Goed bezigquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren ging goed, vandaag ook weer. Als het nou goed blijft gaan is die knop ook zo om.
Vanavond lasagne zo'n zin in
Mmm, lkr zwanger.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik blijf op gewicht, maar mijn benen worden iets dunner en mijn buikje iets dikker.Wat.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar dan zit ik op 1400/1500 kcal en denk ik "nou ik heb nog wel trek dus dan kan ik best dit en dat eten" en dan zit je al zo op onderhoud.Kwestie van discipline m.a.w.
Calendulan cremequote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef xuryah het volgende:
Gister weer lekker naar het strand geweest, maar mijn hele rug is mega erg verbrandnu zie ik beetje op tegen het sporten. Heb al amper kunnen slapen vannacht ook. Blegh. Aftersun helpt niet tegen de pijn
iemand misschien een tip voor verbrande huid?
Maar dit weer is wel fijnnn ♥♥♥ alleen volgende keer vaker insmeren
Kan niet, maar je zou het bijna denkenquote:
Misschien een t-shirt dragen van een stofje dat zo min mogelijk irriteert? Succes iig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef xuryah het volgende:
Gister weer lekker naar het strand geweest, maar mijn hele rug is mega erg verbrandnu zie ik beetje op tegen het sporten. Heb al amper kunnen slapen vannacht ook. Blegh. Aftersun helpt niet tegen de pijn
iemand misschien een tip voor verbrande huid?
Maar dit weer is wel fijnnn ♥♥♥ alleen volgende keer vaker insmeren
Oh, dat heb ik er laatst op gesmeerd bij gebrek aan iets beters in huis, maar dat helpt dus echt?!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Calendulan creme
En verder goed insmeren altijd
Dat wonder spul moet ik idd maar eens kopen. Goede tip!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Calendulan creme
En verder goed insmeren altijd
Thanks! Ik heb nu idd een heel wijd hemd aan.. misschien moet ik daar ook maar in gaan sporten! Ook al ziet het er miss een beetje gek uit..quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Misschien een t-shirt dragen van een stofje dat zo min mogelijk irriteert? Succes iig!
Ik ben weer terug van een weekje weg en mijn gewicht is stabiel gebleven. Ik heb niet supergezond gegeten, maar ook niet heel veel, want daar was het veel te warm voor. Toch ga ik weer een week braaf FatSecret invullen, want ik heb het idee dat er wat slechte gewoontes insluipen.
Wat is je lijstje dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha, zonder moeite vandaag 200 gr eiwit gegeten
O: 3 spelt, 2 kipfilet, 1 achterhamquote:
Als ik zoek op 7 minute workout in de app store krijg ik er twee. Eén is van mphan en de ander van ABISHKKING. Is één van die de juiste?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Patoshik het volgende:
Misschien een aanrader voor sommigen hier. De app 7 minuten workout (7 MWC). Met oefeningen zoals squats, lunges, opdrukken, tricep dips etc. Het duurt, zoals de naam als zegt, maar 7 minuten maar het is wel een lekker 'parcourtje' vind ik zelf. En als je het een maand lang achter elkaar doet krijg je bijvoorbeeld weer extra levels vrijgespeeld waardoor je weer kunt uitbreiden.
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Als ik zoek op 7 minute workout in de app store krijg ik er twee. Eén is van mphan en de ander van ABISHKKING. Is één van die de juiste?
ohja die laatste inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.
Die heb ik ook.. Alleen nog nooit gedaan. Misschien eens doen nu ik niet kan hardlopen. Scheen zeurt wat dus even rust geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |