Daar zit ik ook mee ja, heel handig in de proefwerkweekquote:Op woensdag 25 april 2007 15:44 schreef Sukilove het volgende:
Mijn gedachten dwalen steeds af naar hem! Zo kan ik me niet concentreren op studiegerelateerde zaken.
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef Malebolgia het volgende:
lenteverliefd doen
verliefde mensen
lenteverliefd doen
verliefde mensen
Spannendquote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef Under_Score het volgende:
vanavond een afspraakje![]()
![]()
is kijken wat er van komt
Jaloers?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef Malebolgia het volgende:
lenteverliefd doen
verliefde mensen
Eens kijken. Eens. Ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef Under_Score het volgende:
vanavond een afspraakje![]()
![]()
is kijken wat er van komt
hoezo mag het niet danquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:26 schreef Burdie het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikgeloofhetwel,almaghetniet
.
Lang verhaal, maar het is gewoon een slechte timing nuquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons 6de weekend samen.
En vanavond word ik voorgesteld aan de familieBen zo nerveus als de pest... Misschien dat ik toch maar niet meega
![]()
Tieten, mens, ga gewoon... Ik maak me daar nooit druk over, en ik val echt bijna altijd meteen goed bij ouders... Ben ik de eerste paar keer ook gewoon extreem beleefd voor zover ik dat normaal niet ben, en redelijk timide, maar das gewoon even peilen met welke mensen je zit, en raakvlakken zoeken om gewoon conversatie te kunnen houden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons 6de weekend samen.
En vanavond word ik voorgesteld aan de familieBen zo nerveus als de pest... Misschien dat ik toch maar niet meega
![]()
Ik heb het overleefdquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Ons 6de weekend samen.
![]()
Ik hoop op een soortgelijk scenario voor koninginnedag... maar hij slaapt nu.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:43 schreef Noodlez het volgende:
Een hele middag in het park hangen en aardbeien eten.
lenteverliefd doen
verliefde mensen
Wie o wie?quote:[GRATIS] Leuke jongen
Alleen voor de serieuze biedsters. Een leuke jongen, wonende in Dronten, 17 jaren jong en vrijgezel. Mooie blauwe ogen en een goed gevoel voor humor.
ik sinds gisteravond, en precies hetzelfde gevoelquote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef alwaysleft het volgende:
Nu 2 weken wat met mijn meisje, en zooooooo verliefd![]()
Whehe, misschien moet ik dat ook eens doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef -Muse- het volgende:
Vlieft, alleen zonder haar gsm nummer( Deze week een van haar vriendinnen maar eens aanspreken
Me too, alleen het is 'nog' niet wederzijdsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo verliefd...![]()
![]()
.... dat ik er gewoon niet van kan slapen....
![]()
Waarom kan het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:09 schreef RobbieT het volgende:
Ben ik weer eens verliefd..
Kan het gewoon niet...(En dat wist ik van te voren)..
![]()
Waarom overkomt mij zoiets altijd![]()
Nog 2 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |