abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143363527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat je bent geweest :P
hij was dat kleine ventje met die staart bij dat cafe ;P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143363555
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Hier spring ik even in, wat mij betreft zou dat inderdaad gewoon moeten kunnen namelijk.
Dat mensen dat dan niet leuk gaan vinden en het er niet mee eens gaan zijn laat zich raden, maar dat betekent niet dat ze anderen dan het recht op demonstreren mogen ontnemen en dus de straat blokkeren, de pers belagen en met stenen gaan gooien naar de politie.
Juist, precies hetzelfde, alleen WIJ kunnen dat wel toegeven.
pi_143363557
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij was dat kleine ventje met die staart bij dat cafe ;P
_O-

gahaha vandaar dat die niet durft te zeggen dat die is geweest
pi_143363614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat je bent geweest :P
What ever makes you happy.

Misschien kom ik 20 september wel een bakkie bij je halen, koffie that is...
pi_143363655
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Kanjer het volgende:

[..]

What ever makes you happy.

Misschien kom ik 20 september wel een bakkie bij je halen, koffie that is...
Nah van mij krijg je geen bakkie hoor aangezien ik er niet bij zal zijn :P
pi_143363676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

jij staat dan tussen de tegen demonstranten? })
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143363697
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij staat dan tussen de tegen demonstranten? })
Gahhagahaha 8-) :7 *O*
pi_143363728
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahhagahaha 8-) :7 *O*
ik wel iig, moet ik wel ff wat zwarte kleding regelen eerst 8-)
-Rabia Al-Basri
pi_143363752
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik wel iig, moet ik wel ff wat zwarte kleding regelen eerst 8-)
Ik ga gewoon in algehele Palestina outfit met bijbehorende sjaal en steen :P
Je kan zon zwarte jurk aan ?:P
pi_143363767
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zit je dwars he? ;-)
Mij zit niet zoveel dwarrs, daarvoor ben ik te oud.
Het valt op dat je er geen antwoord op durft te geven. That's all.
pi_143363882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mij zit niet zoveel dwarrs, daarvoor ben ik te oud.
Het valt op dat je er geen antwoord op durft te geven. That's all.
Je bent zo oud als je je zelf voelt, het beste is om je jong te voelen.

En heeft niets met durven te maken hoor.
pi_143363883
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Juist, precies hetzelfde, alleen WIJ kunnen dat wel toegeven.
Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.

In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep ;) ).

Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143363893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bummer...
pi_143363899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga gewoon in algehele Palestina outfit met bijbehorende sjaal en steen :P
Je kan zon zwarte jurk aan ?:P
chalaba ding met zon punt slipper :Y)
-Rabia Al-Basri
pi_143363943
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

chalaba ding met zon punt slipper :Y)
Gruwelijke outfit ! Vergeet dat zwaard niet en die theedoek op je hoofd :P
pi_143364015
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gruwelijke outfit ! Vergeet dat zwaard niet en die theedoek op je hoofd :P
ik denk dat het een grote uitdaging gaat worden om de outfit rond te krijgen, maar ik heb wel de baard al :7
-Rabia Al-Basri
pi_143364041
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk dat het een grote uitdaging gaat worden om de outfit rond te krijgen, maar ik heb wel de baard als :7
Nah die jurk en theedoek is het probleem niet :P
pi_143364073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah die jurk en theedoek is het probleem niet :P
wats de probleem dan? ;(
-Rabia Al-Basri
pi_143364087
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

wats de probleem dan? ;(
Denk dat zwaard ?
pi_143364109
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.

In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep ;) ).

Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.
Als de tegendemo er niet had geweest en de officiële demo had gaan rellen had je een hele andere situatie gehad nu, veel positiever voor de schilderwijkers, die had je zelfs gehad als de officiele demo gewoon hun tocht hadden afgemaakt, zonder problemen.

We zullen het nooit weten, want we zitten met deze situatie die de bevestiging geeft die velen al vermoedden, geen buitenstaanders in de wijk.

Als er morgen een pro-isis demo bij mij voor de deur langskomt, ga ik ook niet rellen, journalisten bedreigen en weet ik wat.
Dan ga ik vanaf mijn balkon minzaam lachend toekijken met een bakkie en een broodje ham.
pi_143364139
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als de tegendemo er niet had geweest en de officiële demo had gaan rellen had je een hele andere situatie gehad nu, veel positiever voor de schilderwijkers, die had je zelfs gehad als de officiele demo gewoon hun tocht hadden afgemaakt, zonder problemen.

We zullen het nooit weten, want we zitten met deze situatie die de bevestiging geeft die velen al vermoedden, geen buitenstaanders in de wijk.

Als er morgen een pro-isis demo bij mij voor de deur langskomt, ga ik ook niet rellen, journalisten bedreigen en weet ik wat.
Dan ga ik vanaf mijn balkon minzaam lachend toekijken met een bakkie en een broodje ham.
Wat een onzin !
pi_143364143
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat zwaard ?
nee hoor geen enkel probleem })
-Rabia Al-Basri
pi_143364181
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee hoor geen enkel probleem })
Oh gahaha :D
Nou 20 sept. herken ik je dus aan je zwarte jurk met puntslippers , theedoek en zwaard ?
pi_143364285
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Gadver, dan moet ik gewoon toegeven dat jij de verstandigste van ons twee bent.

Overigens staat buiten kijf dat het maar goed is dat er wetten zijn tegen dat soort testosteron-instinct dat ik blijkbaar ook heb. En gelukkig woon ik een wijk waarbij dit voornamelijk een hypothetische situatie is.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143364300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh gahaha :D
Nou 20 sept. herken ik je dus aan je zwarte jurk met puntslippers , theedoek en zwaard ?
is it a date? O+
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')