abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142684505
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik ben ook 1.84 m en ik weeg nu 89 kilo (kom ook van 93 kilo, maar ik woog altijd 80 kilo..) en ik heb hetzelfde probleem als jou: brede heupen en stevige bovenbenen maar amper borsten :')
Maar ik kan me echt niet voorstellen om 75 kilo te wegen met onze lengte :o volgens mij breek ik dan bijna haha :P
Ik woog t wel en zag er wel goed uit moet ik zeggen.. in ieder geval beter in verhouding dan nu, alhoewel ik toen nog langer leek omdat ik " slank" was.. :( maar 85 kilo vind ik ook al mooi :) en volgens mij ben ik dan redelijk prima in verhouding.. maar ik ga nu eerst eens beginnen met goed en regelmatig sporten :) daar heb ik het meeste moeite mee !
pi_142684653
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:33 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

Ik woog t wel en zag er wel goed uit moet ik zeggen.. in ieder geval beter in verhouding dan nu, alhoewel ik toen nog langer leek omdat ik " slank" was.. :( maar 85 kilo vind ik ook al mooi :) en volgens mij ben ik dan redelijk prima in verhouding.. maar ik ga nu eerst eens beginnen met goed en regelmatig sporten :) daar heb ik het meeste moeite mee !
Sowieso ga je je al veel beter voelen als je gezond eet en lekker sport :) waar heb je het meeste moeite mee qua eten?
pi_142684658
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik ben ook 1.84 m en ik weeg nu 89 kilo (kom ook van 93 kilo, maar ik woog altijd 80 kilo..) en ik heb hetzelfde probleem als jou: brede heupen en stevige bovenbenen maar amper borsten :')
Maar ik kan me echt niet voorstellen om 75 kilo te wegen met onze lengte :o volgens mij breek ik dan bijna haha :P

Het is sowieso ook logisch toch dat wij een grotere maat hebben dan de meeste vrouwen? Gemiddelde vrouw is volgens mij 10 cm kleiner.. welke maat had je toen je 75 woog?
ik had maat 38/40 of maat 29/30 met lengte 34 haha.. maar over het algemeen had ik maat 38.. Dus ben wel echt een aantal maten omhoog gegaan in die 2 jaar en dat gebeurde ook eerst nogal onbewust ook :(
pi_142684726
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:37 schreef xuryah het volgende:

[..]

Sowieso ga je je al veel beter voelen als je gezond eet en lekker sport :) waar heb je het meeste moeite mee qua eten?
ik heb laat in de avond vaak trek.. en ik ontbijt slecht.. maar daar let ik nu al een paar dagen goed op :) het gaat bij mij vooral om het sporten erbij.. Eten kan ik nog wel aanpassen maar sporten vind ik lastiger..
pi_142684731
TopVintage is wel altijd duur.
Meestal kan je het ook wel goedkoper vinden op Ebay :)
pi_142684762
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb last van terugkerende peesontstekingen in mijn voet. Is echt te merken qua gewicht nu. -O- Normaal pak ik alle trappen e.d. mee.

Maar zwemmen is wel erg fijn hoor (gisteravond gedaan). Ik zou het gewoon doen Roosje. Ik ben in iets meer dan een jaar 20 kilo aangekomen dus ik weet hoe het voelt als je ineens met een ander figuur rondloopt.
auw , hoe kom je aan die peesontstekingen (of eigenlijk hoe kom je er weer vanaf) ?
pi_142684823
Ik vind dat badpak wel mooi, maar vind hem op de foto's bij de wat vollere vrouw juist weer helemaal niet staan.
pi_142684838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef Sarabi het volgende:
TopVintage is wel altijd duur.
Meestal kan je het ook wel goedkoper vinden op Ebay :)
misschien moet ik zoiets gewoon een keer kopen :) Als je iets moois koopt voel je je vaak ook mooier toch ? :)
pi_142684882
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat badpak wel mooi, maar vind hem op de foto's bij de wat vollere vrouw juist weer helemaal niet staan.
Bij die ene (de volste volgens mij) vind ik het wel weer staan, want zandloperfiguur.
Bij die andere vind ik het ook niet zo.
pi_142684908
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

misschien moet ik zoiets gewoon een keer kopen :) Als je iets moois koopt voel je je vaak ook mooier toch ? :)
Zeker :Y de reden waarom er al een paar TopVintage-jurkjes in mijn kast hangen.
pi_142685134
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zeker :Y de reden waarom er al een paar TopVintage-jurkjes in mijn kast hangen.
wat gaaf! Heb je daar ook foto's van?
pi_142685239
Door jullie zit ik weer op die site te kijken. En daar heb ik echt even geen geld voor.. Woefsel maakt al het vrouwtje haar centjes op. Maar dat mag hij wel, O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142685267
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Door jullie zit ik weer op die site te kijken. En daar heb ik echt even geen geld voor.. Woefsel maakt al het vrouwtje haar centjes op. Maar dat mag hij wel, O+
is je hondje ziek? :(
pi_142685381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

is je hondje ziek? :(
Er is bij hem artrose in zijn knie vastgesteld. Foto's gemaakt en nu heeft hij pijnstillers. Even afwachten wat er nog meer gaat komen. Over iets meer dan een week van de pijnstillers af paar dagen afwachten en als het weer mis gaat weer naar de dierenarts.
pi_142685528
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Er is bij hem artrose in zijn knie vastgesteld. Foto's gemaakt en nu heeft hij pijnstillers. Even afwachten wat er nog meer gaat komen. Over iets meer dan een week van de pijnstillers af paar dagen afwachten en als het weer mis gaat weer naar de dierenarts.
:( is hij al oud?
pi_142685696
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

auw , hoe kom je aan die peesontstekingen (of eigenlijk hoe kom je er weer vanaf) ?
Moeilijke voeten in combinatie met 'ach, op slippers boodschappen doen met 30 graden kan best even'. :') En dan zit er inmiddels alweer een maand mee. Dus elke avond koelen, voet omhoog leggen, niet teveel lopen en wachten tot het over is.
pi_142686054
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

:( is hij al oud?
Nee :N hij wordt in September pas 4
pi_142686084
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:56 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Moeilijke voeten in combinatie met 'ach, op slippers boodschappen doen met 30 graden kan best even'. :') En dan zit er inmiddels alweer een maand mee. Dus elke avond koelen, voet omhoog leggen, niet teveel lopen en wachten tot het over is.
Klinkt pijnlijk. Beterschap ermee.
pi_142686300
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

wat gaaf! Heb je daar ook foto's van?
Dit zijn er enkele:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142686601
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:38 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

ik heb laat in de avond vaak trek.. en ik ontbijt slecht.. maar daar let ik nu al een paar dagen goed op :) het gaat bij mij vooral om het sporten erbij.. Eten kan ik nog wel aanpassen maar sporten vind ik lastiger..
Heb je niet iemand in je omgeving die wel met je wilt gaan sporten? Dat werkt meestal wel motiverend namelijk. Het is ook een knop omzetten, maar het kan heel verslavend werken als je eenmaal verbetering ziet!
pi_142687495
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit zijn er enkele:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi zeg en volslank is best mooi. had er eigenlijk geen idee van.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_142687714
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit zijn er enkele:

SPOILER
Ha ik heb nu die rode aan :P Wel in een andere kleur

Ik vind topvintage wel duur hoor. Ben zelf erg fan van Asos curve
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142687752
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ha ik heb nu die rode aan :P Wel in een andere kleur

Ik vind topvintage wel duur hoor. Ben zelf erg fan van Asos curve
Maar de service is ook wel erg goed, met Asos vind ik dat dan lastiger met eventueel retourneren enzo.
Ach zo vaak koop ik geen kleding dus het kan.
pi_142687774
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar de service is ook wel erg goed, met Asos vind ik dat dan lastiger met eventueel retourneren enzo.
Ach zo vaak koop ik geen kleding dus het kan.
Oh ik vind de service van Asos ook heel goed
En als je jezelf goed meet hoef je zelden iets terug te sturen
Ik bestel daar echt al jaren heb misschien 3x iets terug gestuurd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142687905
Gaat bij asos kijken .. Jullie schuld..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')