Ik ken een Nirvana niet en Creep ken ik ook niet, lekker boeiequote:Op donderdag 12 juni 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
LMI stop maar met posten voordat men je helemaal niet meer serieus kan nemen
Haha, eenzame pijper.quote:
Post-natale abortus, ik ben voor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ken een Nirvana niet en Creep ken ik ook niet, lekker boeie
Hebben je ouders muziek verboden ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je trollt. Leuk geweest nu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zou maar eens niet lenig genoeg zijn.quote:
Heb het net opgezocht, wat een kutmuziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hebben je ouders muziek verboden ofzo?
dit is gewoon opvoeding
Ik ben te chubby tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou maar eens niet lenig genoeg zijn.
Oké, ik hap. Ken je dit niet?quote:
Ik weet nu dat het een band ofzo isquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, dan zou je niet de hele tijd zo geforceerd "een Nirvana" zeggen.
Ooit wel eens gehoord ja, weet ik veel dat dat nirvana isquote:
Komt wel goed. Nog afgevallen trouwens? Aangezien je onderbroek afzakte.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te chubby tegenwoordig.
Dat valt onder algemene kennis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehoord ja, weet ik veel dat dat nirvana is
Jawel. Dit soort nummers hoor je gewoon te kennen. Net als bijvoorbeeld Bohemian Rhapsody, November Rain en Wonderwall.quote:
hoezo dat dan weerquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
serieus dat hoort in je opvoeding te zitten zo'n beetje
Beetje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed. Nog afgevallen trouwens? Aangezien je onderbroek afzakte.
Nooit naar geluisterd andersquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
serieus dat hoort in je opvoeding te zitten zo'n beetje
O, dat scheelt in ieder geval. Honger hebben is kut.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje.
Zit nu redelijk stabiel. Zonder honger te hebben.
Ik troll niet, ben gewoon serieus. Vroeger kleine stukjes van die nummer gehoord, gelijk weggedrukt. Daarom ken ik die band niet.quote:
Ik met Bon Jovi, Guns n Roses, U2, Whitesnake.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
Ben met onder andere Nirvana, Wheatus, Guano Apes en de Prodigy opgegroeid
Ik ken het ook. Hoezo moet Nirvana dan onderdeel van je opvoeding zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook niet. maar ik ken het wel
I wannaa lay you down, on a bed of rosesssquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik met Bon Jovi, Guns n Roses, U2, Whitesnake.
WELCOME TO THE JUNGLEquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik met Bon Jovi, Guns n Roses, U2, Whitesnake.
Ik ga een mager kereltje worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat scheelt in ieder geval. Honger hebben is kut.
Ik was vroeger een hopeloze romanticus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I wannaa lay you down, on a bed of rosesss
wierrook?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:41 schreef Fera het volgende:
Net lekker wierrookstokje aangestoken, hele huis rook lichtjes naar vanille. Zit er alweer iemand vieze peuken te roken. Gelijk hele sfeer weg.
Ik luister ook geen 2pac maar ik ken zijn nummers welquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken het ook. Hoezo moet Nirvana dan onderdeel van je opvoeding zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |