mwah. het is dat ik nog maar een paar dagen thuis ben van Zuid Frankrijk en heb nog geen boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus je eetlijstje is dan:
O: ontbijtreep
L: 2 boterhammen met tomaat en komkommer (dessert banaan)
D: havermoutpap
Wat vind je zelf van dit lijstje?
Mooi woord, duurzaam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar klinkt niet heel duurzaam.
Een paar dagen alweer thuis? Dat is toch meer dan tijd genoeg om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
mwah. het is dat ik nog maar een paar dagen thuis ben van Zuid Frankrijk en heb nog geen boodschappen gedaan
gisteren was een feestdagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een paar dagen alweer thuis? Dat is toch meer dan tijd genoeg om boodschappen te doen.
Als je wilt afvallen moet je er ook wel iets voor (willen) doen.
Verder vind ik het een erg karig lijstje met maar weinig voedzame dingen.
Denk aan meer groente, eitjes, kwark, fruit etc.
en wat zegt je woonbegeleiding van het feit dat je af wil vallen?? heb je daar van hun ook een beetje begeleiding in?quote:
mueslireep met appeltjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Myraela het volgende:
Moet ik bij een ontbijtreep eigenlijk aan een soort muesli reep denken? Of meer een soort ontbijtkoek?
maar letten zij niet op dat je gezond eet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
mueslireep met appeltjes.
de woonbegeleiding weet van m'n gewichtsproblemen maar ik verander binnenkort van dienst.
ja. ik zal het morgen bespreken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
maar letten zij niet op dat je gezond eet?
Ach, als je zo over andere 'fatties' praat heb je mijn hulp al niet meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet lullig bedoeld maar ik hoop dat je dit serieuzer meent dan steeds met dat hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:17 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ach, als je zo over andere 'fatties' praat heb je mijn hulp al niet meer.
"Is die vadsige vreetzak nu nog niet opgetieft (of is het met d?)" - Sararaats (utopia topic over Charlotte: UTO / Charlotte: Ieder pondje gaat door het mondje #4)
Even als voorbeeld een foto van Charlotte:DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou negeermodus aan dus.
[..]
"Is die vadsige vreetzak nu nog niet opgetieft (of is het met d?)" - Sararaats (utopia topic over Charlotte: UTO / Charlotte: Ieder pondje gaat door het mondje #4)
Even als voorbeeld een foto van Charlotte:Zow dat is niet erg beleefd neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Vast wel, ik weet alleen dat ik mij er persoonlijk een stuk beter bij voel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik dacht dat het hele idee van liters water drinken (tenzij bij inspanning of erg heet weer) inmiddels enorm achterhaald was, toch?
Ik denk dat je prima gelijk hebt met dat lijstje alleen vrees ik dat het allemaal een beetje verspilde moeite is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik dacht dat het hele idee van liters water drinken (tenzij bij inspanning of erg heet weer) inmiddels enorm achterhaald was, toch?
Thee en koffie mag je gewoon meetellen tegenwoordig en uit eten haal je ook vocht. Volgens mij was uiteindelijk max 1 liter extra vocht (voor een totaal van 1,5 liter) voor bijna alle mensen voldoende.
http://www.kennislink.nl/(...)ater-per-dag-drinken
Sara: misschien is voor jou als staat het lijstje van het alom vervloekte Voedingscentrum wel een startpunt. Gewoon 5volkoren boterhammen, besmeerd, met mager beleg, 450 ml magere of halfvolle zuivel, 200 gr groente, 2 stuks fruit, 200 gr gekookte pasta/rijst/aardappel, 100 van vlees bereid in 1 eetlepel bereidingsvet.
Is een standaard diëtisten lijstje en voor iemand die niet zoveel kwijt moet en prima begin. (Maar goed, dat zal wel vloeken in de lowcarb kerk zijn)
Wat vervelendquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren chips en chocola.. Afgelopen weekend ook niet heel gezond. Ik voelde me echt onwijs klote om mijn hond. Gisteren naar de DA geweest en hij heeft artrose mijn gupje moet in September nog 4 worden.
Gisteren wel wezen hardlopen. Vandaag gaat wel weer prima.
Hij heeft pijnstillers. En nu moet ik bedenken hoe ik een hond met bergen aan energie zijn energie kan laten kwijtraken want achter balletjes aanrennen mag niet meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat vervelend![]()
Kunnen ze er iets aan doen/of zorgen dat ie er minder last van heeft?
Zwemmen? Dat is voor dieren vaak erg goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij heeft pijnstillers. En nu moet ik bedenken hoe ik een hond met bergen aan energie zijn energie kan laten kwijtraken want achter balletjes aanrennen mag niet meer.
Voor katten heb je van dat 'denk'speelgoed maar dat helpt zeker ook niet genoeg?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij heeft pijnstillers. En nu moet ik bedenken hoe ik een hond met bergen aan energie zijn energie kan laten kwijtraken want achter balletjes aanrennen mag niet meer.
Ja zwemmen idd. Maar daar hangen ook weer haken en ogen aan. Hij heeft de nijging zich steeds uit het ster te springen.. Weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen maar dat geeft ook weer extra klappen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwemmen? Dat is voor dieren vaak erg goed.
Daar heb ik er idd een paar van. "Helaas" is Loebes best wel slim en heeft hij dat soort dingen meteen door.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor katten heb je van dat 'denk'speelgoed maar dat helpt zeker ook niet genoeg?
[..]
Even als voorbeeld een foto van Charlotte:schaam me nu echt doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Hij is dagelijks nat want er is hier een soort natuur vijver (plek waar het water niet meer zakt) en dat is niet diep genoeg om te zwemmen maar je kunt er wel in lopen en liggen... Het blijft een labradorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:
Hmm, dat is wel lastig ja. En laten we eerlijk zijn, dagelijks een natte hond is ook geen pretje. En hooguit voor in de zomer echt geschikt. Veel wandelen dan vooral, maar weet niet of dat genoeg is voor een energieke hond.
Dat geeft toch niet joh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar sorry voor mijn off-topic gelul
Er ligt nog een kliekje paella in de vriezer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo wat gaat iedereen hier voor lekkers eten?
Wij gekruide aardappel partjes, broccoli en runderworstje.
Mjum bbq.. Nu heb ik zin in bbqquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er ligt nog een kliekje paella in de vriezer.
Dus we eten lekker makkelijk vandaag.
Morgen misschien weer BBQen.
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet joh.
Begrijp goed dat je je daardoor rot voelt.
Ben alleen helemaal geen hondenpersoon dus verder geen tips.
Klinkt ook al zo lekker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:47 schreef appelsap het volgende:
He bah, sneu voor je hond Think.
D: gepofte aardappel met roomkaas light, balletjes in ketjapsaus en sperziebonen
Mosselen!!!! zit wel heeeeeel vol, zo lekker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij is dagelijks nat want er is hier een soort natuur vijver (plek waar het water niet meer zakt) en dat is niet diep genoeg om te zwemmen maar je kunt er wel in lopen en liggen... Het blijft een labrador
Zo wat gaat iedereen hier voor lekkers eten?
Wij gekruide aardappel partjes, broccoli en runderworstje.
Brr die sla ik even over hahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mosselen!!!! zit wel heeeeeel vol, zo lekker.
Bikini'squote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh en ik kan niet meer stoppen met het kijken naar bikinis, Livera heeft echt een ontzettend leuke collectie en goede sale nu.
Heb ik ook nog gepast alleen die sluiten niet zo mooi aan? geen idee waarom.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bikini's![]()
Ik houd het maar even bij de tankini's
ik vind het erg weinig. Je loopt kans om over een paar dagen een ontzettende eetbui te krijgen zo. En heb je helemaal geen vlees, vis of ei?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef sararaats het volgende:
volledig lijstje
O: ontbijtreep+banaan
L: 2 boterhammen met tomaat en komkommer
D: havermoutpap en 2 boterhammen met tomaat en komkommer
tussendoortjes eet ik bijna niet meer, ben ik gek?
Ontbijt met suikers, lunch en "D" met carbs.. Weinig tot geen eiwitten, die heb je denk ik meer nodig..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef sararaats het volgende:
volledig lijstje
O: ontbijtreep+banaan
L: 2 boterhammen met tomaat en komkommer
D: havermoutpap en 2 boterhammen met tomaat en komkommer
tussendoortjes eet ik bijna niet meer, ben ik gek?
Staat er geen nettogewicht op de bak?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb op vandaag:
2 bruine boterhammen met pindakaas/1 plak kaas
1 verse citroen, ik vind dat onwijs lekker met dit weer.
ongeveer 1kg mosselen? (het was een bak van 2kg maar geen idee of dat het gewicht is of dat er een ander uitlek gewicht is?)
3 stukjes stokbrood en 1 portie oven aardappeltjes.
Zo nog ijsthee ijsje eten. En ik heb 1L gedronken.
Vast wel maar ik heb niet gekekenquote:
Zegt degenevdie al niet meer zonder tracker app kan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:16 schreef Myraela het volgende:
Ach, mosselen zijn gezond en slank. Die paar gram meer of minder kan geen kwaad.
Terwijl ik het typte realiseerde ik me dat ik ze waarschijnlijk los gewogen had ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zegt degenevdie al niet meer zonder tracker app kan?
Ja, heb ik wel eens gemaakt. Ik vond het erg tegenvallen. En met alle kaas (net zoveel gram mozzarella als bloemkool) die er in gaat is het niet echt gezonder dan gewoon een kleine pizza van een volkoren bodem. Puur als je low-carb eet zou het een optie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Myreala, er bestaat ook een pizza met bloemkoolbodem.. even googlen maar dat lijkt mij ook wel lekker.
Nou is bloemkool mijn lievelingsgroente sowieso
Gewoon iets minder kcals eten dus en/of legit gaan sporten als je dat al niet doet.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sta al een tijd lang stil. Soms dan denk ik "dit gewicht past vast bij me" en dat hoor ik ook van sommige mensen, maar tegelijkertijd kan ik in myfitnesspal precies terugzien hoeveel ik at toen ik op een hoger gewicht wel afviel, en ik eet nu gewoon meer dan dat. Ik kom niet aan en dat is mooi, maar mag wat meer discipline hebben als ik echt wil afvallen.
Eiwitten eruit laten en de carbs opeten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanavond lasagne gegeten. Het gehakt heb ik er uit gelaten en in plaats daarvan champignons genomen. Nom.
Hmm, zo heb ik er niet over nagedacht.. Gelukkig zat ik al vrij hoog in m'n eiwitten vandaagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Eiwitten eruit laten en de carbs opeten?
Heb je gevoeld hoe warm het was? Ja is normaal hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:45 schreef Skv het volgende:
Vandaag:
O: 2 gebakken eitjes met ham
Tussendoor: cherrytomaatjes, wat komkommer en een paar stukjes kokos
L: bonensalade met geitenkaas en ui
Tussendoor: paar amandeltjes en hazelnootjes
A: citroenkip met courgette en kwark met cacaopoeder als toetje
En duizend glazen water, is het normaal dat ik zo'n dorst heb?
Hele dag in de airco binnen gezeten dus dat zal het niet zijn. Nouja, goed voor de doorstroming.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je gevoeld hoe warm het was? Ja is normaal hoor.
Airco = droge luchtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Hele dag in de airco binnen gezeten dus dat zal het niet zijn. Nouja, goed voor de doorstroming.
Ja sowieso, maar dan zit ik op 1400/1500 kcal en denk ik "nou ik heb nog wel trek dus dan kan ik best dit en dat eten" en dan zit je al zo op onderhoud.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Teisseire limonadesiroop (0 kcal) is de lekkerste suikervrije siroop die ik ooit heb gehad, en ik heb ze allemaal al geprobeerd. Verkrijgbaar in iets van vijf smaken, bij de AH. Hiermee drink je zo een paar liter weg.
[..]
Gewoon iets minder kcals eten dus en/of legit gaan sporten als je dat al niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |