Ardennen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef xuryah het volgende:
Jij ook succesfijn dat je gewicht stabiel gebleven is! Waar ben je naar toe geweest?
sowieso bij bolquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ardennen!
En dat Vevinaspul wilde ik ook eens proberen, moet ik maar snel doen voor de zomer weer voorbij is.Kun je dat alleen online kopen
Halve tomaat met knoflook en een beetje olijfolie erop is echt goddelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie toevallig nog meer groenten die lekker zijn om op de barbecue te grillen?
Courgette vond ik niet zo lekker. Aubergine en paprika vond ik wel onwijs lekker. Spiesjes van champignons ga ik de volgende keer eens proberen.
Verder nog iets? Een hele maiskolf zou natuurlijk kunnen, maar liever iets slankere groenten.
Jammer dat de vis niet lekker was!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef Myraela het volgende:
De vis was echt niet te eten.Wijting is niet mijn ding.
Dus in plaats van vis een stuk stokbrood bij de groenten van de barbecue op. En een half glas wijn.
Of omdat je simpelweg te weinig eet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef xuryah het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 slawraps met gerookte zalm en roomkaas
L: een waterijsje van Body&Fit (is niet heel ongezond) en 5 kleine kippenpootjes
D: een kommetje courgettesoep
S: 1,5 uur sportschool
T: whey shake
Ik heb elke keer na het sporten dat ik zo misselijk ben. Echt heel vervelend. Terwijl ik expres voor het eten ging ipv na het eten. Zal het misschien komen door het lowcarb eten? :/
Ik heb wel veel water gedronken vandaag (3 liter).
Combi: veel water, weinig eten, zweten... Ws. veel mineralen weg gespoeld dus?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef xuryah het volgende:
Lijstje van vandaag:
L: een waterijsje van Body&Fit (is niet heel ongezond) en 5 kleine kippenpootjes
Ik heb elke keer na het sporten dat ik zo misselijk ben. Echt heel vervelend. Terwijl ik expres voor het eten ging ipv na het eten. Zal het misschien komen door het lowcarb eten? :/
Hmm zou kunnen ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Combi: veel water, weinig eten, zweten... Ws. veel mineralen weg gespoeld dus?
Lowcarb & sporten vind ik voor mijzelf een waardeloze combinatie. Daar word ik heel slap en beroerd van. Doe dat dus nooit meer. Lowcarb alleen op dagen dat ik niet intensief sport.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef xuryah het volgende:
Lijstje van vandaag:
Ook best wel logisch dat je je zo voelt met die combi natuurlijk. Sporters eten altijd veel carbs.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lowcarb & sporten vind ik voor mijzelf een waardeloze combinatie. Daar word ik heel slap en beroerd van. Doe dat dus nooit meer. Lowcarb alleen op dagen dat ik niet intensief sport.
Altijd fijn om weer een boel te kunnen wegmieteren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben de voorraadkast hier aan het opruimen...Overzicht
Dat valt wel meequote:Op donderdag 24 juli 2014 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Altijd fijn om weer een boel te kunnen wegmieteren.
Welkom!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:28 schreef xRoosjex het volgende:
hallo allemaal, nieuw hier.. zag jullie topic en wil me graag aansluiten.
Hieronder mijn verhaal:
Ik ben Roos, 24 jaar. Ik ben 1,84 en weeg op dit moment 93/94 kilo (het schommelt).
Ik ben vrij lang voor een vrouw maar ook nogal fors gebouwd.. Stevige armen, brede heupen en ik ben de afgelopen 2 jaar van 75 kilo naar 95 kilo gegaan dus heb nu ook een aardig buikje, hoe die 20 kilo eraan komt? Ik ben van een staand beroep naar zittend beroep gegaan, samen gaan wonen (vanuit de randstad naar het oosten van het land).. Er is nu dus 1 kilo vanaf.. Ik vind sporten wel leuk maar doe het eigenlijk omdat ik nu toch echt moet gaan afvallen, ik ben begonnen met fietsen en op de sportschool doe ik aan roeien en kracht..
Ik hoop vooral veel mee te kunnen lezen en posten om een goede motivatie te krijgen om door te blijven gaan..
De dikmakers dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat valt wel meeWat ik nu weggooi is meer spul wat aangebroken is, en daardoor niet echt meer te gebruiken. En wat bak ingrediënten , decoraties, kleurstof, slagroom enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |