Goed uitgedacht. Zo'n badboy als jij moest ze anders van je afslaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fuck wat de dames waarderen![]()
de zelfde reden waarom ik me eigenlijk niet scheer.
hoef geen vriendin voorlopig. totaal geen behoefte aan
wutisdezequote:Op woensdag 19 maart 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Van dexaprine ging je zweten, niet te zuinig.
Begin je weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed uitgedacht. Zo'n badboy als jij moest ze anders van je afslaan![]()
Zelfs ik kon hem moeilijk in mijn broek houden net
*proest *quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben al 16 hoor ben al lang geen puber meer
ah , ken t niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pre workout
is verboden tegenwoordig.
kut regels
quote:
soort van jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah , ken t niet.
soort stacker meuk oid?
meukquote:
Ik val niet op oude kerels sorryquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
10 jaar jonger.. tering ik voel me al een pedo dat we in hetzelde topic zitten
Ik geef nog eens een complimentquote:
Ik snap best dat je denkt dat ik stoer probeer over te komen en dat mag je ook prima vindenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef nog eens een complimentDat is maar aan zeer weinig mensen weggelegd op FOK! van mijn hand.
Jimbo en jij
Ik denk helemaal niks en ik had ook niet het idee dat je mijn posts serieus nam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik snap best dat je denkt dat ik stoer probeer over te komen en dat mag je ook prima vinden
maar ga niet confronterend proberen te doen daar heb ik echt een schijthekel aan
quote:
Ook goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks en ik had ook niet het idee dat je mijn posts serieus nam.
Was fa2 bbyquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
dat is toch geen diss man
[..]
Ook goedeven beste FOK!ers
latersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |