Zo los ik dat ook altijd opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef Barreltje het volgende:
ik heb gewoon extra dingen besteld op bol
Fijn natuurlijk, maar wat ga je aan je eetpatroon doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef xuryah het volgende:
Mijn weegschaal gaf vanmorgen trouwens 3 kilo minder aanerg fijn. Nu zit ik weer op t zelfde gewicht als voor mijn vakantie en Rock Werchter.
Maar mijn eetpatroon is nog steeds heel slecht helaas..
Eetplanningen maken. Kijken of dat helpt. Weekschema's bijv.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Fijn natuurlijk, maar wat ga je aan je eetpatroon doen?
Goed zo!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb patat afgeslagen.Zij straks aan de patat en ik maak wat gezonds.
Haha ja ik zweette me ook helemaal kapot op de sportschool.. niet normaal gewoon.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:04 schreef appelsap het volgende:
Net gesport. Pfff mijn sportbroek is wit uitgeslagen van het zweten.
Wat vind je zelf van dit lijstje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
O: 100 gr. havermout met 30 gr. vanille whey, 150 gr. blauwe bosbessen en 300 ml. melk
banaan
T: 120 gr. vette haring met uitjes
D: 270 gr. rijst met 430 gr. gemarineerde kipsatéblokjes + 20 gr. pindapasta
T: 270 gr. AH drie chocoladen ijs
T: 500 gr. magere kwark en 15 gr. cashewnootjes
Ja precies hopelijk is het morgen weer wat beter loopweer. Of überhaupt sportweer.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef appelsap het volgende:
Verstanding Think. Ik vind het ook nog warm ofja benauwd.
Zou vanmorgen naar de sportschool gaan maar mijn lichaam voelt moe en zwaar en ben wat licht in mijn hoofd. Afgelopen 2 dagen wel geweest en morgen ga ik met een vriendin, dus ik kan wel een dagje missen.
Prima. Ik hit mijn behoeften en ik eet momenteel op onderhoud (3000 kcal). Lijstje varieert wel, op het ontbijt en de kwark voor het slapen na. In dit lijstje geen groenten. In plaats van het ijs eet ik soms iets anders wat ik lekker vind, bijv. een chocoladereep of meer fruit.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van dit lijstje?
Oh, en ik ben een week op ruiterkamp, dus tot zaterdagmiddag!
Als je op onderhoud eet, probeer je dus niet af te vallen? Dan hoort het niet dit topic thuis, of wel?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Prima. Ik hit mijn behoeften en ik eet momenteel op onderhoud (3000 kcal). Lijstje varieert wel, op het ontbijt en de kwark voor het slapen na. In dit lijstje geen groenten. In plaats van het ijs eet ik soms iets anders wat ik lekker vind, bijv. een chocoladereep of meer fruit.
Jij hebt altijd wat moeite in de weekenden he? Kun je daar niet beter een oplossing voor zoeken.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Komen jullie ook zo ongelofelijk snel/veel aan na wat slechte dagen? Ik ben vanaf donderdag 2,5 kg aangekomenNu is het waarschijnlijk wel gewoon alcohol en zout wat de boosdoener is, dus ff flink water drinken en weer normaal eten en het is er wel weer af.. maar toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |