weet ik veel, ik roep maar wat, ik verveel mequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is de link met zijn naam en isis ?
anti semitische uitingen worden niet gewaardeerd in nederlandquote:
Ik voel mij op fok constant in een hoekje gedrevenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
anti semitische uitingen worden niet gewaardeerd in nederland
wie wat waar?quote:
Die boy is autistisch..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is dat met deze post? hij verdwijnt en verschijnt
Die verwijder ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Slayage het volgende:
-
wat is dat met deze post? hij verdwijnt en verschijnt
Het gaat niet zozeer om dat wij nog steeds zwaar onderdrukt worden of iets, maar meer dat wij als volk (gedeeltelijke) zelfbeschikking willen om zo minder afhankelijk te zijn van Ankara en wie er aan het hoofd staat. Het klopt dat Erdogan veel beter is voor de Koerden dan zijn voorgangers, maar wie garandeert ons dat zijn navolgelingen dat ook zijn..? Verder willen wij onderwijs in eigen taal, zodat wij onze cultuur in stand kunnen houden. En natuurlijk open grenzen met Koerdistan in (voormalig?) Irak en (voormalig?) Syrie. Iran evt. ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan de EU maar ook aan dat Erdogan de Koerdische stemmen nodig heeft.
Turkije gaat toch niet meer lid worden van de EU, weerstand van de bevolking van EU landen is te groot. En Erdogan kan je inmiddels ook wel een dictator noemen met zijn censuur van de media, zonder dat zou hij verloren hebben, zo'n land voldoet dus überhaupt niet aan de EU regels.
Voor de rest heb je wel gelijk.
De Koerden krijgen een eigen staat na het ISIS hoofdstuk, met steun van de VS daar ben ik van overtuigd. Dan is het Koerden 'probleem' in Turkije ook gelijk opgelost, want alle Koerden kunnen naar de Koerdische staat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om dat wij nog steeds zwaar onderdrukt worden of iets, maar meer dat wij als volk (gedeeltelijke) zelfbeschikking willen om zo minder afhankelijk te zijn van Ankara en wie er aan het hoofd staat. Het klopt dat Erdogan veel beter is voor de Koerden dan zijn voorgangers, maar wie garandeert ons dat zijn navolgelingen dat ook zijn..? Verder willen wij onderwijs in eigen taal, zodat wij onze cultuur in stand kunnen houden. En natuurlijk open grenzen met Koerdistan in (voormalig?) Irak en (voormalig?) Syrie. Iran evt. ook.
hij kan er ook niks aan doenquote:
sollyyyyquote:
beetje kort door de bochtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Koerden krijgen een eigen staat na het ISIS hoofdstuk, met steun van de VS daar ben ik van overtuigd. Dan is het Koerden 'probleem' in Turkije ook gelijk opgelost, want alle Koerden kunnen naar de Koerdische staat.
Dat zal het excuus zijn van andere staten, zoals Turkije om mee te helpen die staat te stichten.quote:
Ze verdienen geen eigen staat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat zal het excuus zijn van andere staten, zoals Turkije om mee te helpen die staat te stichten.
why not?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze verdienen geen eigen staat.
Irak gaat opgedeeld worden, dat blijft echt geen '1' land op deze manier. Misschien een federatie en anders 3 autonome staten met een zelf bestuur binnen de landsgrenzen. Je gaat mij niet vertellen dat na deze slachtpartij van de soennieten men nog aan de tafel wil binnen 1 Irak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze verdienen geen eigen staat.
Wie een eigen staat wil pakt die gewoon, zie ISIS.quote:
"de soennieten"...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Irak gaat opgedeeld worden, dat blijft echt geen '1' land op deze manier. Misschien een federatie en anders 3 autonome staten met een zelf bestuur binnen de landsgrenzen. Je gaat mij niet vertellen dat na deze slachtpartij van de soennieten men nog aan de tafel wil binnen 1 Irak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |