wat is de link met de film?quote:

Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvinden

provoceren dus, tja als dat het doel was, chapeau!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.
Soms moet je de vinger op de zere plek leggen om iets aan te tonen.

Dat is wel gebleken. Hij werd meteen verstoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.

De demo ging helemaal nergens over omdat ze die stomme sharia driehoek veelste serieus namen... Waarom die idioten zoveel aandacht geven ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]

http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=slayagequote:
quote:slayage
Noun form of the word slay.
The act of slaying with a casual or cavalier attitude towards those being slain, typically nameless vampires without speaking roles.
...and then the vamps showed up and crazy hijinks and slayage ensued.
Let the slayage begin!
door Eu-Ming Lee 25 juni 2003

buffy the vampire slayer term dus? daarnaast ben ik een gus van sant fan, dus? what are you saying?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=slayage
[..]

isis is de hype momenteel, je weetzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De demo ging helemaal nergens over omdat ze die stomme sharia driehoek veelste serieus namen... Waarom die idioten zoveel aandacht geven ?

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
buffy the vampire slayer term dus? daarnaast ben ik een gus van sant fan, dus? what are you saying?
Ben je een beetje traag ofzo?quote:slay (sleɪ)
vb (tr) , slays, slaying, slew or slain
1. to kill, esp violently

soms welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Ben je een beetje traag ofzo?

Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
isis is de hype momenteel, je weetz

Nee, ik heb pijn. Dus ik wijs de zere plek aan. Of lieg jij ook altijd bij de dokterer? In jou optiek kan je iedere demo dan afschaffen. In een demo heb je soms voor en tegenstanders ja . Als iemand anders zich dat aantrekt en daarna dat met geweld beantwoord (zelfs naar de politie die in deze neutraal is) dan is het alleen maar duidelijk dat die wond aan het zweren is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
provoceren dus, tja als dat het doel was, chapeau!

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.

meeste van die mensen waren waarschijnlijk ook nooit eerder in de schilderswijk geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.

Ik heb net gezegd dat de demo nergens op sloeg.... Ze wilden de sharia driehoek (die niet bestaat) terug claimen...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb pijn. Dus ik wijs de zere plek aan. Of lieg jij ook altijd bij de dokterer? In jou optiek kan je iedere demo dan afschaffen. In een demo heb je soms voor en tegenstanders ja . Als iemand anders zich dat aantrekt en daarna dat met geweld beantwoord (zelfs naar de politie die in deze neutraal is) dan is het alleen maar duidelijk dat die wond aan het zweren is.

Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
meeste van die mensen waren waarschijnlijk ook nooit eerder in de schilderswijk geweest

drmquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?

Volgens mij wilden ze protesteren tegen de schandelijke IS(IS)-vertoning daar een paar weken terug,quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat de demo nergens op sloeg.... Ze wilden de sharia driehoek (die niet bestaat) terug claimen...

Nee deze demo is aangemaakt omdat er online op facebook een islamitische staat was uitgeroepenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze protesteren tegen de schandelijke IS(IS)-vertoning daar een paar weken terug,
Waarom zou deze wens volgens jou nergens op slaan?

En dit is ook kortzichtig. Denk je echt dat dit een hype is? Denk je wel eens waar die hype vandaan komt? Hoe deze ontstaan? Waarom toevallig niet de Chinezen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Wel mooi dat jij dit al voor hen hebt ingevuld en er verder blijkbaar geen discussie over mogelijk is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?

De mensen die dit allemaal roepen zijn kortzichtig... Ze horen van de buurvrouw dat die weer een schoonzus heeft en diens vader is dit overkomen...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En dit is ook kortzichtig. Denk je echt dat dit een hype is? Denk je wel eens waar die hype vandaan komt? Hoe deze ontstaan? Waarom toevallig niet de Chinezen?

Ja dat mogen ze ook . zouden ze het doen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij dit al voor hen hebt ingevuld en er verder blijkbaar geen discussie over mogelijk is.
Overigens mag ik ook als ik een hekel zou hebben aan groningers, mij gewoon door groningen bewegen. Nederland enzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |