Jaquote:Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wat moeite in de weekenden he? Kun je daar niet beter een oplossing voor zoeken.
Yay wat fijn!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:27 schreef Patoshik het volgende:
En yay! Dit post ik nu vanaf de zwemplas en... Ik heb gezwommen in bikini. Na 2 jaar was dat echt wel eens weer fijn. Zwemmen heb ik echt gemist.
Het is een kippensoepje geworden met 2 boterhammen tofu/kaas en een losse boterham.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
O: 2 volkoren cashewbutter, 1 volkoren kaas
T: appel en 4 gedroogde abrikozen
L: 150 gr. optimel kwark met muesli
T: handje noten
T: paprika
D: iets met vegetarische shoarma, brocolli en aardappels misschien.
Drink geen oploskoffie meer en bevalt me eigenlijk wel prima.
Knap! Mij is dat nog niet gelukt. Zonnen wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:27 schreef Patoshik het volgende:
En yay! Dit post ik nu vanaf de zwemplas en... Ik heb gezwommen in bikini. Na 2 jaar was dat echt wel eens weer fijn. Zwemmen heb ik echt gemist.
Van te voren proberen te kijken op de website van het restaurant wat ze hebben, vragen of ze iets aan willen passen als het te vet is, of je sausjes/dressings apart.. Dus meedoen kan makkelijk zonder kilo's aan te komenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JaWant dan is er altijd wel iets, of een etentje, uit eten, bbq.. grr.. De oplossing, tja.. niet meegaan/meedoen. Maar, dat is naar.
Vanavond weer bbq, want over van gister, maar ik neem alleen wat kipspiesjes. Dan zit ik aan m'n kcal van vandaag.
Nouja, ik eet inderdaad rond onderhoud alleen heb ik best wel een zwaar trainingsprogramma waardoor ik technisch gezien vet verlies. Op deze manier kan ik sterker worden en tegelijkertijd langzaam vet verliezen. Genoeg gebulkt het afgelopen driekwart jaar, en ik heb geen zin om te cutten want dan kan ik niet sterker worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je op onderhoud eet, probeer je dus niet af te vallen? Dan hoort het niet dit topic thuis, of wel?
Goed van je! Dit is best wel een slimme manier om toch nog lekker te kunnen eten. Vet verliezen moet geen mentale aftakeling zijn, maar een leuk proces. Als je niet kan eten wat je lekker vindt en als je dingen moeten laten staan dan ontwikkel je een eating disorder wat natuurlijk niet goed is voor je geestelijke gesteldheid op lange termijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef appelsap het volgende:
Als ik bij anderen eet of uit eten ga probeer ik gewoon op mijn onderhoud te eten in plaats van afvallen.
Dus ik hou bijv in gedachte dat ik 2000 kcal kan eten die dag. Dan hoef ik me niet heel erg in te houden. Achteraf ben ik dan toch best tevreden omdat ik niet aan het overeten ben.
Goed bezig dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nouja, ik eet inderdaad rond onderhoud alleen heb ik best wel een zwaar trainingsprogramma waardoor ik technisch gezien vet verlies. Op deze manier kan ik sterker worden en tegelijkertijd langzaam vet verliezen. Genoeg gebulkt het afgelopen driekwart jaar, en ik heb geen zin om te cutten want dan kan ik niet sterker worden.
Thanks. Echter niks nieuws voor mij. Nadat ik vorig jaar begon met bulken had ik daarvoor al 20 kg vet verloren. Het is geen rocket science.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed bezig dan.Met cutten zou ik dan ook te bang zijn om aan kracht te verliezen idd. Zonde.
Best ongemakkelijk omdat er alleen maar hele dunne, superbruine en knappe meiden op mij heen waren waardoor ik nogal op viel.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef appelsap het volgende:
Knap Patoshik! Hoe voelde je je?
Goed bezig Yuri, wel genoeg groente eten he.
Vanavond met vriendje nog een ronde gaan wandelen. Zag later dat het 8km was dus voldoende beweging gehad.
Sta al een tijd lang stil. Soms dan denk ik "dit gewicht past vast bij me" en dat hoor ik ook van sommige mensen, maar tegelijkertijd kan ik in myfitnesspal precies terugzien hoeveel ik at toen ik op een hoger gewicht wel afviel, en ik eet nu gewoon meer dan dat. Ik kom niet aan en dat is mooi, maar mag wat meer discipline hebben als ik echt wil afvallen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks. Echter niks nieuws voor mij. Nadat ik vorig jaar begon met bulken had ik daarvoor al 20 kg vet verloren. Het is geen rocket science.
Hoe gaat het met jouw progressie?
Herkenbaar. Ik drink ook veel te weinig. Dwing mezelf om nu 's ochtends al een halve liter water weg te werken.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb één dagje mijn telefoon niet en ik merk wel dat die kcal-app stiekem een soort verslaving is.Ik voel me veel beter als ik alles daar gewoon kan invullen. Zeker aangezien ik vandaag wel anders heb gegeten dan normaal.
Anyhow, heb het eten nu eigenlijk wel goed onder controle de afgelopen paar weken. Nu maar eens op focussen dat ik ook genoeg drink, want ik kom nog niet aan een liter.
Ja, dat heb ik inderdaad gedaan. Ik drink eigenlijk altijd al te weinig, En dan ging het nog iets makkelijker omdat ik limonade dronk en nu drink ik gewoon water. En ik dronk melk bij mijn eten, maar daar ben ik mee gestopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:21 schreef appelsap het volgende:
Anders opschrijven en later invullen Myraela? Ik herken de onrust wel. Het schept duidelijkheid en overzicht.
Hoe komt het dat je zo weinig drinkt?
Ik kan me dat haast niet voorstellen aangezien ik zelf minimaal 2 liter per dag drink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |