abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143364312
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

is it a date? O+
Yes ! Ter behoud van de Schilderswijk *;
pi_143364315
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Gadver, dan moet ik gewoon toegeven dat jij de verstandigste van ons twee bent.

Overigens staat buiten kijf dat het maar goed is dat er wetten zijn tegen dat soort testosteron-instinct dat ik blijkbaar ook heb. En gelukkig woon ik een wijk waarbij dit voornamelijk een hypothetische situatie is.
Dank je! Tof van je!

P.s. Geen gewoonte van maken he?
pi_143364345
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij staat dan tussen de tegen demonstranten? })
Mogen vrouwen daar wel tussen zonder mannelijke begeleiders (familie of echtgenoot)? :?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364373
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Yes ! Ter behoud van de Schilderswijk *;
allah akbar! :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143364390
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mogen vrouwen daar wel tussen zonder mannelijke begeleiders (familie of echtgenoot)? :?
Geen idee, tis niet alsof er een sharia heerst ofzo :P
pi_143364393
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

zeg ik dat yasmin mijn echtgenote is, probleem opgelost ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143364398
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

allah akbar! :7
Gahaha dat mag jij roepen :P
pi_143364408
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.

In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep ;) ).

Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.
Dus je hebt een hekel aan jezelf (want zelf ben je ook behoorlijk extreem)?
pi_143364411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen idee, tis niet alsof er een sharia heerst ofzo :P
:{w pro patria zegt wat anders
-Rabia Al-Basri
pi_143364412
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.

In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep ;) ).

Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.
Waar komt dat zooitje trappen vandaan? Is dat een feit of aanname? De gene die een zooitje er van maken komen toch echt van de tegenpartij. Je verklaart nergens het stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden.

En je roept wel "als ze bij mij in de straat...". Maar daar staan ze niet. Ze zijn niet voor niets die wijk ingegaan. Er zijn inderdaad daar problemen dat kan je niet ontkennen. De tegenreactie bewijst het wel dat er geen enkel respect is voor het vrije woord en de Nederlandse autoriteiten.
pi_143364422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een onzin !
Geen onzin, lees je in.

Zal vast niet door iedereen in de schilderswijk gewenst zijn, maar zeker wel door een grote groep schreeuwers.
pi_143364433
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kanjer het volgende:
Dan ga ik vanaf mijn balkon minzaam lachend toekijken met een bakkie en een broodje ham.
Dat is provocatie, want je weet best dat ham halal is.
pi_143364435
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

:{w pro patria zegt wat anders
Ja ze zeggen ook dat ze alleen maar tegen de extreme moslims demonstreren :P
pi_143364439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahaha dat mag jij roepen :P
als jij tekbir zegt, zeg ik allah akbar :7
-Rabia Al-Basri
pi_143364467
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

zeg ik dat yasmin mijn echtgenote is, probleem opgelost ;)
En ik maar denken dat fobo's de plek waren om te hosselen op Fok! Je laat er geen gras over groeien hè? _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_143364470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ze zeggen zo veel ;( ik weet ff niet wat ik moet geloven ;(
-Rabia Al-Basri
pi_143364478
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

En ik maar denken dat fobo's de plek waren om te hosselen op Fok! Je laat er geen gras over groeien hè? _O_
Hij is er goed in he :D
pi_143364483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat is provocatie, want je weet best dat ham halal is.
Nou en of ik dat weet, maar op mijn eigen balkonnetje mag ik eten wat ik wil.
pi_143364486
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

hosselen was da?
-Rabia Al-Basri
pi_143364487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is dat dan niet wat ze effectief gedaan hebben?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364509
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Is dat dan niet wat ze effectief gedaan hebben?
Nja als er in dat theehuis alleen maar extreme moslims zaten? Of als die real life troll ook een extreme moslim was? Dan wel ja .
pi_143364512
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou en of ik dat weet, maar op mijn eigen balkonnetje mag ik eten wat ik wil.
Totdat de ME je tegen zal houden.
pi_143364514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij is er goed in he :D
Ja, heel erg smooth. Waan me haast in het US S&G topic. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143364525
Welke ISIS veroordening heb ik gemist? Ham is halal? Ze weten die moslims wel te paaien bij dat ISIS.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143364527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja als er in dat theehuis alleen maar extreme moslims zaten? Of als die real life troll ook een extreme moslim was? Dan wel ja .
Zijn daar nou al eens beelden van gevonden?
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')