Gewoon millie investeren in bedrijf tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga een 4e nationaliteit proberen te regelen bij obama
Een terroristische aanslag plannen levert je ook een gratis lang verblijf op op Amerikaans grondgebied.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon millie investeren in bedrijf toch
of Amerikaanse vriendin zoeken
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ze zouden op airbnb een optie moeten maken om dingen te filteren of ze een bad hebben
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een terroristische aanslag plannen levert je ook een gratis lang verblijf op op Amerikaans grondgebied.
Wel met wat minder faciliteitenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een terroristische aanslag plannen levert je ook een gratis lang verblijf op op Amerikaans grondgebied.
Het is geen joodquote:
wel, maar bad is gewoon chiller toch na een drukke dagquote:
Ik denk dat zo'n 10% van mijn posts in bad zijn gezet.quote:
Same here!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n 10% van mijn posts in bad zijn gezet.
hoe ver is je werk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ik ook vanochtend kutleef. moest 7 beginnen
40 minuten douchen? Jezusquote:
mastrudouchen.quote:
Nog metallica erbij ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goed water en geluidssysteem en nog veel zonuren ook
als je bad hebt welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
TV in badkamer is beste investering die een mens kan maken
Inso doet dat nietquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Frits van Houten is het hier niet mee eens.
Wat? Douchen?quote:
Nee master-berenquote:
ik denk dat niet zo veel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Inso denkt sochtends als hij in bad ligt: Mensen die rukken kan ik niet serieus nemen.
Trustenquote:
Het is dat ik sowieso nooit in bad ga maar ik weet ook niet of het echt prettig is om tijdens het dobberen een eiwitrijke toevoeging aan het water te geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Inso denkt sochtends als hij in bad ligt: Mensen die rukken kan ik niet serieus nemen.
ik ook niet. Maar tegenwoordig ben ik ook geen nachtmens meer, ik val steeds sneller in slaap.quote:
Of je moet er zo`n kracht aan geven dat het aan het plafond blijft plakken. Dan heb je nergens last van.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik sowieso nooit in bad ga maar ik weet ook niet of het echt prettig is om tijdens het dobberen een eiwitrijke toevoeging aan het water te geven.
Ik zou dan toch even wachten
Zoals Inso kon na zijn maand afwezigheid als hij daadwerkelijk niet rukt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je moet er zo`n kracht aan geven dat het aan het plafond blijft plakken. Dan heb je nergens last van.
Dat is niet zuinig kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Inso kon na zijn maand afwezigheid als hij daadwerkelijk niet rukt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet zuinig kan ik je vertellen.
kan je een hele week van leven jeetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
M'n broertje binnekort nog maar even zeggen dat ie uitshirt mee moet nemen voor me.
Zijn maar 40 euro nu.
1 keer p/w Sumo tochquote:
gewoon 40 euroknallersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer p/w Sumo tochnog 15 euro over.
ik geef ong. 30 euro uit per weekquote:
genoeg over als je heel goed op je geld letquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer p/w Sumo tochnog 15 euro over.
Kan je goed verdelen hoor.quote:
jammer dat ze niet vullenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je goed verdelen hoor.
2 euroknallers per dagdeel.niks mis mee
Studentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik geef ong. 30 euro uit per week
als ik alleen voor mezelf boodschappen doe dan natuurlijk
[..]
genoeg over als je heel goed op je geld let
20 euro uitgeven en de rest in je zak stekenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studentals m`n pa in het buitenland zit laat hij 100 achter voor 1 week
Dat gaat helaas niet op. m`n broertje kookt (en koopt) duurquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
20 euro uitgeven en de rest in je zak steken
geld moet rollenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
20 euro uitgeven en de rest in je zak steken
wacht tot t einde van t seizoen , is ie 25quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
M'n broertje binnekort nog maar even zeggen dat ie uitshirt mee moet nemen voor me.
Zijn maar 40 euro nu.
quote:
zonde van het geldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet op. m`n broertje kookt (en koopt) duur
in mijn zakquote:
genoeg uit te geven, alleen geen zin om dat aan boodschappen uit te gevenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
een stuk vlees is toch al vaak wel 7-8 euro ofzo
De teringquote:
geen idee let daar nooit zo opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
De teringHoe duur kopen jullie vlees
tsja smaak heb je toch niet gezien je shabu/sumo lekker vindquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
zonde van het geld
[..]
in mijn zak
[..]
genoeg uit te geven, alleen geen zin om dat aan boodschappen uit te geven
ik wil kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
De teringHoe duur kopen jullie vlees
niet super lekker, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja smaak heb je toch niet gezien je shabu/sumo lekker vind
koop gewoon kattenvoer joh, goedkoop en voedzaam
voor ezell?quote:
Onze kreeg ook vaak avondeten wat wij op hadden.quote:
die van mij alle meuk die niet opgaatquote:
gaan honts van stinkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onze kreeg ook vaak avondeten wat wij op hadden.
En de kat eet fruit, rijst, pringles, borrelnootjesquote:
Honden ruiken sowieso al niet naar rozenwaterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaan honts van stinken
en kan onze hond niet tegen
jij ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Honden ruiken sowieso al niet naar rozenwater
jij ook niet , je punt is?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
godverdommequote:
onze wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog kanslozer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ik ruik naar
8X4 FOR MEN - BEAST
/schaamtelozereclame
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
onze hond ruikt echt heel lekker. net een baby
weet je hoe duur mijn davidoff is gvdquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog kanslozer.
mensen die naar goedkope deo ruiken
koop toch een echt geurtje, proleet
Nee, maar die vacht ruikt echt heel lekker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
smeer je hem in met bodylotion ofzo?
Heeft niks met gewicht te maken. Ik zweet ook heel veel, en Crack ook, en die is verre van dikquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe duur mijn davidoff is gvd
en ik zweet nogal (inb4 grapjes over mijn gewicht van fokkie) dus dan is deo een goedkopere oplossing
Hoe oud?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
onze kat gaat binnekort dood denk ik. hij blijft steeds vaker binnen
achquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met gewicht te maken. Ik zweet ook heel veel, en Crack ook, en die is verre van dik
Dan hoort je kat voorlopig nog niet de pijp uit te gaanquote:
davidoff, oh boy kan t nog fouterquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe duur mijn davidoff is gvd
en ik zweet nogal (inb4 grapjes over mijn gewicht van fokkie) dus dan is deo een goedkopere oplossing
baby's stinken naar strontquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
smeer je hem in met bodylotion ofzo?
die kat haat mijquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hoort je kat voorlopig nog niet de pijp uit te gaan
Ik laat haar zwetenquote:
quote:
ik vind davidoff lekker ruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
davidoff, oh boy kan t nog fouter
maar dan nog moet je t er maar voor over hebben. Ik draag standaard de deo die bij mn geur past, niet beter dan lekker ruiken en dat van vrouwelijk schoon horen
bind je een hengel met een stukje chocola eraan voor dr gezicht ?quote:
Happen naar Peijnenburgquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bind je een hengel met een stukje chocola eraan voor dr gezicht ?
Je hebt verschillende soorten zweet.quote:
quote:
dat zweet wat onder je oksels vandaan komtquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten zweet.
ik vind die dingen pauper ruiken , zeker gezien ze altijd veel te dik opgesprayed worden en de lucht niet om aan te ruiken is. Ja als je 12 bent als eerste geurtje is het misschien leuk, maar time to grow up en als een echte vent te ruiken, niet als de kleedkamer bij gymquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind davidoff lekker ruiken.
en waarom zou ik niet gewoon goedkope deo mogen dragen als hij doet wat hij moet doen
Als je sport en je zweet stinkt je zweet niet hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zweet wat onder je oksels vandaan komt
idd , sportenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat vies is. Mensen die een bak kwark per dag eten en dan zweten in de gym.
kutquote:
Nee maar als je de hele dag in oververhitte klaslokalen zitquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je sport en je zweet stinkt je zweet niet hoor.
Zal het overwegenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind die dingen pauper ruiken , zeker gezien ze altijd veel te dik opgesprayed worden en de lucht niet om aan te ruiken is. Ja als je 12 bent als eerste geurtje is het misschien leuk, maar time to grow up en als een echte vent te ruiken, niet als de kleedkamer bij gym
Dat is vies zweet ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar als je de hele dag in oververhitte klaslokalen zit
[..]
Zal het overwegen![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Mijn lichaamsbeweging is deze week echt nog miniem geweest.
moet je zelf wetenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar als je de hele dag in oververhitte klaslokalen zit
[..]
Zal het overwegen![]()
![]()
Ja daar kan ik niet zo heel veel aan doen.quote:
zeik nietquote:
Ga in bed liggen danquote:
Fuck wat de dames waarderenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je zelf wetenmaar de dames zullen t waarderen
scheren is dan ook voor homosquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fuck wat de dames waarderen![]()
de zelfde reden waarom ik me eigenlijk niet scheer.
hoef geen vriendin voorlopig. totaal geen behoefte aan
Als je een vriendin wilt hoef je je niet per se te scheren hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb amper baardgroei + ben blondquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een vriendin wilt hoef je je niet per se te scheren hoorGenoeg die op baardjes vallen.
puber struggelsquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb amper baardgroei + ben blond
al een maand niet geschoren en je ziet het niet
Goed uitgedacht. Zo'n badboy als jij moest ze anders van je afslaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wutisdezequote:Op woensdag 19 maart 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Van dexaprine ging je zweten, niet te zuinig.
Begin je weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed uitgedacht. Zo'n badboy als jij moest ze anders van je afslaan![]()
Zelfs ik kon hem moeilijk in mijn broek houden net
*proest *quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben al 16 hoor ben al lang geen puber meer
ah , ken t niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pre workout
is verboden tegenwoordig.
kut regels
quote:
soort van jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah , ken t niet.
soort stacker meuk oid?
meukquote:
Ik val niet op oude kerels sorryquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
10 jaar jonger.. tering ik voel me al een pedo dat we in hetzelde topic zitten
Ik geef nog eens een complimentquote:
Ik snap best dat je denkt dat ik stoer probeer over te komen en dat mag je ook prima vindenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef nog eens een complimentDat is maar aan zeer weinig mensen weggelegd op FOK! van mijn hand.
Jimbo en jij
Ik denk helemaal niks en ik had ook niet het idee dat je mijn posts serieus nam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik snap best dat je denkt dat ik stoer probeer over te komen en dat mag je ook prima vinden
maar ga niet confronterend proberen te doen daar heb ik echt een schijthekel aan
quote:
Ook goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks en ik had ook niet het idee dat je mijn posts serieus nam.
Was fa2 bbyquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
dat is toch geen diss man
[..]
Ook goedeven beste FOK!ers
latersquote:
hommoquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Serious talks met de Insoboy#DM #Confessions #Love
je moederquote:
niet echtquote:
quequote:
Waarom post je dit?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Serious talks met de Insoboy#DM #Confessions #Love
mehquote:
450 euquote:
wat heb ik nou weer gedaan?quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh die haas toernooien zijn wel een beleving hoor met al die losgeslagen gedetineerde :s
Niks?quote:
met je mehquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die achterlijke stoerdoenerij van jullie favoriete whatsapp spammer.
Niet eens met "lbquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet eens met "lb"
lr daarentegen, full swag
Het kan nog ernstiger liggen en op mij gericht zijnquote:
Vast wel, maar nog altijd leuker om uit te dagenquote:
Ik ben helemaal niet ":9"quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liegenaar, ik behandel jullie gelijk
oh god, wat heb je LB nou weer aangedaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan nog ernstiger liggen en op mij gericht zijn
[..]
Vast wel, maar nog altijd leuker om uit te dagen
wat wil je dan zijn ?quote:
quote:
Maar zonder overdrijven of iets.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan nog ernstiger liggen en op mij gericht zijn
[..]
Vast wel, maar nog altijd leuker om uit te dagen
Ik zie de titpics vanzelf wel in de dm verschijnenquote:
We zijn uit elkaar gegroeid. LB ziet mij tegenwoordig nog enkel als een stuk vlees. De subtiele doch seksuele toespelingen die ze maakt doen pijn. Ik voel mij niet meer als een volwaardige mens/FOK!-userquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh god, wat heb je LB nou weer aangedaan
Had al via pm verstuurdquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zie de titpics vanzelf wel in de dm verschijnen
Ohh was jij datquote:
Ah niks mis meequote:Op woensdag 19 maart 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn uit elkaar gegroeid. LB ziet mij tegenwoordig nog enkel als een stuk vlees. De subtiele doch seksuele toespelingen die ze maakt doen pijn. Ik voel mij niet meer als een volwaardige mens/FOK!-user
quote:
Was ik ook absoluut niet van plan. Sterker nog. Het onderwerp werd aangesneden omdat ik stelde nooit te zullen gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar zonder overdrijven of iets.
Een slim idee om daar als niet feyenoorder te komen is het niet
Maar dat terzijde
Ik dacht al, Wie stuurt me nou weer plaatjes van negerzoenenquote:
Tering...quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik dacht al, Wie stuurt me nou weer plaatjes van negerzoenen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik ook absoluut niet van plan. Sterker nog. Het onderwerp werd aangesneden omdat ik stelde nooit te zullen gaan
Dat gezegd hebbende. Alsof ik door de mand zou vallen, met regelmaat 5x in de week in Rotterdam en lijk met geen haar op Jan-Joost.
Nu ik dit zo teruglees, is dat een belediging ?quote:
Enkel jij komt ermee weg. Laten we het op een Jimbo-compliment houdenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nu ik dit zo teruglees, is dat een belediging ?
Zo was ie niet bedoeld
Ik had laatst pas een kut opmerking,quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel jij komt ermee weg. Laten we het op een Jimbo-compliment houden
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had laatst pas een kut opmerking,
Ik wou iets aardigs zeggen tegen een meisje die ik al een tijd niet gezien had.
' Heuj je ziet er eens minder kut uit dan anders, Leuk man !'
Ik zou een goede homo zijn. Van die gemene dingen zeggen maar ze anders laten klinkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat wordt wel heel lastig om als compliment op te vatten. Ik geef gewoon geen complimenten, dat werkt ook zeer goed.
quote:
Blonde krulletjes zullen je best staan Jimdon Gorboquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou een goede homo zijn. Van die gemene dingen zeggen maar ze anders laten klinken
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blonde krulletjes zullen je best staan Jimdon Gorbo
*Halve stiktyus mode*quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blonde krulletjes zullen je best staan Jimdon Gorbo
Tja wat doe je eraan. Ook ik heb de aanleg voor een geweldige homofiel. Jammer dat het mannen zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Jimbo het volgende:
en ook al micheal buble op staan
Misschien is het maar eens tijd om uit de kast te komen _o-
Ik heb ook gevoelens hoor :squote:
Je moest eenst weten, mallerdquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja wat doe je eraan. Ook ik heb de aanleg voor een geweldige homofiel. Jammer dat het mannen zijn.
[..]
Ik heb ook gevoelens hoor :s
Wat dan?quote:
Ik zal het doorgevenquote:
LR is een komiek van hoge standaardquote:
Jimbo sjoelt weleens als volwassen man met paar vage internetcontacten van boven de 40.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja wat doe je eraan. Ook ik heb de aanleg voor een geweldige homofiel. Jammer dat het mannen zijn.
[quote]Op woensdag 19 maart 2014 01:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat dan?
Ben benieuwd, wacht al zo lang op de trein/stations meetquote:
Wanneer gaan we weer? Slepen we LB gewoon mee, kan die ook eens indrinkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo sjoelt weleens als volwassen man met paar vage internetcontacten van boven de 40.
Oh wacht...
Dat ga ik ook een keer doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo sjoelt weleens als volwassen man met paar vage internetcontacten van boven de 40.
Oh wacht...
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wacht al zo lang op de trein/stations meet
Dan kom ik ook. Mijn score blijft nog menig user verbazen. Ik ben een supertalent naar het schijnt.quote:
Kom een keer met ons mee dan, sleep ik LR mee en wij jou weerquote:
Ik vind t wel grappig hoe verdomd weinig mij dit kan schelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:39 schreef badschaap het volgende:
Ik vind t wel grappig hoe mijn moeder, über sp'ster de marocjes en turken zo mooi in de slachtofferrol kan zetten
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom een keer met ons mee dan, sleep ik LR mee en wij jou weer
Niets engs aan dit dat (er zijn zelf meer vrouwen dan mannen daar... al tikken ze wel gemiddeld de 40 aan)
Gaat LR je wel biertjes voeren enzoquote:
HAHAHA NERD!quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga nog even een aflevering Battlestar Galactica (Kut Typisch) kijken. Ajuuh
Waarom LR?quote:
omdat ik werkeloos benquote:
Ik vertrouw jullie allebei nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omdat ik werkeloos ben
Omdat vrouwen nooit drankjes van mij vertrouwen
Ik kan je geen ongelijk geven, twee van die adonissen met baarden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vertrouw jullie allebei niet
Onschuldiger dan ik ga je ze niet vinden LB, maar ik zal het woeste beest wat in Jimbo schuilt voor je koest houden.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onschuldiger dan ik ga je ze niet vinden LB, maar ik zal het woeste beest wat in Jimbo schuilt voor je koest houden.
Ik doel dit keer niet op zijn broekinhoud.
quote:
Als je lief bent mag je hem betastenquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onschuldiger dan ik ga je ze niet vinden LB, maar ik zal het woeste beest wat in Jimbo schuilt voor je koest houden.
Ik doel dit keer niet op zijn broekinhoud.
Ik ga als timmmmm gaatquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:51 schreef Jimbo het volgende:
Maar jullie gaan mee dus?![]()
Waarom een vraag teken? Geen idee, jullie gaan maar gewoon
Nodig hem ook ff uit danquote:
Komop, alsof wij mannen voor een andere reden een baard hebben dan om hem aangeraakt te kijrgenquote:
Pfftquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nodig hem ook ff uit dan
Zorg maar gewoon dat ie komt
Die van mij is heel mooi vandaag.quote:
Picsquote:
Check en gepost.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komop, alsof wij mannen voor een andere reden een baard hebben dan om hem aangeraakt te kijrgen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check en gepost.
LB heeft mij al mogen aanschouwen vandaag volgens mij
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check en gepost.
LB heeft mij al mogen aanschouwen vandaag volgens mij
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komop, alsof wij mannen voor een andere reden een baard hebben dan om hem aangeraakt te kijrgen
Ik ben al 5 uur op cam.quote:
cam?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
[..]
Ik ben al 5 uur op cam.
Linkquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
[..]
Ik ben al 5 uur op cam.
Lkke bezig neeliequote:Op woensdag 19 maart 2014 01:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
[..]
Ik ben al 5 uur op cam.
Ik heb geen baard, of iets wat 6 dagen staat wil ik nog geen baard noemen bij mij.quote:
Hoewel schattig een dubieus compliment is neem ik het met beide armen aan.quote:
Volgende keer weer. Ik ga zo naar bedje toe.quote:
Ik leer van jou.quote:
ging je ook in je skinny dansen ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer weer. Ik ga zo naar bedje toe.
Maar je hebt wat gemist hoor
[..]
Ik leer van jou.
quote:
Ja ik blijf erbij. Al enigszins opgewonden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
als een klok.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja ik blijf erbij. Al enigszins opgewonden?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik show mijn kont die boven mijn broek uitkomt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |