Of van 'geen jihad in mijn straat'.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Als mensen dat in het algemeen opvatten als een oproep tot genocide, dan wil ik niet weten wat ze van een boodschappenlijstje maken.
Hoe kom jii erbij dat ik dat zo opvat? Dat neemt niet weg dat duizenden anderen dat wel zo opvatten. Mag ik je eraan herinneren dat tijdens de speech Wilders geen enkele vorm van nuance heeft gebracht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sinds wanneer bedien jij je van zulke retoriek? Als anderen het doen sta je op je achterste poten en nu zie ik je met volle borst vooruit precies hetzelfde doen?
De taalbeheersing onder bepaalde groepen laat het nodige te wensen over. Ze vatten dingen wel vaker totaal anders op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Als mensen dat in het algemeen opvatten als een oproep tot genocide, dan wil ik niet weten wat ze van een boodschappenlijstje maken.
op je booschappenlijstje staat minder van dit en minder van dat. Interessant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Misschien hadden die mensen dan maar de taal wat beter moeten leren, hebben ze alle tijd voor en gelegenheid toe gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kom jii erbij dat ik dat zo opvat? Dat neemt niet weg dat duizenden anderen dat wel zo opvatten. Mag ik je eraan herinneren dat tijdens de speech Wilders geen enkele vorm van nuance heeft gebracht.
En normaliter leg jij dan de schuld bij degenen die het verkeerd opvatten. Waarom doe je dat in dit geval niet en geef je de groep onwetenden niet een fikse uitbrander omdat ze de speech van Geert niet goed hebben begrepen? Ik zie je alleen maar ageren tegen Geertje, niet tegen de booslims die het niet begrepen hebben. Kom kom, even rechtlijnig blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kom jii erbij dat ik dat zo opvat? Dat neemt niet weg dat duizenden anderen dat wel zo opvatten. Mag ik je eraan herinneren dat tijdens de speech Wilders geen enkele vorm van nuance heeft gebracht.
Het was niet echt een serieuze vergelijking.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
op je booschappenlijstje staat minder van dit en minder van dat. Interessant.
Minder marokkanen. Minder minder minder ! Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien hadden die mensen dan maar de taal wat beter moeten leren, hebben ze alle tijd voor en gelegenheid toe gehad.
Greet bedoelde het vast goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Minder marokkanen. Minder minder minder ! Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.
'Dood aan de joden, dood aan de joden! Dood dood dood! Allah is groot'. Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Minder marokkanen. Minder minder minder ! Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.
Zijn toch Nederlanders daar?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar hulliequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Dood aan de joden, dood aan de joden! Dood dood dood! Allah is groot'. Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.
Volgens mij is niet voor niets schande gesproken over die leuzen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Dood aan de joden, dood aan de joden! Dood dood dood! Allah is groot'. Vrij multi interpretabel. Daar doet een taalcursus niets aan af.
Als ze niet zo oververtegenwoordigd zouden zijn in het soort criminaliteit waar men last van heeft/waar opsporing verzocht vol mee zit, zouden mensen waarschijnlijk gedacht hebben:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Omdat het hier niet gaat om booslims. Maar om normale mensen als jij en ik die een geert met angst tegemoet zien. Daarnaast omdat Geert zelf debet is aan het misverstand door elke vorm van nuance eruit te halen. Minder is nueenmaal multi interpretabel. Dat in combinatie met eerdere vijandige uitspraken over moslims in het algemeen maken die opvattingen niet raar. Verder geef ik louter aan wat voor gevolgen het heeft voor de perceptie van zon demo voor buitenstaanders. Ik heb er verder geen moreel oorderl over gegeven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En normaliter leg jij dan de schuld bij degenen die het verkeerd opvatten. Waarom doe je dat in dit geval niet en geef je de groep onwetenden niet een fikse uitbrander omdat ze de speech van Geert niet goed hebben begrepen? Ik zie je alleen maar ageren tegen Geertje, niet tegen de booslims die het niet begrepen hebben. Kom kom, even rechtlijnig blijven.
Wijzen naar anderen waar iedereen schande over spreekt. Hoe is dit van toegevoegde waarde?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Men vond het allemaal wel best.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is niet voor niets schande gesproken over die leuzen.
En terecht, uiteraard.
Wie is 'men'?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Men vond het allemaal wel best.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wijzen naar anderen waar iedereen schande over spreekt. Hoe is dit van toegevoegde waarde?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Verder geef ik louter aan wat voor gevolgen het heeft voor de perceptie van zon demo voor buitenstaanders.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ze niet zo oververtegenwoordigd zouden zijn in het soort criminaliteit waar men last van heeft/waar opsporing verzocht vol mee zit, zouden mensen waarschijnlijk gedacht hebben:
"Wat is dat voor een rare man, waarom pikt hij zomaar die groep mensen eruit en wat is dat voor een rare gewaarwording daar in dat zaaltje?"
Dat de reacties anders waren is als je 't mij vraagt vrij tekenend.
Gelukkig dachten de meeste mensen ook exact dat wat jij verwoordde. Namelijk wat een schandalige uitspraak van een debiel figuur en wat een rare gewaarwording in dat zaaltje. Als autochtonen al zo denken dan mag je raden hoe een deel van de betreffende groep daar zelf over dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |