Arr, ongeveer een dagje verliefd geweest. Had haar ontmoet bij 't uitgaan, was zelf behoorlijk aangeschoten en aangezien ik geen successtory bij de dames ben en meer hou van het ouderwetsch ouwehoeren en lachen tijdens uitgaan, verbaasde het m'n vrienden dat ik 'wel een uur met haar heb staan praten'. Ik vond haar al snel leuk en het gesprek verliep behoorlijk goed, haar e-mailadres in m'n mobiel gezet en toen ik de volgende dag met een flink brak hoofd wakker werd, voelde ik me weer eventjes een beetje verliefd.
Ik voeg haar toe met msn, ze accepteert en ...
![]()
Het welbekende hartje achter d'r naam.
Ik heb er nog mee gechat, leuk gesprekje enzo, de volgende dag nog eens maar ik merkte alweer dat het niet wat ging worden, mede vanwege het feit dat ze waarschijnlijk toch al bezet was
Naja, dan blijft het maar bij die heerlijke lentekriebels he, ik hou toch zo van dat lekkere weer en alle bijbehorende facetten. Hoe ik de wereld om me heen observeer als een studie biologie, waarbij de wijfjes (just love that word
![]()
) klaar zijn om te paren en zich willen laten inpalmen door de mannetjes. Hoe oude relaties schijnen te verbreken als het dunne ijs van de voorbije winter wanneer een vrolijk kwetterend lentebezoekertje erop landt. Ik wil weer echt verliefd worden, net als 2 jaar geleden en ten tijde van het openen van deze topicreeks