quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef alwaysleft het volgende:
Beginnende verliefdheid![]()
Heb haar net een uur gesproken door de telefoon en ze is geweldig![]()
Binnenkort eerste date met haar![]()
Het is echt heeeel heftigquote:
leuk leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het is echt heeeel heftig. Ben nu weer bij dagwaarde, ga zo lekker voor hem koken (tenzij ik het verpest door de zenuwen
). Echt helemaal in love allebei
![]()
Ook gezoend?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:14 schreef ma_jojo het volgende:
Vandaag hem heel eventjes gezien, terrasje gepakt en ik heb 'm helemaal doodgeknuffeld.
Ik ben zeau verliefd op die jongen. Z'n lach, z'n karakter, alles
![]()
.
Ja, opzich.. we hebben 3,5 maand dus het zou ernstig gesteld zijn als we nog niet gezoend haddenquote:
168,3 km hierquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe mee! Van deur tot deur is het 120,9 km.
Maar hij is de urenlange treinreis waard.
het was leukquote:Op zondag 1 april 2007 18:49 schreef super-muffin het volgende:
Kriebels
Morgen hebben we afgesproken!
Ze zijn het allebei best waard denk ik zoquote:
Is ook zo, ik heb ook wel eens "langeafstands" relaties gehad. Maar mijn huidige vriend woont lekker dicht bij en dat bevalt me prima, je bent zo bij elkaar als je dat wil en ik moet zeggen dat ik dat zeer ok vindquote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef PeRi het volgende:
In mijn vorige relatie zat er ook wat afstand tussen, zo'n 2,5uur reizen, en dat vond ik ook echt nooit erg, had het er altijd voor over. Nu heb ik een vriend die in 25 min bij me op de stoep kan staan, we wonen in dezelfde stad en moet zeggen dat ik dit toch wel veel fijner vind..
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik de eventuele volgende keer de afstand als een negatief punt meeneem in mn overweging een relatie aan te gaan.
Nodig r thuis uit en ga kussenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef Spec87 het volgende:
Morgen 2e date alweer![]()
En in de tussentijd sms'en we elkaar echt plat, kvoel me weer 15![]()
Iemand trouwens nog een creatief idee, vooral met slecht weer? Strand valt dus af, en bios vind ik eigenlijk zo standaard. Mag helaas ook niet te duur zijn.
Heb je een OV?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef djayzz het volgende:
Ik ben verliefdAl bijna 3 jaar.
En ja ze weet het, gaat harstikke goed met ons samen
Alleen woont ze wel 140km van me vandaan (das dan wel weer jammer)
Vinnut maar koud buiten...maar van al zijn sms-jes en foontjes krijg ik het gelukkig wel warm...dat dan weer welquote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh het kriebelt. En nu is het ook nog zo lenterig buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |