Gahaha het is echt te kansloos... Van beide kanten. Hopelijk krijgt die volgende demo geen toestemming om die route te lopen want ze komen te dicht bij mij in de buurtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toen ze er niet door mochten? Verder leken ze mij vooral bang, ook dat hun meelopen in die optocht verdere gevolgen zou hebben. Is zo'n beetje het eerste waar het over gaat in het verslag op geenstijl:
http://www.dumpert.nl/embed/6612403/4ae7149b/

Ja heb je al eerder gezegd dat ik dit ook te lachwekkend en stom vind.quote:

Vind het juist één van de weinige niet kansloze acties uit de hoek van extreem-rechts. Maarja, zelfs kapotte klokken enzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha het is echt te kansloos... Van beide kanten. Hopelijk krijgt die volgende demo geen toestemming om die route te lopen want ze komen te dicht bij mij in de buurt

Terwijl je het andere als woedend en opgefokt omschrijft is dit lachwekkend en stom?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je al eerder gezegd dat ik dit ook te lachwekkend en stom vind.

Ik vind extreem rechts sowieso kansloos ... Leef en laat leven !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vind het juist één van de weinige niet kansloze acties uit de hoek van extreem-rechts. Maarja, zelfs kapotte klokken enzo.

Ja het andere is ook lachwekkend en stom . net zoals de tegen demo... Wat zit je nou slap te lullen manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Terwijl je het andere als woedend en opgefokt omschrijft is dit lachwekkend en stom?

Behalve als je een ongelovige bent, dan moet je dood. Of belasting betalen en jezelf bekeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind extreem rechts sowieso kansloos ... Leef en laat leven !

Als er hier al iemand slap lult, na alle gbl-trololol types...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het andere is ook lachwekkend en stom . net zoals de tegen demo... Wat zit je nou slap te lullen man

Blijf daar dan ook, wat ben jij een misselijk mannetje geworden en uit eindelijk zullen ALLE MOSLIMS zo uit de hoek gaan komen, jij bent al een mooi bewijs!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen want 90% zit waar ik nu zit. En das niet in Nederland. En ook niet Syrië.

Wat is zou daar niet aan mogen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om een groep op te richten die de moskeeën moet beschermen. Hij had al 70 mensen verzameld toch ?

Oke man! Zegt Mutant01 kijkend naar de baai van Tanger met wat bikinibabes voor zijn neus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Blijf daar dan ook, wat ben jij een misselijk mannetje geworden en uit eindelijk zullen ALLE MOSLIMS zo uit de hoek gaan komen, jij bent al een mooi bewijs!!!

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Blijf daar dan ook, wat ben jij een misselijk mannetje geworden en uit eindelijk zullen ALLE MOSLIMS zo uit de hoek gaan komen, jij bent al een mooi bewijs!!!

Mooi, nog velen te gaan!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oke man! Zegt Mutant01 kijkend naar de baai van Tanger met wat bikinibabes voor zijn neus.

Ja mocht ik belasting moeten gaan betalen omdat ik niet geloof zal ik het laten weten !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Behalve als je een ongelovige bent, dan moet je dood. Of belasting betalen en jezelf bekeren.

Moge je er nog een eeuwigheid last van hebben!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:41 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Mooi, nog velen te gaan!

Alsof (ongelovige) vrouwen dat tegen die tijd nog zelf zouden mogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja mocht ik belasting moeten gaan betalen omdat ik niet geloof zal ik het laten weten !

Dat zal ook vast zo zijn, ze/jullie zijn al bezig sinds de 7e eeuw het zit dus totaal in jullie genen,quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moge je er nog een eeuwigheid last van hebben!

Klopt. En we neuken als konijnen. Is dat even pech hebben allemaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Dat zal ook vast zo zijn, ze/jullie zijn al bezig sinds de 7e eeuw het zit dus totaal in jullie genen,

Je zit dus stoer te doen als nep mocro voor je echte naffer matties, wat een mannetje ben je toch!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oke man! Zegt Mutant01 kijkend naar de baai van Tanger met wat bikinibabes voor zijn neus.

Ja, iedereen weet ondertussen wel dat die figuren niet sporen. Dus, wat is je punt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef oksel12 het volgende:
Zo denken ISIS aanhangers:
ISIS supporters casually discuss how many slaves you are allowed & if u can have sex with them - via @Leila_Creative http://t.co/6yE83GEIY1
https://twitter.com/GhaffarH/status/499282834528673792
[ afbeelding ]

correct. Immers nep mocros zitten doorgaans in Tanger op het strand. Uw analyse is donders grondig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Je zit dus stoer te doen als nep mocro voor je echte naffer matties, wat een mannetje ben je toch!

wees er maar trots op, wie het laatst lacht ...............!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. En we neuken als konijnen. Is dat even pech hebben allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |