SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Ik dacht dat iedereen dat afschuwelijke kutnummer kende.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ach Sof kende Nothing Else Matters niet dus![]()
dat was wel grappig jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ach Sof kende Nothing Else Matters niet dus![]()
Gaaf man. Met dat hele orkest achter hem. Blijft een bazennummer.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat afschuwelijke kutnummer kende.
Je moet niet onderschatten wat je mist als je vader geen Nederlands spreekt en je moeder geen Nederlandse opvoeding heeft gehadquote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, maar wel van gehoord ooit toch
Zeurnummer. Ze doen niet eens hun bést om iets tofs te maken. Dat het de enige grote mainstream hit van Metallica ooit is geeft wel aan hoe inhoudsloos en makkelijk het is. En dan dat gitaarintroquote:Op maandag 21 juli 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaaf man. Met dat hele orkest achter hem. Blijft een bazennummer.
Dat is de S&M versie? Origineel is wel mooi maar ook dat is niet van Metallica.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaaf man. Met dat hele orkest achter hem. Blijft een bazennummer.
Lange vingers heb je danquote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeurnummer. Ze doen niet eens hun bést om iets tofs te maken. Dat het de enige grote mainstream hit van Metallica ooit is geeft wel aan hoe inhoudsloos en makkelijk het is. En dan dat gitaarintroJe kunt het letterlijk spelen met één hand. Kun je met de andere je oren dicht houden.
Iemand hier laatst kende Smells Like Teen Spirit en Nirvana niet. "Ik luister niet naar dat soort muziek" was de uitleg. Weet niet meer wie.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
Die komt toch elk jaar terug in de top 2000 etc?
Dan leef je wel onder een steen, alsof wij Yellow Submarine of Let it Be niet zouden kennen omdat het decennia voordat we geboren zijn is opgenomen
Bedoel de andere hand waarmee je allebei je oren dicht houdtquote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen het eerste stukjeAlleen maar open snaren zijn dat namelijk.
LMI kende Nirvana nietquote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand hier laatst kende Smells Like Teen Spirit en Nirvana niet. "Ik luister niet naar dat soort muziek" was de uitleg. Weet niet meer wie.En toen ik en anderen zeiden dat dat onderdeel van je algemene kennis hoort te zijn ontspoorde het gesprek een beetje.
Oh LMI inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ken een Nirvana niet en Creep ken ik ook niet, lekker boeie
Ikquote:Op maandag 21 juli 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel de andere hand waarmee je allebei je oren dicht houdt
Zoals bekkenstotenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Door FOK! wel veel Nederlandse dingen geleerd
Ja jij denkt meer na over dat soort dingen, daar kijk ik niet echt naarquote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeurnummer. Ze doen niet eens hun bést om iets tofs te maken. Dat het de enige grote mainstream hit van Metallica ooit is geeft wel aan hoe inhoudsloos en makkelijk het is. En dan dat gitaarintroJe kunt het letterlijk spelen met één hand. Kun je met de andere je oren dicht houden.
Nee, maar wel gewoonten etc.quote:
Dat is ook logisch natuurlijk. Maar ik vind het echt verschrikkelijk, terwijl ik het meeste van Metallica best kan hebben. Niet dat ik echt groot fan ben...quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij denkt meer na over dat soort dingen, daar kijk ik niet echt naar
Wat is de hoofdstad van Noord-Holland?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel gewoonten etc.
Ik besef me ook pas een jaar dat ik eigenlijk debiel weinig van Nederland wist
Haarlem.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Noord-Holland?
Haarlemquote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Noord-Holland?
Ach de meeste dingen die wil je toch niet weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel gewoonten etc.
Ik besef me ook pas een jaar dat ik eigenlijk debiel weinig van Nederland wist
Haten op de mooiste stad van Nederlandquote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haarlem.
Dat wist ik dan wel door mijn haat aan Amsterdam.
Hoe heet het gerecht van wortels, ui en gestampte aardappel?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haarlem.
Dat wist ik dan wel door mijn haat aan Amsterdam.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heet het gerecht van wortels, ui en gestampte aardappel?
Peen en uienquote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heet het gerecht van wortels, ui en gestampte aardappel?
Echt konkovies datquote:
Ja. Wanneer was de slag bij Nieuwpoort? Wie was de koningin vóór Wilhelmina? Hoe veel coupletten heeft het Wilhelmus?quote:
Emma toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Wanneer was de slag bij Nieuwpoort? Wie was de koningin vóór Wilhelmina? Hoe veel coupletten heeft het Wilhelmus?
Weet ik allemaal nietquote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Wanneer was de slag bij Nieuwpoort? Wie was de koningin vóór Wilhelmina? Hoe veel coupletten heeft het Wilhelmus?
Ja voorganger Wilhelmina dahquote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, in 1600. Wtf is dat voor antwoord.
Dat las ik laatst ook ergens inderdaad. Niet in de Donald duck of zo?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
Ik heb weer een leuk feitje geleerd: wortels waren ooit wit en zijn toen ze naar Nederland gekomen zijn gekruist tot ze oranje waren om de Oranjes te eren.
Emma was koningin voor Wilhelmina.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, in 1600. Wtf is dat voor antwoord.
Denk dat 90% van Nederland daarop faalt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 1 keer inburgeringstest gedaan voor de grap.
Faalde echt hard
Alsof zulke bullshit leren je een betere Nederlander maaktquote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 1 keer inburgeringstest gedaan voor de grap.
Faalde echt hard
Noem 5 bekende hits van Marco Borsato?quote:
Lopen over Waterquote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem 5 bekende hits van Marco Borsato?
Lekker over alles zeiken = goede Nederlanderquote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof zulke bullshit leren je een betere Nederlander maakt.
Gewoon met witte sokken aan afdingen bij de bakker terwijl je klaagt over het weer dan hoor er helemaal bij.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lopen over Water
Meeste Dromen zijn Bedrog
pas.
Ik heb tijdens het WK wel wat te erg doorgedraafd op FOK!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon met witte sokken aan afdingen bij de bakker terwijl je klaagt over het weer dan hoor er helemaal bij.
Het is inderdaad niet zo dat het je een betere Nederlander maakt, maar ik vind dat elke Nederlander wel wat basiskennis over zijn land moet hebben. En dat heeft bijna niemand, dus laten we dan beginnen bij de nieuwe Nederlanders.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het WK wel wat te erg doorgedraafd op FOK!
Mwah, op emotie gebasseerd.quote:
Ligt eraan op wat voor gebied.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo dat het je een betere Nederlander maakt, maar ik vind dat elke Nederlander wel wat basiskennis over zijn land moet hebben. En dat heeft bijna niemand, dus laten we dan beginnen bij de nieuwe Nederlanders.
Snap dat wel als je het zo uitlegt jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, op emotie gebasseerd.
Ik gun Nederland het wel meer dan veel landen.
Maar voel me onbewust toch wat in de steek gelaten door Nederland.
Nee, gewoon algemene Nederlandse geschiedenis. Wie was de eerste koning? Hoe oud (ongeveer) is ons land, de Grondwet, de Tweede Kamer, dat soort fratsen. Is belangrijk voor je opvoeding en je latere kijk op de wereld.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor gebied.
Bekende schilderkunst ken ik echt niks van![]()
Ja de Nachtwacht. en nog wat dingetjes
Ja klopt wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, gewoon algemene Nederlandse geschiedenis. Wie was de eerste koning? Hoe oud (ongeveer) is ons land, de Grondwet, de Tweede Kamer, dat soort fratsen. Is belangrijk voor je opvoeding en je latere kijk op de wereld.
Heeft toch allemaal geen nut om daar kennis van te nemen man.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, gewoon algemene Nederlandse geschiedenis. Wie was de eerste koning? Hoe oud (ongeveer) is ons land, de Grondwet, de Tweede Kamer, dat soort fratsen. Is belangrijk voor je opvoeding en je latere kijk op de wereld.
Ohquote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, op emotie gebasseerd.
Ik gun Nederland het wel meer dan veel landen.
Maar voel me onbewust toch wat in de steek gelaten door Nederland.
Ik heb dat dus allemaal nooit ergens meegekregenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat terwijl je wel vet veel weet over de Britse geschiedenisquote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus allemaal nooit ergens meegekregen
Natuurlijk wel. Willekeurig voorbeeld - als je deze foto ziet moet je weten dát er iets raar is, waarom, en wat dat kan betekenen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft toch allemaal geen nut om daar kennis van te nemen man.
Leg uitquote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Willekeurig voorbeeld - als je deze foto ziet moet je weten dát er iets raar is, waarom, en wat dat kan betekenen.
[ afbeelding ]
Dat neem ik je ook niet kwalijk hoor. Wordt nauwelijks onderwezen op middelbare scholen. Ik had het meer over mensen met een Nederlandse opvoeding die het nog niet weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus allemaal nooit ergens meegekregen
Prinsenvlagquote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Willekeurig voorbeeld - als je deze foto ziet moet je weten dát er iets raar is, waarom, en wat dat kan betekenen.
[ afbeelding ]
1 partijquote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig tegen Nederland. Maar het doet wel pijn dat er grote partijen zijn met anti polenmeldpunt snap je.
Die vlag is een stuk mooier dan de echte Nederlandse vlag.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto is gemaakt bij een PVV-bijeenkomst in Den Haag. De vlag die gedragen wordt is de Prinsenvlag - de originele vlag van de opstandelingen in de Tachtigjarige Oorlog bij gevechten tegen de Spanjaarden. Daarom is hij een symbool van opstandigheid en niet neerleggen bij gezag. In en voor de Tweede Wereldoorlog is hij geadopteerd door NSB'ers, dus als je hem tegenwoordig zo ziet is dat een teken van rechtsextremisten of neo-nazi's.quote:
Mensen zijn bang voor hun banen en voor een invasie van Polen, overheid zou eens beter moeten communiceren daar in dan zou niemand zich er druk om maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig tegen Nederland. Maar het doet wel pijn dat er grote partijen zijn met anti polenmeldpunt snap je.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vlag is een stuk mooier dan de echte Nederlandse vlag.
Dat wist ik dus echt nietquote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Foto is gemaakt bij een PVV-bijeenkomst in Den Haag. De vlag die gedragen wordt is de Prinsenvlag - de originele vlag van de opstandelingen in de Tachtigjarige Oorlog bij gevechten tegen de Spanjaarden. Daarom is hij een symbool van opstandigheid en niet neerleggen bij gezag. In en voor de Tweede Wereldoorlog is hij geadopteerd door NSB'ers, dus als je hem tegenwoordig zo ziet is dat een teken van rechtsextremisten of neo-nazi's.
Ja. Dat doet best pijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 partij
Maar inderdaad, groot deel van Nederland voelt zich daar goed bij.
De Nederlandse vlag werd pas officieel rood-wit-blauw net voor de Tweede Wereldoorlog (hoewel het al eeuwen daarvoor praktisch zo was) gemaakt door de Koningin om te laten zien dat we niets van NSB'ers moesten hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wist ik dus echt niet![]()
Wel goed om te weten
Niet dat soort debielen verwarren voor de gemiddelde Nederlander, alsjeblieft.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Terwijl mijn oma d'r halve leven in de verzorging in Nederland heeft gewerkt.
En m'n moeder ook d'r hele leven hier heeft gewerkt.
Nee dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet dat soort debielen verwarren voor de gemiddelde Nederlander, alsjeblieft.
Oorlog maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Nederlandse vlag werd pas officieel rood-wit-blauw net voor de Tweede Wereldoorlog (hoewel het al eeuwen daarvoor praktisch zo was) gemaakt door de Koningin om te laten zien dat we niets van NSB'ers moesten hebben.
Haat het accent en feit dat ze links rijden vasthouden aan GBP asociaal gedrag op vakantie Labout Thatcher Beatles 2.5 beer Pubs Londen met zijn overdreven woningprijzen en taxes Heizel Hillsboro Leeds United Mr Bean BBC Saville.quote:
Alsnog een te groot deel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel.
Maar wel een vrij groot deel.
Het is niet zo dat ik elke Nederlander daar op afreken.
Ik kan me daar zo aan storen hè. Wilders verpest het beeld van Nederlanders overal waar hij komt. Zelfs onze handelsrelatie met Saudi-Arabië is verneukt door die kerelquote:Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel.
Maar wel een vrij groot deel.
Het is niet zo dat ik elke Nederlander daar op afreken.
Hahahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Haat het accent en feit dat ze links rijden vasthouden aan GBP asociaal gedrag op vakantie Labout Thatcher Beatles 2.5 beer Pubs Londen met zijn overdreven woningprijzen en taxes Heizel Hillsboro Leeds United Mr Bean BBC Saville.
En dan heb ik het nog niet eens over het elftal gehad.
Moest lachenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Haat het accent en feit dat ze links rijden vasthouden aan GBP asociaal gedrag op vakantie Labout Thatcher Beatles 2.5 beer Pubs Londen met zijn overdreven woningprijzen en taxes Heizel Hillsboro Leeds United Mr Bean BBC Saville.
Mr Bean hatenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor mezelf vind ik het niet zo erg.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me daar zo aan storen hè. Wilders verpest het beeld van Nederlanders overal waar hij komt. Zelfs onze handelsrelatie met Saudi-Arabië is verneukt door die kerel
Euhquote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar wel terechtquote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Dat anti-europa vind ik ook wel echt zwaar kut aan GB.
Eilandbewonersquote:
Klopt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vrouw is ook best knap hoor.
Frankrijk is nog kutter.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Dat anti-europa vind ik ook wel echt zwaar kut aan GB.
Dat als ze het kanaal oversteken pas beweren in Europa en Frankrijk de kosten van die ondergrondse tunnel laten betalen omdat ze zelf niet bij europa willen horen en als hun een verbinding met Engeland willen hebben ze het zelf maar moeten betalen
50% Engelsquote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want jij bent gewoon een Poolse Nederlander die toevallig in UK woont
Zo zie je het nu. Maar zo is het niet natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
50% Engels
25% Nederlands (die ik nooit heb gekent)
25% pools
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dat is niet wie je krijgt als je op Google tikt Mr Bean daughter,
Wel hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zie je het nu. Maar zo is het niet natuurlijk
Ik had laatst voor het eerst zijn solo comedy-show gezien, die is echt heel erg leuk. Veel leuker ook dan Mr Bean, vind ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je wel niet voor elkaar krijgt met een paar sketches als dorpsidioot.
Je moeder met Nederlands bloed en je pa met Pools maakt jou toch 50%pools en 50% nederlands?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel hoor
Ken alleen m'n moeder met Nederlands bloed
M'n vader is Engels.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder met Nederlands bloed en je pa met Pools maakt jou toch 50%pools en 50% nederlands?
Vaak zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst zijn solo comedy-show gezien, die is echt heel erg leuk. Veel leuker ook dan Mr Bean, vind ik.
Ah okequote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n vader is Engels.
M'n Moeder is 50/50 Pools/Nederlands
Die vind ik echt te drukquote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaak zo.
Heb je Robin Williams als comedian weleens gezien? Ook echt heel goed
Gewoon wel een grappige man, al vind ik mr Bean nog steeds wel grappig. En de Johnny English films hadden ook wel wat.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst zijn solo comedy-show gezien, die is echt heel erg leuk. Veel leuker ook dan Mr Bean, vind ik.
Jaaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon wel een grappige man, al vind ik mr Bean nog steeds wel grappig. En de Johnny English films hadden ook wel wat.
Ach al dat gedoe over nationaliteiten. Ik voel me ook geen Nederlander, terwijl ik dat biologisch gezien wel 100% ben.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus ik ben alleen biologisch Nederlands.
Eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach al dat gedoe over nationaliteiten. Ik voel me ook geen Nederlander, terwijl ik dat biologisch gezien wel 100% ben.
Oepsquote:
Je hebt toch vrienden waarbij je hoort enzo? Dat zegt toch meer dan over nationaliteiten.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik heb er soms wel problemen mee.
Ik vind het soms wel lastig dat ik nergens echt bij hoor.
/emopost
Hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch vrienden waarbij je hoort enzo? Dat zegt toch meer dan over nationaliteiten.
Ik vind ook niet dat ik bij Geert Wilders of Volkert van der G. hoor omdat we toevallig op hetzelfde stukje grond zijn geboren.
Ligt eraan in welk opzicht. In het voetbal kan je bijvoorbeeld juichen voor het team dat het leukste speelt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms heb je gewoon behoefte om voor een land te juichen snap je, JR.
Niet als je voor een land juicht vragen hoeven te beantwoorden.
Wat voor nationaliteit(en) heb je dan? Geen Nederlandse lijkt me?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus ik ben alleen biologisch Nederlands.
Leuk speelgoed.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oeps![]()
Wellicht Gemma Atkinson maar zal wel geen familie zijn (wel mooi) en twee pluspunten t.o.v. van haar 'vader'
[ afbeelding ]
Lucht je hart.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
ik moest nu echt aan iets heel iets emo-achtigs denken
Geert Wilders is niet in Nederland geboren die pinda verft zijn haar en dan vervolgens haten op allochtonen lamlulquote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch vrienden waarbij je hoort enzo? Dat zegt toch meer dan over nationaliteiten.
Ik vind ook niet dat ik bij Geert Wilders of Volkert van der G. hoor omdat we toevallig op hetzelfde stukje grond zijn geboren.
Nahquote:
Hoezo worden? Dan ben je het toch al?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef Tchock het volgende:
Je kunt trouwens wel Nederlander worden als je geboren bent en Nederland en er altijd legaal hebt gewoond.
En getrouwd met een Bulgaarse geloof ik. Hypocriete zak.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Geert Wilders is niet in Nederland geboren die pinda verft zijn haar en dan vervolgens haten op allochtonen lamlul
Dat wel. Ben in Nederland geboren en tot m'n 14e/15e groot deel doorgebracht.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor nationaliteit(en) heb je dan? Geen Nederlandse lijkt me?
Je bent automatisch Nederlander als je vader of moeder dat is, of als zowel je moeder als haar moeder in Nederland woonde. Anders moet je het later worden.quote:
Tja Hitler was ook niet in Duitsland geboren.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Geert Wilders is niet in Nederland geboren die pinda verft zijn haar en dan vervolgens haten op allochtonen lamlul
Mijn moeder en haar moeder woonde in Nederlandquote:Op maandag 21 juli 2014 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent automatisch Nederlander als je vader of moeder dat is, of als zowel je moeder als haar moeder in Nederland woonde. Anders moet je het later worden.
Dan moet je ook niet verdrietig zijn dat je er niet bij hoort Inso. Je bent niet minder Nederlands dan wie dan ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar moeder woonde in Nederland
Officieel wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet verdrietig zijn dat je er niet bij hoort Inso. Je bent niet minder Nederlands dan wie dan ook.
Trustenquote:
aftellen naar je ontslagquote:
okquote:Op maandag 21 juli 2014 02:57 schreef Littlerabbit het volgende:
De oude Mr. Bean series/afleveringen zijn wel echt grappig. Al blijft Black Adder een stuk beter van zijn hand.
Einde bericht.
nou nou nouquote:Op maandag 21 juli 2014 07:37 schreef supersof het volgende:
als mn ouders al weg waren had ik ziek gemeldboeie
heb echt geen zin
is kut hier hoorquote:
geen last vanquote:Op maandag 21 juli 2014 07:50 schreef supersof het volgende:
en het regent
geen make-up dan maar
scheelt weer tijd
quote:Op maandag 21 juli 2014 07:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zou om 7 uur iemand langskomen. Deze is pas net geweest. Had een uur langer kunnen slapen.
FML.
Vervangen van mijn schuurdeur. En ze beginnen om 7 uur met hun werk.quote:
zo vroegquote:Op maandag 21 juli 2014 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vervangen van mijn schuurdeur. En ze beginnen om 7 uur met hun werk.
En een muggebult op mijn dijbeen ook nog, Wat een kutdag.
Beter dat je het er hier uitgooit dan op je werk.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:33 schreef supersof het volgende:
Ben echt aan het zeuren vandaagniet gezellig
daar zeik ik heel de dag door in mn hoofd. Sommige klantenquote:Op maandag 21 juli 2014 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dat je het er hier uitgooit dan op je werk.
Hoe doen klanten moeilijk dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 08:44 schreef supersof het volgende:
[..]
daar zeik ik heel de dag door in mn hoofd. Sommige klanten
Hopelijk blijft het kut weer en komt er niemand. Is meestal toch al rustig op maandag.
Hij zei zelf kinderpsychiater , weet zelf niet zo goed wat het verschil tussen deze twee is dus ik zie wel wat er vanmiddag op de verwijsbrief staat.quote:
Psychiater is wel intenserquote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij zei zelf kinderpsychiater , weet zelf niet zo goed wat het verschil tussen deze twee is dus ik zie wel wat er vanmiddag op de verwijsbrief staat.
Goed dat je dat gedaan hebt.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij zei zelf kinderpsychiater , weet zelf niet zo goed wat het verschil tussen deze twee is dus ik zie wel wat er vanmiddag op de verwijsbrief staat.
Goed zoquote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de situatie natuurlijk. Misschien is het simpelweg geen probleem wat een psycholoog op kan lossen. Of hij krijgt medicijnen.quote:
Maar Fylax is jou niet. Het lijkt me beter om eerst de mening van de professional af te wachten.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Riepen ze bij mij ook altijd en ik ben er zonder medicatie bovenop gekomen
Dat is waar maar ze proberen tegenwoordig wel erg snel medicatie erin te gooienquote:Op maandag 21 juli 2014 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Fylax is jou niet. Het lijkt me beter om eerst de mening van de professional af te wachten.
Nee johquote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet Fylax nou naar een psychiater door die vriendin van hem?
Dit dacht ik ook meteenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Medicatie zal ik me niet zomaar laten aanpraten hoor Fylax!
Is goed!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Riepen ze bij mij ook altijd en ik ben er zonder medicatie bovenop gekomen
Nee hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ons Fylaxje is niet zo'n goed in z'n hoofdquote:Op maandag 21 juli 2014 11:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook meteenWat is er met ons Fylaxje
Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er in ieder geval goed over na voor je dat doet.. en vraag om de alternatievenquote:
Hij gaat er voor het eerst heenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er in ieder geval goed over na voor je dat doet.. en vraag om de alternatieven
Hmm ja okee snap ik, dankje!quote:Op maandag 21 juli 2014 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er in ieder geval goed over na voor je dat doet.. en vraag om de alternatieven
Goed puntquote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat er voor het eerst heen
Er wordt niet eens gesproken over medicatie. Voor hij doorverwezen is duurt het weken en een onderzoek duurt ook weken.
Wat fok-it zegt.. grote kans dat het nog wel even duurt voor ze er over beginnenquote:
Hmm, nja ik zie wel hoe het gaat hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef Fok-it het volgende:
En medicatie is zo slecht nog niet
De een reageert beter op therapie de ander op medicatie. No big deal
Toch is het helemaal geen gek idee om eerst therapie te proberenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef Fok-it het volgende:
En medicatie is zo slecht nog niet
De een reageert beter op therapie de ander op medicatie. No big deal
Wordt vaak in combinatie gedaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch is het helemaal niet gek om eerst therapie te proberen
Tja ik ben gewoon niet zo'n fan er vanquote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt vaak in combinatie gedaan.
Ze hebben er niet voor niets zo'n lange studie voor gedaan heze schrijven je heus niet zomaar pillen voor, ze weten wel waar ze het over hebben
Mijn moeder zelf ook niet echt zei ze...quote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik ben gewoon niet zo'n fan er van
Niemand lijkt mequote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik ben gewoon niet zo'n fan er van
Maar dan is het niet meteen rotzooi?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou antidepressiva enz krijgen, zonder die rotzooi is het toch goed gekomen
Ik vind alle medicatie van de psy rotzooiquote:Op maandag 21 juli 2014 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het niet meteen rotzooi?
Ik slik ook anti-depressiva en ben stuk minder labiel dan een paar jaar geleden
Het is rotzooi omdat het zo ontzettend veel vervelende bijwerkingen heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het niet meteen rotzooi?
Ik slik ook anti-depressiva en ben stuk minder labiel dan een paar jaar geleden
Bijwerkingen zoals?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is rotzooi omdat het zo ontzettend veel vervelende bijwerkingen heeft.
Niet voor iedereenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is rotzooi omdat het zo ontzettend veel vervelende bijwerkingen heeft.
Er zijn verschillende soorten, merken, anti-depressiva. Die zullen niet allemaal dezelfde bijwerkingen hebben.quote:
Oohh..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten, merken, anti-depressiva. Die zullen niet allemaal dezelfde bijwerkingen hebben.
Maar het kan dat je niet meer voelt dat je vol zit, en dus door blijft eten. Verminderde seksdrive, erectieproblemen, hoofdpijn, slecht zien, hevig zweten, hartkloppingen etc.
Je bent 14, je gaat echt niet aan de ADquote:
Alsof dat de enige medicatie is met bijwerkingen..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent 14, je gaat echt niet aan de AD
15*quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan wel hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ik weet al lang dat alle medicijnen wel bijwerkingen hebben dus ook wat ik zou kunnen gaan krijgen.quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof dat de enige medicatie is met bijwerkingen..
Maar liever doen ze het niet. Voor een kind is dat ook niet juiste oplossingquote:
15? Gozer, je ballen zijn amper ingedaald. Pak je rust.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
15*
Maar een zoon van een vriendin van mijn moeder had ook wat ik heb en kreeg ook AD...
Mwah mij lieten ze gewoon prozac poppen toen ik binnenliep bij ggz op 13-14equote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar liever doen ze het niet. Voor een kind is dat ook niet juiste oplossing
Er zijn ook mensen die er goed op reageren. Dat is echt oer persoon verschillend.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, ik weet al lang dat alle medicijnen wel bijwerkingen hebben dus ook wat ik zou kunnen gaan krijgen.
Staat het niet ergens op YouTube of via een andere site?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, gisteren is Spuiten & Slikken Op Reis weer begonnen. Eerste aflevering mag/kan niet online gezet worden![]()
Rust heb ik nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
15? Gozer, je ballen zijn amper ingedaald. Pak je rust.
Dat gebeurt op je 4de al.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
15? Gozer, je ballen zijn amper ingedaald. Pak je rust.
Ik heb er helemaal geen ervaring mee gelukkigquote:Op maandag 21 juli 2014 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Maar prima alle medicatie is troep omdat Amarantha er slechte ervaring mee heeft
Nee vrees het niet, 2 seizoenen terug was er ook al één die niet online mochtquote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Staat het niet ergens op YouTube of via een andere site?
Is het zo dat mensen met een betere weerstand ofzo er beter op reageren?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die er goed op reageren. Dat is echt oer persoon verschillend.
Ik heb ook wat bijwerkingen maar niet de allerergste
Neequote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is het zo dat mensen met een betere weerstand ofzo er beter op reageren?
Hmm, dus er is niet iets wat te maken heeft met of je er beter of slechter op reageert?quote:
En hij word ook niet herhaald op TV?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee vrees het niet, 2 seizoenen terug was er ook al één die niet online mocht
en verder?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga er wel ziekelijk van zwetendat is wel echt fucked up
Maak je niet drukquote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, dus er is niet iets wat te maken heeft met of je er beter of slechter op reageert?
Verder valt et mee. Ja wel slechter libidoquote:
Heb gelezen dat je penis soms onnatuurlijke vormen kan aannemen. Ook ga je heel ongecontroleerd ruften.quote:
Laat je gewoon goed voorlichten en hou goed in de gaten wat er met je gebeurt als je het neemt.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, dus er is niet iets wat te maken heeft met of je er beter of slechter op reageert?
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb gelezen dat je penis soms onnatuurlijke vormen kan aannemen. Ook ga je heel ongecontroleerd ruften.
Okee.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak je niet druk
Er is een kans dat ze je geen eens medicatie adviseren
En als ze dat wel doen mag je het ook weigeren.
Ik let er nooit zo opquote:Op maandag 21 juli 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het idee dat ik tegenwoordig meer moedervlekken heb dan vroeger.
Okee.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat je gewoon goed voorlichten en hou goed in de gaten wat er met je gebeurt als je het neemt.
Ach joh, scheelt werk.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder valt et mee. Ja wel slechter libido
Eind deze maand.quote:
Is dat zo ja?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Als er haar uit moedervlekken groeit is het sowieso ongevaarlijk.
Heb er een op mijn hand die ik moet epilerenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er een op mijn hand die ik moet epileren
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een grapje is leuk maar dit is gewoon mensonterend. Paxcon doet nota bene nog zijn best om zijn stelling te onderbouwen na jouw kinderachtige, maar voornamelijk zeer triest geplaatste reactie aan zijn adres
Als dit het niveau is wat jij nastreeft ga ik toch maar eens kijken of een ban een mogelijkheid is.
Sterktequote:
Ik heb wel eens gelezen dat je dat juist niet moet doen, omdat het de celgroei of iets dan zou stimuleren.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er een op mijn hand die ik moet epileren
Meestal knip ik het zodat het gewoon korte haartjes worden net als over mijn hele arm.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je dat juist niet moet doen, omdat het de celgroei of iets dan zou stimuleren.
Eens kijken wat ik terug kan vinden.
Wel echt een niets toevoegende user overigens.quote:
Brugklasquote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel echt een niets toevoegende user overigens.
Gelukkig ben ik inmiddels overgestapt op het Brugklas topic.
Jij zou die serie moeten verdoemen na je liefdesdramaquote:
Eigenlijk wel he.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou die serie moeten verdoemen na je liefdesdrama
Hm, het lijkt vooral te gaan om ontstekingen die kunnen voorkomen als je epileert.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal knip ik het zodat het gewoon korte haartjes worden net als over mijn hele arm.
Ook met vriendin zou je 'legaal' naar hun moeten kunnen kijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.
Vind de serie eigenlijk nu nog leuker nu ik legaal naar Anouk en Fien kan kijken.![]()
Zo dacht vriendin er niet overquote:Op maandag 21 juli 2014 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook met vriendin zou je 'legaal' naar hun moeten kunnen kijken.
Goede keuze. Zo'n weekend is slopend als je je verheugt op een nieuwe aflevering. Gelukkig kunnen we vanavond weer genieten.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel echt een niets toevoegende user overigens.
Gelukkig ben ik inmiddels overgestapt op het Brugklas topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |