hij was dat kleine ventje met die staart bij dat cafe ;Pquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat je bent geweest

Juist, precies hetzelfde, alleen WIJ kunnen dat wel toegeven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hier spring ik even in, wat mij betreft zou dat inderdaad gewoon moeten kunnen namelijk.
Dat mensen dat dan niet leuk gaan vinden en het er niet mee eens gaan zijn laat zich raden, maar dat betekent niet dat ze anderen dan het recht op demonstreren mogen ontnemen en dus de straat blokkeren, de pers belagen en met stenen gaan gooien naar de politie.

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij was dat kleine ventje met die staart bij dat cafe ;P

What ever makes you happy.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat je bent geweest

Nah van mij krijg je geen bakkie hoor aangezien ik er niet bij zal zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
What ever makes you happy.
Misschien kom ik 20 september wel een bakkie bij je halen, koffie that is...

jij staat dan tussen de tegen demonstranten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah van mij krijg je geen bakkie hoor aangezien ik er niet bij zal zijn

Gahhagahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij staat dan tussen de tegen demonstranten?

ik wel iig, moet ik wel ff wat zwarte kleding regelen eerstquote:

Ik ga gewoon in algehele Palestina outfit met bijbehorende sjaal en steenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wel iig, moet ik wel ff wat zwarte kleding regelen eerst

Mij zit niet zoveel dwarrs, daarvoor ben ik te oud.quote:

Je bent zo oud als je je zelf voelt, het beste is om je jong te voelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mij zit niet zoveel dwarrs, daarvoor ben ik te oud.
Het valt op dat je er geen antwoord op durft te geven. That's all.

Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Juist, precies hetzelfde, alleen WIJ kunnen dat wel toegeven.
 ).
 ).  

Bummer...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah van mij krijg je geen bakkie hoor aangezien ik er niet bij zal zijn

chalaba ding met zon punt slipperquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in algehele Palestina outfit met bijbehorende sjaal en steen
Je kan zon zwarte jurk aan ?:P

Gruwelijke outfit ! Vergeet dat zwaard niet en die theedoek op je hoofdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
chalaba ding met zon punt slipper

ik denk dat het een grote uitdaging gaat worden om de outfit rond te krijgen, maar ik heb wel de baard alquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gruwelijke outfit ! Vergeet dat zwaard niet en die theedoek op je hoofd

Nah die jurk en theedoek is het probleem nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het een grote uitdaging gaat worden om de outfit rond te krijgen, maar ik heb wel de baard als

wats de probleem dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah die jurk en theedoek is het probleem niet

Als de tegendemo er niet had geweest en de officiële demo had gaan rellen had je een hele andere situatie gehad nu, veel positiever voor de schilderwijkers, die had je zelfs gehad als de officiele demo gewoon hun tocht hadden afgemaakt, zonder problemen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.
In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.
Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep).
Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.

Wat een onzin !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als de tegendemo er niet had geweest en de officiële demo had gaan rellen had je een hele andere situatie gehad nu, veel positiever voor de schilderwijkers, die had je zelfs gehad als de officiele demo gewoon hun tocht hadden afgemaakt, zonder problemen.
We zullen het nooit weten, want we zitten met deze situatie die de bevestiging geeft die velen al vermoedden, geen buitenstaanders in de wijk.
Als er morgen een pro-isis demo bij mij voor de deur langskomt, ga ik ook niet rellen, journalisten bedreigen en weet ik wat.
Dan ga ik vanaf mijn balkon minzaam lachend toekijken met een bakkie en een broodje ham.

nee hoor geen enkel probleemquote:

Oh gahahaquote:

Gadver, dan moet ik gewoon toegeven dat jij de verstandigste van ons twee bent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als de tegendemo er niet had geweest en de officiële demo had gaan rellen had je een hele andere situatie gehad nu, veel positiever voor de schilderwijkers, die had je zelfs gehad als de officiele demo gewoon hun tocht hadden afgemaakt, zonder problemen.
We zullen het nooit weten, want we zitten met deze situatie die de bevestiging geeft die velen al vermoedden, geen buitenstaanders in de wijk.
Als er morgen een pro-isis demo bij mij voor de deur langskomt, ga ik ook niet rellen, journalisten bedreigen en weet ik wat.
Dan ga ik vanaf mijn balkon minzaam lachend toekijken met een bakkie en een broodje ham.

is it a date?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh gahaha
Nou 20 sept. herken ik je dus aan je zwarte jurk met puntslippers , theedoek en zwaard ?

Dank je! Tof van je!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gadver, dan moet ik gewoon toegeven dat jij de verstandigste van ons twee bent.
Overigens staat buiten kijf dat het maar goed is dat er wetten zijn tegen dat soort testosteron-instinct dat ik blijkbaar ook heb. En gelukkig woon ik een wijk waarbij dit voornamelijk een hypothetische situatie is.

Mogen vrouwen daar wel tussen zonder mannelijke begeleiders (familie of echtgenoot)?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij staat dan tussen de tegen demonstranten?

allah akbar!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Yes ! Ter behoud van de Schilderswijk

Geen idee, tis niet alsof er een sharia heerst ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mogen vrouwen daar wel tussen zonder mannelijke begeleiders (familie of echtgenoot)?

zeg ik dat yasmin mijn echtgenote is, probleem opgelostquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mogen vrouwen daar wel tussen zonder mannelijke begeleiders (familie of echtgenoot)?

Dus je hebt een hekel aan jezelf (want zelf ben je ook behoorlijk extreem)?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.
In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.
Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep).
Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee, tis niet alsof er een sharia heerst ofzo
 pro patria zegt wat anders
  pro patria zegt wat anders

Waar komt dat zooitje trappen vandaan? Is dat een feit of aanname? De gene die een zooitje er van maken komen toch echt van de tegenpartij. Je verklaart nergens het stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]

Geen onzin, lees je in.quote:

Dat is provocatie, want je weet best dat ham halal is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kanjer het volgende:

als jij tekbir zegt, zeg ik allah akbarquote:

En ik maar denken dat fobo's de plek waren om te hosselen op Fok! Je laat er geen gras over groeien hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
zeg ik dat yasmin mijn echtgenote is, probleem opgelost

ze zeggen zo veelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze zeggen ook dat ze alleen maar tegen de extreme moslims demonstreren
 ik weet ff niet wat ik moet geloven
  ik weet ff niet wat ik moet geloven   

Hij is er goed in hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
En ik maar denken dat fobo's de plek waren om te hosselen op Fok! Je laat er geen gras over groeien hè?

Nou en of ik dat weet, maar op mijn eigen balkonnetje mag ik eten wat ik wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat is provocatie, want je weet best dat ham halal is.

hosselen was da?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
En ik maar denken dat fobo's de plek waren om te hosselen op Fok! Je laat er geen gras over groeien hè?

Is dat dan niet wat ze effectief gedaan hebben?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Nja als er in dat theehuis alleen maar extreme moslims zaten? Of als die real life troll ook een extreme moslim was? Dan wel ja .quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Is dat dan niet wat ze effectief gedaan hebben?

Totdat de ME je tegen zal houden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou en of ik dat weet, maar op mijn eigen balkonnetje mag ik eten wat ik wil.

Zijn daar nou al eens beelden van gevonden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als er in dat theehuis alleen maar extreme moslims zaten? Of als die real life troll ook een extreme moslim was? Dan wel ja .

En dat is ook zo, oh zoete droom als mensen dit nou eens eindelijk inzagen inplaats van direct te beginnen met denigreren, schelden etc.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Van die real life troll wel. Zag er gewoon uit als ik denk een Marokkaanse jongen met westerse kleding.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zijn daar nou al eens beelden van gevonden?

Gahaha hoe kan iemand deze demo dankbaar zijn. Ongelooflijk domme mensen die in de grap van een sharia driekhoek trappenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En dat is ook zo, oh zoete droom als mensen dit nou eens eindelijk inzagen inplaats van direct te beginnen met denigreren, schelden etc.
De gematigde moslim zal je dankbaar zijn, die zijn straks het slachtoffer en is het weer huilen en wijzen geblazen, terwijl met nu perse liever de kop in het zand steekt.

Dan nemen ze me maar mee, maar ik doe in mijn eigen huis wat ik wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Totdat de ME je tegen zal houden.

wut?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welke ISIS veroordening heb ik gemist? Ham is halal? Ze weten die moslims wel te paaien bij dat ISIS.

bijnaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Zowieso zie ik die groepen die achter de organisatie zitten liever verdwijnen...

Jij ziet die groepen liever verdwijnen, ik zie de islam liever verdwijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Zowieso zie ik die groepen die achter de organisatie zitten liever verdwijnen...

Nee en de schilderswijk zal hopelijk beschermd worden van deze randmongolen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Jij ziet die groepen liever verdwijnen, ik zie de islam liever verdwijnen.
So what, we krijgen geen van ons beiden onze zin.

deal with itquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Jij ziet die groepen liever verdwijnen, ik zie de islam liever verdwijnen.
So what, we krijgen geen van ons beiden onze zin.

ik hoop et anders krijgt wilders zijn zinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee en de schilderswijk zal hopelijk beschermd worden van deze randmongolen!

Als ze nog een keer toestemming krijgen voor dezelfde route eet ik mijn hoed opquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop et anders krijgt wilders zijn zin

En dat is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:46 schreef Slayage het volgende:
[..]

Waar wil je heen dan ? En alleen vanwege de Islam ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, als het een beetje meezit woon ik binnen een paar jaar in het buitenland.

Anders ga je even für elise luisteren en tongen met je bilmaatje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:46 schreef Slayage het volgende:
[..]

nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvindenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze nog een keer toestemming krijgen voor dezelfde route eet ik mijn hoed op

dat heet projectiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Anders ga je even für elise luisteren en tongen met je bilmaatje.

finland?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar wil je heen dan ? En alleen vanwege de Islam ?

