Je hebt verschillende soorten zweet.quote:
quote:
dat zweet wat onder je oksels vandaan komtquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten zweet.
ik vind die dingen pauper ruiken , zeker gezien ze altijd veel te dik opgesprayed worden en de lucht niet om aan te ruiken is. Ja als je 12 bent als eerste geurtje is het misschien leuk, maar time to grow up en als een echte vent te ruiken, niet als de kleedkamer bij gymquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind davidoff lekker ruiken.
en waarom zou ik niet gewoon goedkope deo mogen dragen als hij doet wat hij moet doen
Als je sport en je zweet stinkt je zweet niet hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zweet wat onder je oksels vandaan komt
idd , sportenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat vies is. Mensen die een bak kwark per dag eten en dan zweten in de gym.
kutquote:
Nee maar als je de hele dag in oververhitte klaslokalen zitquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je sport en je zweet stinkt je zweet niet hoor.
Zal het overwegenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind die dingen pauper ruiken , zeker gezien ze altijd veel te dik opgesprayed worden en de lucht niet om aan te ruiken is. Ja als je 12 bent als eerste geurtje is het misschien leuk, maar time to grow up en als een echte vent te ruiken, niet als de kleedkamer bij gym
Dat is vies zweet ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar als je de hele dag in oververhitte klaslokalen zit
[..]
Zal het overwegen![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Mijn lichaamsbeweging is deze week echt nog miniem geweest.
moet je zelf wetenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar als je de hele dag in oververhitte klaslokalen zit
[..]
Zal het overwegen![]()
![]()
Ja daar kan ik niet zo heel veel aan doen.quote:
zeik nietquote:
Ga in bed liggen danquote:
Fuck wat de dames waarderenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je zelf wetenmaar de dames zullen t waarderen
scheren is dan ook voor homosquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fuck wat de dames waarderen![]()
de zelfde reden waarom ik me eigenlijk niet scheer.
hoef geen vriendin voorlopig. totaal geen behoefte aan
Als je een vriendin wilt hoef je je niet per se te scheren hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fuck wat de dames waarderen![]()
de zelfde reden waarom ik me eigenlijk niet scheer.
hoef geen vriendin voorlopig. totaal geen behoefte aan
ik heb amper baardgroei + ben blondquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een vriendin wilt hoef je je niet per se te scheren hoorGenoeg die op baardjes vallen.
puber struggelsquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb amper baardgroei + ben blond
al een maand niet geschoren en je ziet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |