SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja zeker: http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterintoxicatiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:28 schreef Barreltje het volgende:
is er ook zoiets als TEVEL drinken?
ik heb dat "ooit ergens"gehoord.. maar geenidee wat daar waar van is
Ja, maar dan moet je wel echt extreem veel drinken hoor. Dat kunnen je nieren niet aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:28 schreef Barreltje het volgende:
Ja, als je op een gewone dag boven de 7-8 liter gaat zitten raakt je lichaam wat in de stress, maar voor normale mensen met normaal drinkgedrag is er niet zoiets als te veel drinken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:28 schreef Barreltje het volgende:
Tering, 3 liter water op een gewone dag is best wel teringveel. Was je niet continu aan het plassen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Paar jaar geleden dronk ik altijd meer dan genoeg water 2-3 liter.
Nu moet ik er echt weer op gaan letten, ook wel een goed doel
Nope, maar ik drink al heel mijn leven veel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tering, 3 liter water op een gewone dag is best wel teringveel. Was je niet continu aan het plassen?
Jeetje. Nou ja, je nieren zullen het wel gewend zijn dan. Heb je een mooie bloeddruk, dat je weet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, maar ik drink al heel mijn leven veel.
Alleen was het vroeger ongezonde zooi en daarna werd het water.
Op een warme dag dronk ik makkelijk het dubbele.
Maar goed op dit moment dus niet en voel mij daar echt een stuk minder gezond bij.
Ow en plassen deed ik juist veel minder vaak dan medestudentes
Bij het bloedgeven meten ze altijd rond de 120/75quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje. Nou ja, je nieren zullen het wel gewend zijn dan. Heb je een mooie bloeddruk, dat je weet?
Prachtig zelfs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij het bloedgeven meten ze altijd rond de 120/75
Volgens mij wel goed toch?
niksquote:
Leuk! Ik ga volgende week beginnen met Ripped in 30 (als we tenminste geen hittegolf gaan krijgen).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ga vandaag weer beginnen aan 30 day shred en ik ga daarbij meten. Vind ik wel eens leuk.
En je hebt net al die flessen wijn gekocht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:42 schreef Skv het volgende:
Grootste uitdaging gaat alcohol worden. Mijn sociale leven richt zich voor zo'n 90% op borrelen.
Achja, dat komt later wel weer van pas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je hebt net al die flessen wijn gekocht.
Maar dat is juist een goed ietsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef Skv het volgende:
Ik ga vooral naar de tyfus doordat ik 2 liter water moet drinken. Race de hele dag naar de wc en terug.
Aanmaaklimonade zonder suiker een idee?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al 3 grote glazen water op en 1 klein kopje coolbest.
Ik neem telkens een grote slok water en een hele kleine coolbest. Dan kan ik tenminste drinken, anders heb ik na 1 slok water al geen trek meer.Niet de beste manier, maar voor nu werkt het. Al ben ik nu wel een beetje misselijk.
Ik ken ze inderdaad ook alleen met zo'n extreme zoetstofsmaak. Maar ik zal die eens proberen. Al heb ik nu ook normale limonade in huis maar daar moet ik me ook echt toe zetten om te drinken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
Aanmaaklimonade zonder suiker een idee?
Ik vind de grenadine 0% van de AH best te doen. Aan die anderen zit zo'n zoetstofsmaak.
Slimpie siroop.. En vul er een fles mee, of een grote bidon, dat je niet steeds heen en weer moet lopenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken ze inderdaad ook alleen met zo'n extreme zoetstofsmaak. Maar ik zal die eens proberen. Al heb ik nu ook normale limonade in huis maar daar moet ik me ook echt toe zetten om te drinken.
Slimpie vind ik echt heel smerig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Slimpie siroop.. En vul er een fles mee, of een grote bidon, dat je niet steeds heen en weer moet lopen
Slimpie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond de suikervrije aanmaaklimonade gekocht bij de Jumbo lekker, weet alleen even niet welk merk het precies was.
Kan de smaak zijn, die verschillen nogal behoorlijk.. Je kan er ook minder siroop en meer water bij gooienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slimpie vind ik echt heel smerig.Pure zoetstof smaak.
Thanks!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef appelsap het volgende:
Welkom Skv. Ik heb wel eens south beach gedaan maar het was niet mijn ding. Succes ermee!
Doorzetten Sacre, de eerste dagen zijn het zwaarst.
Welk boek heb je in de aanbieding? Mijn vriendin heeft er drie van de bibliotheek meegenomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef Keshet het volgende:
Succes SKV! Nog interesse in een SouthBeach boek toevallig?
Ik merk dat als ik minstens 2 liter, maar liever 3 liter, water drink per dag ik me beter voel, minder vocht vast hou en het afvallen sneller gaat.
Ik heb met mezelf afgesproken dat de laatste kilo's er voor mijn vakantie af moeten zijn. 4,4 kilo in 5 weken. Eindsprintje dus.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Sarabi het volgende:
Welkom skv!
Ik doe niet aan dieeten dus geen ervaring maar succes
Deze: http://www.bol.com/nl/p/het-south-beach-dieet/1001004002093823/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Welk boek heb je in de aanbieding? Mijn vriendin heeft er drie van de bibliotheek meegenomen.
[..]!
Die hebben we inderdaad liggen, toch bedankt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Deze: http://www.bol.com/nl/p/het-south-beach-dieet/1001004002093823/
Is de 4e druk; boek is inmiddels aan de 18e toe zie ik.
Nou en? als het helpt waarom nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:14 schreef sararaats het volgende:
het enige waar ik bang voor ben is dat ik prikkelbaar word tijdens het diëten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |