Thanksquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik duik met mijn 94 kilo en 1.76 ook regelmatig het zwembad in..
het is alleen het stukje van je hokje naar het zwembad dat er iemand KAN kijken ( wat de meesten toch al niet doen tijdens banenzwemmen, dan zijn ze veel te hard bezig anderen te ontwijken in het zwembad)
verder is het handig om jezelf een doel te stellen als je gaat zwemmen.. bv 200 schoolslag in XX minuten. daarna over naar borstcrawl en zo steeds verder
Dus! *schopt*
hup hup tijdens het banenzwemmen gewoon lekker gaan zwemmen!
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Boodschappen gedaan op de fiets. Toch nog 8 km retour. Dacht dat het minder was
Gewoon doen. Toen ik vorig jaar in Portugal op vakantie was ben ik ook gewoon gaan zwemmen zonder shirt. Ik dacht, ach.. ik ken niemand hier, en zie ze ook nooit weer. En toen viel me wel op dat eigenlijk niemand keekquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:37 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Thanksik ga het dan toch gewoon maar doen , misschien valt het inderdaad mee en denk ik gewoon dat iedereen kijkt..
En goed idee om doelen te stellen
ik heb er opeens ook veel zin in om te gaan zwemmen!
Netjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Boodschappen gedaan op de fiets. Toch nog 8 km retour. Dacht dat het minder was
Mixen voor wat? Taarten enzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en ik heb nog mixen in de kast voor komende 2 maanden. Ik kan nog even vooruit
Lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, nasi, bami, spaghetti, kip tandoori en dat soort allemaal.
Is soms ook weleens lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JaWij eten eigenlijk nooit aardappels enzo..
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha, over 3 weken op vakantieGisteren toch maar iets uitgezocht
Turkije. Ik vind dat altijd een beetje een tokkievakantieland. Het hotel is klein en is van een Nederlands gezin. Ben benieuwd.quote:
Ah lekker aan het zwembad hangenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Turkije. Ik vind dat altijd een beetje een tokkievakantieland. Het hotel is klein en is van een Nederlands gezin. Ben benieuwd.
daar kijk ik enorm mee uit.. vorig jaar in portugal ook gedaan. Na 1 middag gelijk 2de graads verbrandingen all-over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah lekker aan het zwembad hangen
Hou jij je shirt maar aan danquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daar kijk ik enorm mee uit.. vorig jaar in portugal ook gedaan. Na 1 middag gelijk 2de graads verbrandingen all-over.
haha.. shirt aan idd.. en ik heb nu van dat p20 spul. Schijnt supergoed te zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hou jij je shirt maar aan danhad je dan niet beter naar de Ardennen kunnen gaan ofzo?
Ken ik niet. Ik ben zo'n type wat geluk heeft en zelden verbrand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha.. shirt aan idd.. en ik heb nu van dat p20 spul. Schijnt supergoed te zijn.
*Schouderpijn boks*quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef appelsap het volgende:
Welkom Roos! Gewoon gaan zwemmen hoor.
Sarabi, fietsen met dit weer is best lekker hoor!
Ik ben jaloers Patrique. Ik wil ook wel op vakantie.
Ik ga denk ik vanavond naar de sportschool. Ik wilde vanmorgen gaan maar het was hier al erg warm toen ik wakker werd (half 11). Ik hoop dat het vanavond iets afgekoeld is.
Mijn schouder werkt ook nog niet mee. Eigenlijk teveel pijn aan, vooral 's nachts als ik er niks mee doe. Helaas is mijn huisarts met vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |