Hoe is dit dan mogelijk zou ik haar zo hard hebben genomen zodat het zaad uit haar mond kwam ofzo?quote:
Waar ben jij allemaal mee bezig?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:37 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Hoe is dit dan mogelijk zou ik haar zo hard hebben genomen zodat het zaad uit haar mond kwam ofzo?
Aarstopic in dit geval.quote:
Schijttopicquote:
Dat is het pas nadat TS klaar was.quote:
Klismargasmquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is het pas nadat TS klaar was.
quote:
En wel schijten op de tester en niet urineren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:45 schreef Nikki_x het volgende:
Koop een zwangerschaptester dan weet je het.
Jij bent zwanger.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef pirlo444 het volgende:
Ik heb mijn vriendin zo hard in haar kont geneukt en nu zegt ze dat ze zwanger is kan dit?
Dat kan niet jonge mannen kunnen helemaal niet zwanger raken, net zoals moeders geen homo kunnen zijn !quote:
Lubbert is ervaringsdeskundige de oude kanalenveger !quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:08 schreef Lubbert het volgende:
Dat kan zeker en de kans dat een meerling baart is heul groot nu. Je denkt dat je haar in d'r ootjes hebt genomen maar tegelijkertijd ben je nu zelf in je ootje genomen.
Ja best wel want de zus van m'n buurvrouw die heeft een nicht die getrouwd is met een neef van een 2e kamerlid en die heeft een tante in Diemen die het ook is overkomen. Je kunt dus wel zeggen dat ik heul goed weet waar Abraham de mosterd haaltquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Lubbert is ervaringsdeskundige de oude kanalenveger !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |