oh god, wat heb je LB nou weer aangedaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan nog ernstiger liggen en op mij gericht zijn
[..]
Vast wel, maar nog altijd leuker om uit te dagen
wat wil je dan zijn ?quote:
quote:
Maar zonder overdrijven of iets.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan nog ernstiger liggen en op mij gericht zijn
[..]
Vast wel, maar nog altijd leuker om uit te dagen
Ik zie de titpics vanzelf wel in de dm verschijnenquote:
We zijn uit elkaar gegroeid. LB ziet mij tegenwoordig nog enkel als een stuk vlees. De subtiele doch seksuele toespelingen die ze maakt doen pijn. Ik voel mij niet meer als een volwaardige mens/FOK!-userquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh god, wat heb je LB nou weer aangedaan
Had al via pm verstuurdquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zie de titpics vanzelf wel in de dm verschijnen
Ohh was jij datquote:
Ah niks mis meequote:Op woensdag 19 maart 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn uit elkaar gegroeid. LB ziet mij tegenwoordig nog enkel als een stuk vlees. De subtiele doch seksuele toespelingen die ze maakt doen pijn. Ik voel mij niet meer als een volwaardige mens/FOK!-user
quote:
Was ik ook absoluut niet van plan. Sterker nog. Het onderwerp werd aangesneden omdat ik stelde nooit te zullen gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar zonder overdrijven of iets.
Een slim idee om daar als niet feyenoorder te komen is het niet
Maar dat terzijde
Ik dacht al, Wie stuurt me nou weer plaatjes van negerzoenenquote:
Tering...quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik dacht al, Wie stuurt me nou weer plaatjes van negerzoenen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik ook absoluut niet van plan. Sterker nog. Het onderwerp werd aangesneden omdat ik stelde nooit te zullen gaan
Dat gezegd hebbende. Alsof ik door de mand zou vallen, met regelmaat 5x in de week in Rotterdam en lijk met geen haar op Jan-Joost.
Nu ik dit zo teruglees, is dat een belediging ?quote:
Enkel jij komt ermee weg. Laten we het op een Jimbo-compliment houdenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nu ik dit zo teruglees, is dat een belediging ?
Zo was ie niet bedoeld
Ik had laatst pas een kut opmerking,quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel jij komt ermee weg. Laten we het op een Jimbo-compliment houden
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had laatst pas een kut opmerking,
Ik wou iets aardigs zeggen tegen een meisje die ik al een tijd niet gezien had.
' Heuj je ziet er eens minder kut uit dan anders, Leuk man !'
Ik zou een goede homo zijn. Van die gemene dingen zeggen maar ze anders laten klinkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat wordt wel heel lastig om als compliment op te vatten. Ik geef gewoon geen complimenten, dat werkt ook zeer goed.
quote:
Blonde krulletjes zullen je best staan Jimdon Gorboquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou een goede homo zijn. Van die gemene dingen zeggen maar ze anders laten klinken
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blonde krulletjes zullen je best staan Jimdon Gorbo
*Halve stiktyus mode*quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blonde krulletjes zullen je best staan Jimdon Gorbo
Tja wat doe je eraan. Ook ik heb de aanleg voor een geweldige homofiel. Jammer dat het mannen zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Jimbo het volgende:
en ook al micheal buble op staan
Misschien is het maar eens tijd om uit de kast te komen _o-
Ik heb ook gevoelens hoor :squote:
Je moest eenst weten, mallerdquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja wat doe je eraan. Ook ik heb de aanleg voor een geweldige homofiel. Jammer dat het mannen zijn.
[..]
Ik heb ook gevoelens hoor :s
Wat dan?quote:
Ik zal het doorgevenquote:
LR is een komiek van hoge standaardquote:
Jimbo sjoelt weleens als volwassen man met paar vage internetcontacten van boven de 40.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja wat doe je eraan. Ook ik heb de aanleg voor een geweldige homofiel. Jammer dat het mannen zijn.
[quote]Op woensdag 19 maart 2014 01:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat dan?
Ben benieuwd, wacht al zo lang op de trein/stations meetquote:
Wanneer gaan we weer? Slepen we LB gewoon mee, kan die ook eens indrinkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo sjoelt weleens als volwassen man met paar vage internetcontacten van boven de 40.
Oh wacht...
Dat ga ik ook een keer doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo sjoelt weleens als volwassen man met paar vage internetcontacten van boven de 40.
Oh wacht...
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wacht al zo lang op de trein/stations meet
Dan kom ik ook. Mijn score blijft nog menig user verbazen. Ik ben een supertalent naar het schijnt.quote:
Kom een keer met ons mee dan, sleep ik LR mee en wij jou weerquote:
Ik vind t wel grappig hoe verdomd weinig mij dit kan schelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:39 schreef badschaap het volgende:
Ik vind t wel grappig hoe mijn moeder, über sp'ster de marocjes en turken zo mooi in de slachtofferrol kan zetten
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom een keer met ons mee dan, sleep ik LR mee en wij jou weer
Niets engs aan dit dat (er zijn zelf meer vrouwen dan mannen daar... al tikken ze wel gemiddeld de 40 aan)
Gaat LR je wel biertjes voeren enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |