mwah. het is dat ik nog maar een paar dagen thuis ben van Zuid Frankrijk en heb nog geen boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus je eetlijstje is dan:
O: ontbijtreep
L: 2 boterhammen met tomaat en komkommer (dessert banaan)
D: havermoutpap
Wat vind je zelf van dit lijstje?
Mooi woord, duurzaam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar klinkt niet heel duurzaam.
Een paar dagen alweer thuis? Dat is toch meer dan tijd genoeg om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
mwah. het is dat ik nog maar een paar dagen thuis ben van Zuid Frankrijk en heb nog geen boodschappen gedaan
gisteren was een feestdagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een paar dagen alweer thuis? Dat is toch meer dan tijd genoeg om boodschappen te doen.
Als je wilt afvallen moet je er ook wel iets voor (willen) doen.
Verder vind ik het een erg karig lijstje met maar weinig voedzame dingen.
Denk aan meer groente, eitjes, kwark, fruit etc.
en wat zegt je woonbegeleiding van het feit dat je af wil vallen?? heb je daar van hun ook een beetje begeleiding in?quote:
mueslireep met appeltjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Myraela het volgende:
Moet ik bij een ontbijtreep eigenlijk aan een soort muesli reep denken? Of meer een soort ontbijtkoek?
maar letten zij niet op dat je gezond eet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
mueslireep met appeltjes.
de woonbegeleiding weet van m'n gewichtsproblemen maar ik verander binnenkort van dienst.
ja. ik zal het morgen bespreken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
maar letten zij niet op dat je gezond eet?
Ach, als je zo over andere 'fatties' praat heb je mijn hulp al niet meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet lullig bedoeld maar ik hoop dat je dit serieuzer meent dan steeds met dat hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:17 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ach, als je zo over andere 'fatties' praat heb je mijn hulp al niet meer.
"Is die vadsige vreetzak nu nog niet opgetieft (of is het met d?)" - Sararaats (utopia topic over Charlotte: UTO / Charlotte: Ieder pondje gaat door het mondje #4)
Even als voorbeeld een foto van Charlotte:DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou negeermodus aan dus.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:17 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ach, als je zo over andere 'fatties' praat heb je mijn hulp al niet meer.
"Is die vadsige vreetzak nu nog niet opgetieft (of is het met d?)" - Sararaats (utopia topic over Charlotte: UTO / Charlotte: Ieder pondje gaat door het mondje #4)
Even als voorbeeld een foto van Charlotte:Zow dat is niet erg beleefd neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Vast wel, ik weet alleen dat ik mij er persoonlijk een stuk beter bij voel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik dacht dat het hele idee van liters water drinken (tenzij bij inspanning of erg heet weer) inmiddels enorm achterhaald was, toch?
Ik denk dat je prima gelijk hebt met dat lijstje alleen vrees ik dat het allemaal een beetje verspilde moeite is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik dacht dat het hele idee van liters water drinken (tenzij bij inspanning of erg heet weer) inmiddels enorm achterhaald was, toch?
Thee en koffie mag je gewoon meetellen tegenwoordig en uit eten haal je ook vocht. Volgens mij was uiteindelijk max 1 liter extra vocht (voor een totaal van 1,5 liter) voor bijna alle mensen voldoende.
http://www.kennislink.nl/(...)ater-per-dag-drinken
Sara: misschien is voor jou als staat het lijstje van het alom vervloekte Voedingscentrum wel een startpunt. Gewoon 5volkoren boterhammen, besmeerd, met mager beleg, 450 ml magere of halfvolle zuivel, 200 gr groente, 2 stuks fruit, 200 gr gekookte pasta/rijst/aardappel, 100 van vlees bereid in 1 eetlepel bereidingsvet.
Is een standaard diėtisten lijstje en voor iemand die niet zoveel kwijt moet en prima begin. (Maar goed, dat zal wel vloeken in de lowcarb kerk zijn)
Wat vervelendquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren chips en chocola.. Afgelopen weekend ook niet heel gezond. Ik voelde me echt onwijs klote om mijn hond. Gisteren naar de DA geweest en hij heeft artrose mijn gupje moet in September nog 4 worden.
Gisteren wel wezen hardlopen. Vandaag gaat wel weer prima.
Hij heeft pijnstillers. En nu moet ik bedenken hoe ik een hond met bergen aan energie zijn energie kan laten kwijtraken want achter balletjes aanrennen mag niet meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat vervelend![]()
Kunnen ze er iets aan doen/of zorgen dat ie er minder last van heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |