Ehm.. hallo beste SeaOfLove, ik ken hem niet maar ik hoop dat jullie het gezellig zullen hebben... is het iemand van Fok! ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Oeiii aankomend weekend komt hij voor het eerst bij mij nadat ik al 4 weekenden bij hem ben geweest. Ben best een btje zenuwachtig enzo![]()
aankomend weekend is het bij ons voor het eerst dat we een heel weekend samen zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Oeiii aankomend weekend komt hij voor het eerst bij mij nadat ik al 4 weekenden bij hem ben geweest. Ben best een btje zenuwachtig enzo![]()
Je bent toch geen wijf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef SlipSlop het volgende:
Nu weet ik het zeker. Na zaterdag haar niet meer gezien en ik zit nu al de hele tijd met kriebels in mijn buik.
verliefd verliefd verliefd![]()
![]()
![]()
pas vrijdag zie ik haar weermoet ik nog de hele tijd met kriebels zitten bah
![]()
Same herequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef SlipSlop het volgende:
Nu weet ik het zeker. Na zaterdag haar niet meer gezien en ik zit nu al de hele tijd met kriebels in mijn buik.
verliefd verliefd verliefd![]()
![]()
![]()
pas vrijdag zie ik haar weermoet ik nog de hele tijd met kriebels zitten bah
![]()
Nee, natuurlijk niet. Mannen hebben alleen zin in seks. Ik ook en mijn vriendin heeft zich daar bij neergelegd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
net alsof mannen niet stapelverliefd kunnen zijn![]()
Haha herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Kriebels... Binnenpretjes... Een boei krijgen als je dr aan de telefoon hebt...
Maar nog steeds niet weten of het volledig wederzijds is... Das dan weer minder...quote:
jij bent diep in je hartje ook wel zacht hoorquote:
Liefde op een voorzichtige manier opgebiecht en afgepoeierd. Vrouwenquote:
Dan ben je verder dan ikquote:Op maandag 23 april 2007 17:13 schreef Steeven het volgende:
[..]
Liefde op een voorzichtige manier opgebiecht en afgepoeierd. Vrouwen![]()
Haha lol.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Nogsteeds ongelofeloos verliefd! Zo erg, dat ik soms misselijk word van hoe schattig ik aan het doen ben. Zo ben ik helemaal niet, mijn persoonlijkheid, wat doe je.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |