weet je hoe duur mijn davidoff is gvdquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog kanslozer.
mensen die naar goedkope deo ruiken
koop toch een echt geurtje, proleet
Nee, maar die vacht ruikt echt heel lekker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
smeer je hem in met bodylotion ofzo?
Heeft niks met gewicht te maken. Ik zweet ook heel veel, en Crack ook, en die is verre van dikquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe duur mijn davidoff is gvd
en ik zweet nogal (inb4 grapjes over mijn gewicht van fokkie) dus dan is deo een goedkopere oplossing
Hoe oud?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
onze kat gaat binnekort dood denk ik. hij blijft steeds vaker binnen
achquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met gewicht te maken. Ik zweet ook heel veel, en Crack ook, en die is verre van dik
Dan hoort je kat voorlopig nog niet de pijp uit te gaanquote:
davidoff, oh boy kan t nog fouterquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe duur mijn davidoff is gvd
en ik zweet nogal (inb4 grapjes over mijn gewicht van fokkie) dus dan is deo een goedkopere oplossing
baby's stinken naar strontquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
smeer je hem in met bodylotion ofzo?
die kat haat mijquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hoort je kat voorlopig nog niet de pijp uit te gaan
Ik laat haar zwetenquote:
quote:
ik vind davidoff lekker ruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
davidoff, oh boy kan t nog fouter
maar dan nog moet je t er maar voor over hebben. Ik draag standaard de deo die bij mn geur past, niet beter dan lekker ruiken en dat van vrouwelijk schoon horen
bind je een hengel met een stukje chocola eraan voor dr gezicht ?quote:
Happen naar Peijnenburgquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bind je een hengel met een stukje chocola eraan voor dr gezicht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |