Klinkt als een dodelijke liefdequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:49 schreef BrauN het volgende:
Nog steeds kankerverliefd. 't Gaat geweldig, reeds 5 maanden.
Pubers & Tienertalkquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef MILOUU het volgende:
ZAL ik is even aan julile mededelen op wie ik verliefd ben!!!!!!!!!!!
op een heleeee knappe voetballer genaamd: Fabio Cannavaro
ik weet alleen niet hoe ik er een plaatje op moet krijgen....hier zie je een hele knappe foto van hem : : :
http://www.whoozz.com/Pho(...)abio%20cannavaro.jpg
hij isssssss zooooooooooo lekker ik smelt gewoon helemaaal !
Maar als je zo verliefd bent, waarom deden jullie er dan niets mee?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef Relaxxx het volgende:
Ik was heeeeerlijk verliefd.. heeft ie sinds een paar weken een vriendin! En we hadden het zo gezellig samen steeds...
Dat ligt geheel aan de situatie. Maar ik moet nu toch wel toegeven, en je volkomen gelijk geven.quote:
Zeker te weten, heerlijke schat!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons 4de weekend samenHelemaal in love
![]()
SeaOfLove
dagwaarde :
GVD dat had ik afgelopen weekend moeten doen... maar zodra ze dan weer bij me is, krijg ik t mijn strot niet uit..quote:Op maandag 16 april 2007 08:19 schreef alwaysleft het volgende:
Sinds gisteren heb ik wat met mijn verliefdheid en zijn we een koppeltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, wat heb je te verliezen? In het ergste geval geef je haar een groot compliment, in het beste geval is het bullseye. Gewoon jezelf ff over die drempel zettenquote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Sant het volgende:
[..]
GVD dat had ik afgelopen weekend moeten doen... maar zodra ze dan weer bij me is, krijg ik t mijn strot niet uit..
bang voor afwijzing denk ik.. terwijl ze gewoon bij me thuis komt en andersom, bellen veel, sms vaak..
aargh, wat ben k n mietje...
maar wel verliefd... komend weekend dan maar t lef hebben?
-edit- de grootste ellende... als ouwehoeren betaald kon worden, was k miljonair... en nu ben k zo de weg kwijt dat ik zoiets simpels niet kan vragen... grr (KLB post)
Dit komt mij zo bekend voor.quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
pff lastig allemaal. Begon met smsen enzo, afgelopen zaterdag samen met wat vrienden en zij dus wezen stappen (ze wou gelukkig mee).
Door het opdringerige gedrag van m'n vrienden dus niet veel actie ondernomen en daar kan ik mezelf nu enigszins voor me kop slaan.
Ik vind haar namelijk onwijs leuk en dat weet ze ook. Ik wil alleen een beetje duidelijkheid van haar kant hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |