Goed bezigquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren ging goed, vandaag ook weer. Als het nou goed blijft gaan is die knop ook zo om.
Vanavond lasagne zo'n zin in
Mmm, lkr zwanger.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik blijf op gewicht, maar mijn benen worden iets dunner en mijn buikje iets dikker.Wat.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar dan zit ik op 1400/1500 kcal en denk ik "nou ik heb nog wel trek dus dan kan ik best dit en dat eten" en dan zit je al zo op onderhoud.Kwestie van discipline m.a.w.
Calendulan cremequote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef xuryah het volgende:
Gister weer lekker naar het strand geweest, maar mijn hele rug is mega erg verbrandnu zie ik beetje op tegen het sporten. Heb al amper kunnen slapen vannacht ook. Blegh. Aftersun helpt niet tegen de pijn
iemand misschien een tip voor verbrande huid?
Maar dit weer is wel fijnnn ♥♥♥ alleen volgende keer vaker insmeren
Kan niet, maar je zou het bijna denkenquote:
Misschien een t-shirt dragen van een stofje dat zo min mogelijk irriteert? Succes iig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef xuryah het volgende:
Gister weer lekker naar het strand geweest, maar mijn hele rug is mega erg verbrandnu zie ik beetje op tegen het sporten. Heb al amper kunnen slapen vannacht ook. Blegh. Aftersun helpt niet tegen de pijn
iemand misschien een tip voor verbrande huid?
Maar dit weer is wel fijnnn ♥♥♥ alleen volgende keer vaker insmeren
Oh, dat heb ik er laatst op gesmeerd bij gebrek aan iets beters in huis, maar dat helpt dus echt?!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Calendulan creme
En verder goed insmeren altijd
Dat wonder spul moet ik idd maar eens kopen. Goede tip!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Calendulan creme
En verder goed insmeren altijd
Thanks! Ik heb nu idd een heel wijd hemd aan.. misschien moet ik daar ook maar in gaan sporten! Ook al ziet het er miss een beetje gek uit..quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Misschien een t-shirt dragen van een stofje dat zo min mogelijk irriteert? Succes iig!
Ik ben weer terug van een weekje weg en mijn gewicht is stabiel gebleven. Ik heb niet supergezond gegeten, maar ook niet heel veel, want daar was het veel te warm voor. Toch ga ik weer een week braaf FatSecret invullen, want ik heb het idee dat er wat slechte gewoontes insluipen.
Wat is je lijstje dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha, zonder moeite vandaag 200 gr eiwit gegeten
O: 3 spelt, 2 kipfilet, 1 achterhamquote:
Als ik zoek op 7 minute workout in de app store krijg ik er twee. Eén is van mphan en de ander van ABISHKKING. Is één van die de juiste?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Patoshik het volgende:
Misschien een aanrader voor sommigen hier. De app 7 minuten workout (7 MWC). Met oefeningen zoals squats, lunges, opdrukken, tricep dips etc. Het duurt, zoals de naam als zegt, maar 7 minuten maar het is wel een lekker 'parcourtje' vind ik zelf. En als je het een maand lang achter elkaar doet krijg je bijvoorbeeld weer extra levels vrijgespeeld waardoor je weer kunt uitbreiden.
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Als ik zoek op 7 minute workout in de app store krijg ik er twee. Eén is van mphan en de ander van ABISHKKING. Is één van die de juiste?
ohja die laatste inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.
Die heb ik ook.. Alleen nog nooit gedaan. Misschien eens doen nu ik niet kan hardlopen. Scheen zeurt wat dus even rust geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.
Ardennen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef xuryah het volgende:
Jij ook succesfijn dat je gewicht stabiel gebleven is! Waar ben je naar toe geweest?
sowieso bij bolquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ardennen!
En dat Vevinaspul wilde ik ook eens proberen, moet ik maar snel doen voor de zomer weer voorbij is.Kun je dat alleen online kopen
Halve tomaat met knoflook en een beetje olijfolie erop is echt goddelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie toevallig nog meer groenten die lekker zijn om op de barbecue te grillen?
Courgette vond ik niet zo lekker. Aubergine en paprika vond ik wel onwijs lekker. Spiesjes van champignons ga ik de volgende keer eens proberen.
Verder nog iets? Een hele maiskolf zou natuurlijk kunnen, maar liever iets slankere groenten.
Jammer dat de vis niet lekker was!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef Myraela het volgende:
De vis was echt niet te eten.Wijting is niet mijn ding.
Dus in plaats van vis een stuk stokbrood bij de groenten van de barbecue op. En een half glas wijn.
Of omdat je simpelweg te weinig eet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef xuryah het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 slawraps met gerookte zalm en roomkaas
L: een waterijsje van Body&Fit (is niet heel ongezond) en 5 kleine kippenpootjes
D: een kommetje courgettesoep
S: 1,5 uur sportschool
T: whey shake
Ik heb elke keer na het sporten dat ik zo misselijk ben. Echt heel vervelend. Terwijl ik expres voor het eten ging ipv na het eten. Zal het misschien komen door het lowcarb eten? :/
Ik heb wel veel water gedronken vandaag (3 liter).
Combi: veel water, weinig eten, zweten... Ws. veel mineralen weg gespoeld dus?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef xuryah het volgende:
Lijstje van vandaag:
L: een waterijsje van Body&Fit (is niet heel ongezond) en 5 kleine kippenpootjes
Ik heb elke keer na het sporten dat ik zo misselijk ben. Echt heel vervelend. Terwijl ik expres voor het eten ging ipv na het eten. Zal het misschien komen door het lowcarb eten? :/
Hmm zou kunnen ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Combi: veel water, weinig eten, zweten... Ws. veel mineralen weg gespoeld dus?
Lowcarb & sporten vind ik voor mijzelf een waardeloze combinatie. Daar word ik heel slap en beroerd van. Doe dat dus nooit meer. Lowcarb alleen op dagen dat ik niet intensief sport.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef xuryah het volgende:
Lijstje van vandaag:
Ook best wel logisch dat je je zo voelt met die combi natuurlijk. Sporters eten altijd veel carbs.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lowcarb & sporten vind ik voor mijzelf een waardeloze combinatie. Daar word ik heel slap en beroerd van. Doe dat dus nooit meer. Lowcarb alleen op dagen dat ik niet intensief sport.
Altijd fijn om weer een boel te kunnen wegmieteren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben de voorraadkast hier aan het opruimen...Overzicht
Dat valt wel meequote:Op donderdag 24 juli 2014 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Altijd fijn om weer een boel te kunnen wegmieteren.
Welkom!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:28 schreef xRoosjex het volgende:
hallo allemaal, nieuw hier.. zag jullie topic en wil me graag aansluiten.
Hieronder mijn verhaal:
Ik ben Roos, 24 jaar. Ik ben 1,84 en weeg op dit moment 93/94 kilo (het schommelt).
Ik ben vrij lang voor een vrouw maar ook nogal fors gebouwd.. Stevige armen, brede heupen en ik ben de afgelopen 2 jaar van 75 kilo naar 95 kilo gegaan dus heb nu ook een aardig buikje, hoe die 20 kilo eraan komt? Ik ben van een staand beroep naar zittend beroep gegaan, samen gaan wonen (vanuit de randstad naar het oosten van het land).. Er is nu dus 1 kilo vanaf.. Ik vind sporten wel leuk maar doe het eigenlijk omdat ik nu toch echt moet gaan afvallen, ik ben begonnen met fietsen en op de sportschool doe ik aan roeien en kracht..
Ik hoop vooral veel mee te kunnen lezen en posten om een goede motivatie te krijgen om door te blijven gaan..
De dikmakers dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat valt wel meeWat ik nu weggooi is meer spul wat aangebroken is, en daardoor niet echt meer te gebruiken. En wat bak ingrediënten , decoraties, kleurstof, slagroom enzo
Hoi hoi!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:28 schreef xRoosjex het volgende:
hallo allemaal, nieuw hier.. zag jullie topic en wil me graag aansluiten.
Hieronder mijn verhaal:
Ik ben Roos, 24 jaar. Ik ben 1,84 en weeg op dit moment 93/94 kilo (het schommelt).
Ik ben vrij lang voor een vrouw maar ook nogal fors gebouwd.. Stevige armen, brede heupen en ik ben de afgelopen 2 jaar van 75 kilo naar 95 kilo gegaan dus heb nu ook een aardig buikje, hoe die 20 kilo eraan komt? Ik ben van een staand beroep naar zittend beroep gegaan, samen gaan wonen (vanuit de randstad naar het oosten van het land).. Er is nu dus 1 kilo vanaf.. Ik vind sporten wel leuk maar doe het eigenlijk omdat ik nu toch echt moet gaan afvallen, ik ben begonnen met fietsen en op de sportschool doe ik aan roeien en kracht..
Ik hoop vooral veel mee te kunnen lezen en posten om een goede motivatie te krijgen om door te blijven gaan..
een lijstje van gister :quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welkom!
Hoe zien je eetlijstjes er nu uit?
Ik sport nu maar 2 keer per week maar erg onregelmatig.. Geen vaste dagen .. Ik wil de dagen maandag woensdag en vrijdag hiervoor gaan gebruiken..quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Hoe vaak in de week ben je van plan te gaan sporten? En hoe pak je het eetgedeelte aan? Ga je calorieën tellen? Daar heb je hele fijne appjes voor die je precies vertellen hoeveel je binnenkrijgt en hoeveel je ongeveer verbrand met het sporten en gedurende de rest van de dag.
Myfitnesspalquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:55 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Ik sport nu maar 2 keer per week maar erg onregelmatig.. Geen vaste dagen .. Ik wil de dagen maandag woensdag en vrijdag hiervoor gaan gebruiken..
Welke app gebruiken jullie voor het tellen van de calorieen?
Ik gebruik MyFitnessPal. Het fijne hieraan is dat je dan wel kan opletten of je een beetje een normale verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten binnenkrijgt, maar je je niet zo druk hoeft te maken wanneer je bijvoorbeeld een waterijsje eet of een boterham nutella want als het binnen je kcal van die dag past, maakt dat niet uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:55 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Ik sport nu maar 2 keer per week maar erg onregelmatig.. Geen vaste dagen .. Ik wil de dagen maandag woensdag en vrijdag hiervoor gaan gebruiken..
Welke app gebruiken jullie voor het tellen van de calorieen?
Ja al probeer ik daar de laatste weken al wat meer op te letten.. In ieder geval 3 maaltijden op een dag en wat tussendoortjes.. maar inderdaaf heb ik wat onregelmatigheden wat betreft sport en eten.. Dat wil ik allemaal weer terugkrijgenquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:58 schreef Keshet het volgende:
Welkom en succes Roosje!
Ik gebruik ook myfitnesspal.
Als ik je lijstje zo eens bekijk zit je overdag vrij laag qua kcal en hoog qua suiker. Daar krijg je 's avonds cravins van inderdaad. (Mijn valkuil ook.)
Je hebt weinig regelmaat in sporten nog; heb je sowieso weinig regelmaat met eten ook?
Heb je dan geen honger nu?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:59 schreef Keshet het volgende:
Over regelmaat gesproken: Ik had me verslapen, ben de deur uitgerend zonder ontbijt, heb 6km gefietst naar kantoor en kan tot 12.30 niks te eten halen.
Planningsfail!
Een raket kan niet zoveel kwaad. Zeker met dit warme weer vooral doen. Alleen zou ik wel nog een andere T inplannen in plaats van de kaas. Ik zou iets van eiwitten toevoegen, een bak kwark bijvoorbeeld. Zeker op een sportdag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:52 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
een lijstje van gister :
O: een bak yoghurt en een boterham met filet americain
T: een appel
L: brood met nutella (slecht ) en met filet americain
D: aardappelen, schnitzel, boontjes
T: (hier gaat het mis) kaasblokjes en een ijsje (raket)
S: gister heb ik 30 minuten geroeid en 30 minuten kracht gedaan..
Ik wil graag tips wat betreft eten.. Ik heb in de avonduren vaak lekkere trek.. Wat kan ik dan het beste nemen?
ja zwemmen, maar ik schaam me zo in mijn zwemkleding op dit moment..quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Welkom Roosje!
Is er geen sport dat je echt leuk vindt?
Dat is jammer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:23 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
ja zwemmen, maar ik schaam me zo in mijn zwemkleding op dit moment..
misschien kan ik dat in het weekend in de ochtend wel gaan doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is jammer.
En als je gaat zwemmen tijdens de vroege uurtjes? Dan zijn er meestal alleen bejaarden
Zo dik ben je toch helemaal niet joh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:25 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
misschien kan ik dat in het weekend in de ochtend wel gaan doenik moet me er eigenlijk gewoon overheen zetten .. maar als ik dan in de spiegel kijk denk ik.. nee het kan toch echt niet..
Misschien iets meer eten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef Skv het volgende:
Gisteren gebootcampt na 4 dagen geen koolhydraten. In de hitte. Viel toch een beetje tegen (en mijn gare gevoel van vandaag ook).
Schrijf je dan in voor een groepssport in het park bijv. Het is toch prima weer en het helpt behoorlijk als je met een groep bent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:25 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
misschien kan ik dat in het weekend in de ochtend wel gaan doenik moet me er eigenlijk gewoon overheen zetten .. maar als ik dan in de spiegel kijk denk ik.. nee het kan toch echt niet..
Ik eet meer dan voldoende, alleen geen koolhydraten. Denk dat mijn lichaam nog aan het wennen is. Volgens de theorie ga ik vandaag/morgen ook in de ketose-fase, dus misschien heeft het daarmee te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien iets meer eten?
Want een dag erna nog gaar voelen is volgens mij niet de bedoeling.
Aha, nou hopelijk voel je je snel beter dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik eet meer dan voldoende, alleen geen koolhydraten. Denk dat mijn lichaam nog aan het wennen is. Volgens de theorie ga ik vandaag/morgen ook in de ketose-fase, dus misschien heeft het daarmee te maken.
Dank je.. ja door die 20 kilo in 2 jaar tijd is mijn zelfvertrouwen best wel gezakt ..quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo dik ben je toch helemaal niet joh.
En verder moet je je sowieso nooit schamen
Ben je al zoveel afgevallen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:47 schreef Keshet het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst in jaaaaaaren een korte broek gekocht en aangehad. Hij is me alleen te groot kwam ik achter; moet nog even wennen aan mijn nieuwe omvang.
Dit weekend ook voor het eerst naar het strandje achter mijn huis geweest; woon hier nu 4 jaar. En het was zó fijn! Ik baal er flink van dat ik het eerder niet durfde.
Ik wou dat ik eerder over die drempel was gestapt. Dus echt, doe het gewoon!
En ja, ik heb honger. Collega's zijn ook al de hele ochtend aan het praten over eten. Helpt niet.
ik duik met mijn 94 kilo en 1.76 ook regelmatig het zwembad in..quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:15 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Dank je.. ja door die 20 kilo in 2 jaar tijd is mijn zelfvertrouwen best wel gezakt ..Maar daarom wil ik er nu ook wat aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |