Preciesquote:Op maandag 26 maart 2007 20:04 schreef poepeneesje het volgende:
Verliefd? Nee. Maar voel ik me wel zo? Ja
!
Ik doe mee! Van deur tot deur is het 120,9 kmquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Sport_Life het volgende:
VerliefdBeetje jammer dat ze 150 km westelijker zit.
jammer! Zullen we een genootschap oprichten? Genootschap van zielige mensen die hun partner missen?
![]()
![]()
De mijne 5 minuten fietsenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Sport_Life het volgende:
VerliefdBeetje jammer dat ze 150 km westelijker zit.
jammer! Zullen we een genootschap oprichten? Genootschap van zielige mensen die hun partner missen?
![]()
![]()
Ja onze ouders wonen hemelsbreed 2 km van elkaar ofzoquote:
Offtopic: Hoe is het met je?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi!
tuuuuuurlijk kan ht.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:49 schreef VlaDje het volgende:
Heb een leukert op t oog,,,
Maar t leeftijdsverschil
Ik 18 zij 14
bijna 19 bijna 15...
Ik weet nog net zo niet of t kan
Het hele punt is dat het eigk strafbaar is, en dat het meisje graag om aandacht vraagt....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk kan ht.....!!!!!...liefde kent geen grenzen....
...go voor it...
![]()
![]()
hooww..op zo'n manier....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het hele punt is dat het eigk strafbaar is, en dat het meisje graag om aandacht vraagt....
Dus mocht het uitgaan en we hebben "wat meer"(weet wel dat ze dat wil, n a v verschillende telefoongesprekken en SMSjes) gedaan, zit de kans er dik in dat ze aandacht gaat vragen met:
"ik wou het niet" enzo
Dus beetje dilemma![]()
Juist...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hooww..op zo'n manier.......tja dan wordt het natuurljk anders...
![]()
Dat is wat anders als 18 en 14...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik 21, zij 17.. Maar het voelt zo goehoeeed!!
Het scheelt natuurlijk ook hoe ze zich gedraagt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is wat anders als 18 en 14...
19/15 hadi k dan wel weer redelijk gevonden..
Maar w88 tot ze jarig is geweest dan
true...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk ook hoe ze zich gedraagt.Ik vind 21 en 17 zelf een aardig groot verschil, maarja.. je kan weinig doen aan verliefdheid he!
![]()
Mijn meisje heeft dat ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:04 schreef MrManiak het volgende:
Dacht ik naar mijn vriendin te kunnen gaan vanmiddag, moet ik me te pletter gaan leren voor een CKV-eindexamen morgen...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Verschrikkelijk verliefd! En gelukkig is het wederzijds![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:56 schreef pilskabouter het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft dat ook![]()
zij heeft deze week geen tijd voor mij en ik volgende week geen tijd voor haar![]()
Wel 3 weekjes vandaag en super
En oja: mijn vriendin is 16 en ik ben 20, vind het net kunnen![]()
Hier ben ik!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan zie ik hem eindelijk weer...fuck wat kunnen 2 nachten lang duren![]()
Ik wil hem nu!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je post in R&PAls dat geen echte liefde is
![]()
Sea wat lees ik nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je post in R&PAls dat geen echte liefde is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |