Ik denk serieus dat het echt is, heb er zoveel artikelen over gelezen en fotos gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Anosmos het volgende:
Korte antwoord nee, lange antwoord neen.
De illuminati heeft je wel goed te pakken!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef helencarol het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het echt is, heb er zoveel artikelen over gelezen en fotos gezien
Ik denk dat de illuminatie jou wel goed te pakken heeft als je t mij zo vraagt!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De illuminati heeft je wel goed te pakken!
Bang voor zeemeerminnenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef helencarol het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel sarcastisch doen of je bent gewoon bang voor de waarheid, ik heb ontzettend veel artikelen in het nieuws gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ja, dat zal het zijn ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef helencarol het volgende:
[..]
Ik denk dat de illuminatie jou wel goed te pakken heeft als je t mij zo vraagt!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bang voor zeemeerminnen
Bang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Anosmos het volgende:
Korte antwoord nee, lange antwoord neen.
Wat bedoel je precies met achtergrond vermelden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:42 schreef Gloorbek het volgende:
U is nieuw en daarom in NWS posten?
Het is hier trouwens Nieuws & Achtergronden dus graag ook even u achtergrond vermelden zoals ieder hier doet..
waar je vandaan komt en dingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met achtergrond vermelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |