Gewoon millie investeren in bedrijf tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga een 4e nationaliteit proberen te regelen bij obama
Een terroristische aanslag plannen levert je ook een gratis lang verblijf op op Amerikaans grondgebied.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon millie investeren in bedrijf toch
of Amerikaanse vriendin zoeken
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ze zouden op airbnb een optie moeten maken om dingen te filteren of ze een bad hebben
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een terroristische aanslag plannen levert je ook een gratis lang verblijf op op Amerikaans grondgebied.
Wel met wat minder faciliteitenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een terroristische aanslag plannen levert je ook een gratis lang verblijf op op Amerikaans grondgebied.
Het is geen joodquote:
wel, maar bad is gewoon chiller toch na een drukke dagquote:
Ik denk dat zo'n 10% van mijn posts in bad zijn gezet.quote:
Same here!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n 10% van mijn posts in bad zijn gezet.
hoe ver is je werk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ik ook vanochtend kutleef. moest 7 beginnen
40 minuten douchen? Jezusquote:
mastrudouchen.quote:
Nog metallica erbij ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goed water en geluidssysteem en nog veel zonuren ook
als je bad hebt welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
TV in badkamer is beste investering die een mens kan maken
Inso doet dat nietquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Frits van Houten is het hier niet mee eens.
Wat? Douchen?quote:
Nee master-berenquote:
ik denk dat niet zo veel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Inso denkt sochtends als hij in bad ligt: Mensen die rukken kan ik niet serieus nemen.
Trustenquote:
Het is dat ik sowieso nooit in bad ga maar ik weet ook niet of het echt prettig is om tijdens het dobberen een eiwitrijke toevoeging aan het water te geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Inso denkt sochtends als hij in bad ligt: Mensen die rukken kan ik niet serieus nemen.
ik ook niet. Maar tegenwoordig ben ik ook geen nachtmens meer, ik val steeds sneller in slaap.quote:
Of je moet er zo`n kracht aan geven dat het aan het plafond blijft plakken. Dan heb je nergens last van.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik sowieso nooit in bad ga maar ik weet ook niet of het echt prettig is om tijdens het dobberen een eiwitrijke toevoeging aan het water te geven.
Ik zou dan toch even wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |