed, als Geert zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij z'n gang maar.

Wel de sharia driehoek in de schilderswijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klopt en het is jammer dat die delen er zijn, maar voor stenengooiers of christelijke "strijders" die aangewakkerd door beelden van de meest bloederige slachtpartijen de halve wereld over willen reizen om deel te nemen aan de heilige strijd hoef je er niet te vrezen.
Wordt er een grapje gemaakt over - of tekening gemaakt van Jezus dan staat niet de halve wereld op z'n kop. Wordt een cineast ook niet om vermoord, zeker niet hier in Nederland.
Bepaalde ellende kun je maar beter niet relativeren.

Welnee. Alsof al die figuren elke dag de trein naar Den Haag gaan pakken...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag mij wel echt af waar dit nu allemaal gaat eindigen. Er worden nu van beide kanten wel signalen af gegeven die verontrustend zijn. Overgrote meerderheid is dit probleem zat en wilt er wat aan gaan doen en de andere kant wilt zich verdedigen hiertegen.
Als dit te ver doorslaat heb je straks gewoon een gebiedje (schilderswijk) waarin wekenlang rellen gaan plaatsvinden tussen rivaliserende groepen.

Tsja, je kunt je ook in je huis opsluiten omdat Meindert Tsjoelker voor jan lul dood is geramd.quote:

Zelfs 'onze' gereformeerden kun je hier niet mee vergelijken, nouja behalve dat de focus ook daar vooral/puur op een afterlife ligt. Vormen echter geen bedreiging voor wie dan ook. Hoe zou het toch komen dat, dat bij de Islam anders ligt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel de sharia driehoek in de schilderswijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |