Preciesquote:Op maandag 26 maart 2007 20:04 schreef poepeneesje het volgende:
Verliefd? Nee. Maar voel ik me wel zo? Ja
!
Ik doe mee! Van deur tot deur is het 120,9 kmquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Sport_Life het volgende:
VerliefdBeetje jammer dat ze 150 km westelijker zit.
jammer! Zullen we een genootschap oprichten? Genootschap van zielige mensen die hun partner missen?
![]()
![]()
De mijne 5 minuten fietsenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Sport_Life het volgende:
VerliefdBeetje jammer dat ze 150 km westelijker zit.
jammer! Zullen we een genootschap oprichten? Genootschap van zielige mensen die hun partner missen?
![]()
![]()
Ja onze ouders wonen hemelsbreed 2 km van elkaar ofzoquote:
Offtopic: Hoe is het met je?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi!
tuuuuuurlijk kan ht.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:49 schreef VlaDje het volgende:
Heb een leukert op t oog,,,
Maar t leeftijdsverschil
Ik 18 zij 14
bijna 19 bijna 15...
Ik weet nog net zo niet of t kan
Het hele punt is dat het eigk strafbaar is, en dat het meisje graag om aandacht vraagt....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk kan ht.....!!!!!...liefde kent geen grenzen....
...go voor it...
![]()
![]()
hooww..op zo'n manier....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het hele punt is dat het eigk strafbaar is, en dat het meisje graag om aandacht vraagt....
Dus mocht het uitgaan en we hebben "wat meer"(weet wel dat ze dat wil, n a v verschillende telefoongesprekken en SMSjes) gedaan, zit de kans er dik in dat ze aandacht gaat vragen met:
"ik wou het niet" enzo
Dus beetje dilemma![]()
Juist...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hooww..op zo'n manier.......tja dan wordt het natuurljk anders...
![]()
Dat is wat anders als 18 en 14...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik 21, zij 17.. Maar het voelt zo goehoeeed!!
Het scheelt natuurlijk ook hoe ze zich gedraagt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is wat anders als 18 en 14...
19/15 hadi k dan wel weer redelijk gevonden..
Maar w88 tot ze jarig is geweest dan
true...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk ook hoe ze zich gedraagt.Ik vind 21 en 17 zelf een aardig groot verschil, maarja.. je kan weinig doen aan verliefdheid he!
![]()
Mijn meisje heeft dat ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:04 schreef MrManiak het volgende:
Dacht ik naar mijn vriendin te kunnen gaan vanmiddag, moet ik me te pletter gaan leren voor een CKV-eindexamen morgen...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Verschrikkelijk verliefd! En gelukkig is het wederzijds![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:56 schreef pilskabouter het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft dat ook![]()
zij heeft deze week geen tijd voor mij en ik volgende week geen tijd voor haar![]()
Wel 3 weekjes vandaag en super
En oja: mijn vriendin is 16 en ik ben 20, vind het net kunnen![]()
Hier ben ik!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan zie ik hem eindelijk weer...fuck wat kunnen 2 nachten lang duren![]()
Ik wil hem nu!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je post in R&PAls dat geen echte liefde is
![]()
Sea wat lees ik nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je post in R&PAls dat geen echte liefde is
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef alwaysleft het volgende:
Beginnende verliefdheid![]()
Heb haar net een uur gesproken door de telefoon en ze is geweldig![]()
Binnenkort eerste date met haar![]()
Het is echt heeeel heftigquote:
leuk leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het is echt heeeel heftig. Ben nu weer bij dagwaarde, ga zo lekker voor hem koken (tenzij ik het verpest door de zenuwen
). Echt helemaal in love allebei
![]()
Ook gezoend?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:14 schreef ma_jojo het volgende:
Vandaag hem heel eventjes gezien, terrasje gepakt en ik heb 'm helemaal doodgeknuffeld.
Ik ben zeau verliefd op die jongen. Z'n lach, z'n karakter, alles
![]()
.
Ja, opzich.. we hebben 3,5 maand dus het zou ernstig gesteld zijn als we nog niet gezoend haddenquote:
168,3 km hierquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe mee! Van deur tot deur is het 120,9 km.
Maar hij is de urenlange treinreis waard.
het was leukquote:Op zondag 1 april 2007 18:49 schreef super-muffin het volgende:
Kriebels
Morgen hebben we afgesproken!
Ze zijn het allebei best waard denk ik zoquote:
Is ook zo, ik heb ook wel eens "langeafstands" relaties gehad. Maar mijn huidige vriend woont lekker dicht bij en dat bevalt me prima, je bent zo bij elkaar als je dat wil en ik moet zeggen dat ik dat zeer ok vindquote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef PeRi het volgende:
In mijn vorige relatie zat er ook wat afstand tussen, zo'n 2,5uur reizen, en dat vond ik ook echt nooit erg, had het er altijd voor over. Nu heb ik een vriend die in 25 min bij me op de stoep kan staan, we wonen in dezelfde stad en moet zeggen dat ik dit toch wel veel fijner vind..
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik de eventuele volgende keer de afstand als een negatief punt meeneem in mn overweging een relatie aan te gaan.
Nodig r thuis uit en ga kussenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef Spec87 het volgende:
Morgen 2e date alweer![]()
En in de tussentijd sms'en we elkaar echt plat, kvoel me weer 15![]()
Iemand trouwens nog een creatief idee, vooral met slecht weer? Strand valt dus af, en bios vind ik eigenlijk zo standaard. Mag helaas ook niet te duur zijn.
Heb je een OV?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef djayzz het volgende:
Ik ben verliefdAl bijna 3 jaar.
En ja ze weet het, gaat harstikke goed met ons samen
Alleen woont ze wel 140km van me vandaan (das dan wel weer jammer)
Vinnut maar koud buiten...maar van al zijn sms-jes en foontjes krijg ik het gelukkig wel warm...dat dan weer welquote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh het kriebelt. En nu is het ook nog zo lenterig buiten
Jup, en ga morgen met de auto naar haar toe, tot en met maandagquote:
Hmm, dat zal ik dan nooit daarom doen... dat van dat bellen doe ik zelf trouwens, maar gelukkig hebben we dan gewoon veel kortere gsm-gesprekken en kunnen we meer gaan msn-en he!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vinnut maar koud buiten...maar van al zijn sms-jes en foontjes krijg ik het gelukkig wel warm...dat dan weer wel![]()
Blij als het eindelijk zondag isHeb echt gewoon buikpijn van verliefdheid, hij straks van de telefoonrekening...dus niet gek staan te kijken als hij er over een maand een punt achter zet
![]()
geweldigquote:Op maandag 2 april 2007 18:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil hier helemaal niet posten
Maargoed... Afgelopen week met uitgaan met een meisje gezoend, en stiekem vind ik haar best wel weer leuk. Weer, omdat we elkaar al leuk hebben gevonden en het toen niks werd.
Niet dat ik helemaal stapel ben nu, maar denk er toch wel redelijk vaak aan enzo. Het erge is alleen dat zij toch al aangegeven heeft dat het gewoon voor de lol was. Nu dacht ik er op dat moment ook zo over, maar nu schijnbaar kriebelt er wel meer.
Maar ik weet dat het toch niks wordt. Ergens wel kut, maar ook wel weer beter. Het vrijgezelle leven beviel me net zo lekker en ik had helemaal geen zin in een vriendin. Krijg je dit![]()
Het gras is altijd groener en blabla...quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb ook voorjaarskriebels.. en zij ook .....
Alleen ik heb een vriendinDaarom haat ik voorjaar... mag ik alweer twijfelen of ik mijn 5 jaar lang durende relatie moet uitmaken terwijl ik nu naast dr op kamers woon
Maar hoeveel is het gras groener? Misschien is mijn gras wel geel...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener en blabla...
Hmmm, dan is het wel raadzaam jezelf en elkaar eens ten rade te gaan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar hoeveel is het gras groener? Misschien is mijn gras wel geel...Misschien dat ik vandaag maar eens een topicje open, weet het niet... weet wel dat ik een keuze moet gaan maken, ongeacht mijn verliefdheid, want er zijn problemen in deze relatie waar ik al minstens een half jaar mee zit, die ik al tig keer heb aangekaard, maar waarmee niks wordt gedaan.
Ik zag ze vanochtend op het ochtendnieuws. Cute!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
Zeg, verliefde Fokkertjes, kijk eens hoe schattig![]()
![]()
Aaahquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
Zeg, verliefde Fokkertjes, kijk eens hoe schattig![]()
![]()
Sorry, moest effe.. verliefd rustig verder, jelui![]()
Ik ook gisterquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag ze vanochtend op het ochtendnieuws. Cute!
ja, maar in die ene week wel 3 keer gezien en het voelt gewoon zo goedquote:
Dat had ik eerst ook!! Maar na 2 maanden wachten en het wat laten zakken heb ik nu het gevoel dat er toch iets begint te groeien!. Die kerel vind ze onder tussen niet meer leuk en vrijdag was ze speciaal voor mij naar mn werk gekomen (Een electronicazaak) en nog meer van dat soort kleine dingetjes waaraan ik merk dat ze interresse begint te krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:39 schreef Rhanna het volgende:
*ook kriebels heeft.
Maar het is moeilijk. Zij zit nog met iemand anders in haar hoofd.
Het is dus weer eenrichtingsverkeer.
Ach. Maar ik geniet van het weer
Dat heb ik ook een tijdje gehad, dat frustreert enorm ja. Eerst wel met je zoenen een avond lang en de volgende ochtend doen alsof er niets gebeurd is. Mjah er komt vast wel weer een ander leuk meisje/jongen voor je!quote:Op zondag 8 april 2007 00:25 schreef Rhanna het volgende:
Ze zal me nooit zien staan. Ze heeft haar hoofd bij reizen, een chinees meisje.
Ze doet niets uit zichzelf. De ene dag kust ze, de andere dag zegt ze hoi en verder niets.
Het frustreert.
Ga rebounden jij!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:39 schreef Rhanna het volgende:
*ook kriebels heeft.
Maar het is moeilijk. Zij zit nog met iemand anders in haar hoofd.
Het is dus weer eenrichtingsverkeer.
Ach. Maar ik geniet van het weer
Politie een idee misschien?quote:Op maandag 9 april 2007 02:22 schreef tijnnl het volgende:
Verliefd, en heb het gevoel wel wederzijds...
enige is dat ze eerst van haar zeer lastige ex af moet, die haar bedrijgt en mij af maakt als hij er achter komt dat ik bij haar kom.
Kan nu alweer niet naar haar toe omdat hij daar zit, ze kan niet anders want als ze hem niet binnen laat trapt hij gewoon de deur in, en doet haar wat aan... is al eerder gebeurd... zit dus nogal met een gemengd gevoel op et moment
Dat word je vanzelfquote:Op maandag 9 april 2007 11:52 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoe word je ook alweer verliefd? Iemand tips?
geen idee..ik doe voorlopig niet aan verliefdheid.....quote:Op maandag 9 april 2007 11:52 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoe word je ook alweer verliefd? Iemand tips?
quote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen idee..ik doe voorlopig niet aan verliefdheid.....![]()
Ja... en dat is wel kutquote:Op woensdag 11 april 2007 08:34 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Er is echt weer zo'n lentegolf gaande om me heen, alsof er een nieuwe lentemode uit is. Iedereen wordt maar verliefd ofzo.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef Silentium het volgende:
Meldt!
Een beetje...
Geloof ik...![]()
ja..!
Klinkt als een dodelijke liefdequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:49 schreef BrauN het volgende:
Nog steeds kankerverliefd. 't Gaat geweldig, reeds 5 maanden.
Pubers & Tienertalkquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef MILOUU het volgende:
ZAL ik is even aan julile mededelen op wie ik verliefd ben!!!!!!!!!!!
op een heleeee knappe voetballer genaamd: Fabio Cannavaro
ik weet alleen niet hoe ik er een plaatje op moet krijgen....hier zie je een hele knappe foto van hem : : :
http://www.whoozz.com/Pho(...)abio%20cannavaro.jpg
hij isssssss zooooooooooo lekker ik smelt gewoon helemaaal !
Maar als je zo verliefd bent, waarom deden jullie er dan niets mee?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef Relaxxx het volgende:
Ik was heeeeerlijk verliefd.. heeft ie sinds een paar weken een vriendin! En we hadden het zo gezellig samen steeds...
Dat ligt geheel aan de situatie. Maar ik moet nu toch wel toegeven, en je volkomen gelijk geven.quote:
Zeker te weten, heerlijke schat!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons 4de weekend samenHelemaal in love
![]()
SeaOfLove
dagwaarde :
GVD dat had ik afgelopen weekend moeten doen... maar zodra ze dan weer bij me is, krijg ik t mijn strot niet uit..quote:Op maandag 16 april 2007 08:19 schreef alwaysleft het volgende:
Sinds gisteren heb ik wat met mijn verliefdheid en zijn we een koppeltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, wat heb je te verliezen? In het ergste geval geef je haar een groot compliment, in het beste geval is het bullseye. Gewoon jezelf ff over die drempel zettenquote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Sant het volgende:
[..]
GVD dat had ik afgelopen weekend moeten doen... maar zodra ze dan weer bij me is, krijg ik t mijn strot niet uit..
bang voor afwijzing denk ik.. terwijl ze gewoon bij me thuis komt en andersom, bellen veel, sms vaak..
aargh, wat ben k n mietje...
maar wel verliefd... komend weekend dan maar t lef hebben?
-edit- de grootste ellende... als ouwehoeren betaald kon worden, was k miljonair... en nu ben k zo de weg kwijt dat ik zoiets simpels niet kan vragen... grr (KLB post)
Dit komt mij zo bekend voor.quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
pff lastig allemaal. Begon met smsen enzo, afgelopen zaterdag samen met wat vrienden en zij dus wezen stappen (ze wou gelukkig mee).
Door het opdringerige gedrag van m'n vrienden dus niet veel actie ondernomen en daar kan ik mezelf nu enigszins voor me kop slaan.
Ik vind haar namelijk onwijs leuk en dat weet ze ook. Ik wil alleen een beetje duidelijkheid van haar kant hebben...
Ehm.. hallo beste SeaOfLove, ik ken hem niet maar ik hoop dat jullie het gezellig zullen hebben... is het iemand van Fok! ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Oeiii aankomend weekend komt hij voor het eerst bij mij nadat ik al 4 weekenden bij hem ben geweest. Ben best een btje zenuwachtig enzo![]()
aankomend weekend is het bij ons voor het eerst dat we een heel weekend samen zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Oeiii aankomend weekend komt hij voor het eerst bij mij nadat ik al 4 weekenden bij hem ben geweest. Ben best een btje zenuwachtig enzo![]()
Je bent toch geen wijf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef SlipSlop het volgende:
Nu weet ik het zeker. Na zaterdag haar niet meer gezien en ik zit nu al de hele tijd met kriebels in mijn buik.
verliefd verliefd verliefd![]()
![]()
![]()
pas vrijdag zie ik haar weermoet ik nog de hele tijd met kriebels zitten bah
![]()
Same herequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef SlipSlop het volgende:
Nu weet ik het zeker. Na zaterdag haar niet meer gezien en ik zit nu al de hele tijd met kriebels in mijn buik.
verliefd verliefd verliefd![]()
![]()
![]()
pas vrijdag zie ik haar weermoet ik nog de hele tijd met kriebels zitten bah
![]()
Nee, natuurlijk niet. Mannen hebben alleen zin in seks. Ik ook en mijn vriendin heeft zich daar bij neergelegd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
net alsof mannen niet stapelverliefd kunnen zijn![]()
Haha herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Kriebels... Binnenpretjes... Een boei krijgen als je dr aan de telefoon hebt...
Maar nog steeds niet weten of het volledig wederzijds is... Das dan weer minder...quote:
jij bent diep in je hartje ook wel zacht hoorquote:
Liefde op een voorzichtige manier opgebiecht en afgepoeierd. Vrouwenquote:
Dan ben je verder dan ikquote:Op maandag 23 april 2007 17:13 schreef Steeven het volgende:
[..]
Liefde op een voorzichtige manier opgebiecht en afgepoeierd. Vrouwen![]()
Haha lol.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Nogsteeds ongelofeloos verliefd! Zo erg, dat ik soms misselijk word van hoe schattig ik aan het doen ben. Zo ben ik helemaal niet, mijn persoonlijkheid, wat doe je.
![]()
Daar zit ik ook mee ja, heel handig in de proefwerkweekquote:Op woensdag 25 april 2007 15:44 schreef Sukilove het volgende:
Mijn gedachten dwalen steeds af naar hem! Zo kan ik me niet concentreren op studiegerelateerde zaken.
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef Malebolgia het volgende:
lenteverliefd doen
verliefde mensen
lenteverliefd doen
verliefde mensen
Spannendquote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef Under_Score het volgende:
vanavond een afspraakje![]()
![]()
is kijken wat er van komt
Jaloers?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef Malebolgia het volgende:
lenteverliefd doen
verliefde mensen
Eens kijken. Eens. Ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef Under_Score het volgende:
vanavond een afspraakje![]()
![]()
is kijken wat er van komt
hoezo mag het niet danquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:26 schreef Burdie het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikgeloofhetwel,almaghetniet
.
Lang verhaal, maar het is gewoon een slechte timing nuquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons 6de weekend samen.
En vanavond word ik voorgesteld aan de familieBen zo nerveus als de pest... Misschien dat ik toch maar niet meega
![]()
Tieten, mens, ga gewoon... Ik maak me daar nooit druk over, en ik val echt bijna altijd meteen goed bij ouders... Ben ik de eerste paar keer ook gewoon extreem beleefd voor zover ik dat normaal niet ben, en redelijk timide, maar das gewoon even peilen met welke mensen je zit, en raakvlakken zoeken om gewoon conversatie te kunnen houden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons 6de weekend samen.
En vanavond word ik voorgesteld aan de familieBen zo nerveus als de pest... Misschien dat ik toch maar niet meega
![]()
Ik heb het overleefdquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons 6de weekend samen.
![]()
Ik hoop op een soortgelijk scenario voor koninginnedag... maar hij slaapt nu.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:43 schreef Noodlez het volgende:
Een hele middag in het park hangen en aardbeien eten.
lenteverliefd doen
verliefde mensen
Wie o wie?quote:[GRATIS] Leuke jongen
Alleen voor de serieuze biedsters. Een leuke jongen, wonende in Dronten, 17 jaren jong en vrijgezel. Mooie blauwe ogen en een goed gevoel voor humor.
ik sinds gisteravond, en precies hetzelfde gevoelquote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef alwaysleft het volgende:
Nu 2 weken wat met mijn meisje, en zooooooo verliefd![]()
Whehe, misschien moet ik dat ook eens doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef -Muse- het volgende:
Vlieft, alleen zonder haar gsm nummer( Deze week een van haar vriendinnen maar eens aanspreken
Me too, alleen het is 'nog' niet wederzijdsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo verliefd...![]()
![]()
.... dat ik er gewoon niet van kan slapen....
![]()
Waarom kan het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:09 schreef RobbieT het volgende:
Ben ik weer eens verliefd..
Kan het gewoon niet...(En dat wist ik van te voren)..
![]()
Waarom overkomt mij zoiets altijd![]()
Nog 2 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |