SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gefelisiteertquote:
Oja je doet mbo hequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het was een grapje
geslaagt
ik zit al jaren niet meer op de middelbare
?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Oh kutik ben het gewoo helemaal vergeten te vragen om je het te zien doen KS
nu kon het eindelijk
Haha, dat is waar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Oh kutik ben het gewoo helemaal vergeten te vragen om je het te zien doen KS
nu kon het eindelijk
Hij kan alle landen van de wereld in 12 minuten opnoemenquote:
Hoi stonede vogelquote:
Oh, ik dacht dat we alternatieve usernamen aan het doen waren.quote:
Alle? Echt alle?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan alle landen van de wereld in 12 minuten opnoemen
Kijk de TT danquote:
ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we alternatieve usernamen aan het doen waren.
Dat is ziek. Ik heb 3.5 minuut over om de rest te bedenkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vaak iets van 3,5 minuut over wel.
Ik zie op internet alleen maar 195 staan, doe mij eens een linkje van 196 danquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk land zou jij niet meetellen dan?
Blijkbaar niet dusquote:
Kosovoquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Israelquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
Ik zou nog iets gaan doen, maar ik weet het niet meer
Jammer wel.quote:
wat moet je doen danquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word vandaag continu afgeleid, zo krijg ik niks voor elkaar.
Door wat wordt je afgeleid dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word vandaag continu afgeleid, zo krijg ik niks voor elkaar.
essay schrijvenquote:
berichtjes van felicitaties enzoquote:
Ahja lastig ja. Ik had je ook al gefeliciteerd. Had je dat al gezien?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
essay schrijven
[..]
berichtjes van felicitaties enzo
En ik reageer er op omdat ik totaal geen zin heb in dat essay schrijven
Net gedaan, zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ziek. Ik heb 3.5 minuut over om de rest te bedenken
http://www.jetpunk.com/qu(...)ies-can-you-name.phpquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zie op internet alleen maar 195 staan, doe mij eens een linkje van 196 dan
quote:
quote:
handigquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
Wist je dat je in een topic ook alleen maar posts van één user kunt zien? Ik niet. Best handig.
[ afbeelding ]
Ik zou mijn allereerste berichtjes oo fok wel eens willen zienquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
Wist je dat je in een topic ook alleen maar posts van één user kunt zien? Ik niet. Best handig.
[ afbeelding ]
Ja, dankjewel Essquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja lastig ja. Ik had je ook al gefeliciteerd. Had je dat al gezien?
Okéquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mijn allereerste berichtjes oo fok wel eens willen zien
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Ik denk niet dat ik het sneller kan dan 7 minuten die test.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat was in antwoord opquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef pirlo444 het volgende:
Ik heb mijn vriendin zo hard in haar kont geneukt en nu zegt ze dat ze zwanger is kan dit?
Gewoon naar je Pohi en dan eerste pagina, oudste topic en dan je oudste post in dat topic. Dat is niet per se je allereerste post maar meestal klopt het wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
Waar zien jullie dat?
Ik heb het met de zoekfuncttie nooit terug kunnen vinden
Mijn eerste pst:quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
Waar zien jullie dat?
Ik heb het met de zoekfuncttie nooit terug kunnen vinden
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus we kunnen veel Maikuuul-topics verwachten de ganze week?
Mooiere tijden, waren dit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb haar zondag gezien, gister, vandaag, morgen zie ik haar, donderdag waarschijnlijk ook. En dan ga ik vrijdag en zaterdag blijven slapen.![]()
En wanneer werd je een bekende fokker?quote:
Toen ik weer terugkam. 2012 ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wanneer werd je een bekende fokker?
Ben je weggeweest dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik weer terugkam. 2012 ofzo.
Ja, tot 2011. 1 jaar zelfs helemaal niet gepost, en van 2007 tot 2011 in totaal 500 posts ofzo.quote:
Wederom een goede post van mijn hand.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bioloog?
Maar denk jij ook dat het in dit geval een Cepaea is? Want van die weet ik dat er gele fenotypen zijn, Helices geloof ik niet.
Had ik ook eerste paar jaar. Tot 2012 ofzo, en nu bij topposters op fokquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, tot 2011. 1 jaar zelfs helemaal niet gepost, en van 2007 tot 2011 in totaal 500 posts ofzo.
Nee, tuurlijk niet dat is vijf jaar geledenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog welke foto dat was?
Is 2009 vijf jaar geleden? Meen je dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet dat is vijf jaar geleden..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelijk actief zijn
[ afbeelding ]
#yolo
Ja, zoiets bi mij dus ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelijk actief zijn
[ afbeelding ]
#yolo
Is goed hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, als ik naar Jack White ga dan ga ik alleen okee kusjes.
Hahaah ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat vindt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Vet raar, soms lijkt Jack White op Johnny Depp en soms totaal niet.
Hij is voornamelijk bleek en toch wel ietwat eng. Sorry Crack je make-over mag niet op Jack White lijken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Vet raar, soms lijkt Jack White op Johnny Depp en soms totaal niet.
Ik weet niet hoe groot de kans is maar ik hoop dat ie seven nation army live gaat doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaah ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat vindt.
Okeoke, we blijven bij Brian Molkoooooooooooo. Is toch mijn grootste liefdequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is voornamelijk bleek en toch wel ietwat eng. Sorry Crack je make-over mag niet op Jack White lijken.
Je bent zelf fucking heet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
Waarom ben ik ook naar buiten gegaan?Fucking heet.
Tja, Ronaldo zit er ook niet in ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de kans is maar ik hoop dat ie seven nation army live gaat doen
[..]
Okeoke, we blijven bij Brian Molkoooooooooooo. Is toch mijn grootste liefde
Wauw. Dank je LR.quote:
Als ik zo kijk speelt hij hem letterlijk elke show.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de kans is maar ik hoop dat ie seven nation army live gaat doen
ditquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut tjock.
Ik zit al mijn ouwe shitposts op te zoeken nu.
Fok-it begon er over.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut tjock.
Ik zit al mijn ouwe shitposts op te zoeken nu.
Oh, tof!quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zo kijk speelt hij hem letterlijk elke show.
[ afbeelding ]
Louter kwaliteit bij mij. Echt een gemis dat ik niet eerder buiten VBL ben gaan posten voor FOK!.quote:
Ik postte eerst in PUBquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Louter kwaliteit bij mij. Echt een gemis dat ik niet eerder buiten VBL ben gaan posten voor FOK!.
Pubquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik postte eerst in PUBecht wat een kutposts maakte ik als 15 jarig kutventje
ik poste een jaar later veel met een groepje dat de PUB sc had "gekaapt" omdat udowu dicht was en nachtbagger in US overdags ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pubnooit in de sc gepost daar.
Toen JNG kwam wel meteen
Dikke fitties in JNG altijdquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik poste een jaar later veel met een groepje dat de PUB sc had "gekaapt" omdat udowu dicht was en nachtbagger in US overdags ook
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
Mijn eerste post was een heel verhaal in een topic in R&P, waar vervolgens niemand meer gereageerd heeft.Al die moeite voor niks.
Ik was juist heel serieus en ben later pas dom gaan lullen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had alleen maar shitposts en wat geslijm naar vrouwen.
Nodig. Dat was echt een debiel inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nodigwat een staatsmongool was dat
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was juist heel serieus en ben later pas dom gaan lullen.
Ik weet nog gewoon hoe ik me voelde toen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb haar zondag gezien, gister, vandaag, morgen zie ik haar, donderdag waarschijnlijk ook. En dan ga ik vrijdag en zaterdag blijven slapen.![]()
Awwww, wat schattig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk deze dan:
[..]
Ik weet nog gewoon hoe ik me voelde toen.
En heeft alleen maar lopen huilen als ik hem zat te pestenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nodig. Dat was echt een debiel inderdaad
Heeft ook nooit wat boeiends in de sc gezegd geloof ik
Zelfde geldt voor die TienVingers trouwens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En heeft alleen maar lopen huilen als ik hem zat te pesten
Tienvingers kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor die TienVingers trouwens.
JRRY hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tienvingers kan ik me niet meer herinneren
JRRY wel
ook een mongool
Nawquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:41 schreef Crack_ het volgende:
AAHWW, mn broertje belt mij op om te vragen of ik het luek vond als hij hiernaar toe zou komen (hij noemde het appartement lol haha) en om dan wat met opa te gaan doen in Den Haag. Zo lief
Ik lees allemaal dingen over de periode waarin ik geen libido had.quote:
Schattig hoeveel waarde je hecht aan jullie bandquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Museum en hapje eten of iets, zoiets.
Echt lief.
Vervelend dat het is teruggekeerd. Heppie zijn schuld zeker weer?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees allemaal dingen over de periode waarin ik geen libido had.
hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schattig hoeveel waarde je hecht aan jullie band
Nee echt, is toch mooiquote:
Voornamelijk omdat ik geen hormonale anti-conceptie meer gebruik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat het is teruggekeerd. Heppie zijn schuld zeker weer?
Doen. Gewoon opeten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
mijn kippenfarm in minecraft1 zo'n kip zit een hoek en wil daar niet wegkomen
raak daar echt gefrustreerd van en wil die kip gewoon doden
Jaa, ik ben er ook blij meequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt, is toch mooi
Veel die daar jaloers op zijn hoor
Hahaha, awwwquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:45 schreef Crack_ het volgende:
En mn broer is vandaag jarig en die klonk ook echt supah vrolijk en zou proberen taart voor mij te bewaren (). Nouja, hij zei 'ja ik zie wel.." haha
want dat kan heul niet.. Of ik krijg ingevroren en weer ontdooid stukje gebak
hahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij mijn username voor eeuwig op je lichaam wil laten zetten ben ik natuurlijk volledig voor. Ik wil zelfs wel meebetalen.
Leuk om te lezen toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees allemaal dingen over de periode waarin ik geen libido had.
hahaahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk om te lezen toch?
Ik zie juist staan dat ik iemand wil neuken.
Ongehoord.
Affreus gewoon.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk om te lezen toch?
Ik zie juist staan dat ik iemand wil neuken.
Ongehoord.
quote:
Haha. Flippiee blijft toch wel uniek. Zij moet de eerste user zijn die niet eerst een hekel aan mij hadquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik snap best dat je denkt dat ik stoer probeer over te komen en dat mag je ook prima vinden
maar ga niet confronterend proberen te doen daar heb ik echt een schijthekel aan
Ik wil later een moestuin.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Willen jullie later ook een tuin en daar dan een kleedje neerleggen in de zon wanneer het mooi weer is en gaan slapen1?
quote:
De celibaatleef.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Affreus gewoon.
Ik had een celibaatleef, net als jij nu.
Nu ook. Lekker warm in het zonnetje liggen en genietenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Willen jullie later ook een tuin en daar dan een kleedje neerleggen in de zon wanneer het mooi weer is en gaan slapen1?
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Haha. Flippiee blijft toch wel uniek. Zij moet de eerste user zijn die niet eerst een hekel aan mij had
Sorry hoor dat ik vervelende grappen maak.
Ja, met J toen nog. Maar ik wist niet dat ik in januari al min of meer frigide was geworden. Het heeft nog tot augustus geduurd voordat ik besloot te stoppen met de pil.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik die gevoelens helemaal kwijt ben hoor
[..]
De celibaatleef.
Tijdens die relatie waar je bij hem woonde?
[..]
Nu ook. Lekker warm in het zonnetje liggen en genieten
[..]
Ik ook niet
Ken je al veel langer dan dat johquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Haha. Flippiee blijft toch wel uniek. Zij moet de eerste user zijn die niet eerst een hekel aan mij had
Sorry hoor dat ik vervelende grappen maak.
Ik héb een moestuin. Al ga ik daar pas over 2 a 3 weken mee beginnen.quote:
ja, jij kan dat ja. Lekker hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik die gevoelens helemaal kwijt ben hoor
[..]
De celibaatleef.
Tijdens die relatie waar je bij hem woonde?
[..]
Nu ook. Lekker warm in het zonnetje liggen en genieten
[..]
Ik ook niet
Echt bij je eigen stek, of een stukje in een volkstuin oid?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik héb een moestuin. Al ga ik daar pas over 2 a 3 weken mee beginnen.
Volkstuintje jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt bij je eigen stek, of een stukje in een volkstuin oid?
Dan heb je mij wel goed genegeerd als die tijd. 1 van de eerste sherlock resultaten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ken je al veel langer dan dat joh
Ohquote:
Zou ik ook wel willen. Maar de wachtlijsten zijn hier echt lang.quote:
Hebben jullie wachtlijsten?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Maar de wachtlijsten zijn hier echt lang.
Inmiddels hebben we elkaar gevonden inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je mij wel goed genegeerd als die tijd. 1 van de eerste sherlock resultaten.
Maar inmiddels een verbroederlijk team toch. Samen het ware woord verspreiden of dit ons nou op fysieke straffen komt te staan of niet.
[..]
OhGoed om te horen.
In Arnhem wel, waar ik naartoe wil verhuizen. Daar hebben vrienden twee jaar gewacht op een plekje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben jullie wachtlijsten?
Bij ons is gewoon van.. dan en dan zijn de inschrijfdata en dan moet je er zijn en vol is vol.
Ohh, dat is écht lang.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
In Arnhem wel, waar ik naartoe wil verhuizen. Daar hebben vrienden twee jaar gewacht op een plekje.
Je hebt een buiten!quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen tuin hoor
Alleen balkonnetje
Ik denk dat ik maar zo'n mini tuintje maak, gewoon zo'n bak met vakjes voor verschillende dingen erin op m'n balkon zetten (mits het balkon ruim genoeg is).quote:
Jaaa, leeeukquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar zo'n mini tuintje maak, gewoon zo'n bak met vakjes voor verschillende dingen erin op m'n balkon zetten (mits het balkon ruim genoeg is).
Euhm, niet zo breed en lang.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt een buiten!
Groot balkon of zo'n hokje?
Ben je fan Radiohead?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Enkel username
waarschijnlijk dat ik er nog wat omheen teken en denk op mijn torso ergens
kutmiiekquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
Vind hun muziek niet slecht hoor maar niet echt mijn ding
Hij voelt zich teveel aangesproken bij Creepquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die muziek die jij luistert kutmuziek?
helemaal mee eens
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij voelt zich teveel aangesproken bij Creep
wat is creepquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij voelt zich teveel aangesproken bij Creep
quote:
Met de strenge normering van een examen is dat gewoon een dikke onvoldoende ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:22 schreef badschaap het volgende:
oef 20 van de 73 punten gehaald, is nie veul
lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:22 schreef badschaap het volgende:
oef 20 van de 73 punten gehaald, is nie veul
creepquote:
Oké maar daar komt Tchock van dus dat je dat weetquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee
mijn moeder vroeg me dat van de week ook al
Bekendste nummer van Radioheadquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
creep
het zich zeer langzaam, min of meer zijwaarts verplaatsen van een bodem; langzaam hellingafwaartse beweging van de bodem
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/creep
?
ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van de bekendste nummers uit de jaren '90. Zit zelfs in South Park.
Ahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké maar daar komt Tchock van dus dat je dat weet
Ach JRRY vond dat Beyoncé meer invloed op de muziekgeschiedenis heeft gehad dan The Beatles en kende Nirvana niet.quote:
Sstquote:
Wat is een nirvana danquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach JRRY vond dat Beyoncé meer invloed op de muziekgeschiedenis heeft gehad dan The Beatles en kende Nirvana niet.
Het kan erger
Grapjasquote:
quote:
Ik heb er nog 3quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier een liedje dat ik wel tof vind
Die Grolsch Kanon slaat wel in als een bom zeg.
Mijn harses
Kanon drinken met 35 graden. Dat is het beste wat je kan overkomen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Grolsch Kanon slaat wel in als een bom zeg.
Mijn harses
Pas 1 op, en ik kan nu al niet meer curven. :Squote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kanon drinken met 35 graden. Dat is het beste wat je kan overkomen.
Dat voel je zo snel dan.
Ik nog 2 dacht ik.quote:
Dat is boeddhistische shit, jwz.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach JRRY vond dat Beyoncé meer invloed op de muziekgeschiedenis heeft gehad dan The Beatles en kende Nirvana niet.
Het kan erger
Ik ken een Nirvana niet en Creep ken ik ook niet, lekker boeiequote:Op donderdag 12 juni 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
LMI stop maar met posten voordat men je helemaal niet meer serieus kan nemen
Haha, eenzame pijper.quote:
Post-natale abortus, ik ben voor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ken een Nirvana niet en Creep ken ik ook niet, lekker boeie
Hebben je ouders muziek verboden ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je trollt. Leuk geweest nu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zou maar eens niet lenig genoeg zijn.quote:
Heb het net opgezocht, wat een kutmuziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hebben je ouders muziek verboden ofzo?
dit is gewoon opvoeding
Ik ben te chubby tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou maar eens niet lenig genoeg zijn.
Oké, ik hap. Ken je dit niet?quote:
Ik weet nu dat het een band ofzo isquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, dan zou je niet de hele tijd zo geforceerd "een Nirvana" zeggen.
Ooit wel eens gehoord ja, weet ik veel dat dat nirvana isquote:
Komt wel goed. Nog afgevallen trouwens? Aangezien je onderbroek afzakte.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te chubby tegenwoordig.
Dat valt onder algemene kennis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehoord ja, weet ik veel dat dat nirvana is
Jawel. Dit soort nummers hoor je gewoon te kennen. Net als bijvoorbeeld Bohemian Rhapsody, November Rain en Wonderwall.quote:
hoezo dat dan weerquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
serieus dat hoort in je opvoeding te zitten zo'n beetje
Beetje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed. Nog afgevallen trouwens? Aangezien je onderbroek afzakte.
Nooit naar geluisterd andersquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
serieus dat hoort in je opvoeding te zitten zo'n beetje
O, dat scheelt in ieder geval. Honger hebben is kut.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje.
Zit nu redelijk stabiel. Zonder honger te hebben.
Ik troll niet, ben gewoon serieus. Vroeger kleine stukjes van die nummer gehoord, gelijk weggedrukt. Daarom ken ik die band niet.quote:
Ik met Bon Jovi, Guns n Roses, U2, Whitesnake.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
Ben met onder andere Nirvana, Wheatus, Guano Apes en de Prodigy opgegroeid
Ik ken het ook. Hoezo moet Nirvana dan onderdeel van je opvoeding zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook niet. maar ik ken het wel
I wannaa lay you down, on a bed of rosesssquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik met Bon Jovi, Guns n Roses, U2, Whitesnake.
WELCOME TO THE JUNGLEquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga een mager kereltje worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat scheelt in ieder geval. Honger hebben is kut.
Ik was vroeger een hopeloze romanticus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I wannaa lay you down, on a bed of rosesss
wierrook?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:41 schreef Fera het volgende:
Net lekker wierrookstokje aangestoken, hele huis rook lichtjes naar vanille. Zit er alweer iemand vieze peuken te roken. Gelijk hele sfeer weg.
Ik luister ook geen 2pac maar ik ken zijn nummers welquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken het ook. Hoezo moet Nirvana dan onderdeel van je opvoeding zijn?
Omdat dat in die tijd gewoon popmuziek was waar je eigenlijk niet onderuit kwamquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken het ook. Hoezo moet Nirvana dan onderdeel van je opvoeding zijn?
ik ken zijn nummer niet, ik weet alleen wie het isquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik luister ook geen 2pac maar ik ken zijn nummers wel
Luisterde vroeger nooit muziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat dat in die tijd gewoon popmuziek was waar je eigenlijk niet onderuit kwam
Changes ken jij niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik ken zijn nummer niet, ik weet alleen wie het is
Moest googelen naar Whitesnake. Wat een lekkere ruige mannen, zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch niet woerden he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, de eerste afwijzing is al weer binnen van mijn sollicitaties.
Even huilen.
Geen ecto pls.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga een mager kereltje worden.
[..]
Ik was vroeger een hopeloze romanticus.
Ruikt lekker hoor.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even huilen.
Ik luister muziek uit een totaal ander genre, nooit rap geluisterd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gozer leeft in een muzikaal isolement joh
Know that feel bro.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even huilen.
Het gaat hier gewoon om popmuziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik luister muziek uit een totaal ander genre, nooit rap geluisterd.
Jaren 80 he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest googelen naar Whitesnake. Wat een lekkere ruige mannen, zeg.
Nee, Dordrecht.quote:
Ik denk niet dat ik dat kan. Zit niet in mijn bouw.quote:
Op die ene foto was je wel behoorlijk dun anders. Die op FB staat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaren 80 he?
[..]
Nee, Dordrecht.
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan. Zit niet in mijn bouw.
Nirvana hoort in je opvoeding.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon om popmuziek
shit die op de radio werd gedraaid
rap op de radio is gelijk andere zenderquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon om popmuziek
shit die op de radio werd gedraaid
Ik haat ditquote:
Geen idee. Staat gewoon dat het al vervuld is.quote:
Toen had ik ook al overgewicht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die ene foto was je wel behoorlijk dun anders. Die op FB staat.
Kaneel overdrijft graag.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die ene foto was je wel behoorlijk dun anders. Die op FB staat.
110% daartegenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Staat gewoon dat het al vervuld is.
Tattoo laten zetten hoort bij de pubertijdquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nirvana hoort in je opvoeding.
- wietparkiet
Je bent niet alleen.quote:
No way. Of zat er een buikje onder dat grote T-shirt?quote:Toen had ik ook al overgewicht.
Ik weet ook niet hoeveel sollicitanten ze hadden en alles. Misschien reageerde ik wel te laat. Wie weet.quote:
Toen was ik srs al te zwaar.quote:
Heeft hij nooit gezegd manquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tattoo laten zetten hoort bij de pubertijd
- wietparkiet
die ga ik boven mijn bed hangenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nirvana hoort in je opvoeding.
- wietparkiet
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH mongoolquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tattoo laten zetten hoort bij de pubertijd
- wietparkiet
DramaStokje.quote:
Bet je vanavond?quote:
Wat is er zo grappig aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die ga ik boven mijn bed hangen
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH mongool
Express wijde shirts dragen, jwt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent niet alleen.
[..]
No way. Of zat er een buikje onder dat grote T-shirt?
Over 2.5 heeft quote van 2.quote:
Lekker 1,30 op een openings wedstrijd.quote:
openingswedstrijden altijd cagey, zou m niet pakkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over 2.5 heeft quote van 2.
Wel risky maja
ik dacht dat je niet wist of er een wedstrijd wasquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker 1,30 op een openings wedstrijd.
Thanks, but no thanks.
72 kilo is geen overgewicht. Ik ben kleiner en ik mag max. 73 kilo wegen zonder overgewicht te hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Express wijde shirts dragen, jwt.
Maar zag er toen minder erg uit, omdat ziek en uitgedroogd.
Al was ik wel slanker dan nu. Ik was daar denk ik 72 kilo.
maakt niet uit jcquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet wist of er een wedstrijd was
sorry
Kleffie beffie jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |