SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja zeker: http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterintoxicatiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:28 schreef Barreltje het volgende:
is er ook zoiets als TEVEL drinken?
ik heb dat "ooit ergens"gehoord.. maar geenidee wat daar waar van is
Ja, maar dan moet je wel echt extreem veel drinken hoor. Dat kunnen je nieren niet aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:28 schreef Barreltje het volgende:
Ja, als je op een gewone dag boven de 7-8 liter gaat zitten raakt je lichaam wat in de stress, maar voor normale mensen met normaal drinkgedrag is er niet zoiets als te veel drinken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:28 schreef Barreltje het volgende:
Tering, 3 liter water op een gewone dag is best wel teringveel. Was je niet continu aan het plassen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Paar jaar geleden dronk ik altijd meer dan genoeg water 2-3 liter.
Nu moet ik er echt weer op gaan letten, ook wel een goed doel
Nope, maar ik drink al heel mijn leven veel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tering, 3 liter water op een gewone dag is best wel teringveel. Was je niet continu aan het plassen?
Jeetje. Nou ja, je nieren zullen het wel gewend zijn dan. Heb je een mooie bloeddruk, dat je weet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, maar ik drink al heel mijn leven veel.
Alleen was het vroeger ongezonde zooi en daarna werd het water.
Op een warme dag dronk ik makkelijk het dubbele.
Maar goed op dit moment dus niet en voel mij daar echt een stuk minder gezond bij.
Ow en plassen deed ik juist veel minder vaak dan medestudentes
Bij het bloedgeven meten ze altijd rond de 120/75quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje. Nou ja, je nieren zullen het wel gewend zijn dan. Heb je een mooie bloeddruk, dat je weet?
Prachtig zelfs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij het bloedgeven meten ze altijd rond de 120/75
Volgens mij wel goed toch?
niksquote:
Leuk! Ik ga volgende week beginnen met Ripped in 30 (als we tenminste geen hittegolf gaan krijgen).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ga vandaag weer beginnen aan 30 day shred en ik ga daarbij meten. Vind ik wel eens leuk.
En je hebt net al die flessen wijn gekocht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:42 schreef Skv het volgende:
Grootste uitdaging gaat alcohol worden. Mijn sociale leven richt zich voor zo'n 90% op borrelen.
Achja, dat komt later wel weer van pas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je hebt net al die flessen wijn gekocht.
Maar dat is juist een goed ietsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef Skv het volgende:
Ik ga vooral naar de tyfus doordat ik 2 liter water moet drinken. Race de hele dag naar de wc en terug.
Aanmaaklimonade zonder suiker een idee?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al 3 grote glazen water op en 1 klein kopje coolbest.
Ik neem telkens een grote slok water en een hele kleine coolbest. Dan kan ik tenminste drinken, anders heb ik na 1 slok water al geen trek meer.Niet de beste manier, maar voor nu werkt het. Al ben ik nu wel een beetje misselijk.
Ik ken ze inderdaad ook alleen met zo'n extreme zoetstofsmaak. Maar ik zal die eens proberen. Al heb ik nu ook normale limonade in huis maar daar moet ik me ook echt toe zetten om te drinken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
Aanmaaklimonade zonder suiker een idee?
Ik vind de grenadine 0% van de AH best te doen. Aan die anderen zit zo'n zoetstofsmaak.
Slimpie siroop.. En vul er een fles mee, of een grote bidon, dat je niet steeds heen en weer moet lopenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken ze inderdaad ook alleen met zo'n extreme zoetstofsmaak. Maar ik zal die eens proberen. Al heb ik nu ook normale limonade in huis maar daar moet ik me ook echt toe zetten om te drinken.
Slimpie vind ik echt heel smerig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Slimpie siroop.. En vul er een fles mee, of een grote bidon, dat je niet steeds heen en weer moet lopen
Slimpie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond de suikervrije aanmaaklimonade gekocht bij de Jumbo lekker, weet alleen even niet welk merk het precies was.
Kan de smaak zijn, die verschillen nogal behoorlijk.. Je kan er ook minder siroop en meer water bij gooienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slimpie vind ik echt heel smerig.Pure zoetstof smaak.
Thanks!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef appelsap het volgende:
Welkom Skv. Ik heb wel eens south beach gedaan maar het was niet mijn ding. Succes ermee!
Doorzetten Sacre, de eerste dagen zijn het zwaarst.
Welk boek heb je in de aanbieding? Mijn vriendin heeft er drie van de bibliotheek meegenomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef Keshet het volgende:
Succes SKV! Nog interesse in een SouthBeach boek toevallig?
Ik merk dat als ik minstens 2 liter, maar liever 3 liter, water drink per dag ik me beter voel, minder vocht vast hou en het afvallen sneller gaat.
Ik heb met mezelf afgesproken dat de laatste kilo's er voor mijn vakantie af moeten zijn. 4,4 kilo in 5 weken. Eindsprintje dus.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Sarabi het volgende:
Welkom skv!
Ik doe niet aan dieeten dus geen ervaring maar succes
Deze: http://www.bol.com/nl/p/het-south-beach-dieet/1001004002093823/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Welk boek heb je in de aanbieding? Mijn vriendin heeft er drie van de bibliotheek meegenomen.
[..]!
Die hebben we inderdaad liggen, toch bedankt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Deze: http://www.bol.com/nl/p/het-south-beach-dieet/1001004002093823/
Is de 4e druk; boek is inmiddels aan de 18e toe zie ik.
Nou en? als het helpt waarom nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:14 schreef sararaats het volgende:
het enige waar ik bang voor ben is dat ik prikkelbaar word tijdens het diëten
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ik ben altijd prikkelbaar, dieet of niet.
ik ben vandaag gestart en het komt helemaal goed. nu nog een batmintonset en ik ben er klaar voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou en? als het helpt waarom niet![]()
ik ben altijd prikkelbaar, dieet of niet.
En ik drink echt altijd alleen maar water (zelfs als we ergens naartoe gaan, dan haalt mijn vriend bier en voor mij een water) ik lust wel die nieuwe ijsthee siroop, maar te lui hoor om elke keer naar de koelkast te lopen voor een beetje siroop. Ik pak gewoon een fles water en klaar.
Welkom sararaats.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:14 schreef sararaats het volgende:
het enige waar ik bang voor ben is dat ik prikkelbaar word tijdens het diëten
Hoe vaak ga je badmintonnen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben vandaag gestart en het komt helemaal goed. nu nog een batmintonset en ik ben er klaar voor.
ik ben sararaats, ik weeg op dit moment 60,7 kg bij een lengte van 1m51 (ik woog een tijdje geleden nog 61 kg. BMI: 26.8)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welkom sararaats.
Stel je eens voor.
Wie ben je, hoeveel weeg je, hoeveel wil je afvallen en wat is je plan van aanpak.
Ik meet alleen:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef SacreCoeur het volgende:
hoeveel zijn jullie trouwens in cm? dus borst, taille, buik, heup.
ik meet: 97, 80, 96,5, 102
Bij: 1.58 lengte & 62kg
En sporten als in badmintonnen? Ga je bij een club?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben sararaats, ik weeg op dit moment 60,7 kg bij een lengte van 1m51, ik wil graag 55 wegen met behulp van sport en minder snoepen.
badminton, wandelen, ...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En sporten als in badmintonnen? Ga je bij een club?
En doe eens een eetlijstje.
Oh wacht, zal ik ook doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welkom sararaats.
Stel je eens voor.
Wie ben je, hoeveel weeg je, hoeveel wil je afvallen en wat is je plan van aanpak.
27.8quote:
Mooie doelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil 12 kg afvallen en ben begonnen met South Beach en 1x per week een uur bootcampen. Wil hiernaast ook het hardlopen weer oppakken. En roken zwaar afgebouwd.
Is er ook een beetje fatsoenlijk eten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:14 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds, hier op ruiterkamp is het warm en dus drink ik ontzettend veel water en daarnaast rijd ik minimaal 1,5 uur per dag paard. Als ik niet minstens twee kilo lichter terugkom, weet ik het ook niet meer...
wat voor ontbijtreep is dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
batminton, wandelen, ...
eerder recreatief
eetlijstje tot hiertoe:
O: ontbijtreep
L: 2 boterhammen met tomaat en komkommer
Ik eet echt heel erg vaak boterhammen met alleen tomaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Is dat lekker boterhammen (volkoren?) met alleen tomaat en komkommer?
Had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet echt heel erg vaak boterhammen met alleen tomaat.Vind ik echt superlekker zeker met warm weer. Boterham, plakken tomaat en een beetje peper, zout en oregano.
![]()
Andere mensen eten boterhammen met aardbei ik eet graag tomaat.
ontbijtreep met appel van Carrefour. boterhammen met komkommer en tomaat zijn heerlijk maar nog heerlijker met een beetje light mayonaise.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
wat voor ontbijtreep is dat?
Is dat lekker boterhammen (volkoren?) met alleen tomaat en komkommer?
wat ga je de rest van de dag eten?
Echt niet?quote:
Die laatste ken ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt niet?
Als je an ook nog een koud gekookt eitje erbij doet... lekker hoor
Boterham met geprakt banaan en een snufje zout is ook heerlijk
Dus je eetlijstje is dan:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
ontbijtreep met appel van Carrefour. boterhammen met komkommer en tomaat zijn heerlijk maar nog heerlijker met een beetje light mayonaise.
ik denk dat ik vanavond een beetje havermoutpap ga eten.
Ik heb er geen verstand van, maar klinkt niet heel duurzaam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus je eetlijstje is dan:
D: havermoutpap
Wat vind je zelf van dit lijstje?
mwah. het is dat ik nog maar een paar dagen thuis ben van Zuid Frankrijk en heb nog geen boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus je eetlijstje is dan:
L: 2 boterhammen met tomaat en komkommer (dessert banaan)
D: havermoutpap
Wat vind je zelf van dit lijstje?
Mooi woord, duurzaam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar klinkt niet heel duurzaam.
Een paar dagen alweer thuis? Dat is toch meer dan tijd genoeg om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
mwah. het is dat ik nog maar een paar dagen thuis ben van Zuid Frankrijk en heb nog geen boodschappen gedaan
gisteren was een feestdagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een paar dagen alweer thuis? Dat is toch meer dan tijd genoeg om boodschappen te doen.
Als je wilt afvallen moet je er ook wel iets voor (willen) doen.
Verder vind ik het een erg karig lijstje met maar weinig voedzame dingen.
Denk aan meer groente, eitjes, kwark, fruit etc.
en wat zegt je woonbegeleiding van het feit dat je af wil vallen?? heb je daar van hun ook een beetje begeleiding in?quote:
mueslireep met appeltjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Myraela het volgende:
Moet ik bij een ontbijtreep eigenlijk aan een soort muesli reep denken? Of meer een soort ontbijtkoek?
maar letten zij niet op dat je gezond eet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
mueslireep met appeltjes.
de woonbegeleiding weet van m'n gewichtsproblemen maar ik verander binnenkort van dienst.
ja. ik zal het morgen bespreken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
maar letten zij niet op dat je gezond eet?
Ach, als je zo over andere 'fatties' praat heb je mijn hulp al niet meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet lullig bedoeld maar ik hoop dat je dit serieuzer meent dan steeds met dat hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:17 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ach, als je zo over andere 'fatties' praat heb je mijn hulp al niet meer.
"Is die vadsige vreetzak nu nog niet opgetieft (of is het met d?)" - Sararaats (utopia topic over Charlotte: UTO / Charlotte: Ieder pondje gaat door het mondje #4)
Even als voorbeeld een foto van Charlotte:DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou negeermodus aan dus.
[..]
"Is die vadsige vreetzak nu nog niet opgetieft (of is het met d?)" - Sararaats (utopia topic over Charlotte: UTO / Charlotte: Ieder pondje gaat door het mondje #4)
Even als voorbeeld een foto van Charlotte:Zow dat is niet erg beleefd neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Vast wel, ik weet alleen dat ik mij er persoonlijk een stuk beter bij voel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik dacht dat het hele idee van liters water drinken (tenzij bij inspanning of erg heet weer) inmiddels enorm achterhaald was, toch?
Ik denk dat je prima gelijk hebt met dat lijstje alleen vrees ik dat het allemaal een beetje verspilde moeite is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik dacht dat het hele idee van liters water drinken (tenzij bij inspanning of erg heet weer) inmiddels enorm achterhaald was, toch?
Thee en koffie mag je gewoon meetellen tegenwoordig en uit eten haal je ook vocht. Volgens mij was uiteindelijk max 1 liter extra vocht (voor een totaal van 1,5 liter) voor bijna alle mensen voldoende.
http://www.kennislink.nl/(...)ater-per-dag-drinken
Sara: misschien is voor jou als staat het lijstje van het alom vervloekte Voedingscentrum wel een startpunt. Gewoon 5volkoren boterhammen, besmeerd, met mager beleg, 450 ml magere of halfvolle zuivel, 200 gr groente, 2 stuks fruit, 200 gr gekookte pasta/rijst/aardappel, 100 van vlees bereid in 1 eetlepel bereidingsvet.
Is een standaard diëtisten lijstje en voor iemand die niet zoveel kwijt moet en prima begin. (Maar goed, dat zal wel vloeken in de lowcarb kerk zijn)
Wat vervelendquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren chips en chocola.. Afgelopen weekend ook niet heel gezond. Ik voelde me echt onwijs klote om mijn hond. Gisteren naar de DA geweest en hij heeft artrose mijn gupje moet in September nog 4 worden.
Gisteren wel wezen hardlopen. Vandaag gaat wel weer prima.
Hij heeft pijnstillers. En nu moet ik bedenken hoe ik een hond met bergen aan energie zijn energie kan laten kwijtraken want achter balletjes aanrennen mag niet meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat vervelend![]()
Kunnen ze er iets aan doen/of zorgen dat ie er minder last van heeft?
Zwemmen? Dat is voor dieren vaak erg goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij heeft pijnstillers. En nu moet ik bedenken hoe ik een hond met bergen aan energie zijn energie kan laten kwijtraken want achter balletjes aanrennen mag niet meer.
Voor katten heb je van dat 'denk'speelgoed maar dat helpt zeker ook niet genoeg?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij heeft pijnstillers. En nu moet ik bedenken hoe ik een hond met bergen aan energie zijn energie kan laten kwijtraken want achter balletjes aanrennen mag niet meer.
Ja zwemmen idd. Maar daar hangen ook weer haken en ogen aan. Hij heeft de nijging zich steeds uit het ster te springen.. Weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen maar dat geeft ook weer extra klappen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwemmen? Dat is voor dieren vaak erg goed.
Daar heb ik er idd een paar van. "Helaas" is Loebes best wel slim en heeft hij dat soort dingen meteen door.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor katten heb je van dat 'denk'speelgoed maar dat helpt zeker ook niet genoeg?
[..]
Even als voorbeeld een foto van Charlotte:schaam me nu echt doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Hij is dagelijks nat want er is hier een soort natuur vijver (plek waar het water niet meer zakt) en dat is niet diep genoeg om te zwemmen maar je kunt er wel in lopen en liggen... Het blijft een labradorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:
Hmm, dat is wel lastig ja. En laten we eerlijk zijn, dagelijks een natte hond is ook geen pretje. En hooguit voor in de zomer echt geschikt. Veel wandelen dan vooral, maar weet niet of dat genoeg is voor een energieke hond.
Dat geeft toch niet joh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar sorry voor mijn off-topic gelul
Er ligt nog een kliekje paella in de vriezer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo wat gaat iedereen hier voor lekkers eten?
Wij gekruide aardappel partjes, broccoli en runderworstje.
Mjum bbq.. Nu heb ik zin in bbqquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er ligt nog een kliekje paella in de vriezer.
Dus we eten lekker makkelijk vandaag.
Morgen misschien weer BBQen.
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet joh.
Begrijp goed dat je je daardoor rot voelt.
Ben alleen helemaal geen hondenpersoon dus verder geen tips.
Klinkt ook al zo lekker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:47 schreef appelsap het volgende:
He bah, sneu voor je hond Think.
D: gepofte aardappel met roomkaas light, balletjes in ketjapsaus en sperziebonen
Mosselen!!!! zit wel heeeeeel vol, zo lekker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij is dagelijks nat want er is hier een soort natuur vijver (plek waar het water niet meer zakt) en dat is niet diep genoeg om te zwemmen maar je kunt er wel in lopen en liggen... Het blijft een labrador
Zo wat gaat iedereen hier voor lekkers eten?
Wij gekruide aardappel partjes, broccoli en runderworstje.
Brr die sla ik even over hahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mosselen!!!! zit wel heeeeeel vol, zo lekker.
Bikini'squote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh en ik kan niet meer stoppen met het kijken naar bikinis, Livera heeft echt een ontzettend leuke collectie en goede sale nu.
Heb ik ook nog gepast alleen die sluiten niet zo mooi aan? geen idee waarom.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bikini's![]()
Ik houd het maar even bij de tankini's
ik vind het erg weinig. Je loopt kans om over een paar dagen een ontzettende eetbui te krijgen zo. En heb je helemaal geen vlees, vis of ei?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef sararaats het volgende:
volledig lijstje
O: ontbijtreep+banaan
D: havermoutpap en 2 boterhammen met tomaat en komkommer
tussendoortjes eet ik bijna niet meer, ben ik gek?
Ontbijt met suikers, lunch en "D" met carbs.. Weinig tot geen eiwitten, die heb je denk ik meer nodig..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef sararaats het volgende:
volledig lijstje
O: ontbijtreep+banaan
D: havermoutpap en 2 boterhammen met tomaat en komkommer
tussendoortjes eet ik bijna niet meer, ben ik gek?
Staat er geen nettogewicht op de bak?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb op vandaag:
2 bruine boterhammen met pindakaas/1 plak kaas
1 verse citroen, ik vind dat onwijs lekker met dit weer.
ongeveer 1kg mosselen? (het was een bak van 2kg maar geen idee of dat het gewicht is of dat er een ander uitlek gewicht is?)
3 stukjes stokbrood en 1 portie oven aardappeltjes.
Zo nog ijsthee ijsje eten. En ik heb 1L gedronken.
Vast wel maar ik heb niet gekekenquote:
Zegt degenevdie al niet meer zonder tracker app kan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:16 schreef Myraela het volgende:
Ach, mosselen zijn gezond en slank. Die paar gram meer of minder kan geen kwaad.
Terwijl ik het typte realiseerde ik me dat ik ze waarschijnlijk los gewogen had ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zegt degenevdie al niet meer zonder tracker app kan?
Ja, heb ik wel eens gemaakt. Ik vond het erg tegenvallen. En met alle kaas (net zoveel gram mozzarella als bloemkool) die er in gaat is het niet echt gezonder dan gewoon een kleine pizza van een volkoren bodem. Puur als je low-carb eet zou het een optie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Myreala, er bestaat ook een pizza met bloemkoolbodem.. even googlen maar dat lijkt mij ook wel lekker.
Nou is bloemkool mijn lievelingsgroente sowieso
Gewoon iets minder kcals eten dus en/of legit gaan sporten als je dat al niet doet.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sta al een tijd lang stil. Soms dan denk ik "dit gewicht past vast bij me" en dat hoor ik ook van sommige mensen, maar tegelijkertijd kan ik in myfitnesspal precies terugzien hoeveel ik at toen ik op een hoger gewicht wel afviel, en ik eet nu gewoon meer dan dat. Ik kom niet aan en dat is mooi, maar mag wat meer discipline hebben als ik echt wil afvallen.
Eiwitten eruit laten en de carbs opeten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanavond lasagne gegeten. Het gehakt heb ik er uit gelaten en in plaats daarvan champignons genomen. Nom.
Hmm, zo heb ik er niet over nagedacht.. Gelukkig zat ik al vrij hoog in m'n eiwitten vandaagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Eiwitten eruit laten en de carbs opeten?
Heb je gevoeld hoe warm het was? Ja is normaal hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:45 schreef Skv het volgende:
Vandaag:
O: 2 gebakken eitjes met ham
Tussendoor: cherrytomaatjes, wat komkommer en een paar stukjes kokos
L: bonensalade met geitenkaas en ui
Tussendoor: paar amandeltjes en hazelnootjes
A: citroenkip met courgette en kwark met cacaopoeder als toetje
En duizend glazen water, is het normaal dat ik zo'n dorst heb?
Hele dag in de airco binnen gezeten dus dat zal het niet zijn. Nouja, goed voor de doorstroming.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je gevoeld hoe warm het was? Ja is normaal hoor.
Airco = droge luchtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Hele dag in de airco binnen gezeten dus dat zal het niet zijn. Nouja, goed voor de doorstroming.
Ja sowieso, maar dan zit ik op 1400/1500 kcal en denk ik "nou ik heb nog wel trek dus dan kan ik best dit en dat eten" en dan zit je al zo op onderhoud.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Teisseire limonadesiroop (0 kcal) is de lekkerste suikervrije siroop die ik ooit heb gehad, en ik heb ze allemaal al geprobeerd. Verkrijgbaar in iets van vijf smaken, bij de AH. Hiermee drink je zo een paar liter weg.
[..]
Gewoon iets minder kcals eten dus en/of legit gaan sporten als je dat al niet doet.
Goed bezigquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren ging goed, vandaag ook weer. Als het nou goed blijft gaan is die knop ook zo om.
Vanavond lasagne zo'n zin in
Mmm, lkr zwanger.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik blijf op gewicht, maar mijn benen worden iets dunner en mijn buikje iets dikker.Wat.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar dan zit ik op 1400/1500 kcal en denk ik "nou ik heb nog wel trek dus dan kan ik best dit en dat eten" en dan zit je al zo op onderhoud.Kwestie van discipline m.a.w.
Calendulan cremequote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef xuryah het volgende:
Gister weer lekker naar het strand geweest, maar mijn hele rug is mega erg verbrandnu zie ik beetje op tegen het sporten. Heb al amper kunnen slapen vannacht ook. Blegh. Aftersun helpt niet tegen de pijn
iemand misschien een tip voor verbrande huid?
Maar dit weer is wel fijnnn ♥♥♥ alleen volgende keer vaker insmeren
Kan niet, maar je zou het bijna denkenquote:
Misschien een t-shirt dragen van een stofje dat zo min mogelijk irriteert? Succes iig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef xuryah het volgende:
Gister weer lekker naar het strand geweest, maar mijn hele rug is mega erg verbrandnu zie ik beetje op tegen het sporten. Heb al amper kunnen slapen vannacht ook. Blegh. Aftersun helpt niet tegen de pijn
iemand misschien een tip voor verbrande huid?
Maar dit weer is wel fijnnn ♥♥♥ alleen volgende keer vaker insmeren
Oh, dat heb ik er laatst op gesmeerd bij gebrek aan iets beters in huis, maar dat helpt dus echt?!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Calendulan creme
En verder goed insmeren altijd
Dat wonder spul moet ik idd maar eens kopen. Goede tip!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Calendulan creme
En verder goed insmeren altijd
Thanks! Ik heb nu idd een heel wijd hemd aan.. misschien moet ik daar ook maar in gaan sporten! Ook al ziet het er miss een beetje gek uit..quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Misschien een t-shirt dragen van een stofje dat zo min mogelijk irriteert? Succes iig!
Ik ben weer terug van een weekje weg en mijn gewicht is stabiel gebleven. Ik heb niet supergezond gegeten, maar ook niet heel veel, want daar was het veel te warm voor. Toch ga ik weer een week braaf FatSecret invullen, want ik heb het idee dat er wat slechte gewoontes insluipen.
Wat is je lijstje dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha, zonder moeite vandaag 200 gr eiwit gegeten
O: 3 spelt, 2 kipfilet, 1 achterhamquote:
Als ik zoek op 7 minute workout in de app store krijg ik er twee. Eén is van mphan en de ander van ABISHKKING. Is één van die de juiste?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Patoshik het volgende:
Misschien een aanrader voor sommigen hier. De app 7 minuten workout (7 MWC). Met oefeningen zoals squats, lunges, opdrukken, tricep dips etc. Het duurt, zoals de naam als zegt, maar 7 minuten maar het is wel een lekker 'parcourtje' vind ik zelf. En als je het een maand lang achter elkaar doet krijg je bijvoorbeeld weer extra levels vrijgespeeld waardoor je weer kunt uitbreiden.
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Als ik zoek op 7 minute workout in de app store krijg ik er twee. Eén is van mphan en de ander van ABISHKKING. Is één van die de juiste?
ohja die laatste inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.
Die heb ik ook.. Alleen nog nooit gedaan. Misschien eens doen nu ik niet kan hardlopen. Scheen zeurt wat dus even rust geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.
Ardennen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef xuryah het volgende:
Jij ook succesfijn dat je gewicht stabiel gebleven is! Waar ben je naar toe geweest?
sowieso bij bolquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ardennen!
En dat Vevinaspul wilde ik ook eens proberen, moet ik maar snel doen voor de zomer weer voorbij is.Kun je dat alleen online kopen
Halve tomaat met knoflook en een beetje olijfolie erop is echt goddelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie toevallig nog meer groenten die lekker zijn om op de barbecue te grillen?
Courgette vond ik niet zo lekker. Aubergine en paprika vond ik wel onwijs lekker. Spiesjes van champignons ga ik de volgende keer eens proberen.
Verder nog iets? Een hele maiskolf zou natuurlijk kunnen, maar liever iets slankere groenten.
Jammer dat de vis niet lekker was!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef Myraela het volgende:
De vis was echt niet te eten.Wijting is niet mijn ding.
Dus in plaats van vis een stuk stokbrood bij de groenten van de barbecue op. En een half glas wijn.
Of omdat je simpelweg te weinig eet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef xuryah het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 slawraps met gerookte zalm en roomkaas
L: een waterijsje van Body&Fit (is niet heel ongezond) en 5 kleine kippenpootjes
D: een kommetje courgettesoep
S: 1,5 uur sportschool
T: whey shake
Ik heb elke keer na het sporten dat ik zo misselijk ben. Echt heel vervelend. Terwijl ik expres voor het eten ging ipv na het eten. Zal het misschien komen door het lowcarb eten? :/
Ik heb wel veel water gedronken vandaag (3 liter).
Combi: veel water, weinig eten, zweten... Ws. veel mineralen weg gespoeld dus?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef xuryah het volgende:
Lijstje van vandaag:
L: een waterijsje van Body&Fit (is niet heel ongezond) en 5 kleine kippenpootjes
Ik heb elke keer na het sporten dat ik zo misselijk ben. Echt heel vervelend. Terwijl ik expres voor het eten ging ipv na het eten. Zal het misschien komen door het lowcarb eten? :/
Hmm zou kunnen ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Combi: veel water, weinig eten, zweten... Ws. veel mineralen weg gespoeld dus?
Lowcarb & sporten vind ik voor mijzelf een waardeloze combinatie. Daar word ik heel slap en beroerd van. Doe dat dus nooit meer. Lowcarb alleen op dagen dat ik niet intensief sport.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef xuryah het volgende:
Lijstje van vandaag:
Ook best wel logisch dat je je zo voelt met die combi natuurlijk. Sporters eten altijd veel carbs.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lowcarb & sporten vind ik voor mijzelf een waardeloze combinatie. Daar word ik heel slap en beroerd van. Doe dat dus nooit meer. Lowcarb alleen op dagen dat ik niet intensief sport.
Altijd fijn om weer een boel te kunnen wegmieteren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben de voorraadkast hier aan het opruimen...Overzicht
Dat valt wel meequote:Op donderdag 24 juli 2014 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Altijd fijn om weer een boel te kunnen wegmieteren.
Welkom!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:28 schreef xRoosjex het volgende:
hallo allemaal, nieuw hier.. zag jullie topic en wil me graag aansluiten.
Hieronder mijn verhaal:
Ik ben Roos, 24 jaar. Ik ben 1,84 en weeg op dit moment 93/94 kilo (het schommelt).
Ik ben vrij lang voor een vrouw maar ook nogal fors gebouwd.. Stevige armen, brede heupen en ik ben de afgelopen 2 jaar van 75 kilo naar 95 kilo gegaan dus heb nu ook een aardig buikje, hoe die 20 kilo eraan komt? Ik ben van een staand beroep naar zittend beroep gegaan, samen gaan wonen (vanuit de randstad naar het oosten van het land).. Er is nu dus 1 kilo vanaf.. Ik vind sporten wel leuk maar doe het eigenlijk omdat ik nu toch echt moet gaan afvallen, ik ben begonnen met fietsen en op de sportschool doe ik aan roeien en kracht..
Ik hoop vooral veel mee te kunnen lezen en posten om een goede motivatie te krijgen om door te blijven gaan..
De dikmakers dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat valt wel meeWat ik nu weggooi is meer spul wat aangebroken is, en daardoor niet echt meer te gebruiken. En wat bak ingrediënten , decoraties, kleurstof, slagroom enzo
Hoi hoi!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:28 schreef xRoosjex het volgende:
hallo allemaal, nieuw hier.. zag jullie topic en wil me graag aansluiten.
Hieronder mijn verhaal:
Ik ben Roos, 24 jaar. Ik ben 1,84 en weeg op dit moment 93/94 kilo (het schommelt).
Ik ben vrij lang voor een vrouw maar ook nogal fors gebouwd.. Stevige armen, brede heupen en ik ben de afgelopen 2 jaar van 75 kilo naar 95 kilo gegaan dus heb nu ook een aardig buikje, hoe die 20 kilo eraan komt? Ik ben van een staand beroep naar zittend beroep gegaan, samen gaan wonen (vanuit de randstad naar het oosten van het land).. Er is nu dus 1 kilo vanaf.. Ik vind sporten wel leuk maar doe het eigenlijk omdat ik nu toch echt moet gaan afvallen, ik ben begonnen met fietsen en op de sportschool doe ik aan roeien en kracht..
Ik hoop vooral veel mee te kunnen lezen en posten om een goede motivatie te krijgen om door te blijven gaan..
een lijstje van gister :quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welkom!
Hoe zien je eetlijstjes er nu uit?
Ik sport nu maar 2 keer per week maar erg onregelmatig.. Geen vaste dagen .. Ik wil de dagen maandag woensdag en vrijdag hiervoor gaan gebruiken..quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Hoe vaak in de week ben je van plan te gaan sporten? En hoe pak je het eetgedeelte aan? Ga je calorieën tellen? Daar heb je hele fijne appjes voor die je precies vertellen hoeveel je binnenkrijgt en hoeveel je ongeveer verbrand met het sporten en gedurende de rest van de dag.
Myfitnesspalquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:55 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Ik sport nu maar 2 keer per week maar erg onregelmatig.. Geen vaste dagen .. Ik wil de dagen maandag woensdag en vrijdag hiervoor gaan gebruiken..
Welke app gebruiken jullie voor het tellen van de calorieen?
Ik gebruik MyFitnessPal. Het fijne hieraan is dat je dan wel kan opletten of je een beetje een normale verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten binnenkrijgt, maar je je niet zo druk hoeft te maken wanneer je bijvoorbeeld een waterijsje eet of een boterham nutella want als het binnen je kcal van die dag past, maakt dat niet uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:55 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Ik sport nu maar 2 keer per week maar erg onregelmatig.. Geen vaste dagen .. Ik wil de dagen maandag woensdag en vrijdag hiervoor gaan gebruiken..
Welke app gebruiken jullie voor het tellen van de calorieen?
Ja al probeer ik daar de laatste weken al wat meer op te letten.. In ieder geval 3 maaltijden op een dag en wat tussendoortjes.. maar inderdaaf heb ik wat onregelmatigheden wat betreft sport en eten.. Dat wil ik allemaal weer terugkrijgenquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:58 schreef Keshet het volgende:
Welkom en succes Roosje!
Ik gebruik ook myfitnesspal.
Als ik je lijstje zo eens bekijk zit je overdag vrij laag qua kcal en hoog qua suiker. Daar krijg je 's avonds cravins van inderdaad. (Mijn valkuil ook.)
Je hebt weinig regelmaat in sporten nog; heb je sowieso weinig regelmaat met eten ook?
Heb je dan geen honger nu?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:59 schreef Keshet het volgende:
Over regelmaat gesproken: Ik had me verslapen, ben de deur uitgerend zonder ontbijt, heb 6km gefietst naar kantoor en kan tot 12.30 niks te eten halen.
Planningsfail!
Een raket kan niet zoveel kwaad. Zeker met dit warme weer vooral doen. Alleen zou ik wel nog een andere T inplannen in plaats van de kaas. Ik zou iets van eiwitten toevoegen, een bak kwark bijvoorbeeld. Zeker op een sportdag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:52 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
een lijstje van gister :
O: een bak yoghurt en een boterham met filet americain
T: een appel
L: brood met nutella (slecht ) en met filet americain
D: aardappelen, schnitzel, boontjes
T: (hier gaat het mis) kaasblokjes en een ijsje (raket)
S: gister heb ik 30 minuten geroeid en 30 minuten kracht gedaan..
Ik wil graag tips wat betreft eten.. Ik heb in de avonduren vaak lekkere trek.. Wat kan ik dan het beste nemen?
ja zwemmen, maar ik schaam me zo in mijn zwemkleding op dit moment..quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Welkom Roosje!
Is er geen sport dat je echt leuk vindt?
Dat is jammer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:23 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
ja zwemmen, maar ik schaam me zo in mijn zwemkleding op dit moment..
misschien kan ik dat in het weekend in de ochtend wel gaan doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is jammer.
En als je gaat zwemmen tijdens de vroege uurtjes? Dan zijn er meestal alleen bejaarden
Zo dik ben je toch helemaal niet joh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:25 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
misschien kan ik dat in het weekend in de ochtend wel gaan doenik moet me er eigenlijk gewoon overheen zetten .. maar als ik dan in de spiegel kijk denk ik.. nee het kan toch echt niet..
Misschien iets meer eten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef Skv het volgende:
Gisteren gebootcampt na 4 dagen geen koolhydraten. In de hitte. Viel toch een beetje tegen (en mijn gare gevoel van vandaag ook).
Schrijf je dan in voor een groepssport in het park bijv. Het is toch prima weer en het helpt behoorlijk als je met een groep bent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:25 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
misschien kan ik dat in het weekend in de ochtend wel gaan doenik moet me er eigenlijk gewoon overheen zetten .. maar als ik dan in de spiegel kijk denk ik.. nee het kan toch echt niet..
Ik eet meer dan voldoende, alleen geen koolhydraten. Denk dat mijn lichaam nog aan het wennen is. Volgens de theorie ga ik vandaag/morgen ook in de ketose-fase, dus misschien heeft het daarmee te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien iets meer eten?
Want een dag erna nog gaar voelen is volgens mij niet de bedoeling.
Aha, nou hopelijk voel je je snel beter dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik eet meer dan voldoende, alleen geen koolhydraten. Denk dat mijn lichaam nog aan het wennen is. Volgens de theorie ga ik vandaag/morgen ook in de ketose-fase, dus misschien heeft het daarmee te maken.
Dank je.. ja door die 20 kilo in 2 jaar tijd is mijn zelfvertrouwen best wel gezakt ..quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo dik ben je toch helemaal niet joh.
En verder moet je je sowieso nooit schamen
Ben je al zoveel afgevallen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:47 schreef Keshet het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst in jaaaaaaren een korte broek gekocht en aangehad. Hij is me alleen te groot kwam ik achter; moet nog even wennen aan mijn nieuwe omvang.
Dit weekend ook voor het eerst naar het strandje achter mijn huis geweest; woon hier nu 4 jaar. En het was zó fijn! Ik baal er flink van dat ik het eerder niet durfde.
Ik wou dat ik eerder over die drempel was gestapt. Dus echt, doe het gewoon!
En ja, ik heb honger. Collega's zijn ook al de hele ochtend aan het praten over eten. Helpt niet.
ik duik met mijn 94 kilo en 1.76 ook regelmatig het zwembad in..quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:15 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Dank je.. ja door die 20 kilo in 2 jaar tijd is mijn zelfvertrouwen best wel gezakt ..Maar daarom wil ik er nu ook wat aan doen
Thanksquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik duik met mijn 94 kilo en 1.76 ook regelmatig het zwembad in..
het is alleen het stukje van je hokje naar het zwembad dat er iemand KAN kijken ( wat de meesten toch al niet doen tijdens banenzwemmen, dan zijn ze veel te hard bezig anderen te ontwijken in het zwembad)
verder is het handig om jezelf een doel te stellen als je gaat zwemmen.. bv 200 schoolslag in XX minuten. daarna over naar borstcrawl en zo steeds verder
Dus! *schopt*
hup hup tijdens het banenzwemmen gewoon lekker gaan zwemmen!
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Boodschappen gedaan op de fiets. Toch nog 8 km retour. Dacht dat het minder was
Gewoon doen. Toen ik vorig jaar in Portugal op vakantie was ben ik ook gewoon gaan zwemmen zonder shirt. Ik dacht, ach.. ik ken niemand hier, en zie ze ook nooit weer. En toen viel me wel op dat eigenlijk niemand keekquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:37 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Thanksik ga het dan toch gewoon maar doen , misschien valt het inderdaad mee en denk ik gewoon dat iedereen kijkt..
En goed idee om doelen te stellen
ik heb er opeens ook veel zin in om te gaan zwemmen!
Netjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Boodschappen gedaan op de fiets. Toch nog 8 km retour. Dacht dat het minder was
Mixen voor wat? Taarten enzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en ik heb nog mixen in de kast voor komende 2 maanden. Ik kan nog even vooruit
Lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, nasi, bami, spaghetti, kip tandoori en dat soort allemaal.
Is soms ook weleens lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JaWij eten eigenlijk nooit aardappels enzo..
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha, over 3 weken op vakantieGisteren toch maar iets uitgezocht
Turkije. Ik vind dat altijd een beetje een tokkievakantieland. Het hotel is klein en is van een Nederlands gezin. Ben benieuwd.quote:
Ah lekker aan het zwembad hangenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Turkije. Ik vind dat altijd een beetje een tokkievakantieland. Het hotel is klein en is van een Nederlands gezin. Ben benieuwd.
daar kijk ik enorm mee uit.. vorig jaar in portugal ook gedaan. Na 1 middag gelijk 2de graads verbrandingen all-over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah lekker aan het zwembad hangen
Hou jij je shirt maar aan danquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daar kijk ik enorm mee uit.. vorig jaar in portugal ook gedaan. Na 1 middag gelijk 2de graads verbrandingen all-over.
haha.. shirt aan idd.. en ik heb nu van dat p20 spul. Schijnt supergoed te zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hou jij je shirt maar aan danhad je dan niet beter naar de Ardennen kunnen gaan ofzo?
Ken ik niet. Ik ben zo'n type wat geluk heeft en zelden verbrand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha.. shirt aan idd.. en ik heb nu van dat p20 spul. Schijnt supergoed te zijn.
*Schouderpijn boks*quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef appelsap het volgende:
Welkom Roos! Gewoon gaan zwemmen hoor.
Sarabi, fietsen met dit weer is best lekker hoor!
Ik ben jaloers Patrique. Ik wil ook wel op vakantie.
Ik ga denk ik vanavond naar de sportschool. Ik wilde vanmorgen gaan maar het was hier al erg warm toen ik wakker werd (half 11). Ik hoop dat het vanavond iets afgekoeld is.
Mijn schouder werkt ook nog niet mee. Eigenlijk teveel pijn aan, vooral 's nachts als ik er niks mee doe. Helaas is mijn huisarts met vakantie.
We gaan vanavondquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef appelsap het volgende:
Sarabi, fietsen met dit weer is best lekker hoor!
Misschien moet ik ook maar gaan hardlopen ooit.. Hoe heb jij het opgebouwd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil hardlopen maar ik durf niet helemaal met mijn gevoelige scheen. Heb eigenlijk 10 opwarmen, 25 minuten lopen met 6 versnellingen en 10 minuten rustig uitlopen op het schema staan.
Misschien nog maar paar dagen wachten.
Met het Evy schema. www.rennenmetevy.nlquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar gaan hardlopen ooit.. Hoe heb jij het opgebouwd?
Anders een rustiger/makkelijker schema lopenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil hardlopen maar ik durf niet helemaal met mijn gevoelige scheen. Heb eigenlijk 10 opwarmen, 25 minuten lopen met 6 versnellingen en 10 minuten rustig uitlopen op het schema staan.
Als je als last van je scheen hebt zou ik er even mee wachtenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga even zaterdag afwachten en dan een duurloopje van 30 minuten doen. Zou dat beter zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Anders een rustiger/makkelijker schema lopen
Squashen.. Maar dat is ook niet erg bevoordelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je als last van je scheen hebt zou ik er even mee wachtenKan je niet iets anders doen?
Lastig te zeggen, wij voelen niet jouw pijntjesquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga even zaterdag afwachten en dan een duurloopje van 30 minuten doen. Zou dat beter zijn?
Rustig hobbelen lijkt me wel prettiger dan snelheid trainen als je last hebt van je schenen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga even zaterdag afwachten en dan een duurloopje van 30 minuten doen. Zou dat beter zijn?
Thanks, ja ik vind mezelf wel stevig ja .. ik heb maat 44 (soms zelfs 46) en als iets groot valt pas ik in 42..quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef xuryah het volgende:
Welkom Roosje! En ga idd lekker zwemmen! Is toch heerlijken vind je jezelf echt zo dik dan? Volgens mij valt dat hartstikke mee!
Lekker hoor Patrique! All In hotelletje?
Ik zou idd even rust houden Thinkk. Pijn moet je nooit negeren!
Gewoon gaan zwemmen hoor. Je hebt er zo veel baat bij als je over die schaamte heen kunt stappen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Thanks, ja ik vind mezelf wel stevig ja .. ik heb maat 44 (soms zelfs 46) en als iets groot valt pas ik in 42..Van boven weleens een 40/42 maar dat komt vooral omdat ik geen borsten heb.. (heel apart, ik ben vol van beneden t/m buik maar heb haast geen borsten) en dan ben ik ook nog eens vrij lang dus oog ik waarschijnlijk nog groter (vandaar de angst) .. Maar het komt wel weer goed ooit
het begin is er vandaar dat ik hier post
foto?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk nog zo'n leuk badpak van TopVintage kopen
Maar die is er nu niet in mijn maat, eens kijken of ze hem ook op andere sites hebben.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gewoon gaan zwemmen hoor. Je hebt er zo veel baat bij als je over die schaamte heen kunt stappen!
Ik vond t met maat 48/50 ook moeilijk, maar ben blij dat ik met maat 54 ook nog steeds durf. Mensen duur t niet aan staat kijken maar en andere kant op.
http://topvintage.nl/nl/v(...)-kersjes-zwart-retroquote:
Ik vind het een leuk badpak! Wel prijzigquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)-kersjes-zwart-retro
Ben normaal van de bikini's, maar ik vind deze zo schattig
Het is eigenlijk gewoon een jurkje
Ik ben ook 1.84 m en ik weeg nu 89 kilo (kom ook van 93 kilo, maar ik woog altijd 80 kilo..) en ik heb hetzelfde probleem als jou: brede heupen en stevige bovenbenen maar amper borstenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Thanks, ja ik vind mezelf wel stevig ja .. ik heb maat 44 (soms zelfs 46) en als iets groot valt pas ik in 42..Van boven weleens een 40/42 maar dat komt vooral omdat ik geen borsten heb.. (heel apart, ik ben vol van beneden t/m buik maar heb haast geen borsten) en dan ben ik ook nog eens vrij lang dus oog ik waarschijnlijk nog groter (vandaar de angst) .. Maar het komt wel weer goed ooit
het begin is er vandaar dat ik hier post
OMG. Ik. Wil. Hem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)-kersjes-zwart-retro
Ben normaal van de bikini's, maar ik vind deze zo schattig
Het is eigenlijk gewoon een jurkje
Ik woog t wel en zag er wel goed uit moet ik zeggen.. in ieder geval beter in verhouding dan nu, alhoewel ik toen nog langer leek omdat ik " slank" was..quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.84 m en ik weeg nu 89 kilo (kom ook van 93 kilo, maar ik woog altijd 80 kilo..) en ik heb hetzelfde probleem als jou: brede heupen en stevige bovenbenen maar amper borsten
Maar ik kan me echt niet voorstellen om 75 kilo te wegen met onze lengtevolgens mij breek ik dan bijna haha
Sowieso ga je je al veel beter voelen als je gezond eet en lekker sportquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:33 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Ik woog t wel en zag er wel goed uit moet ik zeggen.. in ieder geval beter in verhouding dan nu, alhoewel ik toen nog langer leek omdat ik " slank" was..maar 85 kilo vind ik ook al mooi
en volgens mij ben ik dan redelijk prima in verhouding.. maar ik ga nu eerst eens beginnen met goed en regelmatig sporten
daar heb ik het meeste moeite mee !
ik had maat 38/40 of maat 29/30 met lengte 34 haha.. maar over het algemeen had ik maat 38.. Dus ben wel echt een aantal maten omhoog gegaan in die 2 jaar en dat gebeurde ook eerst nogal onbewust ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.84 m en ik weeg nu 89 kilo (kom ook van 93 kilo, maar ik woog altijd 80 kilo..) en ik heb hetzelfde probleem als jou: brede heupen en stevige bovenbenen maar amper borsten
Maar ik kan me echt niet voorstellen om 75 kilo te wegen met onze lengtevolgens mij breek ik dan bijna haha
Het is sowieso ook logisch toch dat wij een grotere maat hebben dan de meeste vrouwen? Gemiddelde vrouw is volgens mij 10 cm kleiner.. welke maat had je toen je 75 woog?
ik heb laat in de avond vaak trek.. en ik ontbijt slecht.. maar daar let ik nu al een paar dagen goed opquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Sowieso ga je je al veel beter voelen als je gezond eet en lekker sportwaar heb je het meeste moeite mee qua eten?
auw , hoe kom je aan die peesontstekingen (of eigenlijk hoe kom je er weer vanaf) ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb last van terugkerende peesontstekingen in mijn voet. Is echt te merken qua gewicht nu.Normaal pak ik alle trappen e.d. mee.
Maar zwemmen is wel erg fijn hoor (gisteravond gedaan). Ik zou het gewoon doen Roosje. Ik ben in iets meer dan een jaar 20 kilo aangekomen dus ik weet hoe het voelt als je ineens met een ander figuur rondloopt.
misschien moet ik zoiets gewoon een keer kopenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef Sarabi het volgende:
TopVintage is wel altijd duur.
Meestal kan je het ook wel goedkoper vinden op Ebay
Bij die ene (de volste volgens mij) vind ik het wel weer staan, want zandloperfiguur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat badpak wel mooi, maar vind hem op de foto's bij de wat vollere vrouw juist weer helemaal niet staan.
Zekerquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
misschien moet ik zoiets gewoon een keer kopenAls je iets moois koopt voel je je vaak ook mooier toch ?
wat gaaf! Heb je daar ook foto's van?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zekerde reden waarom er al een paar TopVintage-jurkjes in mijn kast hangen.
is je hondje ziek?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Door jullie zit ik weer op die site te kijken. En daar heb ik echt even geen geld voor.. Woefsel maakt al het vrouwtje haar centjes op. Maar dat mag hij wel,
Er is bij hem artrose in zijn knie vastgesteld. Foto's gemaakt en nu heeft hij pijnstillers. Even afwachten wat er nog meer gaat komen. Over iets meer dan een week van de pijnstillers af paar dagen afwachten en als het weer mis gaat weer naar de dierenarts.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er is bij hem artrose in zijn knie vastgesteld. Foto's gemaakt en nu heeft hij pijnstillers. Even afwachten wat er nog meer gaat komen. Over iets meer dan een week van de pijnstillers af paar dagen afwachten en als het weer mis gaat weer naar de dierenarts.
Moeilijke voeten in combinatie met 'ach, op slippers boodschappen doen met 30 graden kan best even'.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
auw , hoe kom je aan die peesontstekingen (of eigenlijk hoe kom je er weer vanaf) ?
Klinkt pijnlijk. Beterschap ermee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:56 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Moeilijke voeten in combinatie met 'ach, op slippers boodschappen doen met 30 graden kan best even'.En dan zit er inmiddels alweer een maand mee. Dus elke avond koelen, voet omhoog leggen, niet teveel lopen en wachten tot het over is.
Dit zijn er enkele:quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
wat gaaf! Heb je daar ook foto's van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je niet iemand in je omgeving die wel met je wilt gaan sporten? Dat werkt meestal wel motiverend namelijk. Het is ook een knop omzetten, maar het kan heel verslavend werken als je eenmaal verbetering ziet!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:38 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
ik heb laat in de avond vaak trek.. en ik ontbijt slecht.. maar daar let ik nu al een paar dagen goed ophet gaat bij mij vooral om het sporten erbij.. Eten kan ik nog wel aanpassen maar sporten vind ik lastiger..
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zijn er enkele:mooi zeg en volslank is best mooi. had er eigenlijk geen idee van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zijn er enkele:Ha ik heb nu die rode aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel in een andere kleur
Ik vind topvintage wel duur hoor. Ben zelf erg fan van Asos curveHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Maar de service is ook wel erg goed, met Asos vind ik dat dan lastiger met eventueel retourneren enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha ik heb nu die rode aanWel in een andere kleur
Ik vind topvintage wel duur hoor. Ben zelf erg fan van Asos curve
Oh ik vind de service van Asos ook heel goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar de service is ook wel erg goed, met Asos vind ik dat dan lastiger met eventueel retourneren enzo.
Ach zo vaak koop ik geen kleding dus het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |