Ik postte eerst in PUBquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Louter kwaliteit bij mij. Echt een gemis dat ik niet eerder buiten VBL ben gaan posten voor FOK!.
Pubquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik postte eerst in PUBecht wat een kutposts maakte ik als 15 jarig kutventje
ik poste een jaar later veel met een groepje dat de PUB sc had "gekaapt" omdat udowu dicht was en nachtbagger in US overdags ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pubnooit in de sc gepost daar.
Toen JNG kwam wel meteen
Dikke fitties in JNG altijdquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik poste een jaar later veel met een groepje dat de PUB sc had "gekaapt" omdat udowu dicht was en nachtbagger in US overdags ook
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
Mijn eerste post was een heel verhaal in een topic in R&P, waar vervolgens niemand meer gereageerd heeft.Al die moeite voor niks.
Ik was juist heel serieus en ben later pas dom gaan lullen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had alleen maar shitposts en wat geslijm naar vrouwen.
Nodig. Dat was echt een debiel inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nodigwat een staatsmongool was dat
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was juist heel serieus en ben later pas dom gaan lullen.
Ik weet nog gewoon hoe ik me voelde toen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb haar zondag gezien, gister, vandaag, morgen zie ik haar, donderdag waarschijnlijk ook. En dan ga ik vrijdag en zaterdag blijven slapen.![]()
Awwww, wat schattig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk deze dan:
[..]
Ik weet nog gewoon hoe ik me voelde toen.
En heeft alleen maar lopen huilen als ik hem zat te pestenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nodig. Dat was echt een debiel inderdaad
Heeft ook nooit wat boeiends in de sc gezegd geloof ik
Zelfde geldt voor die TienVingers trouwens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En heeft alleen maar lopen huilen als ik hem zat te pesten
Tienvingers kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor die TienVingers trouwens.
JRRY hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tienvingers kan ik me niet meer herinneren
JRRY wel
ook een mongool
Nawquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:41 schreef Crack_ het volgende:
AAHWW, mn broertje belt mij op om te vragen of ik het luek vond als hij hiernaar toe zou komen (hij noemde het appartement lol haha) en om dan wat met opa te gaan doen in Den Haag. Zo lief
Ik lees allemaal dingen over de periode waarin ik geen libido had.quote:
Schattig hoeveel waarde je hecht aan jullie bandquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Museum en hapje eten of iets, zoiets.
Echt lief.
Vervelend dat het is teruggekeerd. Heppie zijn schuld zeker weer?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees allemaal dingen over de periode waarin ik geen libido had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |