abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143363527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat je bent geweest :P
hij was dat kleine ventje met die staart bij dat cafe ;P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143363555
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Hier spring ik even in, wat mij betreft zou dat inderdaad gewoon moeten kunnen namelijk.
Dat mensen dat dan niet leuk gaan vinden en het er niet mee eens gaan zijn laat zich raden, maar dat betekent niet dat ze anderen dan het recht op demonstreren mogen ontnemen en dus de straat blokkeren, de pers belagen en met stenen gaan gooien naar de politie.
Juist, precies hetzelfde, alleen WIJ kunnen dat wel toegeven.
pi_143363557
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij was dat kleine ventje met die staart bij dat cafe ;P
_O-

gahaha vandaar dat die niet durft te zeggen dat die is geweest
pi_143363614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat je bent geweest :P
What ever makes you happy.

Misschien kom ik 20 september wel een bakkie bij je halen, koffie that is...
pi_143363655
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Kanjer het volgende:

[..]

What ever makes you happy.

Misschien kom ik 20 september wel een bakkie bij je halen, koffie that is...
Nah van mij krijg je geen bakkie hoor aangezien ik er niet bij zal zijn :P
pi_143363676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

jij staat dan tussen de tegen demonstranten? })
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143363697
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Gahhagahaha 8-) :7 *O*
pi_143363728
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahhagahaha 8-) :7 *O*
ik wel iig, moet ik wel ff wat zwarte kleding regelen eerst 8-)
-Rabia Al-Basri
pi_143363752
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik wel iig, moet ik wel ff wat zwarte kleding regelen eerst 8-)
Ik ga gewoon in algehele Palestina outfit met bijbehorende sjaal en steen :P
Je kan zon zwarte jurk aan ?:P
pi_143363767
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zit je dwars he? ;-)
Mij zit niet zoveel dwarrs, daarvoor ben ik te oud.
Het valt op dat je er geen antwoord op durft te geven. That's all.
pi_143363882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mij zit niet zoveel dwarrs, daarvoor ben ik te oud.
Het valt op dat je er geen antwoord op durft te geven. That's all.
Je bent zo oud als je je zelf voelt, het beste is om je jong te voelen.

En heeft niets met durven te maken hoor.
pi_143363883
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Juist, precies hetzelfde, alleen WIJ kunnen dat wel toegeven.
Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.

In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep ;) ).

Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143363893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bummer...
pi_143363899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga gewoon in algehele Palestina outfit met bijbehorende sjaal en steen :P
Je kan zon zwarte jurk aan ?:P
chalaba ding met zon punt slipper :Y)
-Rabia Al-Basri
pi_143363943
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

chalaba ding met zon punt slipper :Y)
Gruwelijke outfit ! Vergeet dat zwaard niet en die theedoek op je hoofd :P
pi_143364015
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gruwelijke outfit ! Vergeet dat zwaard niet en die theedoek op je hoofd :P
ik denk dat het een grote uitdaging gaat worden om de outfit rond te krijgen, maar ik heb wel de baard al :7
-Rabia Al-Basri
pi_143364041
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk dat het een grote uitdaging gaat worden om de outfit rond te krijgen, maar ik heb wel de baard als :7
Nah die jurk en theedoek is het probleem niet :P
pi_143364073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah die jurk en theedoek is het probleem niet :P
wats de probleem dan? ;(
-Rabia Al-Basri
pi_143364087
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

wats de probleem dan? ;(
Denk dat zwaard ?
pi_143364109
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.

In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep ;) ).

Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.
Als de tegendemo er niet had geweest en de officiële demo had gaan rellen had je een hele andere situatie gehad nu, veel positiever voor de schilderwijkers, die had je zelfs gehad als de officiele demo gewoon hun tocht hadden afgemaakt, zonder problemen.

We zullen het nooit weten, want we zitten met deze situatie die de bevestiging geeft die velen al vermoedden, geen buitenstaanders in de wijk.

Als er morgen een pro-isis demo bij mij voor de deur langskomt, ga ik ook niet rellen, journalisten bedreigen en weet ik wat.
Dan ga ik vanaf mijn balkon minzaam lachend toekijken met een bakkie en een broodje ham.
pi_143364139
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als de tegendemo er niet had geweest en de officiële demo had gaan rellen had je een hele andere situatie gehad nu, veel positiever voor de schilderwijkers, die had je zelfs gehad als de officiele demo gewoon hun tocht hadden afgemaakt, zonder problemen.

We zullen het nooit weten, want we zitten met deze situatie die de bevestiging geeft die velen al vermoedden, geen buitenstaanders in de wijk.

Als er morgen een pro-isis demo bij mij voor de deur langskomt, ga ik ook niet rellen, journalisten bedreigen en weet ik wat.
Dan ga ik vanaf mijn balkon minzaam lachend toekijken met een bakkie en een broodje ham.
Wat een onzin !
pi_143364143
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat zwaard ?
nee hoor geen enkel probleem })
-Rabia Al-Basri
pi_143364181
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee hoor geen enkel probleem })
Oh gahaha :D
Nou 20 sept. herken ik je dus aan je zwarte jurk met puntslippers , theedoek en zwaard ?
pi_143364285
quote:

[..]

Gadver, dan moet ik gewoon toegeven dat jij de verstandigste van ons twee bent.

Overigens staat buiten kijf dat het maar goed is dat er wetten zijn tegen dat soort testosteron-instinct dat ik blijkbaar ook heb. En gelukkig woon ik een wijk waarbij dit voornamelijk een hypothetische situatie is.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143364300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh gahaha :D
Nou 20 sept. herken ik je dus aan je zwarte jurk met puntslippers , theedoek en zwaard ?
is it a date? O+
-Rabia Al-Basri
pi_143364312
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

is it a date? O+
Yes ! Ter behoud van de Schilderswijk *;
pi_143364315
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Gadver, dan moet ik gewoon toegeven dat jij de verstandigste van ons twee bent.

Overigens staat buiten kijf dat het maar goed is dat er wetten zijn tegen dat soort testosteron-instinct dat ik blijkbaar ook heb. En gelukkig woon ik een wijk waarbij dit voornamelijk een hypothetische situatie is.
Dank je! Tof van je!

P.s. Geen gewoonte van maken he?
pi_143364345
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Mogen vrouwen daar wel tussen zonder mannelijke begeleiders (familie of echtgenoot)? :?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364373
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Yes ! Ter behoud van de Schilderswijk *;
allah akbar! :7
-Rabia Al-Basri
pi_143364390
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mogen vrouwen daar wel tussen zonder mannelijke begeleiders (familie of echtgenoot)? :?
Geen idee, tis niet alsof er een sharia heerst ofzo :P
pi_143364393
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

zeg ik dat yasmin mijn echtgenote is, probleem opgelost ;)
-Rabia Al-Basri
pi_143364398
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

allah akbar! :7
Gahaha dat mag jij roepen :P
pi_143364408
quote:

[..]

Dus je hebt een hekel aan jezelf (want zelf ben je ook behoorlijk extreem)?
pi_143364411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen idee, tis niet alsof er een sharia heerst ofzo :P
:{w pro patria zegt wat anders
-Rabia Al-Basri
pi_143364412
quote:

[..]

Waar komt dat zooitje trappen vandaan? Is dat een feit of aanname? De gene die een zooitje er van maken komen toch echt van de tegenpartij. Je verklaart nergens het stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden.

En je roept wel "als ze bij mij in de straat...". Maar daar staan ze niet. Ze zijn niet voor niets die wijk ingegaan. Er zijn inderdaad daar problemen dat kan je niet ontkennen. De tegenreactie bewijst het wel dat er geen enkel respect is voor het vrije woord en de Nederlandse autoriteiten.
pi_143364422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een onzin !
Geen onzin, lees je in.

Zal vast niet door iedereen in de schilderswijk gewenst zijn, maar zeker wel door een grote groep schreeuwers.
pi_143364433
quote:
Dat is provocatie, want je weet best dat ham halal is.
pi_143364435
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

:{w pro patria zegt wat anders
Ja ze zeggen ook dat ze alleen maar tegen de extreme moslims demonstreren :P
pi_143364439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahaha dat mag jij roepen :P
als jij tekbir zegt, zeg ik allah akbar :7
-Rabia Al-Basri
pi_143364467
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

zeg ik dat yasmin mijn echtgenote is, probleem opgelost ;)
En ik maar denken dat fobo's de plek waren om te hosselen op Fok! Je laat er geen gras over groeien hè? _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_143364470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ze zeggen zo veel ;( ik weet ff niet wat ik moet geloven ;(
-Rabia Al-Basri
pi_143364478
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

En ik maar denken dat fobo's de plek waren om te hosselen op Fok! Je laat er geen gras over groeien hè? _O_
Hij is er goed in he :D
pi_143364483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat is provocatie, want je weet best dat ham halal is.
Nou en of ik dat weet, maar op mijn eigen balkonnetje mag ik eten wat ik wil.
pi_143364486
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

hosselen was da?
-Rabia Al-Basri
pi_143364487
quote:

[..]

Is dat dan niet wat ze effectief gedaan hebben?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364509
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Is dat dan niet wat ze effectief gedaan hebben?
Nja als er in dat theehuis alleen maar extreme moslims zaten? Of als die real life troll ook een extreme moslim was? Dan wel ja .
pi_143364512
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou en of ik dat weet, maar op mijn eigen balkonnetje mag ik eten wat ik wil.
Totdat de ME je tegen zal houden.
pi_143364514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij is er goed in he :D
Ja, heel erg smooth. Waan me haast in het US S&G topic. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143364525
Welke ISIS veroordening heb ik gemist? Ham is halal? Ze weten die moslims wel te paaien bij dat ISIS.
pi_143364527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja als er in dat theehuis alleen maar extreme moslims zaten? Of als die real life troll ook een extreme moslim was? Dan wel ja .
Zijn daar nou al eens beelden van gevonden?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364543
quote:

[..]

En dat is ook zo, oh zoete droom als mensen dit nou eens eindelijk inzagen inplaats van direct te beginnen met denigreren, schelden etc.

De gematigde moslim zal je dankbaar zijn, die zijn straks het slachtoffer en is het weer huilen en wijzen geblazen, terwijl met nu perse liever de kop in het zand steekt.
pi_143364546
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zijn daar nou al eens beelden van gevonden?
Van die real life troll wel. Zag er gewoon uit als ik denk een Marokkaanse jongen met westerse kleding.
pi_143364571
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En dat is ook zo, oh zoete droom als mensen dit nou eens eindelijk inzagen inplaats van direct te beginnen met denigreren, schelden etc.

De gematigde moslim zal je dankbaar zijn, die zijn straks het slachtoffer en is het weer huilen en wijzen geblazen, terwijl met nu perse liever de kop in het zand steekt.
Gahaha hoe kan iemand deze demo dankbaar zijn. Ongelooflijk domme mensen die in de grap van een sharia driekhoek trappen :')
pi_143364576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Totdat de ME je tegen zal houden.
Dan nemen ze me maar mee, maar ik doe in mijn eigen huis wat ik wil.
pi_143364604
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welke ISIS veroordening heb ik gemist? Ham is halal? Ze weten die moslims wel te paaien bij dat ISIS.
wut?
-Rabia Al-Basri
pi_143364622
Zowieso zie ik die groepen die achter de organisatie zitten liever verdwijnen...
pi_143364678
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Zowieso zie ik die groepen die achter de organisatie zitten liever verdwijnen...
bijna :P
-Rabia Al-Basri
pi_143364686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij ziet die groepen liever verdwijnen, ik zie de islam liever verdwijnen.

So what, we krijgen geen van ons beiden onze zin.
pi_143364707
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

bijna :P
gahaha shit :P
pi_143364747
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee en de schilderswijk zal hopelijk beschermd worden van deze randmongolen!
pi_143364748
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Kanjer het volgende:

[..]

deal with it :*
-Rabia Al-Basri
pi_143364765
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee en de schilderswijk zal hopelijk beschermd worden van deze randmongolen!
ik hoop et anders krijgt wilders zijn zin ;(
-Rabia Al-Basri
pi_143364779
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als ze nog een keer toestemming krijgen voor dezelfde route eet ik mijn hoed op :P
pi_143364790
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

deal with it :*
Oh ik wel hoor, als het een beetje meezit woon ik binnen een paar jaar in het buitenland.
pi_143364797
quote:

[..]

En dat is?
pi_143364801
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Oh ik wel hoor, als het een beetje meezit woon ik binnen een paar jaar in het buitenland.
Waar wil je heen dan ? En alleen vanwege de Islam ?
pi_143364830
quote:

[..]

Anders ga je even für elise luisteren en tongen met je bilmaatje. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143364835
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ze nog een keer toestemming krijgen voor dezelfde route eet ik mijn hoed op :P
nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvinden :{
-Rabia Al-Basri
pi_143364850
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Anders ga je even für elise luisteren en tongen met je bilmaatje. :')
dat heet projectie ;)
-Rabia Al-Basri
pi_143364862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar wil je heen dan ? En alleen vanwege de Islam ?
finland?
-Rabia Al-Basri
pi_143364872
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvinden :{
Nja ze hebben hun ware aard niet laten zien. Wat wel vreemd is is dat er al agenten mee liepen , die extreem rechts mongolen er ook uitgepikt zijn en dat de demo is door gegaan. Hoezo niet op het laatste moment geweigerd ?
pi_143364898
quote:

[..]

dat heet projectie ;)
Dat heet Elephant, de film waar je usericon uit komt. Vrij opmerkelijke keuze icm je username trouwens. Zit daar verder nog iets achter?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja ze hebben hun ware aard niet laten zien. Wat wel vreemd is is dat er al agenten mee liepen , die extreem rechts mongolen er ook uitgepikt zijn en dat de demo is door gegaan. Hoezo niet op het laatste moment geweigerd ?
ze wisten dat het gevpeig was en daarom zo veel politie ondersteuning... lag politiek te gevoelig voor van aartsen denk ik om het te weigeren
-Rabia Al-Basri
pi_143364907
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat heet Elephant, de film waar je usericon uit komt. Vrij opmerkelijke keuze icm je username trouwens. Zit daar verder nog iets achter?
mijn username?
-Rabia Al-Basri
pi_143364921
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

mijn username?
"Slayage", ja.
Je suis Charlie Sheen
pi_143364933
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

"Slayage", ja.
wat is de link met de film?
-Rabia Al-Basri
pi_143364942
quote:

[..]

Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.

Soms moet je de vinger op de zere plek leggen om iets aan te tonen.
pi_143364961
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.

provoceren dus, tja als dat het doel was, chapeau!
-Rabia Al-Basri
pi_143364964
quote:

[..]

Dat is wel gebleken. Hij werd meteen verstoord.
pi_143364993
quote:

[..]

De demo ging helemaal nergens over omdat ze die stomme sharia driehoek veelste serieus namen... Waarom die idioten zoveel aandacht geven ?
pi_143365008
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is de link met de film?
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=slayage
quote:
slayage
Noun form of the word slay.

The act of slaying with a casual or cavalier attitude towards those being slain, typically nameless vampires without speaking roles.
...and then the vamps showed up and crazy hijinks and slayage ensued.

Let the slayage begin!
door Eu-Ming Lee 25 juni 2003
Je suis Charlie Sheen
pi_143365078
quote:
buffy the vampire slayer term dus? daarnaast ben ik een gus van sant fan, dus? what are you saying?
-Rabia Al-Basri
pi_143365094
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De demo ging helemaal nergens over omdat ze die stomme sharia driehoek veelste serieus namen... Waarom die idioten zoveel aandacht geven ?
isis is de hype momenteel, je weetz
-Rabia Al-Basri
pi_143365115
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

buffy the vampire slayer term dus? daarnaast ben ik een gus van sant fan, dus? what are you saying?
quote:
slay (sleɪ)
vb (tr) , slays, slaying, slew or slain
1. to kill, esp violently
Ben je een beetje traag ofzo? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143365141
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:58 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Ben je een beetje traag ofzo? :')
soms wel
-Rabia Al-Basri
pi_143365144
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

isis is de hype momenteel, je weetz
Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.
pi_143365161
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

provoceren dus, tja als dat het doel was, chapeau!
Nee, ik heb pijn. Dus ik wijs de zere plek aan. Of lieg jij ook altijd bij de dokterer? In jou optiek kan je iedere demo dan afschaffen. In een demo heb je soms voor en tegenstanders ja . Als iemand anders zich dat aantrekt en daarna dat met geweld beantwoord (zelfs naar de politie die in deze neutraal is) dan is het alleen maar duidelijk dat die wond aan het zweren is.
pi_143365176
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.
:')
Je suis Charlie Sheen
pi_143365178
quote:

[..]

meeste van die mensen waren waarschijnlijk ook nooit eerder in de schilderswijk geweest
-Rabia Al-Basri
pi_143365193
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee, ik heb pijn. Dus ik wijs de zere plek aan. Of lieg jij ook altijd bij de dokterer? In jou optiek kan je iedere demo dan afschaffen. In een demo heb je soms voor en tegenstanders ja . Als iemand anders zich dat aantrekt en daarna dat met geweld beantwoord (zelfs naar de politie die in deze neutraal is) dan is het alleen maar duidelijk dat die wond aan het zweren is.
Ik heb net gezegd dat de demo nergens op sloeg.... Ze wilden de sharia driehoek (die niet bestaat) terug claimen...
pi_143365208
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

meeste van die mensen waren waarschijnlijk ook nooit eerder in de schilderswijk geweest
Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?
pi_143365209
:Z
-Rabia Al-Basri
pi_143365216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?
drm
-Rabia Al-Basri
pi_143365234
quote:

[..]

Ik heb net gezegd dat de demo nergens op sloeg.... Ze wilden de sharia driehoek (die niet bestaat) terug claimen...
Volgens mij wilden ze protesteren tegen de schandelijke IS(IS)-vertoning daar een paar weken terug,

Waarom zou deze wens volgens jou nergens op slaan?
Je suis Charlie Sheen
pi_143365260
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Volgens mij wilden ze protesteren tegen de schandelijke IS(IS)-vertoning daar een paar weken terug,

Waarom zou deze wens volgens jou nergens op slaan?
Nee deze demo is aangemaakt omdat er online op facebook een islamitische staat was uitgeroepen
pi_143365265
quote:

[..]

En dit is ook kortzichtig. Denk je echt dat dit een hype is? Denk je wel eens waar die hype vandaan komt? Hoe deze ontstaan? Waarom toevallig niet de Chinezen?
pi_143365277
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

drm
Ik zie niks ?
pi_143365290
quote:

[..]

Wel mooi dat jij dit al voor hen hebt ingevuld en er verder blijkbaar geen discussie over mogelijk is.

Overigens mag ik ook als ik een hekel zou hebben aan groningers, mij gewoon door groningen bewegen. Nederland enzo. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143365303
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En dit is ook kortzichtig. Denk je echt dat dit een hype is? Denk je wel eens waar die hype vandaan komt? Hoe deze ontstaan? Waarom toevallig niet de Chinezen?
De mensen die dit allemaal roepen zijn kortzichtig... Ze horen van de buurvrouw dat die weer een schoonzus heeft en diens vader is dit overkomen...
pi_143365311
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wel mooi dat jij dit al voor hen hebt ingevuld en er verder blijkbaar geen discussie over mogelijk is.

Overigens mag ik ook als ik een hekel zou hebben aan groningers, mij gewoon door groningen bewegen. Nederland enzo. :')
Ja dat mogen ze ook . zouden ze het doen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')