Ik woog t wel en zag er wel goed uit moet ik zeggen.. in ieder geval beter in verhouding dan nu, alhoewel ik toen nog langer leek omdat ik " slank" was..quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.84 m en ik weeg nu 89 kilo (kom ook van 93 kilo, maar ik woog altijd 80 kilo..) en ik heb hetzelfde probleem als jou: brede heupen en stevige bovenbenen maar amper borsten
Maar ik kan me echt niet voorstellen om 75 kilo te wegen met onze lengtevolgens mij breek ik dan bijna haha
Sowieso ga je je al veel beter voelen als je gezond eet en lekker sportquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:33 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Ik woog t wel en zag er wel goed uit moet ik zeggen.. in ieder geval beter in verhouding dan nu, alhoewel ik toen nog langer leek omdat ik " slank" was..maar 85 kilo vind ik ook al mooi
en volgens mij ben ik dan redelijk prima in verhouding.. maar ik ga nu eerst eens beginnen met goed en regelmatig sporten
daar heb ik het meeste moeite mee !
ik had maat 38/40 of maat 29/30 met lengte 34 haha.. maar over het algemeen had ik maat 38.. Dus ben wel echt een aantal maten omhoog gegaan in die 2 jaar en dat gebeurde ook eerst nogal onbewust ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.84 m en ik weeg nu 89 kilo (kom ook van 93 kilo, maar ik woog altijd 80 kilo..) en ik heb hetzelfde probleem als jou: brede heupen en stevige bovenbenen maar amper borsten
Maar ik kan me echt niet voorstellen om 75 kilo te wegen met onze lengtevolgens mij breek ik dan bijna haha
Het is sowieso ook logisch toch dat wij een grotere maat hebben dan de meeste vrouwen? Gemiddelde vrouw is volgens mij 10 cm kleiner.. welke maat had je toen je 75 woog?
ik heb laat in de avond vaak trek.. en ik ontbijt slecht.. maar daar let ik nu al een paar dagen goed opquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Sowieso ga je je al veel beter voelen als je gezond eet en lekker sportwaar heb je het meeste moeite mee qua eten?
auw , hoe kom je aan die peesontstekingen (of eigenlijk hoe kom je er weer vanaf) ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb last van terugkerende peesontstekingen in mijn voet. Is echt te merken qua gewicht nu.Normaal pak ik alle trappen e.d. mee.
Maar zwemmen is wel erg fijn hoor (gisteravond gedaan). Ik zou het gewoon doen Roosje. Ik ben in iets meer dan een jaar 20 kilo aangekomen dus ik weet hoe het voelt als je ineens met een ander figuur rondloopt.
misschien moet ik zoiets gewoon een keer kopenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef Sarabi het volgende:
TopVintage is wel altijd duur.
Meestal kan je het ook wel goedkoper vinden op Ebay
Bij die ene (de volste volgens mij) vind ik het wel weer staan, want zandloperfiguur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat badpak wel mooi, maar vind hem op de foto's bij de wat vollere vrouw juist weer helemaal niet staan.
Zekerquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
misschien moet ik zoiets gewoon een keer kopenAls je iets moois koopt voel je je vaak ook mooier toch ?
wat gaaf! Heb je daar ook foto's van?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zekerde reden waarom er al een paar TopVintage-jurkjes in mijn kast hangen.
is je hondje ziek?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Door jullie zit ik weer op die site te kijken. En daar heb ik echt even geen geld voor.. Woefsel maakt al het vrouwtje haar centjes op. Maar dat mag hij wel,
Er is bij hem artrose in zijn knie vastgesteld. Foto's gemaakt en nu heeft hij pijnstillers. Even afwachten wat er nog meer gaat komen. Over iets meer dan een week van de pijnstillers af paar dagen afwachten en als het weer mis gaat weer naar de dierenarts.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er is bij hem artrose in zijn knie vastgesteld. Foto's gemaakt en nu heeft hij pijnstillers. Even afwachten wat er nog meer gaat komen. Over iets meer dan een week van de pijnstillers af paar dagen afwachten en als het weer mis gaat weer naar de dierenarts.
Moeilijke voeten in combinatie met 'ach, op slippers boodschappen doen met 30 graden kan best even'.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
auw , hoe kom je aan die peesontstekingen (of eigenlijk hoe kom je er weer vanaf) ?
Klinkt pijnlijk. Beterschap ermee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:56 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Moeilijke voeten in combinatie met 'ach, op slippers boodschappen doen met 30 graden kan best even'.En dan zit er inmiddels alweer een maand mee. Dus elke avond koelen, voet omhoog leggen, niet teveel lopen en wachten tot het over is.
Dit zijn er enkele:quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
wat gaaf! Heb je daar ook foto's van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je niet iemand in je omgeving die wel met je wilt gaan sporten? Dat werkt meestal wel motiverend namelijk. Het is ook een knop omzetten, maar het kan heel verslavend werken als je eenmaal verbetering ziet!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:38 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
ik heb laat in de avond vaak trek.. en ik ontbijt slecht.. maar daar let ik nu al een paar dagen goed ophet gaat bij mij vooral om het sporten erbij.. Eten kan ik nog wel aanpassen maar sporten vind ik lastiger..
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zijn er enkele:mooi zeg en volslank is best mooi. had er eigenlijk geen idee van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zijn er enkele:Ha ik heb nu die rode aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel in een andere kleur
Ik vind topvintage wel duur hoor. Ben zelf erg fan van Asos curveHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Maar de service is ook wel erg goed, met Asos vind ik dat dan lastiger met eventueel retourneren enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha ik heb nu die rode aanWel in een andere kleur
Ik vind topvintage wel duur hoor. Ben zelf erg fan van Asos curve
Oh ik vind de service van Asos ook heel goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar de service is ook wel erg goed, met Asos vind ik dat dan lastiger met eventueel retourneren enzo.
Ach zo vaak koop ik geen kleding dus het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |