abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143365339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee deze demo is aangemaakt omdat er online op facebook een islamitische staat was uitgeroepen
Waarom dan stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden? Waarom een journalist aanvallen ?

Of is dat ook een fabeltje?
pi_143365343
Met die mensen die bij die demo waren zondag is idd geen discussie mogelijk ...
pi_143365348
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee deze demo is aangemaakt omdat er online op facebook een islamitische staat was uitgeroepen
Hoe kom je daar dan bij? Dit is het verhaal dat ik overal gelezen heb:

quote:
Hagenaars protesteren tegen radicale moslimgroepering

Tweet

Yelle Tieleman: 29-07-2014 13:30 uur
TAGS: den haag, isis, Schilderswijk

Uit grote woede over de demonstraties van radicale moslims in de Haagse Schilderswijk gaat een groep inwoners uit Den Haag een protestmars lopen in de wijk. Op 10 augustus gaat de groep met Nederlandse vlag door de buurt lopen, zegt een van de initiatiefnemers tegen Omroep West.

Initiatiefnemer Patrick Schouten ergert zich groen en geel aan de demonstraties waarbij openlijk steun wordt uitgesproken voor de radicale moslimgroepering ISIS. Net zoals hij boos is op de groep mannen die met bedekte gezichten wapperden met islamitische vlaggen. Dat zij ongelovigen als ‘de vijand’ bestempelden en ‘dood aan de Joden’ riepen maakt Schouten razend.
Van Aartsen

Schouten is niet blij met de de houding van burgemeester Jozias van Aartsen. ,,We willen aan Van Aartsen vragen hard op te treden tegen de salafistische aanhang in Den Haag en omgeving’, zegt hij. Schouten heeft met zo’n vijftien mensen de beweging Pro Patria, ‘voor het vaderland’, in het leven geroepen.

Via Facebook hebben zo’n 100 mensen zich aangemeld voor de protestmars. Uiteindelijk hoopt hij op zo’n 200 tot 300 deelnemers. Meer informatie is te vinden op de Facebookpagina van Pro Patria

http://nieuws.thepostonli(...)haagse-schilderwijk/
Je suis Charlie Sheen
pi_143365360
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waarom dan stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden? Waarom een journalist aanvallen ?

Of is dat ook een fabeltje?
Nee , dit argument slaat ook nergens op. De demo is niet alleen georganiseerd vanwege die isisvlaggende kneuzen paar weken geleden...
pi_143365374
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee , dit argument slaat ook nergens op. De demo is niet alleen georganiseerd vanwege die isisvlaggende kneuzen paar weken geleden...
Zeg Yasmin, wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Je suis Charlie Sheen
pi_143365393
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan bij? Dit is het verhaal dat ik overal gelezen heb:

[..]

Het begon nadat de media(niet alle) wat op hebben gepikt over die stomme facebook van de islamitische staat in de schilderswijk. Het doel was om toen deze sharia driehoek (die niet bestaat) terug te claimen... Vandaar de route door de schilderswijk
pi_143365405
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:08 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zeg Yasmin, wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Wat maakt jouw dat uit ? Waarom word dat hier eigenlijk altijd gevraagd ? :D
pi_143365446
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het begon nadat de media(niet alle) wat op hebben gepikt over die stomme facebook van de islamitische staat in de schilderswijk. Het doel was om toen deze sharia driehoek (die niet bestaat) terug te claimen... Vandaar de route door de schilderswijk
Heb je hier ook bronnen van want nogmaals, alle sites waarop ik de demonstratie genoemd heb zien worden verkondigden het andere verhaal.
Je suis Charlie Sheen
pi_143365483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je antwoord niet...
pi_143365491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat maakt jouw dat uit ? Waarom word dat hier eigenlijk altijd gevraagd ? :D
Puur nieuwsgierigheid, vooral na je meest recente reacties. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143365494
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Heb je hier ook bronnen van want nogmaals, alle sites waarop ik de demonstratie genoemd heb zien worden verkondigden het andere verhaal.
Ja helaas is de islamitische onzin fb offline gehaald. User Kanjer is een van de mensen die deze heeft gerapporteerd bij facebook.
pi_143365505
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Je antwoord niet...
Ja uiteraard is stenen gooien en de rest fucking kansloos.. lijkt me duidelijk toch ..
pi_143365513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef NotYou het volgende:

[..]

Puur nieuwsgierigheid, vooral na je meest recente reacties. ^O^
Wat zou je dan kunnen opmaken na mijn laatste reacties ?
pi_143365550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja helaas is de islamitische onzin fb offline gehaald. User Kanjer is een van de mensen die deze heeft gerapporteerd bij facebook.
Ik denk dat ik toch maar blijf bij de uitleg die mij lang voor de demonstratie al bekend was en mij van verschillende kanten is toegekomen.
Je suis Charlie Sheen
pi_143365556
Tis ook super irritant dat die Pro Patria zovaak zijn teksten aanpast/veranderd
pi_143365640
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik denk dat ik toch maar blijf bij de uitleg die mij lang voor de demonstratie al bekend was en mij van verschillende kanten is toegekomen.
Ja moet je doen. Ik heb die islamitische onzin fb gezien en de daarop volgende reacties op de Pro Patria fb.

Het is niet zo dat deze demo alleen is georganiseerd vanwege die demo dat ze daar met hun isis vlaggetjes te zwaaien
pi_143365679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis ook super irritant dat die Pro Patria zovaak zijn teksten aanpast/veranderd
Screenshots, Google Cache ?
pi_143365680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja moet je doen. Ik heb die islamitische onzin fb gezien en de daarop volgende reacties op de Pro Patria fb.

Het is niet zo dat deze demo alleen is georganiseerd vanwege die demo dat ze daar met hun isis vlaggetjes te zwaaien
Waarom was het een "islamitische onzin fb"?
Je suis Charlie Sheen
pi_143365692
Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf 2:6-7
pi_143365741
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waarom was het een "islamitische onzin fb"?
Omdat ze een bepaalde gedeelte van de schilderswijk en de wijk transvaal tot een islamistische staat hadden geclaimd. Omdat er kleding voorschriften opstonden die je diende te dragen. Omdat er vragen werden gesteld waar men deze kleding dan kon kopen en omdat er discussies waren tussen normale moslims en kalifaataanhangende sukkels. Vandaar dat het een onzin fb is.
pi_143365759
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Screenshots, Google Cache ?
Ik heb natuurlijk geen screenshots.. En dat google cache gebruik ik nooit ?
pi_143365774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf 2:6-7
Ik ben geen kenner. Maar dit soort fratsen staan toch ook in de bijbel?
pi_143365782
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben geen kenner. Maar dit soort fratsen staan toch ook in de bijbel?
Jep.
pi_143365790
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat ze een bepaalde gedeelte van de schilderswijk en de wijk transvaal tot een islamistische staat hadden geclaimd. Omdat er kleding voorschriften opstonden die je diende te dragen. Omdat er vragen werden gesteld waar men deze kleding dan kon kopen en omdat er discussies waren tussen normale moslims en kalifaataanhangende sukkels. Vandaar dat het een onzin fb is.
Ik zie werkelijk niet in waarom dat het onzinnig zou maken.. :?

Je suis Charlie Sheen
pi_143365849
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik zie werkelijk niet in waarom dat het onzinnig zou maken.. :?

Misschien omdat we dit soort sukkels niet al teveel aandacht moeten geven? Dat het totaal niet realistisch is dat ze in een niet zo'n grote stad als Den Haag dit zouden kunnen doen ?

Ik heb dat filmpje ook gezien. Het is alleen maar lachwekkend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')