hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schattig hoeveel waarde je hecht aan jullie band
Nee echt, is toch mooiquote:
Voornamelijk omdat ik geen hormonale anti-conceptie meer gebruik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat het is teruggekeerd. Heppie zijn schuld zeker weer?
Doen. Gewoon opeten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
mijn kippenfarm in minecraft1 zo'n kip zit een hoek en wil daar niet wegkomen
raak daar echt gefrustreerd van en wil die kip gewoon doden
Jaa, ik ben er ook blij meequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt, is toch mooi
Veel die daar jaloers op zijn hoor
Hahaha, awwwquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:45 schreef Crack_ het volgende:
En mn broer is vandaag jarig en die klonk ook echt supah vrolijk en zou proberen taart voor mij te bewaren (). Nouja, hij zei 'ja ik zie wel.." haha
want dat kan heul niet.. Of ik krijg ingevroren en weer ontdooid stukje gebak
hahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij mijn username voor eeuwig op je lichaam wil laten zetten ben ik natuurlijk volledig voor. Ik wil zelfs wel meebetalen.
Leuk om te lezen toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees allemaal dingen over de periode waarin ik geen libido had.
hahaahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk om te lezen toch?
Ik zie juist staan dat ik iemand wil neuken.
Ongehoord.
Affreus gewoon.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk om te lezen toch?
Ik zie juist staan dat ik iemand wil neuken.
Ongehoord.
quote:
Haha. Flippiee blijft toch wel uniek. Zij moet de eerste user zijn die niet eerst een hekel aan mij hadquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik snap best dat je denkt dat ik stoer probeer over te komen en dat mag je ook prima vinden
maar ga niet confronterend proberen te doen daar heb ik echt een schijthekel aan
Ik wil later een moestuin.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Willen jullie later ook een tuin en daar dan een kleedje neerleggen in de zon wanneer het mooi weer is en gaan slapen1?
quote:
De celibaatleef.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Affreus gewoon.
Ik had een celibaatleef, net als jij nu.
Nu ook. Lekker warm in het zonnetje liggen en genietenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Willen jullie later ook een tuin en daar dan een kleedje neerleggen in de zon wanneer het mooi weer is en gaan slapen1?
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Haha. Flippiee blijft toch wel uniek. Zij moet de eerste user zijn die niet eerst een hekel aan mij had
Sorry hoor dat ik vervelende grappen maak.
Ja, met J toen nog. Maar ik wist niet dat ik in januari al min of meer frigide was geworden. Het heeft nog tot augustus geduurd voordat ik besloot te stoppen met de pil.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik die gevoelens helemaal kwijt ben hoor
[..]
De celibaatleef.
Tijdens die relatie waar je bij hem woonde?
[..]
Nu ook. Lekker warm in het zonnetje liggen en genieten
[..]
Ik ook niet
Ken je al veel langer dan dat johquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Haha. Flippiee blijft toch wel uniek. Zij moet de eerste user zijn die niet eerst een hekel aan mij had
Sorry hoor dat ik vervelende grappen maak.
Ik héb een moestuin. Al ga ik daar pas over 2 a 3 weken mee beginnen.quote:
ja, jij kan dat ja. Lekker hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik die gevoelens helemaal kwijt ben hoor
[..]
De celibaatleef.
Tijdens die relatie waar je bij hem woonde?
[..]
Nu ook. Lekker warm in het zonnetje liggen en genieten
[..]
Ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |