Bron: http://www.dagelijksestan(...)t&utm_medium=twitterquote:ISIS doet aan genocide en ze schamen zich er niet voor. Sterker nog, ze gebruiken het als propaganda in een film die ze speciaal voor het Suikerfeest online hebben gezet.
Even een waarschuwing vooraf: het filmpje onderaan deze post is misselijkmakend en ronduit walgelijk. Mensen met een zwakke maag kunnen beter niet kijken. Maar het is van het grootste belang dat we hier aandacht aan besteden. Het moet. Want het kan niet vaak genoeg gezegd worden: ISIS is een islamitische terreurorganisatie die ongenadig hard moet worden aangepakt. We kunnen niet blijven wegkijken.
De terroristen van ISIS laten in de nieuwe propagandafilm opnieuw zien niet bang te zijn voor een slecht imago in de rest van de wereld - waarschijnlijk omdat ze weten dat er toch niet wordt ingegrepen door het Westen. De complete film van meer dan 36 minuten lang staat hier online.
Tegen het einde van de film zien we de ISIS-vlag wapperen terwijl tientallen mannen in overvolle vrachtwagens worden afgevoerd naar een plek waar ze op hun buik moeten gaan liggen. Daarna schieten de ISIS-terroristen hun magazijnen van automatische vuurwapens leeg op de ruggen van de mannen. Het bewuste fragment van de massa-executie staat onderaan deze post.
Even verderop in hetzelfde fragment zien we hoe de ene na de andere man door het hoofd wordt geschoten en wordt gedumpt in het water. Er ligt een enorme bloedplas op de plek waar de mannen de kogel krijgen. Het is pure genocide. Ik kan er niets anders van maken.
Het lijkt me overduidelijk dat 'onze' Syrië- en Irak-gangers strafrechtelijk dienen te worden vervolgd voor betrokkenheid bij genocide. Deze gasten mogen niet terugkomen naar Nederland om vervolgens te doen waar ze zelf zin in hebben. Dat is 1. levensgevaarlijk en 2. ongelofelijk onrechtvaardig.
Nederlandse jihadstrijders die zich aansluiten bij ISIS moeten allemaal worden vervolgd en een levenslange celstraf krijgen. Iedere politieke partij, iedere politicus, iedere Nederlander zou hiervan overtuigd moeten zijn na het zien van onderstaande beelden.
Voor de sympathisanten van ISIS hier in Nederland - die dus wapperen met ISIS-vlaggen tijdens "pro-Gaza"-demonstraties in Den Haag - geldt dat zij moeten worden vervolgd voor steun aan een terreurbeweging. In de confrontatie met het ultieme kwaad kun je niet doen alsof je neus bloedt en de boel proberen te de-escaleren. Dat moet je niet eens willen. Dan moet je kei- en keihard durven in te grijpen. Want dit is onacceptabel.
Dan faalt de Nederlandse overheid als ze niet optreden tegen dat soort praktijken. Of die praktijken bestaan alleen op Facebook en zijn niet-bestaand in de realiteit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat het daar niet zo fijn wonen is als je jezelf niet aanpast aan de islamitische praktijken. Als homo-koppeltje of vrouw zonder hoofddoek krijg je daar fors de wind van voren.
Nederlandse overheid kent enkel politieke correctheid & soft beleid.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan faalt de Nederlandse overheid als ze niet optreden tegen dat soort praktijken. Of die praktijken bestaan alleen op Facebook en zijn niet-bestaand in de realiteit.
Ik zie enkele tientallen hossende ISIS-sympathisanten bij zo'n anti-joods protest en ik zie een Facebookpagina voor een 'islamitische staat' in de Schilderswijk met 250 likes. Stel dat het er in werkelijkheid vier keer zoveel zijn, dan hebben we het over 1.000 extremisten op een totaal van 33.000 inwoners. Duizend te veel, zeker, maar om maar direct te stellen dat die hele wijk verloren gebied is...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Radicaliseren heeft voor mij ook betrekking op de autochtonen en politie die steeds meer vast komen te staan tussen moslims daar. Als daar voor een protest al zoveel mensen bijeen komen zal het aantal sympathisanten waarschijnlijk groot zijn.
Ook zonder een ISIS sympathisant te zijn kun je een moslim zijn die vrouwen zonder hoofddoek en homo's lastig valt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie enkele tientallen hossende ISIS-sympathisanten bij zo'n anti-joods protest en ik zie een Facebookpagina voor een 'islamitische staat' in de Schilderswijk met 250 likes. Stel dat het er in werkelijkheid vier keer zoveel zijn, dan hebben we het over 1.000 extremisten op een totaal van 33.000 inwoners. Duizend te veel, zeker, maar om maar direct te stellen dat die hele wijk verloren gebied is...
Uiteraard, maar ik ken de cijfers niet. Jij?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ook zonder een ISIS sympathisant te zijn kun je een moslim zijn die vrouwen zonder hoofddoek en homo's lastig valt.
Ik ook niet maar ik kan wel logisch nadenken wat er gebeurt als je als homo stel door die wijk loopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ken de cijfers niet. Jij?
Vanaf zee dit met die wijk doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie enkele tientallen hossende ISIS-sympathisanten bij zo'n anti-joods protest en ik zie een Facebookpagina voor een 'islamitische staat' in de Schilderswijk met 250 likes. Stel dat het er in werkelijkheid vier keer zoveel zijn, dan hebben we het over 1.000 extremisten op een totaal van 33.000 inwoners. Duizend te veel, zeker, maar om maar direct te stellen dat die hele wijk verloren gebied is...
O, dat was best makkelijk te vinden. http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Haag%29#Demografiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik kan wel logisch nadenken wat er gebeurt als je als homo stel door die wijk loopt.
Holy fuck.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanaf zee dit met die wijk doen.
http://www.liveleak.com/view?i=c77_1406577312
"Ik praat het niet goed", zegt ie...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:58 schreef De_Ilias het volgende:
Dat is geen genocide (ik praat het niet goed), maar het gaat om Leger eenheden van Malikie die worden geëxecuteerd.... Dat is best normaal in een oorlog en ze krijgen allemaal een headshot dat opzich wel beter is dan martelingen wat door de Irakese regering wordt en werd gedaan in bijv. abu ghraib.
Heb je daar bewijs voor of lul je die terroristen na?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:58 schreef De_Ilias het volgende:
maar het gaat om Leger eenheden van Malikie die worden geëxecuteerd....
Groot leger dan. Praat het maar goed, dat is varkens eigen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:58 schreef De_Ilias het volgende:
Dat is geen genocide (ik praat het niet goed), maar het gaat om Leger eenheden van Malikie die worden geëxecuteerd.... Dat is best normaal in een oorlog en ze krijgen allemaal een headshot dat opzich wel beter is dan martelingen wat door de Irakese regering wordt en werd gedaan in bijv. abu ghraib.
Ik begrijp het Arabisch en dat is hetgeen wat er in de video wordt beweerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:59 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs voor of lul je die terroristen na?
Klopt, had ik ook aangegeven in deel I van het topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:00 schreef De_Ilias het volgende:
Ik begrijp het Arabisch en dat is hetgeen wat er in de video wordt beweerd.
Aww gossie, jij bent echt een triest figuur..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aan jou ga ik geen woorden vuil maken.
Dit is ook niet normaal in een oorlog. Deze mensen zijn gewoon weerloos. Dit is pure angst zaaien. Daarom zetten ze het ook op youtube. Dit is puur terrorisme.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:58 schreef De_Ilias het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Israël leeft zich behoorlijk uit op dit moment.
Dus je lult die terroristen na.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik begrijp het Arabisch en dat is hetgeen wat er in de video wordt beweerd.
Nou... En je zou ook kunnen zeggen: annexeer dat gebied maar gewoon helemaal, dan is het in ieder geval echt klaar met al die ellende.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Israël leeft zich behoorlijk uit op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |