abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143364543
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ze zeggen ook dat ze alleen maar tegen de extreme moslims demonstreren :P
En dat is ook zo, oh zoete droom als mensen dit nou eens eindelijk inzagen inplaats van direct te beginnen met denigreren, schelden etc.

De gematigde moslim zal je dankbaar zijn, die zijn straks het slachtoffer en is het weer huilen en wijzen geblazen, terwijl met nu perse liever de kop in het zand steekt.
pi_143364546
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zijn daar nou al eens beelden van gevonden?
Van die real life troll wel. Zag er gewoon uit als ik denk een Marokkaanse jongen met westerse kleding.
pi_143364571
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En dat is ook zo, oh zoete droom als mensen dit nou eens eindelijk inzagen inplaats van direct te beginnen met denigreren, schelden etc.

De gematigde moslim zal je dankbaar zijn, die zijn straks het slachtoffer en is het weer huilen en wijzen geblazen, terwijl met nu perse liever de kop in het zand steekt.
Gahaha hoe kan iemand deze demo dankbaar zijn. Ongelooflijk domme mensen die in de grap van een sharia driekhoek trappen :')
pi_143364576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Totdat de ME je tegen zal houden.
Dan nemen ze me maar mee, maar ik doe in mijn eigen huis wat ik wil.
pi_143364604
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welke ISIS veroordening heb ik gemist? Ham is halal? Ze weten die moslims wel te paaien bij dat ISIS.
wut?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143364622
Zowieso zie ik die groepen die achter de organisatie zitten liever verdwijnen...
pi_143364678
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Zowieso zie ik die groepen die achter de organisatie zitten liever verdwijnen...
bijna :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143364686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij ziet die groepen liever verdwijnen, ik zie de islam liever verdwijnen.

So what, we krijgen geen van ons beiden onze zin.
pi_143364707
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

bijna :P
gahaha shit :P
pi_143364747
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee en de schilderswijk zal hopelijk beschermd worden van deze randmongolen!
pi_143364748
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Kanjer het volgende:

[..]

deal with it :*
-Rabia Al-Basri
pi_143364765
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee en de schilderswijk zal hopelijk beschermd worden van deze randmongolen!
ik hoop et anders krijgt wilders zijn zin ;(
-Rabia Al-Basri
pi_143364779
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als ze nog een keer toestemming krijgen voor dezelfde route eet ik mijn hoed op :P
pi_143364790
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

deal with it :*
Oh ik wel hoor, als het een beetje meezit woon ik binnen een paar jaar in het buitenland.
pi_143364797
quote:

[..]

En dat is?
pi_143364801
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Oh ik wel hoor, als het een beetje meezit woon ik binnen een paar jaar in het buitenland.
Waar wil je heen dan ? En alleen vanwege de Islam ?
pi_143364830
quote:

[..]

Anders ga je even für elise luisteren en tongen met je bilmaatje. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143364835
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ze nog een keer toestemming krijgen voor dezelfde route eet ik mijn hoed op :P
nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvinden :{
-Rabia Al-Basri
pi_143364850
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Anders ga je even für elise luisteren en tongen met je bilmaatje. :')
dat heet projectie ;)
-Rabia Al-Basri
pi_143364862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar wil je heen dan ? En alleen vanwege de Islam ?
finland?
-Rabia Al-Basri
pi_143364872
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvinden :{
Nja ze hebben hun ware aard niet laten zien. Wat wel vreemd is is dat er al agenten mee liepen , die extreem rechts mongolen er ook uitgepikt zijn en dat de demo is door gegaan. Hoezo niet op het laatste moment geweigerd ?
pi_143364898
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat heet projectie ;)
Dat heet Elephant, de film waar je usericon uit komt. Vrij opmerkelijke keuze icm je username trouwens. Zit daar verder nog iets achter?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja ze hebben hun ware aard niet laten zien. Wat wel vreemd is is dat er al agenten mee liepen , die extreem rechts mongolen er ook uitgepikt zijn en dat de demo is door gegaan. Hoezo niet op het laatste moment geweigerd ?
ze wisten dat het gevpeig was en daarom zo veel politie ondersteuning... lag politiek te gevoelig voor van aartsen denk ik om het te weigeren
-Rabia Al-Basri
pi_143364907
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat heet Elephant, de film waar je usericon uit komt. Vrij opmerkelijke keuze icm je username trouwens. Zit daar verder nog iets achter?
mijn username?
-Rabia Al-Basri
pi_143364921
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

mijn username?
"Slayage", ja.
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: