abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142510731
Het is hier niet zo heel warm, maar ik heb zo'n hoofdpijn dat ik gewoon niks kan vandaag. Zal ook wel met het weer te maken hebben.. wilde vandaag eigenlijk stuk gaan wandelen met de hond van mn ouders ;( morgen maar weer sporten dan!
  zondag 20 juli 2014 @ 13:45:54 #272
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_142510873
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef appelsap het volgende:
Verstanding Think. Ik vind het ook nog warm ofja benauwd.
Zou vanmorgen naar de sportschool gaan maar mijn lichaam voelt moe en zwaar en ben wat licht in mijn hoofd. Afgelopen 2 dagen wel geweest en morgen ga ik met een vriendin, dus ik kan wel een dagje missen.
Ja precies hopelijk is het morgen weer wat beter loopweer. Of überhaupt sportweer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142512134
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 09:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat vind je zelf van dit lijstje?

Oh, en ik ben een week op ruiterkamp, dus tot zaterdagmiddag!
Prima. Ik hit mijn behoeften en ik eet momenteel op onderhoud (3000 kcal). Lijstje varieert wel, op het ontbijt en de kwark voor het slapen na. In dit lijstje geen groenten. In plaats van het ijs eet ik soms iets anders wat ik lekker vind, bijv. een chocoladereep of meer fruit.
If not now, then when.
pi_142514431
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Prima. Ik hit mijn behoeften en ik eet momenteel op onderhoud (3000 kcal). Lijstje varieert wel, op het ontbijt en de kwark voor het slapen na. In dit lijstje geen groenten. In plaats van het ijs eet ik soms iets anders wat ik lekker vind, bijv. een chocoladereep of meer fruit.
Als je op onderhoud eet, probeer je dus niet af te vallen? Dan hoort het niet dit topic thuis, of wel?
pi_142515187
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Komen jullie ook zo ongelofelijk snel/veel aan na wat slechte dagen? Ik ben vanaf donderdag 2,5 kg aangekomen :') Nu is het waarschijnlijk wel gewoon alcohol en zout wat de boosdoener is, dus ff flink water drinken en weer normaal eten en het is er wel weer af.. maar toch..

Jij hebt altijd wat moeite in de weekenden he? Kun je daar niet beter een oplossing voor zoeken.
pi_142515337
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij hebt altijd wat moeite in de weekenden he? Kun je daar niet beter een oplossing voor zoeken.
Ja :') Want dan is er altijd wel iets, of een etentje, uit eten, bbq.. grr.. De oplossing, tja.. niet meegaan/meedoen. Maar, dat is naar.

Vanavond weer bbq, want over van gister, maar ik neem alleen wat kipspiesjes. Dan zit ik aan m'n kcal van vandaag.
pi_142516138
Je kan altijd wel meedoen hoor, alleen beetje binnen de perken houden. Al is dat qua alcohol ook niet mijn sterkste kant. :') Maar ik probeer er vooral gewoon langer mee te doen in plaats van alles naar achter te gieten.

Ik heb nu geluk dat mijn vaste weegdag maandag is, dat motiveert me wel om het weekend netjes te houden. Want anders ben ik nog wel eens geneigd om te denken van "Dat heb ik er wel af voordat ik ga wegen"

Verder als je bij mensen gaat eten zelf een slanke optie meenemen is ook fijn. Als je vis lust is dat bijvoorbeeld ook lekker op de bbq. Spiesjes van groenten. Gegrilde paprika. :9 Niet of weinig eten is altijd lastiger dan gewoon zorgen dat er genoeg is dat je wel mag eten.

Met uit eten zou ik gewoon van te voren gewoon de kaart bekijken en dan een slanke optie kiezen. Mijn zwakke kant is dan voornamelijk om niet het hele broodmandje etc op te eten. :')
pi_142516354
Als ik bij anderen eet of uit eten ga probeer ik gewoon op mijn onderhoud te eten in plaats van afvallen.
Dus ik hou bijv in gedachte dat ik 2000 kcal kan eten die dag. Dan hoef ik me niet heel erg in te houden. Achteraf ben ik dan toch best tevreden omdat ik niet aan het overeten ben.
pi_142516516
Nee.. Vevina werkt echt niet bij mij. Alles doet alweer zeer en is gaan schuren.

Isabeau wil jij het eens proberen? Want dan mag je die van mij zo hebben. En anders neem ik het wel (als ik ooit ga) wel mee naar een meet ofzo.
pi_142516533
O: 2 volkoren cashewbutter, 1 volkoren kaas
T: appel en 4 gedroogde abrikozen
L: 150 gr. optimel kwark met muesli
T: handje noten
T: paprika
D: iets met vegetarische shoarma, brocolli en aardappels misschien.

Drink geen oploskoffie meer en bevalt me eigenlijk wel prima. :)
pi_142516556
En yay! Dit post ik nu vanaf de zwemplas en... Ik heb gezwommen in bikini. Na 2 jaar was dat echt wel eens weer fijn. Zwemmen heb ik echt gemist.
  zondag 20 juli 2014 @ 18:02:09 #282
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142520036
Voor wie vevina niks vindt: ik heb sarahs sweeties besteld (even googelen). Zal test verslag doen!
Kwak
pi_142523263
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:27 schreef Patoshik het volgende:
En yay! Dit post ik nu vanaf de zwemplas en... Ik heb gezwommen in bikini. Na 2 jaar was dat echt wel eens weer fijn. Zwemmen heb ik echt gemist.
Yay wat fijn! O+
My salvation lies in your love..
pi_142523875
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
O: 2 volkoren cashewbutter, 1 volkoren kaas
T: appel en 4 gedroogde abrikozen
L: 150 gr. optimel kwark met muesli
T: handje noten
T: paprika
D: iets met vegetarische shoarma, brocolli en aardappels misschien.

Drink geen oploskoffie meer en bevalt me eigenlijk wel prima. :)
Het is een kippensoepje geworden met 2 boterhammen tofu/kaas en een losse boterham. :+
pi_142523963
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:27 schreef Patoshik het volgende:
Knap! Mij is dat nog niet gelukt. Zonnen wel. :)
pi_142524001
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:58 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ja :') Want dan is er altijd wel iets, of een etentje, uit eten, bbq.. grr.. De oplossing, tja.. niet meegaan/meedoen. Maar, dat is naar.

Vanavond weer bbq, want over van gister, maar ik neem alleen wat kipspiesjes. Dan zit ik aan m'n kcal van vandaag.
Van te voren proberen te kijken op de website van het restaurant wat ze hebben, vragen of ze iets aan willen passen als het te vet is, of je sausjes/dressings apart.. Dus meedoen kan makkelijk zonder kilo's aan te komen ;).. Moet je alleen wel de alcohol nog kunnen laten staan :D
pi_142524258
quote:
17s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je op onderhoud eet, probeer je dus niet af te vallen? Dan hoort het niet dit topic thuis, of wel?
Nouja, ik eet inderdaad rond onderhoud alleen heb ik best wel een zwaar trainingsprogramma waardoor ik technisch gezien vet verlies. Op deze manier kan ik sterker worden en tegelijkertijd langzaam vet verliezen. Genoeg gebulkt het afgelopen driekwart jaar, en ik heb geen zin om te cutten want dan kan ik niet sterker worden. :+

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef appelsap het volgende:
Als ik bij anderen eet of uit eten ga probeer ik gewoon op mijn onderhoud te eten in plaats van afvallen.
Dus ik hou bijv in gedachte dat ik 2000 kcal kan eten die dag. Dan hoef ik me niet heel erg in te houden. Achteraf ben ik dan toch best tevreden omdat ik niet aan het overeten ben.
Goed van je! Dit is best wel een slimme manier om toch nog lekker te kunnen eten. Vet verliezen moet geen mentale aftakeling zijn, maar een leuk proces. Als je niet kan eten wat je lekker vindt en als je dingen moeten laten staan dan ontwikkel je een eating disorder wat natuurlijk niet goed is voor je geestelijke gesteldheid op lange termijn.
If not now, then when.
pi_142524734
quote:
17s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nouja, ik eet inderdaad rond onderhoud alleen heb ik best wel een zwaar trainingsprogramma waardoor ik technisch gezien vet verlies. Op deze manier kan ik sterker worden en tegelijkertijd langzaam vet verliezen. Genoeg gebulkt het afgelopen driekwart jaar, en ik heb geen zin om te cutten want dan kan ik niet sterker worden. :+
Goed bezig dan. :) Met cutten zou ik dan ook te bang zijn om aan kracht te verliezen idd. Zonde.
pi_142525206
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goed bezig dan. :) Met cutten zou ik dan ook te bang zijn om aan kracht te verliezen idd. Zonde.
Thanks. Echter niks nieuws voor mij. Nadat ik vorig jaar begon met bulken had ik daarvoor al 20 kg vet verloren. Het is geen rocket science.

Hoe gaat het met jouw progressie?
If not now, then when.
pi_142530182
Knap Patoshik! Hoe voelde je je?

Goed bezig Yuri, wel genoeg groente eten he. ;)

Vanavond met vriendje nog een ronde gaan wandelen. Zag later dat het 8km was dus voldoende beweging gehad.
  zondag 20 juli 2014 @ 23:18:10 #291
319308 Tink89
To live is to dance
pi_142534859
Ik ben op kamp en wil heel graag slapen, maar die klotepubers hier maken teringherrie...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_142543309
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef appelsap het volgende:
Knap Patoshik! Hoe voelde je je?

Goed bezig Yuri, wel genoeg groente eten he. ;)

Vanavond met vriendje nog een ronde gaan wandelen. Zag later dat het 8km was dus voldoende beweging gehad.
Best ongemakkelijk omdat er alleen maar hele dunne, superbruine en knappe meiden op mij heen waren waardoor ik nogal op viel. :P Maar ik vond dit beter dan steeds maar op m'n handdoek liggen helemaal alleen als iedereen aan het zwemmen was. Dus gewoon even de schaamte opzij gezet en gewoon steeds tot m'n nek aan in het water gezeten. :P
pi_142544122
Yay, vandaag precies een maand de knop weer goed om. Weegschaal was weer lief. O+
pi_142546562
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Thanks. Echter niks nieuws voor mij. Nadat ik vorig jaar begon met bulken had ik daarvoor al 20 kg vet verloren. Het is geen rocket science.

Hoe gaat het met jouw progressie?
Sta al een tijd lang stil. Soms dan denk ik "dit gewicht past vast bij me" en dat hoor ik ook van sommige mensen, maar tegelijkertijd kan ik in myfitnesspal precies terugzien hoeveel ik at toen ik op een hoger gewicht wel afviel, en ik eet nu gewoon meer dan dat. Ik kom niet aan en dat is mooi, maar mag wat meer discipline hebben als ik echt wil afvallen.
pi_142553698
Lijstje
O: 2 bth met pindakaas en een klein beetje pure hagelslag
S: 10km fietsen, 40min kracht en 40min cardio
L: Gepofte aardappel met een sausje van yoghurt/knoflook, balletjes in tomatensaus en sperziebonen
D: 2 bth met kipfilet en een banaan
T: Eat Natural reep met noten
T: 250 gr optimel kwark
B: werken dus veel lopen km of 7 totaal
pi_142559981
Ik heb één dagje mijn telefoon niet en ik merk wel dat die kcal-app stiekem een soort verslaving is. :') Ik voel me veel beter als ik alles daar gewoon kan invullen. Zeker aangezien ik vandaag wel anders heb gegeten dan normaal.

Anyhow, heb het eten nu eigenlijk wel goed onder controle de afgelopen paar weken. Nu maar eens op focussen dat ik ook genoeg drink, want ik kom nog niet aan een liter.
pi_142583416
Anders opschrijven en later invullen Myraela? Ik herken de onrust wel. Het schept duidelijkheid en overzicht.
Hoe komt het dat je zo weinig drinkt?
Ik kan me dat haast niet voorstellen aangezien ik zelf minimaal 2 liter per dag drink.

Ik heb vanavond mijn schouder uit de kom geholpen. Verkeerde beweging gemaakt op mijn werk. 'Gelukkig' (pijnnnn!!) schoot hij na 5 à 10 seconde weer zelf terug. Voelt alsof mijn spieren/pezen wat ingescheurd of verstuikt zijn. Nu zit ik met een dikke schouder. Pijn is gelukkig wat gezakt maar erg prettig is het nog niet. ;(
Komende week maar geen krachttraining doen en enkel cardio. Jammer want ik was net zo goed bezig.
pi_142585642
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb één dagje mijn telefoon niet en ik merk wel dat die kcal-app stiekem een soort verslaving is. :') Ik voel me veel beter als ik alles daar gewoon kan invullen. Zeker aangezien ik vandaag wel anders heb gegeten dan normaal.

Anyhow, heb het eten nu eigenlijk wel goed onder controle de afgelopen paar weken. Nu maar eens op focussen dat ik ook genoeg drink, want ik kom nog niet aan een liter.
Herkenbaar. Ik drink ook veel te weinig. Dwing mezelf om nu 's ochtends al een halve liter water weg te werken.
pi_142585680
Hallo dames, ik kom hier ook gezellig mee posten *O* :@
pi_142585766
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 01:21 schreef appelsap het volgende:
Anders opschrijven en later invullen Myraela? Ik herken de onrust wel. Het schept duidelijkheid en overzicht.
Hoe komt het dat je zo weinig drinkt?
Ik kan me dat haast niet voorstellen aangezien ik zelf minimaal 2 liter per dag drink.
Ja, dat heb ik inderdaad gedaan. Ik drink eigenlijk altijd al te weinig, En dan ging het nog iets makkelijker omdat ik limonade dronk en nu drink ik gewoon water. En ik dronk melk bij mijn eten, maar daar ben ik mee gestopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')