Volgens mij was het tot die zoenpartij zijn vriendin en noemt hij haar daarom in het verhaal al meteen exvriendin, tenminste zo las ik het.quote:Op zondag 15 april 2007 10:03 schreef DS4 het volgende:
Ik begrijp even iets niet: was het al half uit ofzo met jouw vriendin?
Ik zal het even editen.quote:Op zondag 15 april 2007 10:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij was het tot die zoenpartij zijn vriendin en noemt hij haar daarom in het verhaal al meteen exvriendin, tenminste zo las ik het.
Is wel een beetje verwarrend inderdaad.
Wat een rotstreek TS, van beiden.
Ik kan me voorstellen dat je je knap belazerd voelt.
Tsja, zou kunnen, maar wat bedoelt hij dan met sms-en dat het nu "echt" uit is?quote:Op zondag 15 april 2007 10:05 schreef senesta het volgende:
Volgens mij was het tot die zoenpartij zijn vriendin en noemt hij haar daarom in het verhaal al meteen exvriendin, tenminste zo las ik het.
Is wel een beetje verwarrend inderdaad.
Dat is zo'n woord die je op verschillende manieren kunt lezen, het ligt er ook aan waar je de klemtoon legt van het woordquote:Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, zou kunnen, maar wat bedoelt hij dan met sms-en dat het nu "echt" uit is?
Inderdaad, een echte allemansvriendinquote:Op zondag 15 april 2007 10:09 schreef Foo_niks het volgende:
twee zielen 1 gedachte toch?
jij wilde hem opbeuren,zij heeft hem opgebeurt.
Lief meisje![]()
TNA: Ik ga zéker nog een goed gesprek aan met beiden...quote:Op zondag 15 april 2007 10:09 schreef Foo_niks het volgende:
twee zielen 1 gedachte toch?
jij wilde hem opbeuren,zij heeft hem opgebeurt.
Lief meisje![]()
Geen idee waarom je twijfelt, maar misschien was ik toen nog wél verliefd op haar?quote:Op zondag 15 april 2007 10:13 schreef yvonne het volgende:
Waarom heb ik zware twijfels bij dit topic?
Meld *HIER* je verliefdheid #7: Verder zonder JeroenV
bv, en meer in je posthistorie
Oja eerst SMS je ze de k*nker,daarna een email om drie uur waar de honden geen brood van lusten en dan gaan we nu met beide het voorval evalueren .quote:Op zondag 15 april 2007 10:11 schreef MrManiak het volgende:
[..]
TNA: Ik ga zéker nog een goed gesprek aan met beiden...
Foo_niks, er is een verschil tussen vriend A en vriend B voor als je het nog niet las.
En een behoorlijk k*tte reactie trouwens...![]()
Hij had inderdaad beter eerst zijn draaiboek kunnen raadplegenquote:Op zondag 15 april 2007 10:19 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Oja eerst SMS je ze de k*nker,daarna een email om drie uur waar de honden geen brood van lusten en dan gaan we nu met beide het voorval evalueren .
Goede uitgangspositie lekker rationeel gehandeld ,top.
Draaiboek,dat klinkt als herhaling op herhaling .quote:Op zondag 15 april 2007 10:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij had inderdaad beter eerst zijn draaiboek kunnen raadplegen![]()
Man ga weg, 26 maart pas een date gehad.quote:Op zondag 15 april 2007 10:19 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Geen idee waarom je twijfelt, maar misschien was ik toen nog wél verliefd op haar?
quote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man ga weg, 26 maart pas een date gehad.
Volgende keer je verhaaltje beter in orde maken.
Biecht op, waar is dit een lemming van?
Een half jaar later is wel een ander verhaal. TS wist niet beter dan dat hij nog gewoone en relatie met zijn vriendin had.quote:Op zondag 15 april 2007 10:37 schreef BolleSmurf het volgende:
Ook van mekaars exen ? Waarom dat dan. Ik had et net uit met mijn vriendin ( 5 jaar geleden ) en een half jaar later had mijn beste maat met haar. Nou en !! Als ze mekaar leuk vinden ga ik dat niet tegen.
Dat schrijft hij toch nergens??quote:Op zondag 15 april 2007 10:03 schreef DS4 het volgende:
Ik begrijp even iets niet: was het al half uit ofzo met jouw vriendin?
Nee, dat had hij al aangepastquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |