abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142633194
Ik ben gedeeltelijk dik door de antidepressiva aan m'n buik maar het komt goed.

Zo maar eens gaan lunchen :)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_142633222
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren ging goed, vandaag ook weer. Als het nou goed blijft gaan is die knop ook zo om.

Vanavond lasagne zo'n zin in :D
Goed bezig *O* :D
pi_142633603
Het is weer die tijd van de maand, dus ik zit letterlijk naar plaatjes van eten te kijken en verlangen. :') Gisteren samen met mijn vriend op de website van bakker Bart lopen kwijlen.

Maar ik heb niets slechts in huis, dus kan niets pakken. Daar ben ik wel blij mee. O+ Nouja, ik heb wel noten in huis. Dus ik zou zo veel te veel kunnen eten, maar gelukkig heb ik geen craving naar noten.

Planning voor vandaag:

O: Optimel vanille vla, eat natural noten en zaden, lepel lijnzaad
L: 2 volkoren boterhammen met oude 30+ kaas en tomaat
T: 2 volkoren crackers met pindakaas
T: perzik ijsje (magere yoghurt & perzik)
D: BBQ met gegrilde paprika, courgette en aubergine. Misschien een stukje vis, maar de vorige keer vond ik hem niet lekker.
T: Druiven

Zin in de BBQ. O+ Ben benieuwd of we het zo ook leuk/lekker vinden. Want normaal was het vooral enorm veel brood met een lading kruidenboter en een paar saté. Ik schrik serieus van hoeveel kruidenboter wij aten nu ik er op terug kijk. :')
pi_142633835
Verkeerde account :')
pi_142633898
haha dat was ik dus :P

Anyhoeee dit dus:

Het gaat hier goeeeed! :D Ik voel me goed. Kom elke dag aan de 1700-1800 kcal en probeer elke dag te bewegen met 1 rustdag :)
My salvation lies in your love..
pi_142633947
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed bezig *O* :D
Dankjewel :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142634573
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik blijf op gewicht, maar mijn benen worden iets dunner en mijn buikje iets dikker. :') Wat.
Mmm, lkr zwanger.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja sowieso, maar dan zit ik op 1400/1500 kcal en denk ik "nou ik heb nog wel trek dus dan kan ik best dit en dat eten" en dan zit je al zo op onderhoud. :P Kwestie van discipline m.a.w.
o|O
If not now, then when.
pi_142634629
Gister weer lekker naar het strand geweest, maar mijn hele rug is mega erg verbrand :( nu zie ik beetje op tegen het sporten. Heb al amper kunnen slapen vannacht ook. Blegh. Aftersun helpt niet tegen de pijn ;( iemand misschien een tip voor verbrande huid?

Maar dit weer is wel fijnnn ♥♥♥ alleen volgende keer vaker insmeren :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:02:05 #159
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_142635841
Oh hai. Hier hoog tijd om weer wat beter op te gaan letten en weer braver te gaan sporten. :+

Het is maar goed dat de vakantie een actieve was (een paar keer texel in de rondte fietsen in een paar dagen), tenminste nog íets aan beweging gehad. :') Plan de campagne: Chipstroep weer beperken tot het weekend, zelfde geldt voor bier. Vanaf maandag weer braaf naar de sportschool en als het even wat minder heet wordt ook het hardlopen er weer bijpakken. (Vanaf maandag, want zit nu elders zonder mijn sportspullen :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_142635931
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef xuryah het volgende:
Gister weer lekker naar het strand geweest, maar mijn hele rug is mega erg verbrand :( nu zie ik beetje op tegen het sporten. Heb al amper kunnen slapen vannacht ook. Blegh. Aftersun helpt niet tegen de pijn ;( iemand misschien een tip voor verbrande huid?

Calendulan creme
En verder goed insmeren altijd o|O
pi_142635939
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mmm, lkr zwanger.

[..]

o|O
Kan niet, maar je zou het bijna denken _O-

Gelukkig zijn dijen een probleemgebied en buik niet echt, dus ik vind het niet erg. :D
pi_142635980
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef xuryah het volgende:

Misschien een t-shirt dragen van een stofje dat zo min mogelijk irriteert? Succes iig! :)

Ik ben weer terug van een weekje weg en mijn gewicht is stabiel gebleven. Ik heb niet supergezond gegeten, maar ook niet heel veel, want daar was het veel te warm voor. Toch ga ik weer een week braaf FatSecret invullen, want ik heb het idee dat er wat slechte gewoontes insluipen.
pi_142636240
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Calendulan creme
Oh, dat heb ik er laatst op gesmeerd bij gebrek aan iets beters in huis, maar dat helpt dus echt?! :D

Mijn shirt was iets naar beneden gezakt tijdens een boottocht en ik was dus op een plekje van 3 centimeter ongelofelijk verbrand.
pi_142636286
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Calendulan creme
Dat wonder spul moet ik idd maar eens kopen. Goede tip!
Ik was in slaap gevallen op het strand en toen was het al gebeurd ;( maar volgende x idd beter in de gaten houden..
pi_142636382
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Misschien een t-shirt dragen van een stofje dat zo min mogelijk irriteert? Succes iig! :)

Ik ben weer terug van een weekje weg en mijn gewicht is stabiel gebleven. Ik heb niet supergezond gegeten, maar ook niet heel veel, want daar was het veel te warm voor. Toch ga ik weer een week braaf FatSecret invullen, want ik heb het idee dat er wat slechte gewoontes insluipen.
Thanks! Ik heb nu idd een heel wijd hemd aan.. misschien moet ik daar ook maar in gaan sporten! Ook al ziet het er miss een beetje gek uit.. :P
Jij ook succes :) fijn dat je gewicht stabiel gebleven is! Waar ben je naar toe geweest?
pi_142639237
Ha, zonder moeite vandaag 200 gr eiwit gegeten *O*
pi_142640678
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha, zonder moeite vandaag 200 gr eiwit gegeten *O*
Wat is je lijstje dan? :D
pi_142647265
Vandaag even wat losser. Vriendje en ik zijn 2 jaar samen dus we hebben wat te 'vieren'.
Lijstje is best slecht :@
O/L: notenmuesli met yoghurt
T: banaan
B: 30km fietsen
T: ijsje met bolletje groene appel en bosvruchtenyoghurt
D: uit eten

Net een nieuwe bril gekocht en voor het eerst in mijn leven een zonnebril op sterkte. Wat zal dat een verademing zijn.

Ik heb vanmorgen voor het eerst C evina gebruikt! Gefietst en rondgelopen in de stad zonder broekje of iets onder mijn jurkje. Het voelt nog wel wat schurend maar nog geen rode plekken of pijn dus het lijkt zeker wat te doen. :o
pi_142651738
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat is je lijstje dan? :D
O: 3 spelt, 2 kipfilet, 1 achterham
T: 400 gr Yoghurt met een appel
L: 500 gr Kwark met 1 banaan en 125 gr aardbeien
T: Slaschotel ceasar met een blikje tonijn
D: 125 gr kipfilet met een hele berg ui/paprika/champignon
pi_142652272
Misschien een aanrader voor sommigen hier. De app 7 minuten workout (7 MWC). Met oefeningen zoals squats, lunges, opdrukken, tricep dips etc. Het duurt, zoals de naam als zegt, maar 7 minuten maar het is wel een lekker 'parcourtje' vind ik zelf. En als je het een maand lang achter elkaar doet krijg je bijvoorbeeld weer extra levels vrijgespeeld waardoor je weer kunt uitbreiden.
pi_142653065
De vis was echt niet te eten. :r Wijting is niet mijn ding.

Dus in plaats van vis een stuk stokbrood bij de groenten van de barbecue op. En een half glas wijn. :@
pi_142653194
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Patoshik het volgende:
Misschien een aanrader voor sommigen hier. De app 7 minuten workout (7 MWC). Met oefeningen zoals squats, lunges, opdrukken, tricep dips etc. Het duurt, zoals de naam als zegt, maar 7 minuten maar het is wel een lekker 'parcourtje' vind ik zelf. En als je het een maand lang achter elkaar doet krijg je bijvoorbeeld weer extra levels vrijgespeeld waardoor je weer kunt uitbreiden.
Als ik zoek op 7 minute workout in de app store krijg ik er twee. Eén is van mphan en de ander van ABISHKKING. Is één van die de juiste? :P
pi_142653234
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Als ik zoek op 7 minute workout in de app store krijg ik er twee. Eén is van mphan en de ander van ABISHKKING. Is één van die de juiste? :P
Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.
pi_142653299
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik heb zelf een iphone en dan zit hij eruit als een groen logo met een soort stopwatch in het midden waar een 7 in staat.
ohja die laatste inderdaad :) Ik ga het eens uitproberen!
pi_142653307
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Die heb ik ook.. Alleen nog nooit gedaan. Misschien eens doen nu ik niet kan hardlopen. Scheen zeurt wat dus even rust geven.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')