Nja ze hebben hun ware aard niet laten zien. Wat wel vreemd is is dat er al agenten mee liepen , die extreem rechts mongolen er ook uitgepikt zijn en dat de demo is door gegaan. Hoezo niet op het laatste moment geweigerd ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvinden

Dat heet Elephant, de film waar je usericon uit komt. Vrij opmerkelijke keuze icm je username trouwens. Zit daar verder nog iets achter?quote:

ze wisten dat het gevpeig was en daarom zo veel politie ondersteuning... lag politiek te gevoelig voor van aartsen denk ik om het te weigerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ze hebben hun ware aard niet laten zien. Wat wel vreemd is is dat er al agenten mee liepen , die extreem rechts mongolen er ook uitgepikt zijn en dat de demo is door gegaan. Hoezo niet op het laatste moment geweigerd ?

mijn username?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat heet Elephant, de film waar je usericon uit komt. Vrij opmerkelijke keuze icm je username trouwens. Zit daar verder nog iets achter?

wat is de link met de film?quote:

Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvinden

provoceren dus, tja als dat het doel was, chapeau!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.
Soms moet je de vinger op de zere plek leggen om iets aan te tonen.

Dat is wel gebleken. Hij werd meteen verstoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.

De demo ging helemaal nergens over omdat ze die stomme sharia driehoek veelste serieus namen... Waarom die idioten zoveel aandacht geven ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]

http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=slayagequote:
quote:slayage
Noun form of the word slay.
The act of slaying with a casual or cavalier attitude towards those being slain, typically nameless vampires without speaking roles.
...and then the vamps showed up and crazy hijinks and slayage ensued.
Let the slayage begin!
door Eu-Ming Lee 25 juni 2003

buffy the vampire slayer term dus? daarnaast ben ik een gus van sant fan, dus? what are you saying?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=slayage
[..]

isis is de hype momenteel, je weetzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De demo ging helemaal nergens over omdat ze die stomme sharia driehoek veelste serieus namen... Waarom die idioten zoveel aandacht geven ?

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
buffy the vampire slayer term dus? daarnaast ben ik een gus van sant fan, dus? what are you saying?
Ben je een beetje traag ofzo?quote:slay (sleɪ)
vb (tr) , slays, slaying, slew or slain
1. to kill, esp violently

soms welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Ben je een beetje traag ofzo?

Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
isis is de hype momenteel, je weetz

Nee, ik heb pijn. Dus ik wijs de zere plek aan. Of lieg jij ook altijd bij de dokterer? In jou optiek kan je iedere demo dan afschaffen. In een demo heb je soms voor en tegenstanders ja . Als iemand anders zich dat aantrekt en daarna dat met geweld beantwoord (zelfs naar de politie die in deze neutraal is) dan is het alleen maar duidelijk dat die wond aan het zweren is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
provoceren dus, tja als dat het doel was, chapeau!

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.

meeste van die mensen waren waarschijnlijk ook nooit eerder in de schilderswijk geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.

Ik heb net gezegd dat de demo nergens op sloeg.... Ze wilden de sharia driehoek (die niet bestaat) terug claimen...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb pijn. Dus ik wijs de zere plek aan. Of lieg jij ook altijd bij de dokterer? In jou optiek kan je iedere demo dan afschaffen. In een demo heb je soms voor en tegenstanders ja . Als iemand anders zich dat aantrekt en daarna dat met geweld beantwoord (zelfs naar de politie die in deze neutraal is) dan is het alleen maar duidelijk dat die wond aan het zweren is.

Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
meeste van die mensen waren waarschijnlijk ook nooit eerder in de schilderswijk geweest

drmquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?

Volgens mij wilden ze protesteren tegen de schandelijke IS(IS)-vertoning daar een paar weken terug,quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat de demo nergens op sloeg.... Ze wilden de sharia driehoek (die niet bestaat) terug claimen...

Nee deze demo is aangemaakt omdat er online op facebook een islamitische staat was uitgeroepenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze protesteren tegen de schandelijke IS(IS)-vertoning daar een paar weken terug,
Waarom zou deze wens volgens jou nergens op slaan?

En dit is ook kortzichtig. Denk je echt dat dit een hype is? Denk je wel eens waar die hype vandaan komt? Hoe deze ontstaan? Waarom toevallig niet de Chinezen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Wel mooi dat jij dit al voor hen hebt ingevuld en er verder blijkbaar geen discussie over mogelijk is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?

De mensen die dit allemaal roepen zijn kortzichtig... Ze horen van de buurvrouw dat die weer een schoonzus heeft en diens vader is dit overkomen...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En dit is ook kortzichtig. Denk je echt dat dit een hype is? Denk je wel eens waar die hype vandaan komt? Hoe deze ontstaan? Waarom toevallig niet de Chinezen?

Ja dat mogen ze ook . zouden ze het doen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij dit al voor hen hebt ingevuld en er verder blijkbaar geen discussie over mogelijk is.
Overigens mag ik ook als ik een hekel zou hebben aan groningers, mij gewoon door groningen bewegen. Nederland enzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |